القائمة الرئيسية

الصفحات

الفصل الخامس رواية تزوجت عنيده البارت الخامس بقلم الكاتبه ريهام أبو الغيط حصريه وجديده علي مدونة نجوم ساطعه

 رواية تزوجت عنيده البارت الخامس بقلم الكاتبه ريهام أبو الغيط حصريه وجديده علي مدونة نجوم ساطعه 


رواية تزوجت عنيده البارت الخامس بقلم الكاتبه ريهام أبو الغيط حصريه وجديده علي مدونة نجوم ساطعه 


البارت الخامس "تزوجت عنيده" بقلم الكاتبة/ريهام أبو الغيط "المبهجة الصغيرة"

___________________


في مكان آخر.


مجهول:- الو


الشخص:- أوامرك يا باشا 


مجهول:- عايزك تخلي عينك علىٰ أدهم المنشاوي ومتبعدش واي حركه تحصل تقولي عليها فاااهم


الشخص:- حاضر يا باشا 

_____________________

عند أدهم وعشق.


أدهم:- أي مش ناويه تغيري فستانك دا ولا ناويه تنامي بيه


عشق بتوتر:- اصل اصل


أدهم بخبث:- أي خايفه كده لي


عشق:- مش خايفه ممكن بعد اذنك تبعد شويه خليني اقوم


أدهم بعصبية:- صوتك دا لو علي عليا تاني هعمل حاجه مش هتعجبك ياقطه


لتتركه عشق وتتجه للمرحاض.


عشق بعياط:- هعيش معاه ازاي دا انا 6 شهور وانا مش طيقاه


أدهم:- اي ناويه تباتي عندك عايز اخد شاور انا كمان اخلصي


عشق.......


أدهم بخوف حاول أن يخفيه.


أدهم:- يابنتي في حاجه معاكي ردي


حاول أن يكسر الباب ولكن عشق خرجت منه.


أدهم:- اي كل دا وبكلم فيكِ مكنتيش بتردي


عشق بتكبر:- كنت باخد شاور اي محتاجه دي


أقترب منها أدهم حتىٰ أصبحت أنفاسه مختلطة بـ أنفاسها.


أدهم بصوت ضعيف:- قولتلك صوتك ميعلاش عليا احسن


عشق بخوف:- أبعد شويه لو سمحت كده مينفعش


أدهم:- لي انا مش جوزك ياحلوة برضو ولا انا بيتهيألي


عشق بدموع:- أبعد


ليقاطعها وهو يضع أصبعهُ ع شفتيها ويقترب منها.


حاولت كثيرًا أن تبعده عنها ولكن فشلت.


أقترب منها أكثر وأصبح يقبلها بكل عنف أبتعد عندما سمع صوت طرقات الباب.


أدهم بصوت متحشرج:- مين


الخادمه:- انا يا بيه الست الكبيرة طلباك تحت


أدهم:- طيب جاي


ترك ادهم عشق وترجل للاسفل.


أدهم:- نعم يا أمي


صفية:- أدهم أقعد عايزه اتكلم معاك شويه


أدهم:- سامعك


صفية:- أدهم انت دلوقتي متجوز عشق بسبب حاجه هي ملهاش ذنب فيها يابني وانا عارفه أنه دا صعب عليك تتقرب منها بس متنساش أنه دي مراتك ياريت يابني متكسرش بخاطرها وكمان عايزه اسمع خبر حلو بعد شويه


أدهم بضيق:- أمي اقفلي ع الموضوع دا بالله عليكِ انا طالع


صفية:- ربنا يهديك يبني


ترك والدته واتجه نحو غرفته ليجدها جالسة ع الارض تحتضن جسدها كالاطفال، تألم عندما رأها بهذا الحال لأول مره، ولكنه تصنع الجمود وجلس ع الفراش.


أدهم:- تعالي عايز اتكلم معاكِ


عشق بخوف:- إيه


أدهم بعصبية:- أسمها حاااااضر 


عشق بعند:- نعممم


أدهم:- قولتلك اسمها حاضر


عشق وهي تحاول أن تخفي خوها ثم قالت بجمود:- حضرتك مش هتعلمني اقول اي اتفضل قول اللِ عايزه.


سرعان ما إن انتهت من حديثها حتي صفعها بقوه ع وجهها، ثم تحدث بعصبيه وقال.


العند اللِ إنتِ فيه دا مينفعش معايااااا ساااامعه


عشق بدموع:- أنت عايز اي سيبني في حالي أرجوك لحد ما الفتره دي تخلص


أدهم بضحك:- أهبل انا علشان اطلقك


عشق بدموع:- يعني إيه


أدهم:- هسيبك كده هتفضلي خدامه تحت رجلي ياحلوة


عشق بصدمه:- انت بتقول اي


أدهم:- اللِ سمعتيه هو انا متجوزك علشان إيه هكون عاشق ل جمال عنيكِ مثلا


عشق:- انت قولت انك بتحبني


أدهم بضحك:- طب أنتِ غبيه وصدقني أعملك إيه انا انا اصلا بكرهك


عشق بصدمه:-.....

_______________

ياتري مين اللِ بيحاول يراقب أدهم وإي علاقته بيه؟



البارت السادس من هنا

تعليقات