القائمة الرئيسية

الصفحات

الفصل الثامن روايه على الطراز الغربي للكاتبه سحر سمير لطفي نصار الفصل الثامن حصريه وجديده علي مدونة نجوم ساطعه

 روايه على الطراز الغربي للكاتبه سحر سمير لطفي نصار حصريه وجديده علي مدونة نجوم ساطعه 

الفصل الثامن


روايه على الطراز الغربي للكاتبه سحر سمير لطفي نصار حصريه وجديده علي مدونة نجوم ساطعه 

الفصل الثامن

عند كريم 

ياسر : اهوا خد 

كريم : كل دا اتاخرنا اوي يالا يا عم الماذون 

الماذون : بسم الله الرحمن الرحيم 

قاطعهم صوت بحده : صدق الله العظيم 

كريم و ياسر بصدمه : اسلااام 

اسلام بحده : ايوا اسلام 

ادخل يا باشا ادخل يا بيه 

البوليس دخل و قبض عليهم 

اسلام بحده : بقاا يتجوزوا اختي من ورايا يا ولاد الك*لب دي اختي 

انتوا اتجننتوا 

ياسر بارتباك : والله و الله 

قاطعه الكف اللي خذه من اسلام 

اسلام بحده : بقاا بتبيع اختك علشان المخدرات 

الظاهر فعلا المخدرات لحست مخك 

يا باشا الواد دا مدمن مخدرات 

ياسر بندفاع : لا لا 

اسلام : لا فتشوا البيت هتلاقوا المخدارت

ياسر بخوف : بقاا بتبلغ عن اخوك 

اسلام بحده : بتبيع اختك و كمان ليك عين تتكلم

خدهم يا حضره الظابط 

الظابط : يالا قدامي على البوكس 

و خدهم كلهم 

اسلام خد نور و سيف في حضنه : متخافوش يا حبايبي و انت بطل عياط يا سيف انت راجل يالا هو فيه راجل بيعيط 

اوما سيف راسه بالنفي

اسلام : امال فين كوريا 

محدش رد

اسلام بحده : كوريا فين انطقوا 

نور : كوريا سافرت تشتغل في مصر 

اسلام بغضب شديد : بردوا يا كوريا ماشي 

تعالوا معايا 

و خدهم و مشيوا 

عند كوريا 

أحمد بصدمه : ثانيه واحده 

كوريا بحده : ايه 

أحمد : هاتي السلسله دي 

كوريا : دي بتاعتي 

أحمد بحده : بقولك هاتيها 

كوريا بعصبيه : و النعمه ما انت واخدها ااه 

أحمد بحده شدها منها و فتحها و شاف الصدمه 

و فجأه وقع على الإرض 

كوريا : يالهووي يا خرابي مالك يا خويا 

مريم : بيبي بيبي ايه اللي حصلك

كوريا : و النبي يا اخت مسهوكه هانم هاتي كوبايه المايه اللي هناك 

مريم بسرعه راحت جابت المايه 

كوريا خدتها منها ورشتها في وشه 

أحمد بفزع : اا ااه انا كويس كويس 

و مسك السلسله 

أحمد بصدمه : ال السلسله دي بتاعتك 

كوريا : ااه ورب الكعبه هات 

أحمد بفرحه : يعني دي بتاعتك كنتي لابساها من امتي 

كوريا :اللهم ما طولك يا روح من يوم ما اتولدت و هات بقاا و بطل لكلك هتشغلوني و لا امشي 

قاطعها احمد بحضنه ليها 

أحمد بفرحه : تمشي ايه دا انا ما صدقت لقيتك 

كوريا بحده زقته من عليها : انت اتجننت ياااض شارب حاجه ابعد عني كتك قطر لما بلهفك يا بعيد

أحمد بحب : سحر انتي كنتي فين دورنا عليكي كتير اوي 

كوريا : سحر مين يا خويا يا جماعه حد يجيب له مايه ب سكر او لمونته اي حاجه يا جماعه الراجل هيروح مننا 

أحمد بحب : اهلك بيدورا عليكي يا سحور سبتهم و روحتي فين تب انا هونت عليكي يا سحورتي 

كوريا : لا لا خير خير اكتر من كدا و بيزيح ربنا 

انت الظاهر بتخلفت في الكلام استأذن انا و اروح اشوف شغل بدل ام العطله دي الله يخربيتكوا طالما مش هتشغلوني موقفيني ليه 

و طلعت برا الاوضه 

أحمد بندفاع و لهفه : سحرر سحررر استني يا سحر 

مريم بدلع : اهدي يا بيي 

أحمد بحده : ابعدي عني 

و طلع يجري وراها لقاها قدام باب الشركه

أحمد بندفاع : الأمن محدش يخرج البت دي

أمسكوها دي حراميه سرقت خاتم مريم هانم

كوريا : انت اتجننت ولا ايه

انا مسرقتش حاجه انت اهطل

الامن مسكوها

كوريا بحده : اقسم بالله لو ما سبتونيش ورب العزه هكسركم هنا

ااه انتوا متعرفونيش

أحمد بندفاع و لهفه : اوعي تفلت منكم

كوريا بحده ضربتهم و طلعت تجري برا الشركه

قاطعها سامي : في ايه دا انا كنت جاي لك

كوريا : مش وقته اطلع اجري يالا بسرعه

سامي وهو بيجري : عملتي نصيبه ايه

كوريا : و الله ابدا يا خويا الراجل المدير دا ماسك فيا و يقولي سحر و مش سحر و شويه سلط ناس عليا يمسكوني قال ايه سرقت خاتم المسهوكه اللي فوق

سامي : يا نهار اسود

كوريا : و انت كنت جاي ليه

سامي : لا ابدا اصل اسلام اخوكي جاي على هنا و هيهد الدنيا

كوريا وقفت بصدمه : نعم

سامي : ياسر كان بيكتب كتابك على كريم و كان هيجوزك ل كريم من وراكي

كوريا : يالهووي

قاطعهم الأمن اللي مسكوهم

كوريا : اوعي يا عم انت يا نهار اسود يعني انا اتجوزت الجحش دا

سامي : ما هو الحمد لله اخوكي اسلام لحقهم و بلغ البوليس و اتسجنوا

كوريا بندفاع : تب و ياسر

سامي : في السجن راخر

كوريا : يالهووتي

أحمد : عايزه تهربي مش ممكن تهربي من جوزك 

سامي بصدمه : جوزك

كوريا بحده  : يا عم سيبك منه الراجل اتهطل يا ابن الناس انا كوريا الاسطي كوريا عايشه في اسكندريه بنت المعلم سيد و اخت المعلم اسلام متعقلوها بقاا سحر مين اللي قاعدين تندوني بيها دي كداهيه تاخدكم يا جدع طقهتونا إلهي يخرب بيتكم 

أحمد : يا سحر افتكري افتكري زمان انا و انتي لما كنا بنلعب مع بعض و كنت اوصلك لغايه المدرسه و عمي اسماعيل بباكي و الخاله نجوى مامتك تب بلاش دول و اخوكي حازم و اختك سهيله افتكريهم يا سحر 

كوريا : اللهم طولك يا روح يا ابن الاكابر انا كوريا مش اللي بتقول عليها و سبني إلهي يفك كربك يا عم الحاج 

أحمد : بس يا سحر 

كوريا بحده : استغفر الله العظيم يارب هو اللي هنعيده نزيده انا كوريا انا كوريا بنت المعلم سيد افهموها بقاا متقول حاجه يا سامي بدل ما انت واقف زي قرد قطع كدا 

سامي : يا باشا دي كوريا و الله مش اللي بتتكلموا عنها 

أحمد بحده : مين حضرتك 

سامي : انا سامي و نسيبهم و كوريا جايه معايا 

قاطعهم صوت بحده : متحاولش معاهم دول مجرمين و هياخدوا عقابهم

أحمد بصدمه : كوثر


الفصل التاسع من هنا


بداية الروايه من أولها هنا

تعليقات