روايه على الطراز الغربي للكاتبه / سحر سمير لطفي نصار الفصل الخامس حصريه وجديده علي مدونة نجوم ساطعه
![]() |
روايه على الطراز الغربي للكاتبه / سحر سمير لطفي نصار الفصل الخامس حصريه وجديده علي مدونة نجوم ساطعه
عند احمد
احمد بحده : بقى انت بتخون اختي
مصطفى : ااه يخونها هههههه
أحمد : تمام انا هناديها لك و نشوف رائيها يا كوثر يا كوثر
قاطعه مصطفى : لا وحياه ابوك هتبوظ كل حاجه اسكت
احمد : هبوظ ايه بقاا
مصطفى : هقولك بعد يومين
أحمد : و الله يا كوثر يا كوثر
قاطعه مصطفى : عيد جوازنا الله يخربيتك اتفقت مع ياسمين تجي معايا ننقي الهديه ل اختك كوثر علشان عيد جوازها و كمنها صاحبتها المقربه فقولت لها و هي وافق في ايه بقاا
احمد : و انا اللي فكرتك بتخونها
مصطفى وهو طالع : علطول ظالمني يا عم صفي النيه دا اللي بشوف اختك يكره صنف الحريم كله
أحمد بندفاع : ااه و الله
أحمد وقد أدرك الأمر : انت قولت ايه خذ يا مصطفى
في المساء
في بيت كوريا
اسلام : اشوف وشكم على خير يا عيال
كوريا بخضه : ايه دا رايح فين بليل
اسلام : لازم الحق اول قطر يوديني على مصر علشان اشوف هعمل ايه في إجراءات البنك
ياسر : بالسلامه يا خويا
كوريا : لا مش دلوقتي و النبي تب خليك الصبح
الصباح رباح يا خويا
ياسر بحده : اسكتي يا بت خليه يشوف شغله
اسلام : ااه انا لازم اخلص الشغل دا و البنك اجرائته مش سهله
ياسر : تب يالا اوصلك
قاطعه على : لا خليك انا رايح معاه
كوريا : حتى انت كمان
على : غصب عني و الله يا كوريا الهام هانم اتصلت و محتاجاني ضروري في مصنعها بتاع العربيات بتقول جايبه اكتر من ١٠٠ عربيه متفككه و عايزانا نجمعهم
اسلام : ربنا يزيذها يارب تعالا يا ياسر عايزك
ياسر : تحت امرك يا كبير
على خد كوريا في جنب
على : بت يا كوريا انا اتفقت مع سامح اخو ميرفت يجي ياخدك بعربيه الساعه ٥ الفجر اوعي تنسى
كوريا : حاضر يا خويا بس خايفه ل اسلام يعرف
على : و هيعرف منين بس بس المهم تنبهي على اخواتك نور و سيف ياخدوا بالهم من نفسهم كويس و يداروا عليكي في غيابك لان ياسر شراني ممكن يتكلم عادي
كوريا : تب و هعمل ايه
على : متخافيش سامح هيوصلك لمكان الشركه بتاعه مصر دي و باذن الله هخلص مع مدام الهام و هحصلك على طول
كوريا : ربنا يستر يارب
عند اسلام و ياسر
اسلام : خدوا بالكم من نفسكم
ياسر : حاضر يا كبير
اسلام : و عينك على كوريا و أفضل معاها اختك عنديه و يتخاف عليها
ياسر : متقلقش يا كبير انا هشكمها و هحكمها
اسلام : خد بالك من اخواتك انت راجل البيت في غيابنا و لو حصل اي حاجه اتصل بيا من الكشك اللي برا على الرقم ذا
و ادي له ورقه
ياسر : حاضر يا كبير
اسلام : يالا يا علي يدوب على ما نوصل
علي : ماشي يالا سلام يا كوريا
كوريا : سلام يا حبايبي خلوا بالكم من نفسكم
ربنا يرجعكم بالسلامه يارب
اسلام : اللهم امين يارب العالمين
و مشيوا
ياسر قفل الباب
ياسر بحده : يالا خشي كملي نومك مع اخواتك جوا
كوريا وهي داخله : و مين بس يجي له نوم في اللي احنا فيه دا افرجها يارب من عندك
ياسر : يالا بلاش غلبه
و ما ان دخلت الاوضه
حتى خرج يأسر جري علي برا
عند كريم
ياسر جاي جري
كريم : هاااه
ياسر : كله تمام طلعوا برا البيت كلهم مفيش غيري انا و كوريا حضر الماذون و اول ما تطلع الشمس هنكتب الكتاب
كريم بفرحه : بجد
ياسر : عيب عليك كلام ياسر سيف علي رقابته فين ال
قاطعه كريم ب كيسه كبيره بيديهالوا : و الله مش خساره فيك
ياسر : يزيد فضلك يا معلم على معادنا بكرا
وطلع يجري
كريم : من نجمه هكون عندك انا و الماذون هانت كلها كام ساعه و اتجوزك يا كوريا
في اليوم التالي
كوريا : خدوا بالكم من نفسكم و محدش يعرف ياسر لحسن يقول ل اسلام
سيف : متخافيش يا كوريا احنا مش صغيرين
نور : هنعرف نتصرف خدي بالك من نفسك
كوريا : حاضر يا حبابيبي
قاطعها صوت العربيه
كوريا : سلام
نور و سيف : سلام يا كوريا
كوريا طلعت وركبت العربيه : اطلع يالا ياسامح بسرعه
سامح : حاضر يا كوريا
بعد مرور ساعات
ياسر بخمول : اااه هي الساعه كام
بيبص ل الساعه : معقول الساعه ٩ و نص الله اكبر
و قام بفرحه راح يلبس
عند كوريا
سامح : كوريا يا كوريا كوريا
كوريا بخمول : جرا ايه يا سامح في ايه يا خويا
سامح : و صلنا احنا قدام المصنع
كوريا بفرحه : بجد
و نزلت من العربيه
سامح : استنى بس رايحه فين
كوريا : هدخل
سامح : تب استنى هاجي معاكي
كوريا : لا خليك يا خويا احنا نعوفوا نسد بردوا
و سابته و مشيت
سامح : استنى بس يا كوريا
قدام المصنع
الأمن : استنى عندك رايحه فين
كوريا : جرا ايه يا خويا داخله
الأمن : استنى هتتفتشي
كوريا بحده : تفتش مين يا روح امك انت اتجننت ياض
قاطعها سامي : انا اسف جدا يا فندم دي البطاقه بتاعتي واحنا كنا جايين على الإعلان اللي في الجرنال
الأمن : ااه ما تقولوا كدا
كوريا بحده : ما قولنا يا خويا
الأمن وهو بيبص لها بقرف : اتفضلوا
كوريا بحده : بص على قدك لحسن اخذقهم لك
سامي : خلاص يا كوريا بقولك
كوريا بحده : انت ايه اللي جابك
سامي : تعليمات اخواكي على قالي متسبهاش و انا مش هسيبك
كوريا في نفسها : و الله فيك الخير يا علي حبيبي و سيد الرجاله
كوريا بحده : تمام يالا انت روح شوف انت رايح فين
سامي : قولت لك انا هفضل معاكي انا كمان هشتغل في الشركه دي
كوريا : تمام
و لسه هيدخلوا
قاطعهم الأمن : انت رايح فين
كوريا : داخلين في حاجه
الأمن : هنا لمقابله ل شغل الحريم ورا مقابله شغل للرجاله
كوريا : ليه يا خويا
الأمن : دي التعليمات
كوريا : تعليماتك على نفسك يا خويا مش عليا
قاطعها سامي : خلاص يا كوريا خشي و انا هروح عند الرجاله
كوريا : تروح فين
سامي : يالا يا كوريا بقاا
كوريا : امري لله اما نشوف آخرتها
ودخلت المصنع
عند ياسر
ياسر بفرحه لبس البدله اللي ادهالوا كريم و حضر نفسه
ياسر بفرحه : قمر يا خواتي
قاطعه سيف : انت بتعمل ايه
ياسر بفرحه : اجري نادي للعروسه
سيف : عروسه مين
ياسر : عروسه مين يا عبيط اجري نادي ل سحر انا قولت عروسه
سيف : ااه و الله
ياسر بحده : تب اجري نادي ل أختك يا اهبل
قاطعه صوت خبط على الباب
يأسر بفرحه : وصل
عند كوريا
كوريا بفرحه : الله ايه دا كله يالهووي على الجمال دا زي ما بنشوف في الأفلام الكوري هههههه
قاطعتها بنت قاعده على مكتب : اي خدمه يا فندم
كوريا : فندم الله يفندمك يا قمر
البنت : عفوا
كوريا : بصي يا قمر انتي انا جايه علشان اقدم على شغل اللي في الجرنال
البنت : تب اتفضلي معايا على مكتب المديره العام
كوريا : حاضر عنينا
البنت وهي ماشيه : اتفضلي معايا
كوريا : عنيا يالا يا عسليه
عند ياسر
نور فتح الباب و شاف الصدمه
استنوا الفصل السادس
روايه / على الطراز الغربي
للكاتبه : سحر سمير لطفي نصار
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق