روايه على الطراز الغربي للكاتبه سحر سمير لطفي نصار الفصل العاشر حصريه وجديده علي مدونة نجوم ساطعه
![]() |
روايه على الطراز الغربي للكاتبه سحر سمير لطفي نصار الفصل العاشر حصريه وجديده علي مدونة نجوم ساطعه
كوثر بحده : لاااه دا انتي زوتيها اوي
و لسه هتضربها
قاطعها اللي مسك ايديها
كوريا بلهفه : اسلااام
اسلام بحده : مش كوريا بنت المعلم سيد و اخت المعلم اسلام اللي حد يمد ايده عليها
اسلام معقبا بحده : هو دا الشغل اللي عايزه يا ست كوريا
كوريا بصت للارض و مردتش
اسلام بحده : حسابك معايا لما نرجع بلدنا و انت يا حجش انت
سامي : نعم يا معلم
اسلام بحده : دي الامانه اللي بتحافظ عليها
سامي بندفاع : والله
قاطعه اسلام : أخرس
كوثر : و الله عال اوي واحد جربوع زيك كدا يمسك لي ايدي انت اتجننت
قاطعهم دخول مصطفى : السلام عليكم
مصطفى ل أحمد : ايه دا كوثر بتتخانق هو انا فاتني كتير
أحمد ل مصطفى : شوف مراتك و خليها تمشيهم و بلاش مشاكل
مصطفى : تب ما تشوفها انت دي اختك
قاطعه كوثر بحده : مصطفى
مصطفى بندفاع : نعم يا حياتي
كوثر : اتصرف مع الأشكال دي انا هروح اجيب البوليس
اسلام بحده : لا دا انتي زوتيها اوي
كوثر : هتعمل ايه هتمد ايدك على ست
اسلام : لا طبعا دي مش الاصوال بس انا هضرب جوز الست
و مسك مصطفى من قميصه
مصطفى : لا وحياه اللي خلفوك هي اسفه بعتذر لك بالنيابه عنهم
كوريا : خلاص يا معلم اسلام يالا بينا من المخروبه دي
اسلام بحده ضربها بالقلم
أحمد بحده : لااا
اسلام بحده : اخرس انت
اسلام خد كوريا في حضنه و شالها و مشي و سامي وراهم
كوريا بتحاول تبعد عنه بس هو محكم عليها
اسلام : متتحركيش احسن لك
كوريا : انا زعلانه منك بقا بتضربني قدامهم
اسلام : مين اللي المفروض يزعل يا كوريا بقاا انا اعرف انك روحتي من ورايا مصر و انا حذرتك من دا و بردوا عملتي اللي في دماغك
كوريا : تب نزلني انا كويسه
اسلام : لا مش هنزلك الا ما اعرف انتي كويسه ولا لا دايخه او حاسه بحاجه
كوريا : لا الحمد لله بقيت احسن نزلني بقاا
سامي : اموت و اعرف انت شلتها ليه
اسلام وهو بيبص ل كوريا : اقول له اقول لك
كوريا لما كانت صغيره اول ما تبداء تعيط اعرف انها هدوخ و تقع مش عارفين دا سببه ايه بس هي اول ما بتزعل بتوقع من طولها و انا عارف ان انا زعلتها بس هي عارفه كويس اني بجد قلقت عليها مش كدا يا كوريا
كوريا : اممم نزلني بقاا و غير كدا الناس هيفكروني مسهوكه زي البت اللي فوق نزلني بقاا
و احكي لي عملت ايه في البنك
اسلام : هناخد القرض بعد يومين
كوريا بفرحه : بجد
اسلام : بجد
كوريا : انت بتضحك عليا يا خويا هما مرضيوش يدوك القرض صح
اسلام : اركبي بس يا كوريا
اطلع بينا يا سطي
عند احمد
احمد ركب عربيته و معاه مصطفى
أحمد : ورا العربيه دي يا عم هاني
عم هاني : حاضر يا بيه
مصطفى : انت واخدنا على فين
أحمد : هروح اجيب سحر اتصل ب عم اسماعيل و البوليس بسرعه
مصطفى : سحر مين
أحمد : سحورتي و عمري يالا نفذ اللي بقول لك عليه
مصطفى : لاا دي هابه منك على الاخر
عند كوريا
اسلام حكي لها على كل حاجه
كوريا : يالهووي تب و العمل ايه دلوقتي
اسلام : العمل عمل ربنا دا احنا محتاجين معجزه تحل لنا الموضوع دا
ربنا اكيد مش هينسانا يا كوريا
قولي الأول انتي اكلتي حاجه
كوريا : ااه الحمد لله شبعانين يا خويا
سامي : انتي هتنصبي من اولها هو احنا دقناه من الصبح
كوريا زغدته : انت هتستعبط يا واد دا احنا واكلين و ميت فل و عشره
اسلام : انتي كلتي يا كوريا
كوريا : سبني انام و حياتك اصلي الصراحه دماغي هتموتني تصبحوا على خير
اسلام : تب كلي الأول
كوريا : لا ربنا يخليك ليا يا خويا
بعد مرور عده ساعات
اسلام : كوريا
كوريا بخمول : اممم
اسلام : اصحى يا حبيتي و صلنا
كوريا قامت بخمول و بتفرك في عينها : اااه بجد
اسلام : صباح الخير
كوريا : صباح النور عليك يا خويا
اسلام : يالا ادخلي البيت و حضري الفطار على ما اروح اجيب اخواتك من عند ميرفت قاعدين معاها من امبارح
كوريا : ماشي يا خويا
كوريا بخمول فتحت الباب و دخلت و غسلت وشها و بداءت تحضر الفطار
شغلت الراديو على قرآن و بداءت تطلع لهم رنجه الفلاح و طعميه الغلبان
المش و الجبنه الحادقه القديمه و الفلفل و الشطه اللي متحدقين معاها
ورغفين عيش ناشف بللتهم و سابتهم يطروا
و قعدت تسمع القرآن في الراديو
بعد شويه جم نور و سيف مع اسلام
و سلموا عليها
و قعدوا ياكلوا
اسلام : الله والله اكله جميله يا كوريا تسلم ايدك
كوريا : بالهنا و الشفا يا حبيبي
نور و سيف : جميله يا كوريا
كوريا : حبايبي
نور : عملتي ايه في مصر يا كوريا
كوريا بارتباك : هاه سيبكم مني دلوقتى و كلوا
كوريا معقبه : اخويا حبيبي
اسلام بحده : مش هيطلع يا كوريا
كوريا : علشان خاطري دا بردوا اخويا
اسلام بحده : لازم يتربى يا كوريا الواد دا عياره فلت
كوريا : اكيد عرف غلطه علشان خاطري يا خويا طلعه من الحبس زمانه جعان و ماكلشي حاجه من الصبح
اسلام : لسه بتدافعي عنه يا كوريا بعد اللي عمله
كوريا : معلش علشان خاطري هو حرم ااه و الله مش هيعمل حاجه تاني
اسلام : علشان خاطرك يا كوريا هقوم و اروح اطلعه من السجن
كوريا : تعيش يا سيد الرجاله
اسلام : يالا انا هروح اهوا
كوريا : بالسلامه يا حبيبي
و اول ما اسلام مشي من هنا
كوريا لقت اللي دخلوا البيت من هنا
كوريا بصدمه : انتوا انتوا تاني
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق