روايه على الطراز الغربي للكاتبه سحر سمير لطفي نصار الفصل السادس حصريه وجديده علي مدونة نجوم ساطعه
![]() |
روايه على الطراز الغربي للكاتبه سحر سمير لطفي نصار حصريه وجديده علي مدونة نجوم ساطعه
الفصل السادس
نور فتح الباب و شاف الصدمه
كريم واقف قدامه و وراه نااس شيخ الجامع و معاه شويه رجاله
نور بحده : امشي يا ابن الكلب من هنا
كريم : هههههه
وراح مسكه من خدوده : ايه العسل دا قمر قمر
نور بحده عض ايده
كريم بوجع : اااه
قاطعه ياسر من وراه : ولاا
نور سابه و بص وراه
ياسر بحده : عيب تعمل كدا في جوز اختك
اتفضل يا ابو نسب
نور بحده : دا مستحيل يتجوز كوريا
كريم بحده : و بعدين اتصرف يا عم ياسر في اخواتك
ياسر بحده ل نور : ادخل نادي اختك يااض اتحرك
نور بسرعه طلع جري على برا
كريم بحده ل رجالته : امسكوا
قاطعه ياسر : يا عم سيبك منه مش هيقدر يعمل حاجه يالا حاجتك ظاهره
كريم شاور ل رجالته
راجل منهم ادي له شنطه
كريم فتح له الشنطه : هااه
ياسر : الله أصناف عاليه
جه ياخد منهم
قاطعه كريم : لا يا حلو مش قبل كتب الكتاب بس الاول العروسه فين
ياسر : نايمه جوا هي و سيف
كريم : تب ما تصحيها
ياسر : اظن مش مصلحتك ان كوريا تعرف احنا بنعمل ايه علشان لو عرفت ممكن تهرب و وقتها مستحيل تتجوزها
اتجوزها الأول يا سيد الناس و بعدين نعرفها
ووقتها مش هتلحق تهرب
كريم : تب يالا يا عم الشيخ
الشيخ : نعم يا بني
كريم : اكتب الكتاب و على الجواب ههههه
ايدك يا ابو نسب
في البنك
عند اسلام
اسلام : يا أفندي يا استاذ انت
رجل الاستقبال : نعم يا فندم
اسلام : انا واقف من الصبح هنا و لحد دلوقتى مش عارف اعمل ايه و لا عارف هتدوني القرض ولا لا
رجل الاستقبال : يا فندم قولت ل حضرتك أن مش هينفع تاخد قرض لان مفيش ضمانات للسداد
اسلام : تب ما حجه البيت قدامك اهوا
رجل الاستقبال : البيت مش ملكيه حجه البيت باسم الحاج عبد الحميد انت الحاج عبد الحميد
اسلام : لا دا يبقى صاحب البيت الأول قبل ما يشتريه ابويا الله يرحمه
رجل الاستقبال : تب معاك عقد الشراء
اسلام : لا
رجل الاستقبال : تب معاك اي مستندات تثبت ملكيتك للبيت
اسلام : بردوا لا
رجل الاستقبال : تب معندكشي اي حاجه محل او بزار او اي حاجه تكون رهن ل ضمانات
اسلام : لا احنا على باب الله
رجل الاستقبال : للأسف يا فندم مش هقدر اساعدك
اسلام : تب و العمل الورشه هيتحجز عليها
رجل الاستقبال : اسف يا فندم مش بأيدي حاجه
اسلام : لا حول ولا قوة الا بالله العلي العظيم
لا حول ولا قوة الا بالله العلي
قاطعه صوت تليفونه
حاول يفتحه بس معرفش
اسلام ل رجل الاستقبال : لو سمحت افتح التليفون دا
رجل الاستقبال : حاضر يا فندم
فتح له الخط و اسلام خد التليفون ومشي
عند كوريا
مشرفه العلاقات العامه : للأسف يا فندم العدد كامل هنا الفرع اللي في السويس هو اللي محتاج عماله
كوريا : يعني ايه مش فاهمه يا ختي هشتغل و لا لا
مشرفه العلاقات العامة : لا
كوريا : لا و النبي يا ختي الله لا يسيقك بعد المسافه دي كلها دا انا جايه على سفر يا ختي و مش من هنا و الله و معرفش حد في المنطقه دهيه و معنديش حد يشغلني
و الله انا غلبانه ايهئ ايهئ ايهئ
مشرفه العلاقات العامه : للأسف و الله يا فندم مقدرش اعمل حاجه
كوريا : دا دا انا غلبانه يا اخوات اهئ اهئ اهئ و عليا قساط و فلوس و الورشه هيتحجز عليها اشحت يا نااس ولا اعمل ايه اهئ اهئ اهئ
مشرفه العلاقات العامة : يا فندم لو سمحتي بلاش شوشره و قدري موقفي و عيب اوي اللي حضرتك بتعمليه
قاطعهم دخول المديره العامه
المديره بحده : ايه الدوشه دي
المشرفه : اهيه
المديره بحده : انتي يا استاذه انتي
كوريا : انا واقعه في عارضك ياختي و نبي علشان خاطري شغلوني اااه و الله العظيم هعمل كل حاجه شغلوني انتوا بس و هتشوفوا علشان خاطري اهئ اهئ دا انا غلبانه
المديره بحده : خلااص خلااص تعالي ورايا
كوريا بفرحه : هتشغلوني ربنا يديكي ما يحرمك يا ست هانم و ياكلك ما يوجعك يا ست الكل يا اميره يا بنت الامره
المديره : شكرا شكرا ورايا
عند كريم
الماذون : بسم الله الرحمن الرحيم
كريم : أنجز
المآذون : عايز منديل
كريم طلع منديل و شد ايدي ياسر
قاطعهم صوت.........
روايه : على الطراز الغربي
للكاتبه : سحر سمير لطفي نصار
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق