أعلان الهيدر

أحدث المواضيع

الجمعة، 21 مايو 2021

الرئيسية رواية المصراويه الجزء الأول كامل فقط علي النجم المتوهج للكاتبه يمني محمد

رواية المصراويه الجزء الأول كامل فقط علي النجم المتوهج للكاتبه يمني محمد

 #للكبار فقط

#المصروايه

#البارت الأول

.....

#يمني محمد

👇👇👇👇👇

عاليه.... زين سيبها يازين حرام عليك البت هتموت في ايدك

ورحمه ابوك لتسبها يازين

لكن لا فايده من الإلحاح 

🤔😢😢😢

بشاير..بغضب .. وانتي مالك ياعاليه شاغله بالك ليه بالمصروايه سيبها الهي يقطع خبرها ونرتاح من دلعها الماسخ

........

عاليه..... حرام يا مرات اخويه البت وحيده متعرفش حد هنا ولو كانت غلطه مش معني انها وحشه بس هي مش واخده على طبعنا ولا عويدنا واديكي قولتي مصروايه واحنا صعيده

.........

بشاير وهي ترفع حاجبها بغضب.......

بقولك ياعاليه خاليك في حالك احسنلك محدش قومك محاميه بالمصروايه

🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

#المصروايه

#يمني محمد

لكن ينقطع الكلام بين العمه عاليه ومرات اخوها الست بشاير

 صوت صريخ رنا 😢

عاليه بحزن...... زين هيموتها يا بشاير

بشاير بابتسامه حقد..... وانا قاعده مستنيه الجثه

😱😱😱😱😱

في الطابق الأعلى

......

رنا..... بدموع شديده وتنهيده عاليه... زين انا اسفه اخر مره علشان خاطري يازين سامحني ووالله اخر مره انا رنا حببتك سامحني ونبي 😭😭😭

....

زين ير عليها بصعقه على وجها توقعها أرضا

رنا وهي تضع يدها على بطنها بدموع وحزن... بلاش اخر مره


زين بغضب شديد يسيطر على كل ملامحه..........

المره دي مفيش سماح يادكتوره انتي حفرتي قبرك بايدك

😭

رنا بدموع..... زين حقك عليا

يقرب زين من رنا ويجذبها من شعرها بشده

ويده التانيه تضغط على يد رنا بحقد

********

ويجلس على حرف الاريكه وهي تجلس امامه على ركبتها على الأرض وهو فرض سيطرته عليا

#المصروايه

زين..يوضع ايدين رنا تحت حرف جذمته ويضغط عليها بشده

وايدها الاخره تجذبها من شعرها

..... 

زين.. بغضب.... يهمس في ودانها وهي تتألم من صوابعها وشعرها وصوت صراخها يعلي ويعلي

زين بغضب... مش مرات زين القناوي الا تعمل الا انتي عملته وتفضل عايشه على وش الأرض

............. 

رنا بتهته ودموع... اخر مره والله مش هعمل حاجه غلط تاني

ايدي يازين سبني ونبي سبني يازين بدموع وصراخ

...........

لكن كان رد زين ضربها بالقلم على وجها نزف دم

😢😢😢😢😢

زين وهو يترك شعرها ويسحب يدها من تحت جزمته

زين... انا متأكده ان دى اخر مره هتغلطي فيها ياقلب زين

من الاهيحصك

ثم يهمس في اذنها ويقول... اصل انا هدفنك حيه ياقلب زين

😱😱😱😱😱😱

.......

ويبدأ في تكسير صوابعها بيده واحد تلو الاخر

رنا بصريخ... يهز ارجاء الدوار (مكان زي القصر)

رنا... اخر مره والله وتصرخ من الألم 😢😢😢😢😢😢

......

لكن زين ولا في دماغه صريخها الغضب مسيطر عليه

ماسك صوابعها يكسر فيهم ويبصلها ويكسر في صوابعها بايده

وهي تصرخ امامه وتتالم وزين لا يتراجع ولا توجد رحمه ي قلبه تجه رنا

......

كسر لها ٣ صوابع من يداها اليمين..... ثم ترك يدها

وجذبها من شعرها على السرير

ووضع يده على ملابسها وبدأ في تقطيع ملابسها

ووووووووو

ياترى ايه الا هيحصل ولا رنا عملت ايه لزين 

#المصروايه

#يمني محمد

.........

الروايه لسه شقيه وممتعه ومثيره نتفاعل بقااا

انزلكم كمان بارت تعريف للشخصيات

التفاعل لو مفيش تفاعل كويس هوقفها

#للكبار فقط

#المصروايه

#يمني_محمد

..........

طبعا فاكرين احنا واقفين فين

......

زين....... اصبري ياقلب زين مستعجله ليه على الصريخ

رنا... بدموع وصريخ.. ارحمني يازين ابوس رجلك😪اخر مره والله مش هعمل حاجه تاني تزعلك

.. زين... مصدقك ياقلب زين وهو يقطع ملابسها 💔😢

...............

تعريف للشخصيات

🌹🌹🌹

1_ زين.... ضابط شرطه صعيدي راجل كده بمعنى الكلمه

عصبي.جدا جدا. غيور... بطريقه مريبه... ولما يتعصب يبقى العن من الشيطان بمراحل

🙄🙄🙄🙄

2_رنا.... بنت مصراويه مدلعه لبس خروجات سهر مجنونه اللي بيجي في دماغها بتعمله ما بتخافش من حد ولا بتعمل حساب لحد...جنانها باين علي لبسها العريان وعلى حياتها وشرب وسجاير مدلعه بمعنى مدلعه

3_بشاير...... ام زين وسليم وصباح

جوزه القناوي مات وسبهم صغيرين لسه بشاير هي الاربت وكبرت بس الصراحه ست قويه ومحدش يكسر كلمتها

كلمتها تمشي على رجاله بشنبات لها بنت اخته سماره

بتحب زين من صغرها بس زين بيعتبرها اخته

4_عاليه...عمت زين كبرت ومجوزتش قاعده معاهم في الدوار...طيبه اوووي

👇👇👇👇👇👇

#فلاش باك

؟؟؟؟؟ 

 زين شاف رنا في عيد ميلاد واحده صاحبتها

وصاحبه اختيه صباح برده

 رنا وصباح اصحاب من بعيد لبعيد مش قريبين من بعض اووي بيدرسوا في نفس الكليه في كليه طب

 لما زين راح عيد الميلاد وشاف رنا اتجنن عليها

. #يمني محمد 

 هي فعلا تجنن رغم الدلع اللي هي فيه لكن جذابه جدا شعرها طويل الاسود وعيونها الملونه وبشرتها يعني فعلا تجنن كل اللي يبص عليها اول ما يشفها ما يبقاش عارف يعمل ايه من جمالها اعجب بها جدا من اول نظره زي مابيقوله

👇😊👇👇👇

#المصروايه 


 بس المشكله في امه بشاير كانت رفضها

 وقالتله دي مصراويه ما تمشيش على عوايدنا ولا تقلدنا يا زين

 ما تنفعش هنا ولا تعرف تعيش هنا


 زين بزهق ما تخافيش يا امه ابنك راجل و هتتعود ولو ماجيتش بالحب هتيجي بالغصب

  بشاير بلاشها أحسن ما تجيبش لنفسك وجع القلب


 زين.... الصراحه انا مش قادر انساها البت داخلت دماغي يامه وعايز اجوزها باي طريقه

بشاير... ومالها سماره بنت خالتك

....... 

المهم بعد كلام كتير فعلا زين اتجوز رنا

يوم الفرح......

زين... اسمعي يارنا احنا صعيده يعني لبسك دا مينفعش حدنا

ومش هتنزلي الفرح كده بالفستان دا دا مبين اكتر ماهو ساتر

بتعصب ونرفزه 😡😠

رنا... اسمه انت المهاره فرحي.. فرح رنا موسى

يعني البس الا انا عايزه يازين.

زين وهو يشدها من دراعها بشده أمام الجميع

انتي بتقولي ايه اصحى لكلامك انت مجوده زين القناوي مش عيل من العيال الفرفير

الفستان دا يتغير حالا ياما مفيش فرح من الاساس

🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️

بشاير.. يادي الفضايح الا احنا فيها بسبب المصروايه دا فستان دا. دا مينفعش يكون قميص نوم

(رنا كانت ترتدي فستان قصير جدا من إلامام وطويل من الخلف وعريان من الصدر والظهر )

رنا. بعصبيه... والله دا الا عندي يابلاش الفرح دا وبلاها العجوزه خالص

....

طارق... اخو رنا.... انتي اتجننتي بارنا خلاص المعازيم تحت وبعدين الكتاب انكتب

رنا.... يطلقني دلوقتي ياما انزل بالفستان يايطلقني

بشاير وهي تلطم.. يادي الجرسه الا هتحصلنا من المصروايه

كل دا وزين بيبص لرنا بتوعد من غير كلام 😠😡

زين... اسمعي يابت الناس الفستان دا هيتغير دلوقتي ياما مفيش فرح ولا سفر وهاخدك من هنا من شعرك لحد الصعيد ومتعرفيش الا هيحصلك عندنا هناك

وطلاق ايه يابت الأصول الا انتي بتقولي عليه هو انا ليه دخلت عليكي

دا غير بقااا علشان عندك دا هدخل عليكي دخله بلدي

🙄🙄🙄🙄

رنا.. مصدومه من كلام زين.. انت بتقول ايه مستحيل دا يحصل

زين... خلاص اوركي وعرفة هو هيحصل ولا لا

قام مره واحده من على الكرسي جذبها من شعرها أمام الجميع وقال بصوت عصبي جدا َخشن

احنا حدنا في البلد الحرمه الا تكسر كلمه جوزها بتدفن حيه

😱😱😱😱

رنا بدأت تبان عليها علامات الخوف من زين هزت رأسها دليل على الموافقه لكن كانت تستحلفله من داخلها على الموقف دا

#المصروايه

وبالفعل رنا غيرت الفستان لكن لما يستمر الفرح لوقت طويل

استأذنت بحجه انها مريضه

غيروا هدمهم واطلعوا على المطار علشان اسبوع العسل الا بقااا بصل 😉😉😂😂

👇👇👇👇👇👇

في الفندق

رنا مصبرتش لما زين يخلص الورق طلبت مفاتيح الاوضه

زين.. اصبري نطلع سوا

رنا.... لا عايزه اطلع

زين.... سابها تطلع قبله وقال في دماغه دي هتعملنا ليله بقااا

العب يلا 😂😂😂🙈🙈🙈

😉

وبالفعل طلعت رنا قبله ودخلت اخدت دش وغيرت ولبست برنص ونامت على حرف السرير

دخل زين لقاها كده كانت ملاك نايم منظرها يجذب ويثير ويجنن

ضغط على شفتاه السفلى

وجلس على الأرض وحوط ايده حوليها وبدأ يبوسها من ايدها وكتفها وهي في عالم آخر

خلع الجاكت وبدأ في التهام شفايفها بعنف قاتل

ويضغط على جسمها بجنان ودايب من اللذه معاها وبدأ في تخلعها البرنص

لكن رنا.. ادخل يازين خد دش اما اقيد الشموع

زين.... مش لازم الشموع انا قايد نار

رنا.. يلا يازين بقاز

دخل زين ياخد دش وخرج بقااا جو يجنن

مش قادر بقااا 🙈🙈🙈😂😂😂

قرب على رنا خالص وشالها ووضعها على السرير

وكلام بقاا حب ايه بقاااا 😂

رنا... بدلع زين عايزه اقولك حاجه

زين... مش قادر مش وقت الكلام ياقلب زين

رنا.. لا لازم تسمع

قربت على ودنه وقلتله

زبن انا........

زين نظر لها بتعصب 😡😠وقال لها ايه......

.. #طاب مين قال كمل

#يمني محمد

#المصروايه

القصه لسه شيقه ومثيره 

ياترى هي قالتله ايه ولا عملت ايه علشان يكسرلها صوابعه

🙄🙄🤨🙄🤨🤨

انا كتبه بارت كمان مش هنزله غير اما بكون فيه تفاعل جامد

اوووي 🌹😉

لو مفيش تفاعل هوقف الروايه

#للكبار فقط

#المصروايه

#يمني_محمد

💔💔💔💔💔💔. 

#البارت الثالث......بارت نار

👇👇👇👇🖐️🖐️

قرب زين على رنا بجنون والتهمها بعنف

رنا استنا بس يازين هقولك حاجه

زين... مش وقته خالص انا هموت عليكي🙈🙈

رنا... قربت على ودن زين وقالت اصل انا عندي....... 🙈🙈احييييه😂😂😂😂

زين بعصبيه... انتي بتقول ايه

رنا... زي مابقول كده انت وترتني بسبب الفستان وزهقتني فالهرمونات اتلغبطت عندي وكده

🙈🙈🙈🙈🙈

زين...... انت اتجننتي بارنا وفاكرني هصدق كلامك دا

رنا.... بصوت عالي وهي تضع يدها في جمبها والله براحتك تصدق ماتصدقش انت حر

زين

....... وهو يجذبها من دراعها بشده...... يعني ايه فاهمني مش انتي الا محدده معاد الفرح 🙄ازي يحصل كده

رنا.... والله اسأل نفسك انت الاعصبتني

زين... وهو بخبط كف على كف لا ألموضوع دا مش مريحني أوعى يامصروايه يكون الطبق مكسور وانتي بتلفي عليا

😳😳😳😳

رنا..... بعصبيه شديده... انت اتجننت انت ازي تقولي كده

زين.... الا بيحصل دا مالهوش تفكير غير كده

رنا.... حافظ على كلامك انا مش واحده من الشارع علشان تقولي كده

زين... والله امي كان معاها حق انتي مصروايه ملوعه برده

رنا بعصبيه شديده وصوت يعلى صوت زين

😡😡خلاص روح ادخل على امك وخالي امك تنفعك

🙄😱😱😱😱😱

قبل ما رنا تخلص الجمله الاخيره في كلامها

كان كف زين نازل على وشها موقعها أرضا

...........

#يمني محمد

#المصروايه

زين.... 

انتي بتقول ايه اتجننت ولا اتهبلت في عقلك عشان تقولي الكلام ده على امي 

 رنا.......

بصريخ وعياط وهي تضع يدها على خدها ابعد عني ماتلمسنيش

 زين..... انتي لو اتكلمت بعد كده بطريقه مش كويسه على امي اقطع لك لسانك

 انما موضوع ظروفك اللي جدت دي 😡 انا هاسيبك بمزاجي علشان قرفت منك

 و بدل الواحده عشره تتمنى يترمي في حضن زين القناوي

🙄🙄

 كل ده ورنا ساكته ما بتنطقش

زين. حدفها على السرير بعنف و خرج بره الاوضه ونازل الى اسفل الفندق

 رنا...... 

 وهي تبكي ومنهاره ماشي يا زين انت بتعمل فيه كده ورحمه ابويا ها ارد لك القلم دا 10 ما بقاش رنا حامد مرسي لو مادفعتك تمن القلم دا 😡😡😡😡

#المصروايه

في الصعيد

بشاير بتعصب وغصب... ياخبر اسود على البت وقله الحياء الا كانت لبسها دا زفت تلبسه يوم دخلتها كسفتنه قدام كبارات البلد كله منك يازين ضاقت بيك البلد يعني رايح تتجوز مصروايه

...

صباح وهي تحاول اشعال النار اكثر في خالتها بشاير


 هو يعني يا خالتي زين الدنيا ضاقت بيه قوي لما رايح يتجوز لنا من مصر بنت لا تعرف عوايدنا ولا تقلدنا

وحشين احنا بنات الصعيد اي بنت في بلادنا تتمنى لزين الرضا يرضى بس هنقول ايه بقى

 زين بيحب المحزق والملزق انت

 بشاير....... هاقول ايه عليها عقربه حيه لفه عليه لما وقعته بس ما مبقاش بشاير لما اخليه يطلقها


عاليه.... استهدوا بالله يا جماعه البنت مش عفشه وبعدين كفايه ان زين بيحبهت وان كانت مصراويه بكره تعرف عوايدنا وتقلدنا و هي ردت بزين وتزوجته مع انها عارفه انا صعيدي والدليل على كده انها بتحبه


 بشاير بغضب اسكتي ياعاليه ما حدش اخذ رايك

عاليه...... هو اللي يقول الحق في البيت ده يا بشاير يبقى غلطان

 بشاير اللي يقرب من ابني لازم اكون انا إلا بنقها مش البنت المصراويه الا جايبها الصبر بكره يشبع منها و مهما يلف مش هيلاقي زي بنت خالته صباح

صباح ابتدت الابتسامه تظهر على وجهها

#المصروايه

#يمني_محمد

زين نزل البار الا في الفندق وفضل يشرب ويفكر في الا حصل ويقول لنفسه

عقله. انا الظاهر استعجلت من جوزي من رنا

امي، عندها حق

ثم يرجع صوت قلبه

... ماهو برده ماينفعش ياولد. القناوي تضرب مراتك ليله فرحها الا اي بنت بتستنها

زين.... أنا لازم اطلع اصالح رنا بكلمتين

قام زين يطلع لرنا

👇👇👇👇👇

رنا بقااا كانت صوت ضحكتها تعلوا وتعالوا وحنيتها

وتقول في التليفون .. ازي بس ياروحي، أنت الا في القلب والباقي لعب عيال مين دا الا يقدر ياخدنا منك الموضوع كله مصلحه مش، اكتر 🙄😱

شخص مجهول.... تصدقي انا قولت كده اصل مستحيل تنسى أيامنا وليلانا الحمراء وحتى لو نسيتي جسمك ينسى الا كان بيحصل مابينا دا انا معلم على كل حته فيكي

رنا بتهته...... اه طبعا مانساش

مجهول.... فاكره يافوفا 🤔🤔لما ربطتك في السرير ومفكتكيش غير بعياط وتوسل منك بس الحقيقه انا مفكتكيش غير لما لقيت نفسي ههنج منك اصل انتي بطل الصراحه

رنا... ايوه ايوه

مجهول... جسمك كرباج الصراحه طاب فاكره لما لعبت على جسمك كوتشينه انا واصحابي 🙄🤷‍♀️🤦‍♀️😂

😂😂🙈🙈🙈🙈🙈🤦‍♀️

زين..... يعني شغاله في الحرام تمام وفي الحلال مابدريش

رنا بصدمه... زين 😱😱

زين بتريقه... ايه امشي شويه لما تفتكروا زكريتكم القذره الا فاضله ولا اجي اسمع معاكم

رنا... افهم بس يازين انت فاهم غلط

زين..... لا متقلقيش انا فهمت بس هفهمك مين هو زين القناوي بطريقتي 🤦‍♀️🤨🤷‍♀️

وابتدا زين في........


#يمني محمد

#المصروايه

وقفنا لحد كده مين قال كمل

القصه شيقه لسه ومثيره

كمونتات بقااا

التفاعل وحش اوووي 😡😠#للكبار فقط

#يمني محمد

#المصروايه

#البارت.....٤🏃‍♀️🏃‍♂️

👇👇👇👇👇👇👇

فاكرين وقفين فين 🙄🙄🙄

..........

رنا.بخوف وصريخ.... اسمعني يازين

زين.....بغضب شديد لا ماتتعبيش نفسك انا سمعت كل حاجه

...

وجذبها من شعرها وهمس في اذنها بغضب وقال... انتي بتخوني زين القناوي ولسه عايشه على وش الأرض اقري الفاتحه على نفسك 🙆‍♀️ ثم ضربها قلم اوقعها أرضا


رنا. بصريخ ودموع... والله انت فاهم غلط استنى افهمك


زين... مش عايز افهم كفايه الا سمعته. تقومي دلوقتي تغيري هدومك علشان نزلين البلد


رنا..... انت بتقول ايه لا طبعا انزل يوم فرحي


زين بتعصب وهو يضربها.........

واضح انك عارفه ان النهارده دخلتنا بتخونيني ليه ونزل ضرب فوقها

😢💔

ثم اوقفه صوت صربخها العالي

فهم في فندق َمكان عام وفضايح وجرس

#يمني محمد 

#المصروايه

زين.... قومي يلا غيري هدومك في ثواني

رنا لا تملك اي رد أو أي كلام فهو مثل الأسد الجريح لا يريد سمع اي حديث


دخلت رنا تغير البرنص

وزين اتصل على سليم اخوه

....

زين بتعصب...... سليم انا جاي انا و رنا في الطريق خليهم يحضروا الاوضه بتاعتنا


 سليم...... بتفاجئ انت بتقول ايه يا زين جاي فين دلوقتي النهارده دخلتك ايه اللي حصل عشان تيجي في الوقت دي


 زين..... نفذ اللي باقولك عليه يا ابن ابويا ولما اجي افهمك وقفل السكه في وش سليم

🙄🙄🙄

زين 😠😡 في نار بتاكل في جسمه

بيكلم نفسه انا زين القناوي مراتي بتخوني في ليله دخلتي

ماشي يا رنا انتي فحرتي قبرك بايدك ومش قادر يسيطر على حاله 


 ثم نظر للتليفون اللي كانت بتتكلم فيه وشالوا معه في جيبه لما يوصل البلد يشوف هيصرف ازي 

💔🙆‍♀️💔🙆‍♀️

 غيرت. رنا لبسها بس جسمها كله بيرتعش من الخوف

 ومن الا زين هيعمله فيها مش قادره تتكلم خايفه منه


زين..... بغضب.... خلصت ياست الحسن. دا هيبقى اخر لبسك

 

 رنا بتوسل ...... ابوس ايدك اسمعني يازين الاول


 زين وهو قاطب حاجبيه😠😡... حاضر هسمعك بس مش هاسمع كلام انا هسمع صريخ على السرير من الا هتشوفيه مني يا رنا


 رنا بعياط وتوسل.... والله يازين انت فاهم غلط

زين... يلا شدها من درعها ونزله وركبه العربيه متجه إلى الدوار دوار الحاجه بشاير امه 🙆‍♀️🙆‍♀️🙆‍♀️🙆‍♀️

#يمني محمد

#المصروايه

في الصعيد......

سليم بتهته.. امه حضري اوضه زين هو وعرسته

بشاير...... هحضرها من دلوقتي ليه ياولد بطني

سليم.. علشان زين جاي في الطريق هو ومراته

بشاير بهده... انت بتقول ايه ياسليم

سليم... زي مابقول زين اتصل بيه وقال كده وانتي حضريها وخلاص

🙆‍♀️🙆‍♀️🙆‍♀️

بشاير.... وهي تلطم على وشها ياسوادي على الجورس والفضايح من المصروايه

ايه الا جاب اخوك ليله دخلته في الوقت دا

سليم... معرفش يامه

بشاير... بصريخ بس انا عارفه اكيد الطبق مكسور يافضحتنا في البلد

..

على خروج كل من عاليه وصباح وسماره

عاليه... في ايه يا بشاير

صباح.......... في ايه ياخالتي

بشاير..... مصيبه وحلت على دماغنه كلنا يادي الفضايح 

سماره.... انطقي يامه في ايه سيبتي ركبنا

بشاير... اخوكي جاي هو ومراتى دلوقتي ليه ليه وهي تلطم على آخرها

🙆‍♀️🙆‍♀️🙆‍♀️🙆‍♀️🙆‍♀️

الكل مش مصدق ومتفاجي وبيسال ومحدش عارف حاجه

سماره... أنا طالعه اتصل بزين اشوف فيه ايه

وسليم... طلع بره مستني زين

صباح... ليه ياخالتي

بشاير... معرفش ادي ياعاليه الا انتي بتدفعي عنها

.....

وبدأ ضغط بشاير بنزل من الزهق والحزن

صباح دخلت المطبخ تعملها حاجه تشربها

........ 

على دخول زين جاذب رنا من شعرها

#######

(الاحصل في البارت الأول طبعا فاكرينه) 

.......

خدها الاوضه وكسر صوابعها وضربها بجنان وهي كانت تصرخ صوت صريخها يملا المكان

عاليه في الأسفل.... البت هتموت في ايده يابشاير

بشاير.. بابتسامه.... أنا قاعده مستنيه الجثه

.. 🙆‍♀️🙆‍♀️🙆‍♀️🙆‍♀️🙆‍♀️

سماره... في ايه يامه زين هيموتها... أنا هروح أكمله

بشاير... بغضب انتي يابت اوعك تتحركي من مكانك

كل واحده يدخل اوضته محدش بخرج منها الكلام للجميع

يلا مش عايزه اشوف حد قدامي

وبالفعل الكل داخل.. وبشاير منتظره زين في الصاله بعد مايموت رنا 🙄😢💔

....

#المصروايه

في غرفه زين.....

رنا بدموع... زين ارحمنا والله مظلومه انت فاهم غلط.. افهمني بس وبعدين اعمل الا انت عايزه

زين... افهم ايه انتي خاينه وهنا المره الخينه لها الموت

وحدفها على السرير وبدأ في تقطيع ملابسها

رنا.. بعياط وصريخ.... والله شريفه يازين

زين.. والله هشوف ان كنتي شريفه ولا لا

وبدأ في تقطيع هدمها أصبحت عاريه امامه

وهو ينظر بشهوه لها لكن ببعقاب نفسه قبلها. مش قادر يمسك نفسه هو بيحبها لكن في نظره خاينه

😢💔🙆‍♀️

سحب حزامه وبدأ يضرب فيها بشده يعذب فيها بالضرب وهي صوتها يعلا َيعلا يهز ارجاء الدوار


أصبح جسمها عباره عن خطوط حمراء من الضرب

جذبها من شعرها وهي عريانه

وربط ايدها الاتنين في السرير 🙊 وعدلها ليه

وبدأ في خلع ملابسه

وانقضي عليها كأنها فريسه تحته فهو يغتصبها ليس بنوم عادي فهو اغتصاب للروح والمشاعر قبل الجسد 😢

😢😢😢

كسرها من ضربها ليها واغتصابها

وبعد وقت قام من فوقها يبص عليها باستغراب

يقول بصريخ... يعني ايه فهمني ويهز في رنا لكن بدون فايده فهي فقده الوعي


نظر لها بغضب وغير ملابسه وخدي التليفون الا كانت بتتكلم

فيه ونزل وتركها فاقده الوعي قفل الاوضه عليها في يده شي

🙆‍♀️🙆‍♀️🙆‍♀️🙆‍♀️🙆‍♀️🙆‍♀️

نزل في أسفل الدوار وجدا الست بشاير والدته مستنيه

بشاير. شفت قولتلك بلاش المصروايه يادي الفضايح يادي الجورس ايه الطبق َمكسور وأنضحك عليك

ينظر لها زين بشده وبحده

ويرمي من يده قطعه من القماش ملطخه بالدماء

زين... مش زين القناوي ياامه الا يجوز واحده مستعمله كنت دلوقتي بدفنها

...

نظرت بشاير للقماشه وأخذتها لتفحصها فهي ست كبيره وقادره على التفريق بين انواع الدم

خرج زين متجه إلى عربيته ومعه التليفون الا رنا كانت بتتكلم فيه

🙄🙄🙄🙄

رفعت بشاير قطعه القماش وقربتها من عينها لكي تتفحص الدم

🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔

#المصروايه

#يمني_محمد

ياتره ايه الا هيحصل مين الا رنا كانت بتكلمه ولا بشاير هتعرف ايه

لسه التسويق مستمر والقصه في منتهى الجمال

ورنا........

بصوا بقااا البارت طويل محتاجه رأيكن في الاحداث

التفاعل لو مش حلوه مش هنزل الروايه

كمونت ياما مش هنزل

للكبار فقط

#المصروايه

#البارت.... ٥

#يمني محمد

😔😔😔😔التفاعل وحش جدا انا مبتخرش في النشر ياريت متزعلنيش بالتفاعل

#المصروايه

تخرج صباح من المطبخ مندفعه

خالتي خالتي. ايه الا حصل هي المصروايه معيوبه🙆‍♀️

بشاير.... لا مش معيوبه وهي تقرب قطعه القماش الملطخ بدماء لرنا لعيونها بشده

صباح... امال في ايه ليه كل العصبيه دي وكل الصريخ والضرب دا

بشاير... أنا علمي علمك معرفش حاجه وحتى زين خرج بدون كلام

الموضوع دا ميسكتش عليه اكيد المصروايه دي عملت مصيبه

صباح... خالتي انا هرجع درانا واجي بكره علشان ابويه نشوفها الحكايه ايه

بشاير... ماشي روحي يلا 🤔🤔🤔

🙄🙄🙄

#يمني محمد

زين ركب عربيته وهيجنن بيكلم نفسه بصوت عالي

.... أنا بحلم ولا في ايه

ايه الا جرأه مراتي بتكلم واحد غريب يوم دخلتنا وطريقه كلامه معاها بتاكد ان هي مش بنت بنوت ابدا 

ولما انا دخلت عليها لقيت لسه بنت ازي

........

وصل قدام عماره ووقف وطلع شقه فيها

خبط على باب الشقه ووقف

فتحت سيده الشقه فهي في عمر الثلاثينات لكن كتير جميله وشعرها اسود بسواد الليل الطويل وعيونها واسعه ولبسها جذاب

🙄🙄🙄🙄

اول مافتحت الباب ولقت زين نطت في حضنه

ناني...... كده ياخاين بتتجوز ومتعزمنيش ومعرفش انك بتتجوز غير من الغرب مش منك


شالها زين ودخل بيها الشقه وقفل الباب

فهو كان يحتصنها بشده ودافن راسه يتنفس عبير رقبتها

🙈🙈🙈

زين بهم وحزن....... واديني سبتها وجتلك ياناني

ناني..... لا لازم افهم في ايه

زين... قبل كل حاجه عايزه احط الفون على الشحن

ناني... تليفون مين دا

زين. نظر لها نظره شده وغضب

ناني... خلاص حاضر مش هسال

زين... يكون احسن برده انا جي هنا عايز انسه نفسي تعرفي ولا امشي

زين كان نايم نصه على السرير وباقي رجله على الأرض

.....

ناني.. وهي تجلس على ركبتها على الأرض... زين باشا يأمر وانا انفذ طلباتك وهي تفتح له زراير قميصه وتخلع له جزء من لبسه

زين.... ينظر لها ويقول كان نفسي اسمع تحت امرك دي من رنا مكنتش هعمل فيها حاجه

ناني... خلاص بقااا انت الا مش عايز تنسى وهي تحاول أن تبعد عنه

🙊🙊🙊

نط زين من على السرير مره واحده شدها من دراعها في حضنها وقالها... انتي راحه فين انا كنت مجهز ادخله قوي من زمان وطالما هي مسدتش تسد انت يابطل 🙄🙄

وشالها ووضعها على السرير

وبدأ بقااا

🙈🙈🙈🙈=(هو انا لازم اقول ايه طبعا انتوا عارفين كله في صياق الدارما ياخراشي)#يمني_محمد

المهم علشان المتابعين مايزعلوش

بدأ زين يرجع سعرها للخلف الذي كان يغطي وجهها وبدأ في التهاهم شفايفها بشده وعنف لذيذ 🙈🙈ونزل على رقبتها بحنيه ووووووووو🙈🙈🙈🙈🤔🤔

ابقوا قولوا انتوا هما عملوا ايه 😂😂😂😂😂

#يمني محمد

#المصروايه

في الدوار....

رنا بدأت تفوق مش قادره تتحرك من إلا زين عملوا فيها من ضرب واغتصاب

وكانت ايدها مربوطه مش قادره تقوم بدأت في الصراخ والعياط بصوت عالي يمكن حد يسمعها يجي يلحقها او يساعدها

مين سمعها سليم اخو زين بس مينفعش يدخل لها

راح خبط على سماره اخته لكن هي مكنتش موجوده في الاوضه مع ان الوقت متأخر

سليم بعصبيه... هي البت دي راحت فين

🤔🤔🤔🤔🤔

التفت وراه لقا عمته عاليه سمعت هي كمان الصريخ

عاليه.... بتعمل ايه عندك ياسليم

سليم..... بدور على سماره علشان تدخل لرنا تشوفها

عاليه... أنا قلبي بينقطع على الغلبانه دي والا شافته من زبن امبارح بس هو ايه الا حصل لكل دا

سليم.. معرفش ياعمتي لو تقدري تدخلي انتي لما اشوف سماره راحت فين

عاليه...هدخل اشوفها

بدأت عاليه تدخل على رنا الاوضه وجدتها مربوطه في السرير وجسمها عباره عن خطوط حمراء ملتهبه من ضرب زين لها 

ودماء حواليها من اغتصاب زين لها

عاليه بصوت خافق... ياحزني عليك يابنتي

كان سليم واقف على الباب لمح بعض المشاهد تراجع للخلف في ثواني وباين على وشه الدهشه من إلا رنا فيه

👇👇👇👇👇

#يمني محمد

عاليه بدأت تساعد رنا ودخلتها الحمام وجابت لها لبس تلبسه وبتساعدها علشان تنام على السرير.

وجدت بشاير أمامها وهي مسانده رنا

بشاير بغضب..... ايه الا دخلك هنا باعاليه

عاليه... مش وقته يامرات اخويه كفايه الا البنيه فيه

نظرت بشاير بحده تجاه رنا وبضحكه صفراء وبدأت تجلس امامها على السرير

بشاير... أنا بس عايزه افهم عملت ايه لزين علشان يعمل فيكي كده طالما الطبق كان سليم

رنا تنظر لها بدموع وساكته

بشاير... أكيد العيبك يا مصروايه وتنطيطك عليه فجاب آخره منك عمل فيكي كده 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️

رنا بدموع وبصوت حزين... قولي للبنك يطلقني انا عايزه امشي من هنا وبنحاول تقوم من على السرير

عاليه... اهدي يابنتي َوصلي على النبي صلى الله عليه وسلم واقعدي واستعدي بالله لما جوزك يجي

رنا... دا مش جوزي دا حيوان

بشاير. بغضب اتحشمي يامصروايه واعرفي انتي بتقولي ايه لا الضرب لسه متعلمتيش منه خاليه يجي المره دي يدفنك

🤦‍♀️🙆‍♀️🙆‍♀️

رنا..... أنا همشي يعني همشي وقامت من على السرير تتسند على الحيطه

بشاير... مش هتخرجي من هنا غير لما ولدي يعود تاني

رنا لا تستمع لها وتحاول الخروج وهي جاريحه وتنزف

بشاير حاولت تمسك ايدها

رنا... بثربخ ابعدوا عني انا عايزه امشي

🙆‍♀️🙆‍♀️🙆‍♀️🙄🙆‍♀️

بشاير... هتصل بولدي يجي يشوفك

عاليه.. اهدي يابنتي واستني هتروح فين في انصاص الليالي

رنا بدموع وهي تجلس ارضا... امشي تاني في انصاص الليالي زي ما سبحت من شعري في انصاص الليالي

😭😭😭😭😭😭😭

زين بقااا انتهى

وفضل ماسك الفون بتاع رنا يبحث فيه على المجهول

وجد مصايب موجوده فيه استحلف لرنا اكتر

على تليفون امه لتبلغه ان رنا عايزه تمشي

قام لبس بسرعه ونزل وناني نايمه

🙆‍♀️🙆‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️

سليم واقف في الجنينه بيفكر في سماره اختوا راحت فين

لمحها من بعيد جايه متخافيه في زي راجل مسكها من دراعها بشده كنتي فين

🙆‍♀️🙆‍♀️🙆‍♀️🙆‍♀️🙆‍♀️

على دخول زين 😱😱😱😱😱

#المصروايه

#يمني_محمد

التفاعل بعد اذنكم علشان انزل باستمرار

400ج كمونت هنزل ببارت جديد

محدش يسأل على القصه لما نوصل بالكمونتات الأول

القصه لسه شايقه ومثيره

كانت فين سماره لبسه زي راجل

وزين وجد ا ايه على التليفون فور دمه

ورنا 😱😱😱😱😱

ازيكم❤️🌹 😂😂#للكبار فقط

#المصروايه

#يمني_محمد

البارت 🏃‍♀️🏃‍♀️... ٦

التفاعل بعد اذنكم


طبعا فاكرين احنا واقفين فين

.......

سليم اندهش اول ماالقي سماره لبسه زي راجل مسكها من دراعها بشده

سليم بغضب... كنتي فين 😡

سماره... باهته كنت كنت.....

ولن تجيب على السؤال سليم لاحظ دخول زين من الي

الباب الرئيسي

أمرها بالدخول سريعا قبل مازين يشفيها ويتعصب عليها.

دخلت سماره جري من ياب المطبخ خلعت زي الراجل وعدله ملابسها وتوجهت الي غرفتها سريعا

🏃‍♀️🏃‍♀️

زين دخل والشر مالي عينه

سليم...... فيه حاجه يازين

لا يجيب ودخل

بشاير..... يامرحب بالباشا بتعصب

ولكنه صعد السلالم بدون اي رد منه على اي شخص متجه إلى غرفته هو ورنا

😱😱

#يمني_محمد

فتح زين الباب بعصبيه ودخل والشر ماليه عينه والغضب مغطى على ملامح وجهه😡

لكن وجد عمته عاليه في الداخل عند رنا

حاول يهدى من عصبيته لكنه فشل

..... 

 عاليه اخذتوا على جنب بالراحه كده وهمست في ودانه

عاليه..

ايه الا انت عملته في مراتك ده يا زين ينفع كده

.... لكنه لا يجب غير بكلمات محدوده وهو ينظر لرنا

زين..... معلش يا عمتي ممكن تسيبني شويه مع مراتي

 فانظرت رنا لعاليه نظرن توسل في ما معناها ما تسبنيش

😔😔😔😔#يمني_محمد


 عالىه...... حرام عليك يا زين البنت هتموت في يدك وهتموت منك

 زين....... معلش يا عمتي الحاجه بشاير عايزاك تحت فهو يخرجها من غرفته لكن بالزوق

عليه فهمت وخرجت

🖐️🖐️🖐️ تلقائي من اول خروجها من الغرفه اتجه زين الى باب الغرفه وقفلها كويس بالمفتاح

 كل ده ورانا شبه نائمه على السرير عينيها الدموع ملياها والخوف مسيطر على جسمها والرعشه مش سايباها

💔💔💔

 جسمها الا عباره عن خطوط حمراء من الضرب وصوابعها المتكسره لحد دلوقت العمه عاليه لفتهم لها ومش قادره تتحرك😔😔 وتبص لزين بتوسل يرحمها


 قرب منها وخلع الجاكيت وفك ذراير كم القميص وجلسه امامها

يعني هم الاثنين قاعدين على السرير نظره لها نظره رعب وقال بعد فتره قصيره من الصمت

زين وهو يخرج التليفون من جيبه ويفتحه على شي معين ويقربه على عين رنا بغضب 😡😡

زين.. ايه دا. 🙄🙄🙄بغضب

نظرت رنا للتليفون ثم نظرت الي زين بدموع وخوف وقالت بصوت واطي جدا يكاد لا يسمع من الخوف

رنا.... زين اسمعنا بس وانا هفهمك كل حاجه

لكن قبل ماتخلص كلامه كف زين نزل على وجهها

دفست راسها في السرير من كتر الألم وبدأت في العياط

😭😭😭😭😭😭😭

#المصروايه

#يمني_محمد

👇👇👇👇👇👇👇

جذبها زين من شعرها بشده رنا بخوف وبدموع

 ارحمني يازين. ارحمني وهي تضع يدها السليمه على يدي عشان ما يضربش

زين بصوت هادىء متصنع الهدوء

..... ايدك تحطها جمبك متتحركش ورحمه ابويه لو اتحركت الكسره لك كلها

رنا... اسمعني يازين

يقطع زين كلامها بحده ويقول بصوت عالي... أنا قولت ايه

لا تملك رنا اي اختبارات الا التنفيذ فقط لا غير

وضعت رنا يدها بجانبها بخوف

زين ترك شعرها وتتعدل أمامها مباشرة.. ردي علي سؤالي

رنا... الكلام دا من زمان والله من قبل مااعرفك

زين... محتفظه بيهم ليه لحد دلوقتي

رنا... نسيت قبل ماتخلص الجمله كان كف زين مقابل خدها

ضربها بالقلم وجذبها من شعرها

زين... ايديك لو اتحركت هتنكسر

رنا وهي تهز رقبتها حاضر مش هحركها بس ونبي ارحمني

💔💔💔💔💔💔

#المصروايه

#يمني_محمد

زين... أنا كده رحمك علشان لو سبت نفسي عليكي هقطعك وانتي حيه اخر مره هسالك مين الا كلمته وايه الصور دي

ولو مردتيش انتي الا حكمتي علي نفسك بالموت والعذاب

🙄🙄🙄

رنا.. حاضر

زين.... ياويلك لو كذبتي عليا.. هعلقك هنا

رنا.. هقول الحقيقه بس اوعدني انك متاذنيش 😢

زين.. انطقي من غير وعود

رنا. بدأت تحكي َتقوله

👇👇👇👇

.....رنا بتحكي لزين 

(ان هي كانت في عيد ميلاد وفاء صحبتها وكان فيه شباب كتير وناس كتير

وفضلت تشرب وترقص وتسكر لما تاهت وفقدت الوعي

ووفاء دخلتها الاوضه بتاعتها علشان ترتاح

ومحستش بنفسي بعدها غير الصبح صحيت الصبح ومشيت

وخلص الموضوع

لكن بعدها فجاءت ان فيه شاب ببكلمني ان هو مسك عليه صور وكده وأولهم الصور الا في التلفون دي وانا برقص في وسط الشباب ببدله رقص😁

انا والله مش فاكره حاجه 😭😭ومش فاكره دا حصل ازي


زين... كوتشينه ايه الا كانوا بيلاعبوها على جسمك

رنا..... َمحصلش

زبن... محصلش فعلا ولا انتي مش فاكره من الخمره

سكتت رنا وعينها مليانه دموع

😭

وضع زين سريعا يده في رقبه رنا شبه بيخنقها على السرير فهي في وضع تحت وهو فوقها

زين..... وطبعا انا انصك عليا في الجوازه دي بس ورحمه ابويه لمندمك على إلا انتي عملته دا

........... رنا... والله مظلومه ومعرفش انا عَملت كده ازي انا مكنتش حاسه بحاجه ولا بنفسي 😒😒

.......

زين... يعني ناموا معاكي

رنا... لا والله انت واخذني بنت بنوت وانت عارف يازين

زين بنظرات صامته قام من عليها وبدأ في خلع ملابسهوقال لرنا يعني مكنتش مقضيينها خلف 🙄🙊😱

رنا... انت اتجننت

الكلمه عصبت زين جذبها من شعرها من على السرير بعنف شرس اووي

ووقفوا أمام المراءه وقالها

بصي على نفسك علشان هتوحشك وهزعلك عليها 😢😢فهي تنظر إلى نفسها وتبكي بشده من الألم

ابدا زين بتقطيع ملابسها من الخلف ومن الإمام

قدام المرايه ومسكها من شعرها مره اخرى وحدفها على المرأه

... اوووبا 😱😱😱المرايه انكسرت واكتر القزاز جه في جسمها وهي تصرخ ولكن لااحد يجرا على انقذاها من يد زين

فيه قزاز جه في جسمها بدا زين في نزعه بشده هي تتألم وتصرخ

زين... وفري الصريخ لسرير وتعالي لما نشوف هما كانوا مقضيينها ازي💔💔💔

رنا..... موتني وارحمني

زين... لما اشبع منك الأول ابقااا افكر هعمل ايه

وجذبها تحته مش فارق معاه صريخ ولا ألم فهو بعاقب نفسه قبلها....... عذاب مش اغتصاب ولا عنف دي حاجه ملهاش اسم من العذاب

#المصروايه

#يمني_محمد

.....

سليم دخل على سماره الغرفه .... انتي كنتي فين بالبس دا

سماره بتهته..... كنت عند يونس بشوفه

سليم... يانهاوك اسود متنطقيش الاسم ذا هنا بدل ماامك تسمعك ولا زين يدفينوكي حيه

سماره..... أنا ذنبي ايه انا ويونس علشان بتعمل فينا كده

سليم... متعرفش المشاكل الا بين زين ووالد يونس وبونس

سماره.. بدموع انا بحب يونس ويونس كمان بيحبني 😭😭😭😭

سليم. لو انا بسمعك وساكت زين هموتك هو وامك

.......

صباح بقااا

يعني ياشيخ العمل دا مفعوله سريع

الشيخ... اوووي سريع جدا

صباح... اهم شي زي مافهمتك مش عايزه بطنها تشيل من زين

الشيخ... لا متفقناش على كده

صباح بعصبيه .. ليه يعني انا مش عايزها تجيب عيال من زين ويكرها ومش عايز يشوفها قدامه

. الشيخ بعد شويه سكوت.... الكلام دا مش عايزه عمل دا عايز وصفه بس صعب شويه

صباح... مفيش حاجه صعبه ياشيخ طالما الفلوس موجوده

الشيخ... مش الفلوس المشكله ان الوصفه لازم ولابد تتحط تسد مكان الحمل وتوصل لاحشاء بطنها

صباح.. قصدك ان هي لازم 😱

الشيخ. ايوه لازم تتحط مش تتشرب

صباح.... هاتها وانا هتصرف

😱😱😱😱😱

#المصروايه

#يمني_محمد

ياخبر اسود ايه الا هيحصل

كمونتات بقاا كتير اووي مش هنزل غير لما التفاعل يعجبني لو فيه تفاعل كويس هنزل تاني

تابعوا البارت الجديد هنا

#قصص وروايات يمني محمد

متابعه لكي بصلك الجديد

#قصص وروايات يمني محمد

#للكبار فقط

#المصروايه

#يمني محمد

اة......

اولا اسفه على التأخير... لوفيه تفاعل كويس وعجبني هنزلك بارت كمان النهارده... اتفاعلوا وهتلاقوا بارت كمان نزل

#يمني محمد

......

البارت.... ٧👌👌

طبعا فاكرين احنا واقفنه فين

.......

صباح بسرعه غير عاديه

خالتي خالتي تعالي جبتلك حل هيغور المصروايه من هنا

بشاير.... اخرسي اقفل خشمك زين هنا

صباح.... خالتي بشاير تعالي جوه عايزاكي

بشاير بعند.. لا مش هتحرك لما زين ينزل هنا وافهم الموضوع الاول منه

صباح... ياخاله صدقني جبتلك البشاره الزين ياخاله لزين ابن

بشاير


بشاير بعد ما نظرت لها نظرت استغراب قولي لا في جوفك ياصباح

طلعت صباح شي من جيبه وقدمته لبشاير

بشاير وهي تخبط كفيه على صدره

انتي اتجننتي يابت صباح جايبلي عمل في قلب داري

صباح.. افهم الأول ياخالتي دا مش عمل ي تحوجه جبته من عند الشيخ المبروك للمصروايه

بشاير.... لايه دي يابت

صباح..... خاله دي هتنهي المصروايه مش هتنفع تاني للحمل ولا لولاده ولا حتى لمعاشره يقوم زين يزهق ويطلقه

بشاير... وانتي يابت الكلاب عايزينه نحطهالها علشان ابني يابت يتضر

صباح... ياخاله زين مش هيقربلها اساسا علشان هي مش هتضايق حاله

بشاير... بابتسامه صفراء... دي عباره عن ايه

صباح... عباره عن نار ياخاله

بشاير.... تعالي يابت وراءيه. لما نشوف الموضوع دا

دخلوا هما الاتنين يتكتكه علشان ينفذوا الخطه

🙄🙄🙄🙄🙄🙄

#المصروايه

#يمني_محمد


زين وهو يقوم من على رنا بتعصب

زين... يعني سليمه برده امال كنت مقضياها ازي وهو يجذبها من شعرها انطقي ردي كنت مقضيانها ازي لما انتي سليمه من الناحيتين 🙊

...

رنا.. بصربخ وعياط والله ماحد لمسني يازين غيرك ارحمني بقااا وطلقني حرام عليك

زين... نجوم السماء أقرب ليكي انا هدفنك هنا لما تنطقي كنتي بتعملي ايه مع العيال دي

لكن قبل ماترد تليفون رنا رن الا مع زين نفس الرقم الا كانت بتكلمه في الفندق

😱😱😱😱😱😱

زين وهو ينظر للتليفون ويزيد تعصبه بزياده

الحقي حبيب القلب بيرن عليكي ياعروسه عايز يطمن عليكي ويشوفك سده ولا لا

رنا... والله يازين معرفهوش والله يازين

مسكها زين من رقبته وضغط عليها بشده

زين.... اسمعي تردي عليه وياويلك لو حسه اني جمبك تبقى عجلتي بموتك ومش لوحدك وبموت اهلك كلهم من الفضيحه الا انا هعملها لك

🙊💔

رنا وهي تهز رأسها دليل على الموافقه

زين... باستهزاء مبسوط منك شاطره

جذبها بشده واديها التليفون وفتح الميك ورن على المجهول

........

مجهول.. ايه بطل فينك هو العريس ياخدك مننا ولا ايه

رنا بصوت قوي متصنعه القوي........ موجوده

مجهول... دايما موجوده بس قوليلي بقاا لبسه ايه لعريس الغفله دي

رنا بدموع مش قادره تنطق خايفه

زين طلع مسدسه من الدرج ووضعه في راس رنا في وضع الانطلاق يهددها لي ترد وشاور بايده لها انطفى

😔😔😔😔

مجهول... ايه يادكتوره. مش عارفه ترد جوزك جمبك ولا ايه

على العموم كنت عايزه اقبلك في المكان زي كل مره علشان وحشتني قوي

رنا... مكان ايه بدموع انت اتجننت

مجهول... ايه يابطل انت نسيت المكان اكتبي العنوان وقفل السكه

......

زين نار قايده فيه

رنا...والله مااعرف حاجه عن العنوان دا يازين والله

زين..... نزل فيها ضرب بالاقلام على وجهها وجذبها من شعرها جرجرها في الغرفه يقول بصوت عالي.. انا زين القناوي حته بت تعمل فيه كده ورحمه ابويه ادفنك حيه

وهو يجرجرها من شعرها للأسف

رنا بصريخ... ابوس رجلك ارحمني يازين والله مظلومه

...

لكن مفيش رحمه في قلب زين خلاص السواد غطه عليه

#يمني محمد

زين جرجرها من شعرها أسفل البيت

البيت كله اتلم على صريخها

عاليه...... سيبها يازين البت هتموت في ايدك حرام عليك

سماره اخته..... سيبه

لكن لا يستمع لاحد اخدها لغرفه تعتبر بدروان ف البيت أو نفق غرفه كراكيب التراب يخبي فيها اكتر مايكشف

كان في الغرفه سرير ربطها في السرير وجذبها من شعرها بشده وقال.. متقلقيش مش هتاخر عليكي ياقلب زين هجيب عشيقك واجي على طول علشان اذبحكم انتوا الاتنين 😱

ووضع شي على بوقها ربطه علشان مفيش صوت يطلع 😔

وخرج وقفل الباب بالمفتاح ووضع المفتاح في جيبه

😭😭😭😭😭😭😭😑

#يمني محمد

#المصروايه


بشاير.. استنى عندك يازين لازم افهم فيه ايه بيجري في البيت ده

عاليه... حرام دي روح يابن ترضى حد يعمل في اختك كده

زين بشر... لما اختي تعمل زيها هقتلها بأيدي

ارتجفت صباح لثواني لكن كانت تداري الخوف

🤔🤔🤔🤔🤔ليه؟؟؟؟؟؟

بشاير وهي تمسكه من دراعه.. رد عليا يازين انطق البت دي عملت ايه

زين..... اسمعوا كلكم محدش يقرب من ناحيه باب الأوضه علشان هدفنه معاها

ثم نده على سليم اخوه بصوت يرعب

سليم.... نعم يااخويه

زين... هات سلاحك وتعالي وراءيه.

بشاير بصريخ... ولادي هيضعوا مني علشان فاجره

زين... بصوت عالي امه اوعي اسمعك تقول الكلمه دي في دوار القناوي ابنك راجل مش عيل

...

غضب زين وصوته العالي خوف امه فجبرها على السكوت

صباح.. اقتلها وارتاح

نظر لها بغضب خافت من بصته ووضعت وجهها أرضا

خرج زين هو وسليم

😔😔😔😔

عاليه.. عجبك يابشاير. الا بيحصل للبت دي

سماره.. حرام ياامه

بشاير.. بغضب حرمت عليكي عشتك خدي عمتك وروحوا ناموا علشان بكره عندنا جنازه وهنصوت كتير على المرحومه

😱😱😰😨#يمني محمد

بشاير..... يلا اطلعوا وانتي ياصباح تعالي عايزاكي

داخلوا الاوضه

صباح... عارفه انتي عايزه ايه اكيد هتقوليلي دا انسب وقت ننفذ فيه الخطه

بشاير.. ايوه عليكي نور اجهزي لما عاليه تنام هي وسماره

هندخل ننفذ ونخرج

صباح..... انا جاهزه خلينا نخلص بقااا

.......

سماره.... عمتي انا قلبي هيتقطع على رنا

عاليه. مين سمعك المصيبه السوده ان زين هيقتله لما يرجع

سماره.... ياحزني وهي تلطم

عاليه... احنا لازم نتصرف

سماره.... هنعمل ايه ياعمتي

عاليه.. تعالي انا معايه نسخه من المفتاح تعالي نشوف هنعمل ايه من الباب الخلفي علشان امك والحربيه صباح

سماره.. يلا ياعمتي

......

صباح.. مش يلا ياخالتي قبل مازين يرجع

بشاير..... يلا نروح من الباب الخلفي علشان عاليه وسماره محدش يعرف إلا زن لو خد خبر هيجيب خبر كل إلا في البيت

صباح.. يلا ياخاله

🤔🤔🤔🤔🤔

نزلوا هما الاتنين رايحين لرنا من الباب الخلفي

🙄🙄🙄🙄🙄

سليم... اهدي يازين احنا هنطلع هنا لمين

زين.. بشراره... هنطلع نقبض روح نتفق مع عذرائل على موت حد

😱😱😱😱😱😱

البارت طويل

التسويق مستمر لسه... ايه الا هيحصل

مين المجهول وياتري رنا هيحصل معاها ايه

تفاعل نعدي2000 كمونت وهنزل بارت جديد

#يمني محمد

#المصروايه

متابعه لكي يصلك الجديد 

#قصص وروايات يمني محمد

#المصروايه

..............

البارت...... ٨

#المصروايه

#يمني محمد

......

زين لما خدا سليم وطلعوا الشقه اول مافتحوا لقوا الشقه مفيش فيها حد بس لقوا شريط فيديو شغال لرنا ومعاها شباب في أوضاع وحشه 😱يالهوي

زين. بقااا في موقف غير محتسب هيتجنن بدا في التكسير ويلف في الشقه في كل مكان يبحث عن المجهول مين بيلعب معاه اللعبه القذره دي..

بس للاسف ملقاش حد موجود

غير الشريط الفديو بس

سليم.. اهدي يازين العصبيه والجنان مش هيعمل حاجه

زين..... عايز اعرف مين بيعمل معايه كده انا هتجنن ورحمه ابويه لدفنها بالحياه اخد الشريط وخرج سريعا بره الشقه وأخوه معاه

...............

في الصعيد

نزلت عاليه وسماره علشان يساعدوا رنا

لكن في نفس الوقت نزلت بشاير وصباح علشان ينفذوا خطتهم ويوضعوا التحوجه في رنا 😱😱😱

..

بس سماره وعاليه كانوا في الأول دخلوا قبلهم

حاولت سماره تساعد رنا وعاليه بتراقب المكان

سماره... استنى يلرنا متخافيش انا جايه اساعدك

بدأت تفك ايدها وتشيل الرباط من على بوقها 😢

رنا.... الحقني هموت بعياط والم

سماره... قلبي معاكي بس انتي لازم تمشي من هنا علشان زين لو رجع هيفتلك

رنا... ساعدني انا عايزه اهرب مش طايقه اقعد هنا تاني ولا عايزه اشوف اه كي تاني.

سماره... مش وقته يلا بس تعالي وانا هتصرف

#المصروايه

#يمني محمد

على دخول عاليه سريعا

عاليه.. الحقوا امك جايه هي وصباح على هنا هنتكشف

رنا... مش هستني لازم امشي

عاليه... ياعيني عليكي هتمشي تروحي فين احنا في الصعيد مش في مصر

رنا... لازم امشي بأي طريقه

سماره... متخافيش يارنا انا هسعدك مش هسيبك حاولي ياعمتي بس تعطلهم لما اطلعها من الباب الخلفي

وبالفعل خدت رنا وفتحت الباب وخرجتها وقلتلها حاولي تستخبي هنا في اي مكان وانا هجيلك على طول

هزت رنا رأيها دليل على الموافقه ✋

ودخلت صباح جري

استمعت لحديث امها وصباح مع العمه عاليه.

فهمت من كلامهم ان هما هيطمنوا على رنا من بعيد ويمشوا

😨😨😨

سمارا هتعمل ايه مش لاقي حل غير انها تنام في سرير رنا علشان لما يبصوا عليها من الباب من غير ما يدخله يعرفوا

ان رنا في سريرها

 يطمئنا ويرجعوا ده على كلامهم

 وسماره ما تعرفش ايه اللي في نيتهم وبالفعل نامت سماره في سرير ورنا وعملت نفسها رنا

#المصروايه

#يمني محمد

بشاير.. اطلعي ياعالبه فوق انا هاجي وراكي على طول

عاليه... بس انا هستني

بشاير... اطلعي ياعاليه وانا هاجي وراكي دلوقتي

طلعت عاليه مغلوبه على أمرها وزعلانه ومعرفش الا في نيتهم

كل دا وسماره نايمه مكان رنا وخايفه بس خوفها مكنش يوصلها الا هيحصل دا

....

قربت صباح وبشاير على سماره. الا مفكرنها رنا

وضغطت صباح علي وجهه سماره بقطعه من القطن عليها ماده تعتبر ماده مخدره حتى لا تفيق من غير ما تكتشف وشها يعني متعرفش مين دي 😱😱😱😱

سماره صرخت صرخه. واحده. وبعدين فقدت الوعي

..الروايه حصريه على صفحتي #قصص وروايات يمني محمد

👌👌👌👌👌😏

لما رنا سمعت الصرخه وهي في الجنينه خافت قامت تجري تحاول تهرب بس جروحها وكسرها بسب الضرب

مكنتش مساعدها اووي على الجري

لكن عرفت بالفعل تخرج من الجنينه للشارع

وفضلت تمشي وتجري وتتلفت وراها خايفه ومعرفش حد هنا والدنيا ليل

وفجأه خبطتها عربيه

😱😱😱😱😱😱😱😱😱

#المصروايه

#يمني محمد

زين ركب طول الطريق يستحلف لرنا وماسك في ايده الفديو ومشغله في صمت مش مصدق ان مراته طلعت بتاعت رجاله وبتعمل كده بقااا هبتتجنن ومش عارفه يصدق نفسه ولا يعمل ايه

بيكلم نفسه.... ازي هي كده انا نمت معاها وهي بنت وحتى لما خدتها غصب خلف طلعت سليمه برده امال ايه. كانت بتتسلي بيه ولتضحك عليا للدرجه دي 😢😢😢😢

هقتلك يارنا والله لقتلك

.............

الا حبط رنا شالها وداها على بيتهم محدش يعرفها في البلد لسه

اول مافتحت عينها لقت جمبها شاب وست كبيره

رنا... انا فين

يونس.... اهم شي انتي بخير

رنا... وهي تحاول انها تقوم بس مش قدره لا انا عايزه ارجع

يونس... انتي مين

..... يونس دا الا بيحب سماره وسماره بتحبه بس بينهم تاره هو وزين

👌👌👌👌

صباح وبشاير خلصوا عملتهم الدانه في سماره على اساس انها رنا

وخرجوا قبل مازين يجي

كان تقريبا زين على الأبواب

بشاير... اول ماشفت زين ارتبكت لكن شكل زين لوحده يخوف

زين..... حد قرب من الباب

بشاير ... وهي تنظر لصباح وعاليه.. لا يابني محدش جه يامها خالص

سليم.... البت هتموت في ايدك

زين..... انا هموتها فعلا

بشاير..... تستاهل

عاليه... حرام عليكي ترضى حد يقول على بنتك كده

بشاير.... بنتي لو عملت زيها انا إلا هموتها

زين.... بصوت عالي مش عايز اسمع صوت حد فيكم

واتجهه الي الغرفه الا فيها سماره الا المفروض مكان رنا

😱😱😱😱😱😱

ايه رايكم في الأحداث ولا بيحصل

انا زعلانه التفاعل وحش اوووي اوعدك لو التفاعل عدي 2000 هنزلكم بارت النهارده يجنن نار

#المصروايه

#يمني محمد

متابعه

#قصص وروايات يمني محمد

لكي يصلك الجديد الروايه حصري على صفحتي

#المصروايه

#يمني محمد

البارت........ ٩

بالله عليكم ليا طلب من الا بيقرأ الروايه

ادعولي بالصبر والثبات والهداية علشان قلبي وجعني 💔💔

.........

طبعا كلنا فاكرين احنا وقفنا فين

🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️

زين... دخل الاوضه الا فيها سماره كان رنا اعتقد ان هي رنا

اول مادخل شاهد دم كتير اوووي على السرير

زين.... رنا رنا 😱

قام بشد الغطاء لكي يعرف مصدر الدم هو ماشي وسيبها سليمه بيفكر بيقول يمكن يكون من اغتصابه ليها

....

لكن الصدمه الحاده وجده اخته هي في السرير وغرقانه في دمه 😱😭😭😭

زين بشده وبالام وصوت عالي يهز جميع أنحاء الدوار.... سماره.. سماره ويهز فيها من كل مكان

...

صوت زين كان عالي موصل بره عند بشاير

دخلت بشاير جري على صوته.. عايز سماره بس في ايه يازين

لكن انقطع الكلام في بوقها لما شافت بنتها ودمها سايح

بشاير بتهتها... سماره ماله ماله يازين ايه الا جابها هنا

زين.. مفيش رد شال اخته وجري على العربيه على أقرب مستشفى وخدا اخته

بشاير بصريخ.... بنتي يابنتي الحقوني بلطم وصريخ

سليم... ايه ياامه الا حصل

بشاير. الحقني اختك بتموت

سليم. مالها

بشاير.. معرفش وهي بتلطم اخوك خدها على المشفى تعالي وديني يلا

صباح... فيه ايه ياخاله بابتسامه صفراء فاكرهم بيتكلموا على رنا والا حصلها

بشاير.... بصريخ اسكتي اسكتي مصيبه اسكتي بنتي ضاعت

صباح.. من ايه.... ياخاله

بشاير...... بنتي ياا ياسليم

ذهبوا جميعا للمستشفى

زين... وصل باخته ودخلت على العمليات

زين هيتجنن علشان اخته نسي رنا اساسا

😭😭😭😭😭😭😭😭

#يمني محمد

#المصروايه

في بيت يونس حمدان

يونس.... انتي مين شكلك غريب عن البلد ولهجتك كمان غريبه

رنا.... انا عايزه تمشي من هنا عايزه انزل مصر

امي يونس... انتي كنتي هنا بتعملي ايه يا بنتي

رنا خايفه تقول ليرجعها لزين

رنا بتهته وكذب.. انا كنت جايه لناس قريبي بس توهت وكده

يونس.. طاب والجروح الا فيكي والكسور من ايه

رنا بدموع.. ارجوكم سبوني امشي وخلاص

يونس..... شكلك وراكي عامله سوده... انا هوديكي للعمده

رنا.... لا لا ونبي سبوني امشي لو رجعت له هيموتني

يونس.. الا هو مين

رنا بصت على امه علشان خايفه لتكون عارفه بشاير

ام يونس.. طاب يابنتي هعملك لقمه تأكلها


رنا... حكت ليونس الحكايه يعني انها مرات زين وحصل مشاكل مابينهم وهو عمل فيها كده وهي عايزه ترجع

يونس... انتي المصروايه الا مجوزها زين ولد القناوي

رنا. ايوه ساعدني عايزه ارجع مصر


كل دا والخدامه واقفه تسمع الكلام اول ماسمعت جريت على صباح ماهي بتشتغل هناك تجيب الاخبار لصباح وصباح تقولها لخالتها بشاير علشان التار الا مابينهم

😱😱😱😱😱

بس ملقتش صباح علشان كله كان في المستشفى مع سماره

#يمني محمد

#المصروايه

يونس.... وانتي فاكره لما هترجعي زين مش هيعرف يوصلك وبعدين مشاكل ايه الا تخليه يعمل كده فيكي

رنا..... انا عايزه ارجع وخلاص والا بعد كده مشكلتي انا

يونس.. احنا دلوقتي بالنهار والناس عيونها مفتحه وانتي شكلك غريبه عن البلد بليل هوصلك للمحطه

رنا... بس اوعي زين يعرف اني هنا احسن يجي ياخدني يموتني

يونس... لا متقلقيش هو لو عرف هيجي يقتلنا كلنا هنا

بس انتي خرجتي ازي من هناك

رنا... اخته ساعدتني

يونس بخوف.... سماره

رنا.. انتي تعرفها

يونس.. لا عادي يعني اعرف ان ليه اخت اسمها سماره اكتر من كده معرفش حاجه عنها

هسيبك ترتاحي شويه وبليل اوصلك المحطه

رنا... هزت راسها بس اوعي حد يقول لزين

يونس... عيب احنا صعايده كلمتني عهد

وخرج وساب رنا

القصه حصري على صفحتي

#قصص وروايات يمني محمد 

...... ....

رنا مع نفسه

كده يازين اهون عليك تعمل فيه كده هتندم لما تعرف الحقيقه

😭😭😭😭😭

في المستشفى 

بشاير.. هما اتاخروا كده ليه جوه يابنتي بصوات

زين مكنش موجود اساسا. زين كان رجع الدوار علشان يشوف رنا... راحت فين في دماغه ان هي إلا ضربت اخته لسه ميعرفش حاجه


سليم... ايه الا جاب سماره مكان رنا اساسا

صباح... منعرفش حاجه اسأل عمتك عاليه

عاليه... بتهتها معرفش حاجه

صباح بصوت واطي جدا وهمس.. خاله بشاير.. اوعي يكون الا في راسي صحيح

بشاير...... ياخوفي البت تبقى ضاعت لنكون حطينا الوصفه لسماره بدل الزفته المصروايه

سليم.. وصفه ايه ياامه

بشاير بتهتها... خايفه يابني لتكون البت المصروايه هي إلا ضربت اختك 😱😱😱😱

عاليه... رنا لا معتقدش

بشاير. اسكتي ياعاليه انتي متعرفش حاجه البت دي مصروايه يعني عينها بجحه وقادره يابنتي


😏😏😏دعوتكم

#يمني محمد

#المصروايه


الدكتور خرج

سليم.. اختي مالها

الدكتور.. لاسف الحمل نزل بسبب الأعشاب الا دخلت الرحم ولولا ستر ربنا كانت عملتلاها عقم تام وضياع بسبب نسبه الشطه والأعشاب بس

الكل وقف مصدوم مش قادر بتكلم

الدكتور.. انت جوزها وبعدين مين الا معندوش قلب الا عمل فيها كده ولا هي إلا عملت في نفسها كده علشان تسقط

انا هتصل بالشرطه


على دخول زين

زين.. تتصل بالشرطه ليه يادكتور اختي مالها

الدكتور حكي لزين الوضع ومشي

زين... اختي بنت البنوت حامل حامل ياامه

بشاير..... ياا ي الفضايح يادي الجرس

سليم.... حامل ازي ومنين انا هدفنها دلوقتي

زين.. سليم خدي امك وصباح وعمتك روحهم الدوار ومش عايزه اسمع نفس ولا كلمه في الموضوع دا فاهمني

زين... امه رنا فين

بشاير.... معرفش.. معرفش

زين.. يلا يا سليم روحهم


نار قادت في الكل والكل محتار محدش فاهم حاجه

وزين شراره مشتعله من اخته ومراته الا ميعرفش هي راحت فين

......

رين.. انا عايز ادخل لاختي

الدكتور.. مينفعش هي لسه في غيبوبه

زين... في سره.. لسه ليكي عمر ساعات ياسماره

هدفنك انتي ورنا في تربه واحده من غير غوسل 😱😑😑

وخرج بره المستشفى

بس البت الخدامه عرفت ان صباح في المستشفى راحتلها جري علشان تخبرها الخبر وتأخذ حلاوه كبيره بس صباح كانت رجعت بس زين كان لسه هناك

😱😱😱😱😱😱

 رنا.....سالت على تليفون في بيت يونس عايزه ضروري

خدت التليفون وبدت ترن

مجهول... ايه ياعروسه انتي لسه عايشه دا انا قولت عريسك قتلك

رنا....... ✋✋✋✋✋

.....

لسه التشويق مستمر

لو التفاعل عجبني هنزل بارت تاني الليله زي مااتفقنا

متنسيش بالدعاء

كومنتات بقاا كتيره انا زعلانه من التفاعل

2000 كمونت 

متابعه لكي يصلك الجديد 

#قصص وروايات يمني محمد

#المصروايه

#يمني محمد

البارت.... ١٠

طبعا فاكرين احنا وقفنه فين

.........

زين خرج من المستشفى مش شايف قدامه من غضبه من إلا حصل ماشي يكلم نفسه

ازي اختي حامل سماره حامل ازي ومن مين

يادي الفضايح الا احنا فيها ماكفايه المصيبه الاوله بتاعت رنا الا لسه معرفش عنها حاجه

هي كده هتخلص هما الاتنين في دفنه واحده وارتاح منهم

وصل البيت

بشاير.بانهيار.... اكيد الدكتور دا مهبول بنتي سليمه مفهاش حاجه يازين اختك مش فاجره

زين وهو ينظر لها بغضب... امه بنتك بتستعبطنه كلنا وفاجره

عاليه... لا يازين اختك مفيش انضف منهم صدقني يابني

زين بوجهه عابس.. لا مش هصدق بعد كده غير لا يشوفه بعنيه مراتي طلعت معرفهاش وطلعت خاينه واختي فاجره

بشاير... لا متقولش كده على بنتي

زين بصوت عالي... بنتك ماتت وحضري نفسك علشان عزاها

عاليه.. لا يازين ورحمه ابوك ماتقول كده

زين... عمتي الموضوع انتهى

عايزه اعرف ايه الأجانب سماره مكان رنا ورنا فين

#يمني محمد

#المصروايه

زين بغضب.. مفيش رد ليه على سؤالي

لياتي صوت من بعيد

صباح بشر في عيونه..... انا اقولك الحقيقه ياابن خالتي

لتنظر لها بشاير باستغراب هل هتحكي لزين على الاحصل

زين... وانتي تعرف الاحصل

صباح... مش انا بس حد قالي

زين... خلصي مش لعبه قولي الاعندك بدل ماالجثتين يبقوا تلاته

صباح بحقد... مراتك هي السبب في كل حاجه

لينظر الجميع باندهاش بكلامها

سليم.. بغضب بقولك ياصباح زين مش ناقص مراته الاحبلت سماره

صباح... لا بس هي إلا قالتله تعمل كده علشان تسقط

زين. وهو يركل الأشياء برجله انطفى ياصباح مره واحده


صباح... اختك لما قالت لرنا انها حامل رنا قالتلها على وصفه تسقطها مقابل ان سماره تهرب المصروايه من هنا

وبعدين مراتك دكتوره وفاهمه ودي كمان كانت هتضرها علشان الأعشاب دي هتخليها متنفعش المعاشره تاني

زين.. انتي بتقولي ايه وهو يمسك يديها بقوه انتي اتجننتي

سماره..... امك عندك اسألها

زين ينظر لأمه بشاير بغضب.. امه تهز راسها بتأكد كلام سماره


زين.... يعني ايه رنا عملت فيه كل دا

صباح ... لا لسه فيه

زين وهو ينظر بدون كلام لها

صباح... عارف مراتك فين عند يونس عدوك مستضيفها هناك مقضيتها سوا ويمكن كل دا كان ملعوب من يونس

زين.... صباح هدفنك لو كنتي بتقولي كده وخلاص

صباح.... لا احنا ولايه وكفايه فضايح وجرس دا حلق مراتك من قلب دار يونس


زين... شد الحلق من يدها واتأكد من كده ان هو حلق مراته


خرج بره الدوار والشر مالي عيونه

سليم.. استنى يازين

بشاير.. جذبت صباح من يدها بحرقه وشدتها لاوضتها

انتي اتجننتي يابت ايه الا حصل دا

القصه حصري على صفحتي قصص وروايات يمني محمد 

صباح... اسمعي ياخالتي الطوفان دا كان هيبلعنه احنا بس كده الموضوع هيكون بعيد عننا

بشاير... يعني ايه

صباح... البت الخدامه الابتشتغل عند يونس قالتلي ان مرات زين هناك وجابت حلقها

وانا ألفت بقيت المسلسل علشان تلبس رنا

بشاير وهي تلطم.. يافضحتي السوده على عملت سماره اخوها هيدفنها حيه

صباح... بس ياخاله صحيح هي كانت بتعمل كده مع مين

بشاير.. اخرسي ياصباح بنتي اشرف من الشرف َلكره كلكم تعرفوا كفايه المصيبه الا بسبب تفكيرك كانت هضيع البت

*******************

كل دا وعاليه بره بتسمع الكلام حطت ايدها على بوقها وبدأت اللطم بصوت مكتوم

وطلعت اوضتها جري

#المصروايه

#يمني محمد

رنا... انت اتجننت متعرفش ان زين هيقتلني

المجهول.... وايه يعني انتي الا خلفتي الاتفاق

رنا....غصب عني انا حبته واستحملت علشان بحبه بس مش كده

المجهول... حبيه كمان علشان ابعتله بقيت الصور الا عندي

رنا.... لا حرام عليك زين حالف ليموتني

وقفل السكه في وشها

هي بدأت في اللطم على وشها

 يالهوي على إلا هيحصل منه انا غلطت كنت لازم احكي كل حاجه من الأول انا هسيبله جواب واحكيله فيه كل حاجه

بس سمعت صوت زين تحت بيتكلم بصوت عالي وغاصب


********

زين... انا عايز مراتي ياابن الجبالي

يونس... زين باشا عندنا ياهلا وسهلا اتفضل ياباشا

القصه حصري على صفحتي قصص وروايات يمني محمد 

زين... لا اهلا َلا زفت مراتي فين

سليم... اهدي يازين مش كده

يونس... سيبه ياسليم الباشا يعمل الاهو عايزه

زين. خرج مسدسه من جيبه وحطه في دماغ يونس وقاله مش هعيد سوالي تاني مراتي فين

يونس..... بثبات مين قل انا مراتك هنا

زين....

ماانا عرفت كل حاجه وعرفت لعبتك الدانيه مراتي

يونس.... انت بتقول ايه

زين..... بقولك مراتي فين

**************

كل دا ورنا هتموت فوق من الخوف

ام يونس. اهدي يابنتي

رنا... ابوس ايدك سبوني امشي بسرعه زين هيموتني

ام. يونس... متخافيش يونس هبساعدك

رنا... لا زين محدش يقدرعليه

*************

يونس..... مينفعش ياباشا كده. انت لو بتمارس سلطتك علينا في بيتنا مينفعش كده

زين. وهو يشد السلاح في وضع الانطلاق.. اخر مره بقولك مراتي فين رنا يارنا

رنا بخوف.. هيموتني هيموتني

يونس.. اسمع ياباشا احنا مبنتهددش وانت عارف ولو على السلاح موجود وعلى الرجال موجوده بس اهدي وانا هعمل معاك ديل حلو اوووي

سليم.... يونس خلص وهات الا عندك

يونس..... هات مراتي تاخد مراتك

يالهوي يعني ايه دا من عندي انا

زين.. مراتك مين

********************

عاليه.. في ا ضتها لازم اتكلم مع زين وافهمه الموضوع وان اخته مش فاجره والمصيبه الااسمها صباح هببت الدنيا

 لبست وخرجت

بشاير.. راحه فين ياعاليه

عاليه.... راحه اطفي النار الا قلدت بسبب كذبك على المصروايه كنت عامله تحوجيه للبت علشان تقطع الخلف اهي جا في بنتك يابشاير

بشاير.... اخرسي ياعاليه انت اتجننتي يامره محصلش

عاليه.. حصل وانا سمعت كل حاجه بينك وبين صباح وهحكي لزين كل حاجه وهو يتصرف

بشاير... هكدبك ياعاليه وانا امه هيصدقني

عاليه... لا يابشاير انا إلا ربيت مش البطن الاشالت ورمت ومشت ورجعت

بشاير.. اخرصي ياعاليه اياكي اسمعك تقولي كده تاني وملكيش دعوه بزين

عاليه.. خوفني يابشاير علشان عارفه ان ابنك هيصدقني

انا هحكيله على كل حاجه والايحصل يحصل

وقبل ماتمد رجلها لخارج باب البيت كان شي حديدي فوق دماغ العمه عاليه 🙄

#المصروايه

#يمني محمد

متابعه لكي يصلك الجديد

#قصص وروايات يمني محمد


ان شاء الله هنزل كل يوم بارت في نفس المعاد

بكره اخر بارت من الجزء الأول

عايزه تفاعل نار للأحداث النار دي

علشان انزل البارت الاخير لو فيه تفاعل

#المصروايه

#يمني محمد

...... البارت ١١

والأخير في الجزء الأول

.......

طبعا فاكرين وقفنا فين

يونس...... اديني مراتي وانا اديك مراتك

زين... حاسس انه مش عارف يتكلم لاانه تقريبا فاهم معني كلامه

سليم..... مراتك مين

يونسَ... اسأل زين

زين..... مراتك.. ومين بقااا مراتك الا عندي

يونس.... اختك يازين

مجرد ان يونس نطق اسم سماره كانت أول طلقه من مسدس زين على رجل يونس

سليم... انت اتجننت يازين شيل المسدس دا اوعي كده

يونس انا حاسس بايه

يونس.. متقلقش زين ضابط وفاهم يعني ايه رصاصه تتعب ده كله وزين ساكت ليبص بغضب ليونس

رجاله يونس اتلموا على صوت الطلقه

يونس... ارجعوا َ مكانكم الباشا كان بيندف مسدسه مش اكتر

زين... بهدوء مصتنع . انت مجوز اختي

يونس.. ايوه مجوز اختك

زين. وهو يصعد لفوق طيب اعمل حسابك هنتاخد العزاء النهارده فيها 😱

يونس... انزل انت رايح فين مش هتاخد مراتك غير لما مراتي تجي

لكن زين َلا فارقه معاه فعلا بدا يفتح في الاوض علشان رنا


بس رنا كانت نزلت وبدأت تجري بعيد عن البيت بمساعده ام يونس

زين بصوت عالي وعصبيه... مراتي فين

ام يونس.... مشيت

زين... والله طيب ياحاجه. انزلي اشبعي بابنك شويه علشان الدفنه الليله للجميع

ونزل على تحت يجري يدور على رنا


🙄🙄🙄🙄🙄

#يمني محمد

#المصروايه


رنا بدأت تجري عايزه تروح على المحطه وهي كانت متنكره في زي صعيدي علشان محدش يعرفها

زين عامل زي المجنون وبيور على رنا بس رنا فعلا ركبت القطر وتعتبر بره البلد يعني هربت من زين


زين بقاا مجنون من إلا بيحصل

ميعرفش مراته فين ولا موضوع اخته

تليفونه بيرن..... سليم تعالي يازين على البيت عمتك عاليه

زين.. مالها

سليم... تعال بس


زين.. هتروحي مني فين يارنا اكيد هلاقيكي ومش هرحمك


.........

ام بونس... وانت سبته يعمل كده فيك وسكت

يونس... المشكله دلوقتي في سماره ياامه

ام يونس.. مكنش لازم تقوله بايونس زين مجنون هو وأمه ممكن بعمله في البت حاجه

يونس.. وانا مش هستني لما يعمل انا هتصرف

الباب بيخبط

ام يونس فتحت لقت صباح

ام يونس باستعجاب صباح خير

صباح.. مش خير خالص ياخاله ام يونس بلوم

يونس..... فيه ايه

صباح... مرتك كانت حامل وصقتت ودلوقتي في المشفى وزين هيدفنها حيه

 يونس... اتصدم من الكلام.. انت بتقولي ايه سماره عامله ايه

صباح قالت ليونس كل حاجه والا قالت لصباح الخدامه

صباح مش بتعمل كده ببلاش

***************

زين.... عمتي مالها

بشاير... بدموع معرفش مره واحده لقيتها وقعه كده

لقيت مراتك يازين

زين.....مالك باعمتي

عاليه... مفيش يازين وقعت مره واحده

عاليه مش عايزه تتكلم قدام بشاير علشان عندها أسرار كتير عايزه تحكيها لزين 


بشاير... اختك اكيد الدكتور دا مبيعرفش حاجه انا بنتي اشرف من الشرف يازين

زين... ايوه فعلا

وغير وخرج ذاهب للمستشفى بس لما وصل لقى يونس

هناك

زين... ايه الا جابك هنا مستعجل على موتك يعني

يونس.. لا انا جاي علشان مراتي.

زين... بعصبيه متقولش مراتك بس

يونس... لا مراتي على سنه الله ورسوله واسأل سليم اخوك كان شاهد

زين... سليم

يونس..... ايوه سليم

😱😱😱😱

زين..... سماره هتخرج على بيته وموضوع مراتك دا تنسه

يونس... انا قاعد مستني مراتي تفوق علشان اخدها واهوا بالمره الطبيب يشفلي رجلي.

زين.. يلقى بتقدم بموتكم بسرعه اووي متيتعجلش

القصه حصري على صفحتي

#قصص وروايات يمني محمد


✋✋✋✋✋

ناني فاكرنها... وصلت البلد لزين علشان زين بقاله فتره مبيرحش ومش بيرد على تليفونه

نزلت البلد تطمن عليه

ويارتها مانزلت

....

رنا وصلت قدام شقه رنت الجرس فتح لها شاب

..... اتفضلي يادكتوره

رنا... بعصبيه. انت مجنون بتلعب بالنار مع زين... اهوا هيموتني ويموتك انت كمان

المجهول.. لا ميقدرش مش هيعرف اساسا انا مين

رنا... لا هيعرف صدقني وساعتها مش هيرحم حد

انت وعدتني ان الصور دي محدش هيعرف بيها ليه كده

المجهول.. علشان اكسر قلبه زي ماهو كسر قلوب كتيره

رنا.... انا ذنبي ايه

المجهول.. ذنبك انك مجتيش معاه سكه من الأول

فقرر يجوزك

رنا..... بلاش جنان.. انت ببنك وبين زين مشاكل وانا وافقت اساعدك بس انت وعدتني انك هتسبني في حالي لما نجوز

انا وزين

المجهول... لا زين ميستهلش يفرح

رنا وهي تلطم وتصرخ انا ذنبي ايه انا غلطت غلطه هدفع عليها عمري مع زين

المجهول... متخافيش هو حبك وقال انه حبك

رنا... لا مبيحبش زين ولا عنده قلب صدقني 

😱😱😱😱😱😱😱

عارف انه معندوش قلب والا عمله في اختي زمان هروده ليه

رنا.. اسمع يا....... 


#يمني محمد

#المصروايه

لو التفاعل كويس هنزل بكره اول حلقه من البارت التاني

🙄🙄🙄🙄🙄🙄

متابعه

#قصص وروايات يمني محمد




ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

يتم التشغيل بواسطة Blogger.