القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية ليلي وسجين الماااااضي البارت الثامن حصريه وجديده وخاصه بمدونة نجوم ساطعه


رواية ليلي وسجين الماااااضي البارت الثامن حصريه وجديده وخاصه بمدونة نجوم ساطعه 

🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙


❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

رواية ليلي وسجين الماااااضي الفصل الثامن حصريه وجديده وخاصه بمدونة نجوم ساطعه 

رواية ليلي وسجين الماااااضي البارت الثامن حصريه وجديده وخاصه بمدونة نجوم ساطعه 


وصل طارق وليلي الى القاهرة ، ونزلا في احدى الفنادق  حتي الصباح .

في اليوم التالي بدء الاثنين في مراقبة بيت جارته السابقة ايمان ، الساعة الثامنة والنصف خرجت ومعها طفل ، وركبت سيارتها وتوجهت الي روضة اطفال في مكان قريب من شقتها ، نزلت هي والطفل ودخلت الحضانة وتركته ورجعت لبيتها .

ليلي : هنعمل ايه دلوقتي ، الولد ابنك يعني في شبه ولا ايه ؟ 

طارق كان واضح علي وجهه الصدمة ، ملامحه تجمدت 

ليلي طارق رد علي مالك طارق 

طارق الولد ابني يا ليلي 

🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙


❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

ليلي عرفت ازاى نفس ملامح ابني ابيض وعيونه خضرا وشعره بني فاتح وكمان في شامة في اديه اليمين .

ليلي انت متاكد يا طارق 

طارق ايوا متاكد انه ابني 

ليلي طيب انا فكرة نتأكد بيها اكتر وتشوفه عن قرب 

طارق ايه هي ؟

ليلي : ندخل كأننا مامى وبابى وبندور علي حضانة كويسة ندخل ابننا فيها ونتجول فيها وانا الهي المس وانت تقرب منه تتاكد اذا كان هو ابنك ولا لا 

طارق تمام 

دخلا الاثنين وقامت ليلي بكل ما اقترحته علي طارق بمهارة وتمكن طارق من الاقتراب من الطفل ، والتاكد انه ابنه ، الشامة هي نفسها الشامة التي كانت بذراع ابنه نفس الملامح فهو يشبه والدته .

طارق ازيك يا حبيبي اسمك ايه 

الطفل : اسمي زياد محمد 

طارق وماما اسمها ايه 

الطفل ، ايمان 

عندك اخوات 

زياد : لا انا ابن ماما بس 

قام طارق باحتضانه ، واخذ شعرة كانت موجودة علي كتف زياد ، ثم تركه واخذ ليلي وخرج .

ليلي : ايه يا طارق هو ؟

طارق ايوا يا ليلي هو انا متأكد ، بس هأكدلك انت كمان 

ليلي ازاى ؟

طارق اخدت شعرة من شعره وهعمل تحليل dne

ليلي يكون افضل طبعا علشان نتأكد ونمشي صح ونشوف

🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙


❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

طارق قاطعها انا متأكد يا ليلي الولد ابني 

اتصل طارق بصديقه صبرى ، وقص عليه كل ما حدث بالتفصيل .

صبرى : يا بنت اللاعيبة ، دانا هشويها علي الفحم هي وجوزها .

بعد متطلع نتيجة التحليل ابعتهالي علشان اقدر اخد امر من النيابة بالقبض عليها .

طارق انا لسه هستني يا صبرى انا لازم ابلغ عنها حالا

صبرى خلاص استناني في مركز الشرطة التابع للمكان اللي انت فيه واول متوصل للظابط خليني اكلمه

ذهب طارق لقسم الشرطة وقام بابلاغ الظابط كل شئ بعدما تحدث مع صبرى 

الظابط : احنا لازم نحاصرها وهي خارجة بالولد من الحضانة علشان ناخدها هي وهو ومتلحقش تهرب بيه او تعمل اي حاجة .

انتظر طارق وليلي والظابط وبعض القوة حتي جاءت ايمان لاخد زياد ، وعندما خرجت هي والطفل قام الظابط بالقبض عليها واخذها الي القسم .

عندما رات ايمان طارق ارتسم الرعب علي ملامحها ، وامسكت زياد بكل قوتها 

ايمان لطارق : انت عايز ايه انت ايه اللي جابك هنا 

طارق اللي جابني صاحبتك اللي ماتت وانت خطفتي ابنها ، جي علشان اخد ابني يا قذرة ، مش بعيد تكونى قتلتي صاحبتك كمان علشان تخطفي ابنها .

🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙


❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

ايمان : صاحبتي  هههههه  صاحبتي دى كانت بتخوني وتخونك مع جوزى 

طارق اخرسي انت حقيرة بتتكلمي عن مراتي كدا ازاى احترمى انها ميتة 

ايمان : وهي محترمتش صداقتنا ليه؟ انا معايا كل الاثبتات اللي تثبتلك خيانتها 

طارق انا مش ممكن اصدقك انت بني ادمة حقيرة كدابة 

ايمان امسك واتفرج انا حطيت كميرات في بيتك لما شكيت في علاقتها بزوجي اتفضل شوف بعنيك خيانة مراتك العفيفة وزوجي المخلص .

أمسك طارق التليفون وانصدم  من فظاعة المنظر الذى رأه  ، زوجته في احضان زوج صديقتها .

انهار طارق وكاد ان يقع ارضا امسكته ليلي و اسندته الي اقرب كرسي 

طارق مش ممكن انا مش قادر اصدق ، ازاى انا كنت مخدوع للدرجة دى ، انا حبتها ومشوفتش غيرها .

ليلي اهدى يا طارق متعملش في نفسك كدا ، ارجوك خليك قوى .

طارق انا انكسرت يا ليلي قلبي اتكسر .

ليلي متعملش في نفسك كدا ارجوك .

طارق ازاى كانت شاطرة اوى في الكدب والخداع والخيانة وانا ملاحظتش عليها اى حاجة ابدااا 

ليلي خلاص يا طارق بلاش تفكر في اى حاجة دلوقتي غير ابنك

 🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙


❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

طارق ابني حتي دى مش اكيدة ، ممكن ميطلعش ابني .

طارق كلها كام يوم ونتاكد اذا كان ابنك ولا لا ، نتيجة التحليل هتاكد ان شاء الله انه ابنك .


رفع طارق راسه ليرى زوج ايمان محمد ، قام مسر عا وتوجه اليه وقام بضربه عدة مرات ارضخه ارضا ، امسكه الضابط وبعض العساكر ، في محاول. لابعاده عن محمد .

انت ازاى عملت كدا ازاى يا حقير يا قذر انت وهي .

محمد قبل متحاسبني وتحاسبها حاسب نفسك ، اهملتها وشغلك اخد كل وقتك ، وبقت بالنسبالك زى اى كرسي في بيتك وجي تحاسبنا .

طارق : ومراتك اهمليتك مكنش في وقت تهتم بيك فروحت خونتها مع صاحبتها رد مراتك مبتشتغلش ، وانا شوفت قد ايه انت كل حياتها واهتمامها كله ليك بس انت ندل وواطى .

انزل محمد راسه ارضا ولم يستطع الرد 

طارق : الولد ابني ولا ابنك رد 

محمد ظل صامتا 

طارق انت اكيد عارف اذا كان ابني ولا ابنك رد يا واطى الولد دا نتيجة خيانتكوا رد 

ايمان : متردش دا ابني لوحدى ، محدش هياخدوا مني سامعين ابني انا ، انا الاحق بيه انا اللي اتحملت الخيانة والغدر ووافقت اعيش مع زوج خاين واقبله تاني علشان زياد ميروحش مني 


طارق رد علي الولد ابني ولا ابنك 


محمد الولد ......


يا ترا الولد ابن مين فيهم طارق ولا محمد دا اللي هنعرفه البارت اللي جي 😉


الفصل التاسع من هنا



🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙


❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

تعليقات