❤عذاب رعد..الجزء الثاني❤
البارت👇16..وجع يامن ع رعد👇
يامن بصريخ... لا مماتتش لا هي عايشه عايشه
الدكتور بجديه... لا هي ماتت ماتت وانت لازم تتقبل كدا ارجوك سيبها عشان نعمل اجراءات الوفاة
يامن ومازلت رعد في حضنه وبصله بعيون باكيه حزينه هي والله عايشه هي عمرها ما تموت ابدا طول ما أنا عايش هي عايشه والله عايشه ارجوك اعملها اي حاجه فوقها ارجوك
الدكتور بحزن ...انا مقدر حالتك وصدمتك بس للاسف خلاص معدش ينفع اي حاجه نعملها هي خلاص ماتت والله ماتت ولو كان في ايدي حاجه كنت عملتها بس النزيف سببلها حاله وفاه مفاجاه مع اني كنت بقول باقي شويه وقت
يامن ضمها زياده وبدموع ورجاء... لا يا رعد ارجوكي متعمليش فيا كدا والله العظيم انا بحبك وبعشقك والله عمري ما لمست حد غيرك والله هي مش مراتي انا لما بعدت عنك شويه كنت في المكان بتاعنا والله كنت بستناكي كل يوم عشان تجيلي فوقي يا رعد فوقي... زياد عمره ما لمسك هو مش علم عليكي انتي هو علم عليا انا لما غبائي اتحكم فيا و في قلبي وخلاني افقد الثقة فيكي واسيبك لو كان حبي اتغلب علي غبائي مكنتش سيبتك لكلب زي رفاعي يعمل اللي هو عيزه ويسلمك لزياد وبدموع اكتر ارجوكي... يا رعد فوقي فوقي....والله يا رعد اول مره احس ان انا يتيم انا مليش اب ولا ام ولا حد خالص اعرفه في حياتي اوعي يا رعد انتي عندي اهم شخص في حياتي ليه الدنيا تاخدك مني ليه وبقهر وانكسار انا
غبي ارجوكي يا رعد ارجوكي يا حبيبتي فوقي بلاش تحرميني منك طب فوقي وانا هبعد بعيد عنك وانتي بس ربي فهد ودي دي ارجوكي يا رعد وبيهز فيها جامد وبتفكير في كلماتها **عذاب رعد ملهوش اخر غير بالموت** يامن زاد من ضمته ليها وحس ان رعد خلاص راحت منه وهو خسرها للابد رغم الاحساس ده بس مش قادر يسيبها... وبهستيريه... لا يارعد متعمليش فيه كدا ارجوكي ماتعمليش فيه كدا
الدكتور والممرضات جم و حاولوا ياخدوها منه بس مش قادر عليه ومحدش قدر يطلعها من حضنه ولا حتي اعتماد امها ولا اخوها اللي هيموت عشانها ولسه ادهم هيبعد الممرضات جه اللواء صبري بعد ما فاق بلغ الشرطه اللي كان مش قادر يقف علي رجله واول ما قرب من رعد وشدها يامن سابها للواء صبري
صبري بقهر وحزن دلوقتي سبتها دلوقتي سبتها بعد ما ماتت بعد ما خلاص حرقت قلبي عليها
اللواء صبري شد رعد لحضنه وبقهر وحزن حقك عليا يا حبيبه ابوكي حقك عليا انا اللي سمحتله يعمل فيكي كدا انا اللي موتك مش هو انا اللي استاهل وبجديه وعنف... بس وحياه حرقه قلبي عليكي لازم انتقملك من الكل حتي لو اخر يوم في عمري وسحبها وطلعها من حضنه ونايمها وبحب وهو بيحط ايده علي شعرها ارتاحي بقا يا حبيبه ابوكي ارتاحي انتي تعبتي بما فيه الكفايه كفايه عليكي عذاب لغايه كدا كفايه سيبي ابوكي ينتقملك منهم وبص وراه وبجديه لبتوع الشرطه هو بيشاور علي يامن هو ده هو ده اللي زق بنتي من علي السلم وسببلها النزيف وماتت هو ده اللي موتها
الكل اتصدم من رده فعل اللواء صبري الا يامن بيبص لرعد وهي مغمضه عيونها ونايمه علي السرير وقلبه هيطلع من مكانه ومنطقش ولا كلمه واحده ولا دافع عن نفسه الكل مضايق من يامن صحيح بس مش لدرجه دي ويكون مصيره كدا
كرم قرب من اللواء صبري وبدموع وقهر ارجوك يا سياده اللواء مينفعش تعمل فيه كدا هو مهما كان صبري بعنف ومقاطعه هو اللي موتها عشان هو واحد حقير و خسيس وميستهلش ابدا بنتي هو كان عايز وحده من بنات الليل اللي كان يعرفهم اما بنتي العقيد رعد كتير عليه وميستهلهاش عشان كدا معرفش قيمتها وبحقد وكره اناة لو طولت أموته الف مره هموته وبجديه للشرطه... خدوه وهاتولي منه حق بنتي وانا شاهد عليه
الظابط بجديه وحزن... لموت رعد اتفضل معانا ولسه هيشد يامن شد نفسه منه وبرجاء ارجوك سيبني معاها في اخر لحظاتها سبني اوصلها لمكانها الاخير ارجوك وبعدها هاجي معاك في أي مكان انت عايزني اروحله بس ارجوك سيبني
صبري بعنف وغضب... وانا قولت خدوه يعني خدوه
الظابط بجديه... امر العساكر ياخدو يامن بس هو كان اسرع منهم وشد المسدس من الظابط ووجه النار علي دماغه وبجديه ودموع... يا اما تسيبوني احضر معاها لحظاتها الاخيره او افرغ المسدس كله في دماغي وبدموع اكتر انا أتمنى افرغه كله في دماغي بس انا لازم افضل عايش عشان اتعذب زي ما انا عذبتها عشان اخدلها حقها من نفسي انا لو موت نفسي كدا هي اللي هتكون اتعذبت لوحدها
الظابط ويامن مازال المسدس علي دماغه خلاص نزل المسدس واحنا موافقين
***************************
&&عند سامر & &
عدي وياسين وجني راحوا عشان الاتفاق اللي بينهم وبين سامر ويكتبوا كتب الكتاب... راحوا شقه سامر وكان جايب عدد محدود من الناس وقرب منهم بمكر وخبث اهلا وسهلا نورتوا وبهمس لجني بس انتي بقي نورك غطي علي الكل
عدي قرب منه وبجديه... اظن الكلام ده يبقا بعد ما تكتب عليها ولا ايه
سامر بمكر مافيهاش ولا يله علي بركه الله الماذون علي وصول
اتفضلوا اقعدوا... وبعد وقت ليس بكثير جه الماذون وجني اول ما شفته ايديها اترعشت وعدي لاحظ ومسك ايديها وضغط عليها بمعني انا جنبك عشان تطمن
الماذون قعد وسامر وعدي قعدوا قصاد بعض وبينهم الماذون... والماذون كتب كتاب جني علي سامر ومضي الشهود والكل بدا يمشي
سامر بمكر لعدي وياسين اتفضلوا ارتاح جوا عشان انا حاسس ان جني تعبانه وعايزه تنام
جني بدات الدموع تلمع في عيونها و سامر قرب منها بمكر واستفزاز اكيد دي دموع الفرح يا حبيبيتي يلا بينا وأنا هنسيكي اي دموع
عدي قرب من جني لو عوزتي حاجه يا حبيبتي ابقي اتصلي عليا
سامر باستفزاز اكيد مش هتعوزك طول ما هي مع حبيبها أكيد مش هتعوزك
ياسين بتاكيد علي كلام عدي جني احنا معاكي وان شاء الله هنجيلك الصبح وسابوهم ومشيوا
سامر قرب زياده من جني وبمكر واستفزاز يلا يا حلوه عشان نبدا ليلتنا عشان انسيكي اي حاجه شفتيها واخليكي تدوبي بين ايديا جني دموعها نزلت من خوفها منه... سامر قرب عليها وبيلمس علي وشها برغبه
جني فتحت عيونها وافتكرت كلمه ماندوا اوعديني يا حبيبتي ان محدش يلمسك غيري اوعديني أنا عارف انك قويه ومحدش يقدر عليكي ابدا وعارف ان جني حمت نفسها مره واتنين قادره تحمي نفسها علي طول جني فتحت عيونها ومسكت أيد سامر وبعنف وغضب... استحاله حيوان زيك يلمسني استحاله لانك حقير واللي زيك ملهوش مكان غير السجن
سامر شدها من وسطها بعنف وغضب... تعرفي يا حلوه انا ممكن اعمل اي حاجه في الدنيا عشان اخد اللي انا عايزه حتي لو وصلت اني اقتل فاهمه... حتي لو وصلت ان اودي اي حد وراء الشمس واخرهم واقربهم حبيب القلب اللي مرمي في السجن
جني بعنف وغضب... ماندوا عمره ما هيفضل في السجن كتير لان السجن ده ليك ولامثالك انت لاكن هو لا
سامر بيمشي ايده علي وشها عشانك يا حلوه انا اعمل اي شئ في الدنيا بس سبيلي نفسك وانا هطلعهولك
جني بمكر وخبث لا ماندوا هو اللي عشاني ممكن يعمل اي حاجه اما انت لا عشان انت اناني ومش بتفكر غير في نفسك وبس
سامر قرب منها زياده ولو قولتلك ان أنا قتل قبل كدا وكمان لبست حبيبك تهمه انه هو ااعدي علي اختي مع انه ده محصلش بس دا عشان ابعده عنك هتقولي ايه
جني بمكر وخبث اكتر... هقول انك كداب كداب ماندوا بس اللي يقدر يعمل اي حاجه في الدنيا عشاني مش انت
سامر بجديه وبصوت عالي... لا انا اللي اتهمته بكدا... عارفه ليه عشان أخدك مني و زي الغبي التاني اللي انا قتلته اللي حرمني من حبيبتي واتجوزها أنا قتلته وحرمته منها... وعشان كده اتهمت حبيبك لما حاول يبعدنى عنك عارفه ليه عشان انا عايزك انتي انتي وبس ولو حاول يبعدني عندك هقتله هو كمان فاهمه هقتله هو كمان
وبيمشي ايده علي شعرها ووشها... و بيقرب من شفايفها ولسه بيقرب يلمس شفايفها كانت جني زقاه بعيد عنها وبعنف وغضب اياك تقرب مني اياك
سامر بشر و عنف... لا انا مش هقرب منك بصفتك مراتي لا بصفتك وحده هنتقم منها عشان سابتني وراحت لحبيبها اللي انا هموتهولها هو كمان
جني بغضب... ومين قالك ان انا مراتك
سامر قرب منها وبشر... ايه يا حلوه انتي نسيتي ولا ايه دا لسه الماذون ماشي من شويه ايه لحقتي تنسي بسرعه كدا
جني بجديه وغضب... لا انت مش جوزي ولا عمرك هتكون جوزي
سامر بمكر وخبث... ما انا عارف اني لغايه دلوقتي مش جوزك ولسه هيتهجم عليها
دخل عدي بسرعه وضربه بالبوكس في وشه وبعنف وغضب... هي مش قالتلك انك مش جوزها
سامر بصدمة وانت ايه اللي جابك تاني ان شاء الله وباستفزاز ولا عايز تتفرج علي اختك وهي في حضني
عدي ساب جني وضربه بعنف وغضب... اللي زيك عمره ما هيكون جوز اختي ابدا فاهم ولا افهمك اكتر
سامر بعنف وغضب... الكلام اللي انت بتقوله ده كنت تقوله قبل ما توافق علي شروطي وتكتبوا الكتاب
عدي بابتسامه ومكر... كل ده كان فيلم عليك عشان ناخد منك الدليل الكافي اللي هيلف حوالين رقبتك حبل المشنقه
سامر بصدمه انت كداب كداب
الظابط دخل وبجديه... لا هو مش كداب لان احنا اخدنا الماذون اللي انت بعت تجيبه وبعتنالك بداله واحد من رجالتنا وبكدا كتب الكتاب باطل وملهوش اي اساس واخدنا منك الدليل الكافي اللي هيثبت عليك التهمه اللي انت لفكتها لماندوا انا كنت متاكد من براءته وانك انت المتهم بس المحكمه عايزه ادله وانت ادتها الدليل القاطع وامر العساكر إنهم ياخدوا سامر وخدوه وسامر بعنف وغضب انتي ليه ليه مهما كان الثمن انتي بتاعتي انا وبس فاهمه انتي بتاعتي انا والعساكر اخدته
الظابط بجديه لعدي وياسين كدا وضحت الرؤيه يلا بينا عشان نعمل الإجراءات الازمه ونطلع ماندوا.. وفعلا راحوا وبعد إجراءات كتير اثبتوا براءته وحبسوا سامر اربع ايام علي ذمه التحقيق
******************************
"&&عند دينا&&
دينا اغمي عليها والدكتور كشف عليها وقال انها عندها صدمه عصبيه سببت لها انهيار عصبي شديد وياريت تبعدها عن اي انفعال وبعد وقت دينا فاقت تصرخ وتعيط وبصريخ اناةاللي موت رعد انا اللي موتها سامحيني يا رعد سامحيني انا اللي كنت استاهل الموت مش انتي سامحيني ياااارعد سامحيني
مؤمن حاول يهدي فيها بس معرفش طلب الدكتور وجه اداها حقنه مهدئه وبتوهان اثر الحقنه انا اللي استاهل الموت رعد انا اللي استاهل الموت مش رعد ونامت مؤمن غمض عيونه بوجع مش عارف يزعل علي نفسه ولا يزعل علي حبيبته زمان ولا علي دينا مراته وام ابنه وحبيبته دلوقتي وإللي اكتشف حقيقتها وياريته ما اكتشفها يزعل علي مين ولا مين
**************************
&&عند ياسين & &
ياسين وماندوا وجني وعدي رجعوا تاني
ياسين راح على بيته واول ما دخل نادا بصوته كله بوسيييي وحشتيني والله اوي وهموت واحل معاكي مشاكل كتير اوي
بوسي نزلت من علي السلم وشها يغني عن السؤال هي مش قادره تداري عليه موت رعد ومش قادره تقوله إن رعد صديقه عمره ماتت هو مش عنده استعداد يسمع اي خبر إلا الخبر ده لانها عارفه غلاوه رعد عنده دا ايه
ياسين قرب منها وحضنها مالك يا حبيبتي فيكي ايه انا اسف انا عارف اني اتاخرت عليكي شويه والله كان غصب عني وخرجها من حضنه وبغمزه بس متقلقيش ياسو حبيبك هيعوضك عن الغياب ده كله تعالي يله وانا اقولك هعوضك ازاي وشالها وطلع بيها وبيقرب منها ومن شفايفها بس بوسي وقفه زي لوح التلج
ياسين باستغراب مالك يا بوسي فيكي اية الحكايه مش دي مش حكايه غياب حد من الولاد جراله حاجه بوسي ساكته ولسه هيطلع يشوفهم بوسي شدت ايديه وبحزن هما كويسين بس
ياسين بجديه... بس اية انطقي إيه إللي حصل في غيابي انطقي
بوسي بحزن وبخوف عليه... اصل ررر.... ياسين بعنف وغضب.... ررر مين معدش فيا اعصاب انطقي... بوسي اصل رعد
ياسين باستغراب... مالها رعد تعبانه ولا ايه انطقي انتي عارفه كله الارعد فانطقي بسرعه ولا اقولك انا هتصل اطمن عليها بنفسي ومسك التليفون ورن مره ومره ومفيش حد بيرد
ياسين بقلق ردي عليا يا رعد ردي بقي انا عارف انك زعلانة مني عشان بقالي كام يوم مسالتش عليكي بس ردي عليه يلا ردي ورن تالت ورابع وخامس ومفيش حد بيرد
ياسين قرب من بوسي اللي دموعها مغرقه وشها وبتوجس وسؤال ومسك دراعها الاتنين ردي عليا رعد مبتردش ليه هي مهما كانت زعلانة مني عمرها ما اتاخرت في الرد عليه وبصوت عالي ردي عليه رعد ما بتردش عليا ليه
بوسي بدموع وصريخ مبتردش عشان ماتت ماتت....
ياسين بدون مقدمات ضربها بالقلم وبعنف وغضب... اخرسي اخرسي انا ليا حساب معاكي بعدين عشان قولتي علي رعد كدا والله مها هعديهالك ابدا انا رايح بيتها اطمن عليها
بوسي بدموع هي في المستشفي بيخلصوا إجراءات الوفاه
ياسين بصريخ وغضب... قولتلك اخرسي اخرسي انتي عمرك شفتي الرعد بيموت رعد مش هتموت ابدا فاهمه هي صديقه عمري أنا اتربيت معاها ودخلنا المدرسه سوا وطول عمرنا سوا حتي بعد ما دخلت كليه غير كليتي وبردوا فضلنا اصدقاء جايه دلوقتي تقولي اني خسرتها ومسكها من دراعها الاتنين... وبجديه... انا عندي إستعداد اخسرك انتي... اخسر ولادي... اخسر الدنيا كلها... بس معنديش استعداد اخسر رعد ابدا فاهمه
نزل يجري وبوسي نزلت وراه وركب العربيه وكان رايح علي طريق بيتها... بوسي بحزن ودموع... والله هي في المستشفي مش في بيتها.... ياسين بصلها بعيون دامعه وراح علي المستشفي اللي كانوا خلاص طلعوا رعد في النعش بتاعتها...
ياسين وصل وكمان عدي اللي عرف من مامته سميره لأنها متقدرش تخبي عليه حاجه زي كدا وصلوا كلهم ومؤمن اللي ساب دينا نايمه اثر المهداء وراح
الكل مش مصدق ان اللي شايلنها في النعش دي تكون رعد وان هي بالفعل ماتت الكل دموعه مغرقه وشه هما استحاله كانوا يصدقوا ان رعد تموت بالسهوله دي هما مش عارفين امتي وازاي كل اللي يعرفوه ان صديقتهم وحبيبتهم رعد مش ممكن يخسروها بسهوله دي
يامن واقف لا حول ليه ولا قوه سكاكين بتقطع في قلبه متخيلش أبدا ابدا انه يكون سبب في موت رعد قلبه وتموت فعلا وتسيبه هي قالت له طول ما قلبك بينبض قلبي انا كمان بينبض طب خانت وعدها ليه و اختارت الموت ومتختارتش تفضل معاه ليه
ياسين طالعين بيها من المستشفي ....وقف قدام نعشها وصرخ بصوته كله راااعد راااااعد فوقي يا رعد فوقي ياررررراعد ياسو صديقك وحبيبك جه فوقي يا رعد الناس بعدته وكملت مشي علي المقابر... في مشهد تقشعر له الابدان... واي مشعد ده مشهد العقيد رعد... المحبوبة من الكل برغم شراستها قي التعامل والقضاء علي المجرمين
وبعد وقت ليس بكثير وصلوا المقابر ونزلوا النعش اصحابها كلهم جريوا عليه أول ما بقي في الارض
اللواء صبري ويامن واصحابها وكل واحد كلمات يهمس بيها لرعد بينه وبين نفسه
مؤمن&&& بينه وبين نفسه انتي كنتي حبيبتي و كل حاجه ليه في الدنيا علي الاقل عمرك ماخونتي ولا عملتي حاجه غلط... ليه يكون مسيرك كدا ليه ارجوكي سامحيني لو كنت متخلتش عنك كان ممكن حياتك تكون غير الحياه
ادهم & & & قرب منها وبينه وبين نفسه وبدموع انا ما صدقت لقيتك تروحي مني بسرعه دي بس الحب اللي عمل فيكي كدا بس يحرم عليه الفرح والسعاده من بعدك انتي
كرم&&& بدموع ولنفسه وهو قريب من نعشها انا زعلان منك اوي اوي يا رعد لتالت مره احس اني يتيم ومليش حد
ده الكلام إللي فوق
وبعيون باكيه حزينه كان نفسه يقولها انا كدا كدا الدنيا معدتش فارقه معايا وكدا انا ميت وفضل السكوت والعساكر خدوه راحوا بيه علي الجهاز والكل روح وحالته غير الحاله والكل بيموت بعد رعد الكل حياته هتتغير 360 درجه
اول مره لما امي وابويا واختي ماتوا وتاني مره لما بعدتى عننا والمره دي لما انتي اختارتي الموت وموتى كل حاجه حلوه انا زعلان منك اوي اوي يا رعد
ياسين & & & بدموع وقهر كدا يا رعد يعني اسيب الدنيا كلها واجي وراكي عشان اعيش معاكي تقومي انتي اللي تسبيلي الدنيا كلها... كتير اوي اوي عليه يا رعد كتير عليه اتحمل عدم وجودك في الدنيا كتير عليا والله
عدي&&& بدموع وانكسار... كسرتي قلبي مرتين يا رعد... كسرتي قلبي مرتين... مره لما اتجوزتي يامن وسبتيني والمره التانيه لما حطمتيني وسبتي الدنيا كلها وبعدتي عني... تفتكري يا رعد في الدنيا في سعاده بعد ما انتي سبتيها تفتكري انا مفتكرش أبدا لانك اخدتي كل السعاده معاكي
اعتماد & & & بدموع وهستيريه انا اللي موتك يا حبيبتي انا اللي عملت فيكي كدا انا اللي جبتك الدنيا توريكي من العذاب اشكال والوان انا اللي انانيه انا اللي فكرت في نفسي وسبتك ومشيت
اللواء صبري&&& ارتاحي يا حبيبه ابوكي ارتاحي انتي تعبتي كتير واتعذبتي كتير ارتاح يا حبيبتي كفايه عليكي تضحيات وعذاب لغايه كدا كفايه وارتاحي يا قلب ابوكي وبقسملك اني مش هسيب حقك ابدا مهما كلفني الامر
يامن&&& بعيون باكيه وبقلب مكسور ومفطور... انتي كنتي امي وابويا واخويا واختي وصحبتي وحبيبتي انتي الهوا اللي انا بتنفسه... انتي القمر اللي كان بينورلي ليلي والشمس اللي كانت بتنورلي حياتي...انتي كنتي كل حاجه حلوه ليه في حياتي بس انا بغبائي ضيعتك مني انا مستهلكيش والله مستهلكيش انا مش هطلب منك السماح ولا عمري هسامح نفسي ابد ابدا... حقك عليه ياحبيبتي حقك علي قلبي... ياريتني كنت انا اللي موت...وقربوا منه الظابط و العساكر عشان يركبوه البوكس... بصلهم بعيون دامعه وقلب موجوع.... انا كدا كدا جاي معاكم لان رغد قلبي ماتت ماتت هفضل لمين في الدنيا... رعد ماتت ماتت
وبيشدوا النعش عشان يدخلها لمثواها الاخير والكل حواليه ... و بصريخ... وفي صوت واحد.... اااااااااه يارررررراعد.... اااااه يارررررراعد... ااااااااه يارعد
@@@@@@@@@@@@@
❤عذاب رعد..الجزء الثاني❤
البارت👇17👇
رعد خلاص ودائها لمثواها الاخير ويامن اخدوه علي الجهاز بتهمه قتله لرعد وهو مدفعش عن نفسه وهيدافع يقول ايه... كل واحد حياته اتغيرت 360 درجة بموت رعد
&&عند دينا & &
فاقت وفضلت تصرخ كتير لغايه لما الدكتور اداها حقنه مهدأه تاني وقال لمؤمن لازم تروح مصحه نفسيه لان وجودها هنا ملهوش لازمه هي اعصابها تعبانه ولازم تدخل مصحه نفسيه
مؤمن بحزن... طب هي هتكون كويسه ولا ايه
الدكتور بجديه... لااسف في الحالات اللي زي دي المريض هو اللي بيقرر يخرج من الحاله دي ولا لا يعني هي لو قررت تتطلع من ازمتها هترجع زي الاول واحسن اما لو معندهاش استعداد ترجع مش هترجع
مؤمن غمض عينيه بحزن ووجع... علي اللي عرفه وعلي اللي مراته وصلتله وفعلا وداها مصحه نفسيه عشان تتعالج من اللي هي فيه ووصلتله
******************************
& & وبعد اسبوع$$ علي موت رعد وعدا علي ابطالنا بكل وجع وحزن
&&عند ياسين&&
ماندوا باستغراب... انت بتقول ايه مش ممكن اللي انت عايزه ده..
ياسين بوجع وحزن... انا قولتلك هصفي الشركه هنا يعني هصفيها انا جيت هنا مخصوص عشان خاطر رعد و هي سبتني انا مش هقعد هنا تاني اللي كنت قاعد عشانها راحت يبقا ليه هقعد تاني..
ماندوا بجديه... انت بتوقف حياتك وشغلك عشان خاطر انسانه كدا مش ينفع ابدا.
ياسين بجديه وحزن... اللي مش ينفع صحيح اني افضل في مكان كل حاجه فيه بشوف فيها رعد
ماندوا بجديه وسؤال... لو انت سافرت عايز تفهمني انك مش هتشوفها إنك هتنساها.
ياسين بحزن وجديه... لا عمري ما هنساها بس اسف مش هقدر أكمل هنا انا هبدأ في الإجراءات عشان اصفي الشركه واسافر تاني
ماندوا بجديه وعنف... لاول مره مع صديق عمره... انت ليه ديما اناني ومبتفكرش غير في اللي يريحك وبس ليه مبتفكرش في سعادتي انا كمان انت طلبت مني اصفي شغلي في فرنسا انا كمان عشان نبقي في مكان واحد وننزل مصر وانا سمعت كلامك جاي دلوقتي بعد ما استقريت هنا واتعلقت بالمكان واللي فيه عايزني اسيبه بكل سهوله كدا عشان خاطر انت مش قادر تقعد فيه.. طب مفكرتش انا هعمل ايه من غيرك ومن غير جني...انا فكرتك لما اتكلمت فيه اول مره انك زعلان علي صحبتك وشويه وترجع في كلامك بعد ماتهدا
ياسين بحزن ...لا انا مرجعتش في كلامي وممكن انت بفلوس نصيبك تعمل انت شركه صغيره هنا وتفضل.
ماندوا باستغراب وحزن... ياااااه اخر حاجه اتصورها اني اسمع منك كدا وانت عارف انت ايه بالنسبه ليا عموما ادام انت مش عايزني انا كمان مش هغصب عليك اني اكون معاك ولسه هيمشي
ياسين... شده لحضنه وحضنه جامد بقوه وعنف... وبدموع والله العظيم ما اقدر استغني عنك ابدا بس والله ما قادر اعيش في مكان رعد كانت فيه والله ما قادر حاولت وفشلت ارجوك سامحني ارجوك
ماندوا سحب نفسه من حضنه ومسك دراعه الاتنين بجديه وحب... وانا عمري ما هسيبك وهنفضل مع بعض علي الحلوه والمره
ياسين بجديه وحب... إنت خليك هنا عشان جني متضيعهاش منك
ماندوا بحزن وجديه... معدش خلاص فيه جني اعتبرها كانت حلم جميل وصحيت منه
ياسين بجديه وحزن... علي فكره مش هتلاقي زيها ابدا
ماندوا بجديه... ومين قالك اني هدور علي غيرها عشان الاقي زيها خلاص أنا خدت نصيبي وخلاص المهم خلينا نخلص إجراءات عشان نلحق نسافر ونمشي من هنا بس صدقني اللي انت بتهرب منه عشان تنسها عمرك ما هتنساها للابد إللي يحب حد بيفضل عايش في ذكرياته و بيتحفر جوه قلبه وعمرك ما تنسى وسابه وراح مكتبه..
ياسين... قعد على كرسي مكتبه وبيراحع ذكريات بينه وبين رعد من اول ما كانوا جيران لغايه لما سمع خبر موتها ودموعه نازله بصمت و وجع
ماندوا... دخل مكتبه بيفكر في اللي حصل بينه وبين جني في آخر مره شافها فيها وكانت من يومين
***فلاش باك***
جني بجديه... انت بتقول ايه.. ماندوا بقولك ان ياسين هيصفي كل حاجه ويسافر..
جني بجديه... يعني إيه وضح كلامك
ماندوا بجديه... انتي عارفه اني شريك مع ياسين ولو سافر وصفي الشركه أكيد هسافر معاه وانا عايزك تس
جني بمقاطعه... قبل ما تكمل انا عمري ما اسافر معاك واسيب امي واخويا وابعد عنهم
ماندوا بجديه... بس عادي تبعدي عني مش كدا
جني بجديه... وليه متقولش انك انت اللي عايز تبعد عني عشان خاطر صاحبك يعني انت هتضحي بكل حاجه حتي انا عشان خاطر صاحبك وعايزني انا كمان اسيب امي واخويا عشانك وعشان صاحبك وبجديه اكتر.. انا مقدرش ابدا لان استحاله اسيب امي واخويا عشانك انا لما حبيتك حبيتك وانت هنا مش حبيتك وانت في فرنسا عن اذنك عشان تلحق تسافر مع صحبك ولسه هتمشي
ماندوا مسكها من دراعها انتي هتسبيني
جني بجديه وحزن... للاسف انت اللي سبتني مش انا اللي سبتك وسابته ومشيت
ماندوا وقف محتار صحيح لسه مكلمش ياسين بس مش هيقدر يسيبه في ظروفه دي وكمان مش هيقدر يعيش من غير جني حبه الأول والاخير
***باااااك***
فتح عنيه بحزن وهو مش عارف يعمل ايه ولا يروح لمين ويسيب مين ولنفسه وبحزن اكتر يااااااه لو ياسين يقعد ومتسافرش او جني تتراجع عن قرارها وتسافر معايا يارب انا مش قادر اسيب صديق عمري ومش قادر اسيب اكتر انسانه حبيتها يارب ارحمني وبلاش تعاقبني بكدا... يارب انا عارف اني غلطت كتير وعملت كل حاجه غلط وضحكت علي بنات كتير بس عقابك ده يارب صعب ان قلبي يتحمله يارب هون عليا اللي انا فيه يارب ارحمني واغفرلي وسامحني يارب انت غفور رحيم فاغفرلي وارحمني وبدموع لاول مره في حياته... ياااارب قدرلي الخير حيث كان وارضيني بيه
وبدموع اكتر... يارب عاقب امي وابويه عشان كل واحد راح واتجوز وسبوني لجدي يربيني وملقتش حد يقولي ده صح وده غلط ملقتش حد يطبطب عليه ولا ياخدني في حضنه غير ياسين صحبي... ملقتش حد احبه بجد غير جني حبيبتي... عيط بكل الوجع والحزن اللي جواه الدنيا خدت ابوه في طريق وامه في طريق والاتنين بعدوا عنه وكمان دلوقتي بتاخد منه اعز اتنين صاحبه وحبيبته وبوجع وحزن ودموع اااااه ااااه يارب يارب ارحمني وهون عليا اللي انا فيه
**************************
&&عند يامن في قسم الشرطه&&
يامن اخد اربع ايام علي ذمه التحقيق بعد موت رعد وكمان اربع ايام ولا يوم ولا مره حاول يدافع عن نفسه هو ان هو زق رعد و بسبب زقته هي حصلها نزيف وماتت هو صحيح مزقهاش بس هو اساس في موتها وفي اللي هي وصلتله
وبعد كام يوم حددوا ليه ميعاد للجلسه وإللى راح فيها اللواء صبري ومحدش تاني راح لانه هما شايفين ان هو سبب عذابهم و شايفينه سبب موت رعد محدش راح يقف جنبه ولا يدافع عنه وهو كمان رفض يدافع عن نفسه
في اليوم المحدد للجلسه وفي 9 صباحا.. دخل القاضي ومستشاريه بكل هيبيتهم ووقار
القاضي بسؤال وجديه... ليامن ما هو قولك فيما منسوب اليك
يامن مردش وساكت تماما وهو واقف في القفص والحزن مالي وشه وعيونه
القاضي كرر نفس السؤال ويامن علي نفس سكوته القاضي افهم من كدا انك فعلا اللي زقتها برده ساكت...
القاضي انت عارف إن سكوتك ده خطر علي حياتك فليه ساكت
مازال يامن علي حاله... وصمت غريب مسيطر علي الكل
القاضي بجديه... نادا على الشاهد الأول
وكان اللواء صبري... اللي قام بكل عنف وغضب... وشهد علي يامن ان هو اللي زق رعد لما اكتشفت خيانته لها مع انه مشفش حاجه... مع انه حلف اليمين بالكدب... مع ان دي مش من صفاته ولا من صفات رجال الجيش والشرطه حماه البلد... بس اللي كان واقف في المحكمه مكنش ابدا اللواء صبري... هو كان اب قلبه محروق لموت بنته اب نار الانتقام عمت قلبه قبل عيونه ومكتفاش بكدا وبس
وجاب زيزي اللي جت كشاهده تانيه انتقام من يامن لرفضه ليها وتمسكه برعد وجت وقدمت للمحكمه ورقه الجواز العرفي اللي هي عملتها مع نفسها لما بعتت البودي جارد بتوعها ليامن الجزيره بعد ما رقبوه وخدروه واخدوه من هناك وكتبت ورقه الجواز العرفي وخلعت ليامن هدومه وسابته بهدومه بالداخليه وكمان هي فضلت بقميصها الداخلي وخلت واحد من بتوعها يتصل برعد ويدلها علي مكان شقتها عشان رعد تشوفهم بالمنظر اللي شافتهم فيه ورعد وقعت وحصل اللي حصل... ويامن هدد زيزي فمكنش قدامها غير انها تطلع نفسها وتنتقم من يامن فوافقت اللواء صبري علي اللي هو عايزه من الناحيه التانيه صبري مدبرلها مكيده هي كمان عشان ينتقم منها لموت بنته رعد
زيزي قدمت شهادتها ضد يامن وهو مستغربش من شهادتها دي ابدا هو متوقع ايه من وحده زي دي
وبعد كلام النيابه اللي كله تعنيف ضد يامن....
القاضي بجديه وسؤال... وهو بيوجه الكلام ليامن...آخر مره هقولك لو عندك اي دافع عن نفسك تقدر تقوله قبل فوات الاوان لانه وارد جدا تكون انت مظلوم ومش انت اللي قتلت العقيد رعد... اللواء صبري قام بعنف وغضب وبهجوم... في كلامه للقاضي لا هو اللي قاتلها هو اللي حرمني منها هو اللي حرق قلبي عليها هو إنسان حقير واللي زيه اخرته السجن والموت مش أخرته ابدا انه يكون مع العقيد رعد
القاضي بجديه... لو سمحت يا سياده اللواء... اقعد والا هطلعك بره القاعه ووجه كلامه تاني ليامن... وكرر عليه السؤال
يامن لاول مره من ساعه ما اتهموه يتكلم ويرد وبصريخ ودموع وحزن... 😔😔😔ايوه انا اللي قتلتها انا اللي قتلتها... لما خليت غبائي يتحكم فيا ويتغلب على حبي ليها... قتلتها لما اتسرعت وطلقتها قتلتها لما بعدت عنها وسرقت منها ضحكتها وحولتها لحزن قتلتها... لما وعدتها ان الدموع مش هتعرف طريق لعنيها وخليتها تبكي وخنت وعدي ليها... قتلتها لما بعدت عنها وهي في اكتر وقت محتجاني فيه... قتلتها لما صدقت انها ممكن تخوني وتروح لغيري... قتلتها في كل مره كنت بجرحها فيها... قتلتها لما سمحت لوحده شمال تفرق بينا... قتلتها لما خنت ثقتها فيه وخليت غبائي يتحكم فيا... ايوه انا اللي ضيعتها ايوه انا اللي هديت دنيتي... وبدموع وقهر وانكسار... والله عمري ما حبيت ولا هحب غيرها هي حبيبتي وامي وابويا وكل حياتي هي رعد قلبي... بس هي سبتني عشان أعرف اد ايه سئ الحظ واعرف ان حياتي من غيرها ما عادت تسوي حاجه😔😔😔
القاضي بعد يامن ما خلص كلامه... الحكم بعد المداوله وبعد وقت ليس بكتير لا يقطعه غير عيون اللواء صبري اللي بتطلع نار كادت ان تحرق العالم باكمله ونظرات ناريه ليامن الذي لا حول له ولا قوه
دخل القاضي...وبعد سماع الشهود وبعد سماع النيابه وبعد سكوت المتهم وعدم دفاعه عن نفسه واعترافه بطريقه ما او باخري بقتله العقيد رعد حكمت المحكمه علي الملازم يامن سعد العمري*** بتحويل اوراقه لفضيله المفتي رفعت الجلسه*** عذاب رعد الجزء الثاني.... بقلمي دي دي فتحي
صبري بصله بنظره شماته وضحك وانتصار والاهم انتقام
يامن بصله بابتسامه رضي لانه من وجهه نظر نفسه ان ده الحكم المناسب العادل... العسكري خد يامن رجعوه الحجز لحين ميعاد تنفيذ الحكم
اللواء صبري... خرج من القاعه وكل الموجودين... و زيزي لسه هتركب عربيتها جه ظابط ومعاه اتنين عساكر وبجديه... علي فين العزم يا سياده الملازم مش عيب برضه تخدي حاجه من الجهاز وتمشي بيها كدا طب حتي استني نسلم عليكي
زيزي بعدم فهم فيه ايه وحاجه إيه
الظابط... امر العساكر يفتشوا العربيه وطلعوا منها اوراق في قمه الخطوره تخص الدوله والجهاز
الظابط... مسك الاوراق ورفعها قدام عين زيزي اللي مصدومه والصدمه لجمتها وبجديه وتريقه... امال ايه ده يا سياده الملازم زيزي
زيزي بصدمة... انا معرفش حاجه عن الاوراق دي أنا أول مره اشوفها مع حضرتك
الظابط بتريقه... يبقا امي اللي جابتها وحطتها في عربيتك مش كدا اتفضلي معانا بالذوق احسنلك
زيزي بدموع... والله يا فندم الاوراق دي ما اعرف عنها حاجه ابدا وبتوتر ودموع انا ممكن اعمل اي حاجه في الدنيا الا اني اخون بلدي
كل ده تحت عيون اللواء صبري اللي قرب منها... وبجديه للظابط عايز اتكلم معاها 5 د ممكن
الظابط بجديه.... ممكن طبعا يافندم
اللواء صبري قرب منها وبعنف وغضب... واما تخوني وحده مع جوزها تبقي كدا مش خاينه... واما انتي وهو تتسببوا في موت بنتي تبقي كدا مش خاينه... واما تلعبي وتخططي وتدبري انك تاذي بنتي تبقي مش خاينه... وبغضب اكتر... انتي مش خاينه وبس دانتي تبقي اتعديتي كل حدود الخاينه
زيزي بدموع... حرام عليك مش لدرجة انك تلبسني تهمه زي دي ارجوك قولهم الحقيقه وأنا مستعده اعملك اللي انت عايزه والله هعملك اللي انت عايزه
صبري بعنف وغضب تقدري ترجعيلي بنتي من الموت تقدري ؟؟؟
زيزي جوزها هو السبب مش أنا
صبري بغضب وعنف اكتر ومين اللي دبر وخطط مش انتي
زيزي ارجوك بلاش تعمل فيه كدا ارحمني ارجوك
صبري غضب... وانتي ليه مرحمتيش بنتي ليه عملتي فيها كدا
زيزي عشان... بحب يامن والله بحبه
صبري بغضب اكتر... اللي تحب واحد متجوز وتفرق بينه وبين مراته وتسمح لنفسها تشاركها فيه تبقي تستاهل العذاب او الموت وانا اخترتلك العذاب ومتقلقيش موتك علي أيدي جاي جاي
زيزي بدموع ورجاء... ارجوك قولهم الحقيقة ارجوك
صبري بعنف وغضب... حاضر هقولهم الحقيقه وفي لحظه كان ناده علي الظابط وبجديه للظابط... انا اتكلمت معاها كتير عشان تقولي مين شريكها اللي هي كانت بعته الاوراق عشان اساعدها بس هي رفضت فياريت تخدوها وتعرفوها ان خيانه البلد وسرقه اسرارها مش لعبه أبدا
الظابط بجديه اكتر... اكيد يا سياده اللواء هنعرفها ونعمل معاها زي ما بنعمل مع كل خاين للبلد ولوطنه... وامر العساكر انهم ياخدوها والعساكر... بتشد فيها
وزيزي بصريخ... حرام عليك ارجوك قولهم الحقيقه ارجوك قولهم اني مظلومه ارجوك قولهم اني مظلومه
صبري بحزن... ولنفسه لا انتي مش مظلومه ولا اللي أتحكم عليه بالاعدام مظلوم لان بنتي وبس هي اللي مظلومه وراح بيته الملئ بالحزن والاكتئاب بسبب موت رعد وادهم اللي حبس نفسه في اوضته وناديه ووفاء اللي زعلانين علي زعلهم وعلي موت رعد
اللواء صبري... دخل من غير ما يرمي عليهم السلام وطلع اوضته وراح اوضه كنزي بنته اخدها ونزل... ايد فيها شنطه هدومه... وايد شايل بيها كنزي ونزل
اعتماد شافته جريت عليه انت رايح فين يا صبري ايه الشنطه دي وواخد كنزي بنتنا فين
صبري بعنف وعضب... قصدك تقولي بنتي أنا ورايح فين مسافر ولسه هيمشي ويسيبها اعتماد مسكت فيه وبدموع انت عايز تسبني وتمشي وتاخد كمان بنتي مني
صبري بغضب اكتر وتحذير... اياكي تحطي ايدك عليها تاني دي مش بنتك دي بنتي انا ولا عايزني اسيبهالك عشان تعملي فيها زي ما عملتي في اللي قبلها أنا لو اطول اموتك الف مره كنت موتك انتي وهما
اعتماد بدموع وحزن... ليه كل ده انا قلبي محروق علي بتتي زي زيك بالظبط ويمكن اكتر
صبري بغضب انتي عمرك ماحزنتي علي حد عشان انتي انانيه ومبتحبيش غير نفسك وزي ما حرمتيني من بنتي زمان انا كمان هحرمك من كنزي دلوقتي وده هيكون عقاب بسيط ليكي علي اللي انتي عملتيه زمان و بأمر للداده هاتي دي دي وفهد من جوه يلا
اعتماد بصدمه ودهشه... ايه دي دي وفهد انت استحاله تاخد ولاد بنتي مني استحاله حرام عليك ده هما اللي مصبرني علي موتها حرام عليك
صبري بعنف و غضب... انا اللي حرام عليا ولا انتي اللي طول عمرك انانيه ومبتفكريش غير في نفسك
الداده جابت دي دي وفهد وامرها انها توديهم عربيه اللواء صبري.. و لسه الداده هتمشي اعتماد شدتها انتي فاكره نفسك ريحه فين مستحيل حد ياخد مني ولاد بنتي مستحيل وبرجاء ارجوك خد كنزي وسيب دي دي وفهد ولاد رعد اعوضهم عن غياب امهم ارجوك بلاش تعمل فيا كدا
صبري بغضب مش بقولك انانيه كان اولاك انك تطلبي التلاته مش تطلبي اتنين وتسيبي وحده طول عمرك انانيه ولسه هيسيبها ويمشي.. اعتماد مسكت في دراعه مش هتاخدهم يا صبري مش هتاخدهم صبري نزل ايديها اللي ماسكه بيها دراعه وبعدها عنه بعنف وغضب... لا هاخد التلاته ووريني هتمنعيني ازاي وسابها ومشي
وقبل مايطلع من باب الفيلا اعتماد مسكت سكينه فاكهه وبتهديد للواء صبري يا اما تسيبهم يا اما هموت نفسي والله هموت نفسي
صبري بصلها باستهزاء وجديه... ياريت تموتي نفسك علي الاقل العالم يرتاح من انانيتك وخرج وسابها
واعتماد كانت في لحظه غرزه السكينه في صدرها ناديه ووفاء بصريخ اعتماد ماما اعتماد ادهم اللي كان حابس نفسه في اوضته نزل علي الصريخ وشاف امه وهي غرقانه في دمها و نزل يجري عليها
وبسؤال لناديه ووفاء ايه اللي حصل مين اللي عمل كدا مين انطقوا ساكتين ليه.... عذاب رعد الجزء الثاني... بقلمي دي دي فتحي
****** *****************
👇👇👇👇👇
&& في مكان ما في منطقه شعبيه &&
أشبه بالجحيم بعتذر عن الوصف لانها هي الجحيم بعينه يكثر فيها العصابات فيها القوي ياكل الضعيف فيها البنات بتباع بلا ثمن للمتعه والنزوه فيها يكثر المنكرات فيها يكثر السرقات فيها كل شي حرام يخالف الشريعه الدينيه ولا احد يعرف قانون ولا حكم ولا عرف غير قانون وعرف سلطان الحسيني ذلك السلطان الذي بجبروته وقسوته وعدم رحمته في التعامل جعلت منه سلطان يخشاه الكبير قبل الصغير ذلك الذي لا يتعدى عمره 30 ذلك السلطان الذي عيونه كعيون الصقر المتوحش بشدته و شراسته في التعامل... طويل القامه عريض المنكبين..و شعره الاسود الناعم كسواد... الليل الطويل... ومن يخالف قوانينه يبقا حفر قبره بايده... ولكنه ضعيف قدام حاجه واحده بس وهي** شمس حياته **
سلطان دخل بيته كما يدخل الاسد عرينه... اسد يدخل علي كل من في المكان يذيدهم رعبا ورهبا... دخل وبصوت رجولي قوي... ونادا علي الخدامه...وبعد حضورها وبجديه... قوليلي ياوليه انتي... ستك شمس صحت ولا لسه
الخدامه بخوف من شكله وصوته... لا لسه يابيه نايمه هطلع اصحهالك حالا
سلطان بعنف وغضب... وبيقرب من الخدامه وبغضب انا قولتلك صحيها انا قولتلك
الخدامه بخوف لالا مقولتليش يابيه
سلطان بغضب اكتر... مدام انا مقولتش صحيها يبقا خلاص وبتحذير شديد اياااك تعملي حاجه غير اللي انا اقولك عليها فاهمه... ودلوقتي غوري من وشي الساعه دي بدل مااخليكي تندمي علي اليوم اللي انتي جيتي فيه الدنيا... الخدامه كانت في لحظه مختفيه من قدامه
وهو طلع لفوق لاوضه نومه... وفتح الباب ودخل وقرب من سريره... وبهمس... شمس شمس اصحي بقا ياشمسي كفايه نوم
شمس فتحت عيونها ببطء ... وبتبص لاوضه و لسلطان... وبتوهان انا فين ومين اللي جابني هنا
سلطان بهمس اكتر... وهو بيملس علي شعرها بحب وعشق... معقول ياشمس حياتي كل يوم تساليني نفس السؤال كدا سلطان حبيبك يزعل منك
شمس باستغراب وسؤال ... انت حبيبي ازاي وجيت هنا ازاي... ارجوك انا مين ارجوك قولي انا مين
سلطان بحب وعشق... وهو مازال بيلمس علي شعرها انتي شمس مراتي حبيبتي... وبهمس يخطف القلوب... يلا بقا اصحي عشان انتي وحشااااني اوي وعيزين نرجع ليالي زمااان... وعشان تصدقي اكتر قسمه جوازنا اهيه
@@@@@@@@@@@@@@@
❤عذاب رعد..الجزء الثاني❤
البارت👇18👇
سلطان بحب وعشق... ودي قسيمه جوازنا اهيه عشان تصدقي
شمس بتعب... بس انا مش فاكره حاجه من اللي انت بتقول عليه ده
سلطان بمكر... عشان انتي تعبانه بس... وبهمس دانا كنت هموت من الرعب عشانك ياشمس حياتي
شمس بتعب... بس حاسه اني تعبانه اوي وحاسه اني قلبي وجعني اوي اوي فيه حاجه كبيره اوي ناقصاني ومش عارفه هي ايه
سلطان بحب ومكر... سلامه قلبك ياقلب سلطان من الوجع... وبهمس اكتر انتي عارفه ناقصك ايه
شمس بترقب... ايه
سلطان بحب وعشق... ناقصك حضن سلطان حبيبك... ويلا قومي وانا امشيكي في الجنينه شويه عشان تبقي احسن
شمس بتحاول تقوم بس مش قادره وسلطان قرب منها وبيحاول يساعدها بس هي منعته... وبجديه ليه... انا هقدر اقوم لوحدي
سلطان نوعا ما عجبه ثقتها بنفسها وانها مصممه تقوم لوحدها برغم تعبها
وهي فضلت تحاول لغيت لما قامت لوحدها كانت هتقع اول ماقامت بس تماسكت وسلطان محاولش تاني يساعدها ووقف يتفرج عليها
شمس قامت وبسوال... طيب عيزه اخد شاور وعيزه هدوم
سلطان بعشق وقرب منها... وبيشاور علي الحمام... ده الحمام اللي هتاخدي فيه الشاور... وشدها من ايدها وفتحلها دولاب الهدوم ودي هدومك ياشمس حياتي
شمس بتبص لدولاب اللي كله عبايات سوده و باستغراب... هي دي هدومي
سلطان بمكر وخبث... ايوا ياقلبي هي دي هدومك... وقرب منها زياده... علي فكره كدا سلطان حبيبك هيزعل منك عشان كل حاجه مش فكراها
شمس بجديه... والله حاساها غريبه عني مش اكتر
سلطان بحب...لا ياقلبي مش غريبه عنك لانها هدومك انتي البسيها كدا وهتلاقيها مقاسك وانتي تتاكدي
وفعلا شمس دخلت الحمام واخدت شاور و بعد ما دخلت ولبسا عبايه سودا بطرحتها من ضمن عشرات العبايات بس ملفتش الطرحه علي شعرها ولسه هتطلع سلطان قرب منها وبيملس علي شعرها بعشق مغطيش شعرك ده ليه ياقلب سلطان... انا وبس اللي ليه الحق يشوفه فاهمه كل حته فيكي ملكي انا وبس ومد ايده بالطرحه ليها وبامر البسي دي طول ما انتي بره الاوضه دي اياكي تخلعيها فاهمه..
شمس اخدتها وبجديه... بس انا مش حابه البسها انا عجبه نفسي وانا كدا
سلطان برغبه... شدها من وسطها اكتر هو انتي لو مش عجباني انا كمان وعجباني اوي اوي كنتي خليتي سلطان الحسيني يتعامل معاكي كدا يلا بقا البسيها عشان مش حابب ازعلك ولا اوريكي وشي التاني بتاع سلطان الحسيني
شمس اخدتها منه ولبستها وسلطان قرب عليها تصدقي أنا غلطان اني قولتلك البسيها
شمس بعدم فهم ليه
سلطان بجديه... عشان زودتك جمال علي جمالك ومسكها من ايديها ونزل بيها لتحت يفطروا علي سفره طويله عريضه معلهاش غيره هو وشمس واخته وئام اللي لا تتعدى 20 سنه وإللي باين علي ملامحها الخوف والحزن
سلطان امر الخدم يحطلهم الفطار
شمس بسؤال طيب مين دي
وئام بصت لها بحزن وسكتت
سلطان دي وئام اختي
شمس بسؤال... طب ليه هي حزينه كدا ليه انت مزعلها
سلطان بجديه وبزعيق ... أسئلتك كتير وأنا مبحبش كتر الاسئله افطري وانتي ساكته وتاني مره متساليش علي اللي ملكيش فيه
شمس ووئام فطروا في هدوء تام وبعد الفطار وئام استاذنت وطلعت اوضتها
شمس لسه هتقوم سلطان مسك ايديها رايحه فين
شمس بجديه وزعل... طالعه اوضتي ولا فيه مشكله
سلطان قام وقف انا قولت همشيكي شويه في الجنينه
شمس بجديه وعنف... لا مش عايزه امشي انا تعبانه وعايزه انام
سلطان بغضب...ومسكها من دراعها انا مفيش حد يكسر كلامي فا انتي كمان متحاوليش تكسري كلامي عشان متشوفيش الوش التاني بتاعي لانك لو شفتيه هتكرهي نفسك
شمس شدت ايدها منه وبعنف... وانا قولت مش طالعه يعني مش طالعه واللي انت عايزه اعمله وسابته ومشيت طلعت اوضتها
سلطان مش مصدق ان حد يعترض علي كلامه ومينفذهوش وكمان وحده ست هي اللي تعمل كدا
طلع وراها بسرعه وفتح باب اوضتها بعنف وهي كانت قاعده بس فضلت قاعده وماقامتش من مكانها
وهو قرب منها وبعنف وغضب... انتي ازاي تكسري كلامي ازاي انتي فاكره نفسك هتقدري تغلبي سلطان الحسيني وفي لحظه كان شددتها من وسطها وقرب من شفايفها وباسها بعنف وغضب
وشمس كانت في لحظه عضه شفايفه بغضب وزقاه بعيد عنها وبغضب وعنف اكتر منه و بتهديد... لو حاولت تاني تاخد مني حاجه غصب عني هو ده هيكون ردي عليك حتي لو كنت جوزي وتاني مره متزعقليش قدام حد فاهم يا سلطان يا حسيني ياللي محدش بيكسر كلامك وراحت نامت علي السرير واتغطت
سلطان قرب منها بغضب... اللي انتي عملتيه ده هعاقبك عليه بطريقتي بس استني بس اخلص المهمه اللي انا طالعها وارجعلك... وسابها وخرج ورزع الباب وراه
وهي فتحت عيونها ومستغربه كل حاجه حواليها... قامت من عاي السرير ووقفت قدام المرايه وبصت لنفسها باستغراب.. ولنفسها معقول ده لبسي... معقول دي حياتي... معقول الإنسان المتوحش ده جوزي... ومهمه ايه اللي هو طالعها... وهو بيشتغل ايه اساسا... انا لازم اروح وراه واعرف هو بيشتغل ايه ومهمه ايه اللي هو طالعها
*** *************************
&&عند اللواء صبري & &
اخد كنزي ودي دي وفهد وسافر ومحدش حتي يعرف سافر فين... كل اللي هما عارفينه انه سافر وبس... ولما استقر في مكانه جاب لكل طفل داده خاصه بيه وحذرهم انهم المسولوين عنهم ولو جرالهم حاجه هيكون مسيرهم الموت... وعاش بعيد عن الكل بعد ما نار الانتقام عمت عنيه وقلبه
******************************
&&عند ياسين وماندوا & &
ياسين صفي شركته هو وماندوا اللي حاول مع جني كتييير عشان توافق انهم يتجوزا وتسافر معاهم وهي رفضت رفض تام... ومرفضتش عشان السفر في حد ذاته بس رفضت عشان حست ان ماندوا تابع لياسين...
&&&&&&&&&&&&&&نكمل👇👇👇
ماندوا سافر مع ياسين فرنسا ورفض انه يتخلي عنه وخصوصا ان حالته سائت بعد موت صديقته رعد... وسافروا وياسين مكنش عنده نفس ولا دافع... فاماندوا اللي عمل كل حاجه وعملوا شركه جديده
****************************
&&عند اعتماد&&
اعتماد بعد ما ضربت نفسها بالسكينه في صدرها وادهم سال ناديه وفاء اللي دموعهم مغرقه وشهم ومقالوش اي حاجه من كتر صدمتهم..
ادهم شالها وطلع بيها فوق كتملها الدم واتصل علي الدكتور اللي جه وخيطلها جرحها واداها علاج ومشي
اعتماد كانت نايمه وناديه ووفاء وادهم قاعدين منهارين
وبعد وقت بدأت تفتح عيونها وبسؤال ودموع... بصت لادهم ارجوك روحله خليه يرجعلي بينتي ويرجعلي ولاد رعد ارجوك روحله بلاش تخليه يعمل فيا كدا ويحرمني بقيه عمري منهم
ادهم قرب عليها وباس راسها وبحب طب ممكن تهدي وانا هعملك اللي انتي عايزاه
اعتماد بدموع...هما اللي هيعوضني عن رعد
ادهم بحزن... ان شاء الله هجيبهملك ارتاحي انتي بس
اعتماد بدموع... عمري ما هرتاح غير لما اشوفهم تاني و يبقوا في حضني
ادهم بحزن وامل... ان شاء الله كل حاجه هتتحسن ارتاحي انتي بس
اعتماد غمضت عيونها بحزن وتعب وادهم شاور لوفاء من لو سمحتي تعالي عايزك وبجديه... لناديه معلش خليكي جنبها
ناديه بحزن وسؤال... رايحين على فين يا ابني
ادهم مش رايحين في مكان هسالها علي شويه حاجات واخد وفاء وخرج
وبسؤال ليها ممكن تحكيلي ايه اللي حصل لما كنت في اوضتي بالتفصيل
وفاء بحزن ودموع... حكتله عن اللي حصل بين اللواء صبري وبين اعتماد من اول ما نزل من علي السلم وهو شايل كنزي وشنطه هدومه لغايه لما اعتماد ضربت نفسها بالسكينه
ادهم بحزن اخر حاجه اتوقعها انه يعمل كدا ولازم اعرف هو فين باي طريقه واجبهم منه حتي لو بالعافيه.
وفاء بدموع بس احنا مش عارفين هو سافر راح فين
ادهم بجديه انا عندي اللي يوصلني ليه
**********************************
&&عند دينا&&
مازالت في المصحة بتتعالج نفسيا ومؤمن بيروحلها كل يوم يطمن عليها بس ولا مره اخد اسر ابنهم معاه عشان ميشوفش امه كدا وكل لما يسئله عنها يقوله مسافره تبع الشغل وهتتاخر شويه
&&كرم & & عايش ومش عايش مش عارف ليه الايام كل شويه تاخد منه حد غالي عليه وبعددته عن رعد اللي بمثابه الدنيا كلها ليه بيروح شغله و بيحاول يستقيل منه بس هما في الجهاز مش موافقين لان معظم الظابط الكفأ اللي فيه معدوش موجودين بيروح شغله تقضيه واجب لبلده مش اكتر بعد ما كان بيعشق شغله
&&عدي&& حاله لا يختلف عن كرم بل زاد سوء لما عنف زوزو لما راحتله ومستكفاش بكدا وبس لا طردها وقالها انه لو شاف وشها في اي مكان مش هيكون خير لها ابدا ومش ضامن رده فعله فلازم تبعد عنه وميشوفش وشها تاني
ولما جت تعاتبه بدموع علي اسوته ليها قال لها هو ده اللي عندي عشان عمري ما هحب تاني وإللي حبيتها سبتني واتجوزت غيري وبحزن اكتر وبعد كدا سابتني وماتت ومبقتش موجوده في الدنيا وانا كمان مش هسمحلك تدخلي في حياتي اكتر من كدا عشان احبك واتعلق بيكي وفي الاخر تموتي او تروحي لغيري وتسبيني مش هسمحلك ابدا ابدا... زوزو مشت من عنده دموعها مغرقه وشها وعرفت ان الكام طوبه اللي بينتهم في علاقتهم اتهدوا بموت رعد
*******************************
&&عند سلطان & &
سلطان خرج من عند شمس بس مضايق من رده فعل شمس عليه ومضايق من نفسه انه خلاها تعمل معاه كدا وهو اللي الكل بيخاف منه وبيهابه بس خلاص لازم يوريها وشه التاني عشان يقدر يسيطر عليها وعلي مشاعره قدامها
راح للوكر بتاعه اللي بيجمع فيه رجالته وبيتفقوا علي تنفيذ عمليات السرقه والسلاح والمخدرات وكمان مكان لبيت دعاره يعني كل شئ واي شي متاح ومتوفر فيه... الا الانسانيه والرحمه والاخلاق
دخل بكل عصبيه وعنف... وبصوت قوي ورحولي لرجالته ها عملتوا ايه في اللي انا قولتلكم عليه
سهر دراعه اليمن قربت منه وبدلع واغراء... وهي بلبسها المغري وبدلع كله تمام يا بوص متقلقش ابدا كله تحت السيطره
سلطان بزهق ابعدي عني دلوقتي انا مش طايق نفسي أنا يدوب مستحمل نفسي بالعافيه
سهر بهمس ودلع واغراء... تعاله لسهر ليلك وانا انسيك كل حاجه مضايقاك ده انا السهر كله ولا ايه
سلطان هبقي اشوف الموضوع ده بعدين
سهر بدلع اكتر وضحك... ايوه كدا هو ده البوص حبيبي اللي مستعدة ابيع الدنيا كلها عشانه
سلطان بجديه... للرجاله هاتولي الحيوان اللي اتحداني وعمل راسه براسي في السوق
واحد من رجالته جابوا الشخص وللاسف كانوا جايبين مراته وولاده معاه
شمس كانت مرقباهم من اول ما سلطان دخل وسمعت كل كلامهم واول ما شافت الاطفال قلبها وجعها اوي عليهم بس قالت في نفسها مستحيل ان سلطان يعمل حاجه فيهم لانهم اطفال أكيد قلبه هيحن لهم بس احساسه غير حاجه واللي سلطان اتكلمه حاجه تانيه
سلطان بعنف صوت رجولي قوي... للشخص إنت اتحدتني وعملت راسك براس الاخطبوط في السوق عشان كدا لازم تعوضني خسارتي يا اما همحيك انت وبص علي مراته وولاده اللي مرعوبين انت و اسرتك الحلوه دي من الدنيا
الشخص بحزن وصدق... والله انا ما عاد حيلتي حاجه انت خسرتني كل اللي حيلتي في المره اللي فاتت والله ما عاد حيلتي حاجه
سلطان بعنف وجديه... يبقا انت اللي حكمت علي مراتك وولادك بالموت وبامر لرجالته انهم يخلصوا عليهم
الشخص بحزن اكتر... ارجوك موتني انا وسيبهم ارجوك هما ملهمش ذنب
سلطان تجاهل كلامه وبعنف لرجالته انا قولت تنفذوا يعني تنفذوا
شمس واقفه مصدومه من اللي سمعاه ولنفسها اتصرفي يا شمس اتصرفي لازم تنقذهم أنا مينفعش ادخلهم هو ممكن يموتني انا كمان
ولنفسها بس ينفع أاجل موتهم وبعدين انقذهم طب إزاي ازاي.. فكري ياشمس فكري
ولحظات وشمس فكرت في حاجه وبدات فعلا تنفذها رنت علي سلطان وبتمثل الخوف... وبخوف الحقني يا سلطان الحقني
سلطان بخوف لاول مره يظهر قدام رجالته... شمس في ايه والحقك من ايه شمس شمس شمس ردي عليا
بس شمس كانت قفلت الخط عشان تجننه اكتر وتخليه مش مركز
سلطان قفل بس هيتجنن وبامر لرجالته يلا بسرعه تعالوا ورايا يلا
واحد من رجالته... اتكلم طب ودول مش هنخلص عليهم الاول يابوص
سلطان بغضب وعنف... ارميهم في المخزن دلوقتي واقفل عليهم وحط عليهم اتنين حراسه وهات الباقي وتعالي ورايا وهو ماشي والله العظيم يا بنهساوي الكلب لو كنت لمست شعره منها هيكون تمنها حياتك والله ما هسيبك لا انت ولا رجالتك عايشين لحظه واحده مش سلطان الحسيني اللي انت تاخد منه حاجه ملكه
واخد رجالته كلهم و طلعوا يجروا مع سلطان حتي سهر وسابوا اتنين بس مع الشخص وولاده ومراته
وبعد شمس ما اتأكدت ان الكل خرج دخلت وبتفكير إزاى هتقدري علي الاتنين اللي عاملين زي ضرف الدولاب دوال وبتحاول تلاقي مخرج غير انها تواجههم وقبل ما تفكر في حاجه كان واحد منهم مسكها ولسه هيضربها اتفاجاء بايد من حديد بتمسكه وتضربه وضربته بكل غضب وعنف كومته مكانه والتاني قرب وحصل الاولاني وهي استغربت نفسها جدا ازاي قادره تضرب وتقاوم وتعمل كدا بس قالت مش وقت استغراب لازم تنقذهم وفعلا كسرت الباب ودخلت ليهم وطلعت بيهم والشخص شكرها جدا هو ومراته
وقبل ما يمشي شمس بجديه وحب... معلش ليا طلب
الشخص باهتمام اتفضلي طبعا انتي تامري مش تطلبي كفايه انك خلصتي مراتي وولادي من الموت
شمس بحب وحنان... أنا نفسي احضن ولادك ممكن
الشخص بحب... اه طبعا ممكن جدا وشاور لولاده اللي قربوا عليهم بخوف وهي شدتهم وحضنتهم بحب وحنان احساس كان نفسها فيه من اول ما شافتهم... وبحب ربنا يخليهملك يارب ويحفظهم وبجديه... للشخص اتمني انك تلحق تهرب قبل ما يوصلك تاني
ومشت شمس مش عارفه تعمل ايه ولا ترجع تاني ازاي طب وهي جايه كانت متابعه سلطان بس دلوقتي هتعمل ايه ولا هتفسر اللي عملته بي ايه
سلطان خرج زي الثور الهايج يدور علي البنهساوي في كل مكان ممكن يلاقيه فيه عشان ينقذ شمس حياته اللي اقتحمت قلبه و حياته من غير اي مقدمات دور عليه في كل مكان بس مش لاقيه
شمس ماشيه تايه حزينه مش عارفه تروح فين ولا ترجع تاني لبيت سلطان ازاي... وهي مازالت بتدور قاطعها عربيتين وللاسف كان البنهساوي ورجالته
البنهساوي نزل من العربيه وبشر وانتقام... انتي مش ممكن يعني انا افضل ادور عليكي وادور والاخر الاقيكي في طريقي هنا.. و بيقرب منها... وبرغبه صدقي ليه حق سلطان الحسيني يخبيكي عن الدنيا كلها... بس انا لازم تحرق قلبه عليكي زي ما حرق قلبي علي عائلتي كلها
شمس بخوف تداريه... ابعد عني والا هموتك... ابعد انت عايز مني ايه
رفاعي قرب... منها وشدها من وسطها تصدقي يا موزتي هتكون احلي موته اما مزه جامده زيك اموت علي ايديها... وبيقرب زياده وشمس بتزق فيه وبغضب ابعد عني ياحيوان و إلا هخلي سلطان يربيك أبعد عني
البنهساوي... شد طرحتها بعنف وغضب... و بيلمس علي شعرها ووشها برغبه وشهوه وهو مازال مسكها من وسطها... تعرفي اخر حاجه اتوقعها انك تجي في ايدي بسهوله دي تصدقي كنت هبقا حمار لو كنت فجرت بيته بالي فيه وكنتي هتموتي ضحيه غبائي قبل ما اتمتع بيكي ... وانا اللي كنت رايح عشان احرق قلبه علي شمس حياته بس كنت هبقا اكبر حمار صدقيني... وبرغبه اكتر... بس جتيلي برجليكي واستحاله اسيبك ليه
و هبدأ انا بقي عما أخلص يكون هو جه ويشوف شمس حياته وهي بقت زيها زي اي وحده من بتوع الليل... واحرق قلبه عليكي
شمس ضربته بدماغها في دماغه وجريت منه ولان الكتره تغلب الشجاعه رجاله البنهساوي مسكوها ورجعوها تاني ليه وهو قرب منها وبشهوه ورغبه قطع هدومها... وبيقرب اكتر
وشمس بترجع لورا... وبصريخ ابعد عني يا حيوان ابعد عني
البنهساوي بشراسه ورغبه... بصراحه مش عارف انا ولا سلطان اللي هيكون حيوان لما يقرب منك لانك بصراحه مزه جامده اوي و ميقدرش عليكي اي حد وقرب زياده و بيحاول يبوسها بالعافيه و شمس بتضربه علي صدره
وبصوتها كله الحقني يا سلطاااان الحقني ياسلطاااان
@@@@@@@@@@@@
❤عذاب رعد..الجزء الثاني❤
البارت👇19👇 ارفعه البارت ب20 ملصق
شمس بصريخ... الحقني يا سلطاااان الحقني ياسلطااان
ولسه البهنساوي... هيركبها العربيه لمح عربيه سلطان ورجالته اللي اكتر من رجالته بكتير في لحظه كان سايب شمس وطار بعربيته هو ورجالته بتوعد وشر
سلطان نزل من العربيه... بسرعه وجري علي شمس اللي اول ما شفته جريت هي كمان عليه وسلطان مسك دراعها الاتنين وبخوف عليها انتي كويسه كويسه؟؟؟
شمس بدموع... انا زعلانه منك عشان سبتني ومشيت وهو كان عايز ومقدرتش تكمل وعيطت بوجع
سلطان ساب دراعها... ومسك وشها بين ايديه أنا أسف مش هسيبك تاني لوحدك اوعدك
كل ده تحت انظار سهر اللي هتموت من الغيره من شمس ورجاله سلطان اللي في قمه استغرابهم اول مره يشوفوا سلطان كدا
شد شمس من ايدها وركبوا العربيه وكمان رجالته ركبوا العربيه التانيه ووصل بيت سلطان واول مادخلوا سهر هي كمان دخلت وراه و قربت من سلطان اللي مازال ماسك ايد شمس
وبدلع واغراء... يلا بقي يا حبيبي يلا عشان تخرج عشان معادك مع رجال الاعمال
سلطان لسه هيرد بالرفض كانت شمس اسرع منه ورديت عليها باستفزاز لسهر هتسبني تاني لوحدي وتخرج ؟
سلطان لا مش هسيبك لوحدك انا ها
سهر بمقاطعه... انت هتاجل الشغل اللي وراك ولا ايه؟؟
سلطان بجديه.. لا لا مش هاجله
شمس قبل سهر ماترد كانت هي رديت لا لا متاجلهوش و انا هاجي معاكم علي الاقل اغير جو
سلطان بجديه... لا لا مش هينفع تيجي أنا هفضل معاكي
شمس قربت منه ومسكته من لياقه قميصه وبرجاء ودلع عشان خاطري يا سلطان عشان خاطري
سلطان بمكر طب ماتيجي نسهر هنا وانا هخليهالك احلي سهره
شمس بدلع اكتر... لا انا عايزه اسهر بره عشان خاطري
سلطان باستسلام امري لله يلا حضري نفسك عما انا كمان اجهز نفسي وبيبص لسهر اعتقد انتي كده جاهزه
سهر بغيظ ايوه يا بوص انا جاهزه
شمس لسه هتمشي عملت نفسها ان رجليها وجعهها ومش قادره تمشي وبتمثيل اه اه
سلطان قرب منها مالك في ايه
شمس بتمثيل... رجلي وجعاني اوي البهنساوي ضربني عليها كتير
سلطان بغضب... مبقاش سلطان الحسيني ان ما علمته الادب وخليته يندم علي اليوم اللي فكر يمد ايده عليكي فيه
شمس بدلع... طب ممكن يا سو تشيلني عشان تساعدني اطلع فوق
سلطان ممكن اوي وفي لحظه كان شايلها وطالع بيها علي السلم
شمس بصت لسهر وهي طالعه علي السلم وطلعتلها لسانها وضحكتلها بمكر و استفزاز
سهر بصتلها بغيظ وشر وتوعد وانتقام
سلطان دخل شمس اوضتها وبيقرب منها بهمس تحبي اساعدك في حاجه
شمس بجديه... لا انا بعرف اساعد نفسي
سلطان بمكر... ماشي انا كنت حابب بس اساعدك وسابها وخرج
وشمس خرجت هي كمان وراحت اوضه وئام أخت سلطان بعد ما سألت عنها و خبطت و بعد السماح لها بالدخول
شمس قربت منها وبحب ممكن نكون أصحاب
وئام بتوجس ممكن بس سلطان
شمس بثقه وحب ملكيش دعوه بسلطان أنا هتصرف معاه ويلا بقا عربون صداقه اديني طقم حلو كده من عندك عشان اخرج بيه
وئام بجديه اكيد اتفضلي... واخدتها معاها الدولاب وفتحوه لقوا عبايات كتير معظمها الاسود وكام derss بس
شمس سحبت واحد منهم وبجديه... انا هاخد ده
وئام بخوف لا يا شمس بلاش ارجوكي انتي لو لبستي ده متعرفيش سلطان هيعمل فيكي ايه
شمس بجديه وتحدي... متخفيش عليه انا هلبسه يعني هلبسه ولسه هتخرج
وئام بجديه ارجوكي أنا خايفه عليكي بلاش تلبسيه سلطان مبحبش حد يكسر كلامه ارجوكي بلاش
شمس بجديه... متخافيش عليا
شمس دخلت اوضتها ولبست الدريس اللي اخدته من وئام ولبست عليه العبايه السمرا ولفت الطرحه ونزلت وهي لابسه العبايه السودا اللي مخلياها زي الملكات نزلت وقربت من سلطان وبدلع يلا يا سو
سلطان يلا قلب سووو بس بلاش سووو دي قدام حد
شمس باستغراب... ليه بلاش
سلطان لما نبقي لوحدنا هبقا اقولك يلا بينا وخرجوا وركبوا عربيتهم وسهر في قمه غيظها من شمس ومن دلعها علي حبيبها سلطان واللي بتعتبره ملكيه خاصه ليها وبتوعدلها انها هتدي شمس درس عشان تعرف مين سهر بس المصيبه بقي ان سهر مش عارفه مين شمس وام تحط حد في دماغها لازم تطلع عينه دخلوا مطعم كبير وراقي جدا وكل اللي فيه لابسين مودرن الا شمس اللي داخله بالعبايه السمرا ودخلوا علي طربيزتهم المحجوزه وكان في عليها 5 رجاله منهم 3 اجانت و2 مصريين ودول من اهم واخطر رجال المافيا والعصابات قعدوا بس الاشخاص اللي قاعدين مستغربين اوي ان الجمال ده كله لابسه العبايه
سهر بمكر و استفزاز وبتصنع انا عارفه انكم مستغربين بس دي بنت عم سلطان من الارياف يعني وحده جاهله مش فاهمه حاجه
سلطان بجديه... سهر الزمي حدودك
سهر باستفزاز لشمس... حاضر يا قلب سهر هلزمها
سلطان و والناس وسهر بيتكلموا بالانجلش وشمس مش فاهمه حاجه
و سهر كانت بترد عليهم وفرحانه في شمس انها مش فاهمه حاجه من حوارهم وبعد ما خلصوا حوارهم
شمس بتمثيل سو الجو حر أوي هنا انا حرانه يا سو
سلطان بهمس قولتلك بلاش سو دي قدام حد وبعدين انتي حرانه أنا اعملك ايه
شمس بمكر... لا مش هتعمل حاجه انا اللي هعمل وفي لحظه قامت فكت كباسين العبايه وشدت طرحتها وقعدت تاني جنب سلطان اللي عيونه هتطق شرار وبصوت واطي مايل للعصبيه ايه اللي انتي لبساه ده مش ده لبس وئام والله لعلمك الادب انتي وهي
شمس بخوف... علي وئام لا هي ملهاش دعوه انا اللي اخدته من وراها
سلطان بجديه وغضب... ماشي أنا هعرف الحقيقه
قام شاب اجنبي من اللي قاعدين معاهم وكلامه كله إنجليزي وباعحاب ظاهر... Can you dance with me
شمس مش فاهمه حاجه بس شايفه ايديه وهو بيمدها ولسه هتقوم
سلطان شدها من ايدها انتي فاكره نفسك ريحه فين انتي اتجننتي ايه
شمس بزهق انا زهقت من القاعده خلاص قوم ارقص معايا
سلطان بجديه... لا انا مش هرقص معاكي لاني مينفعش ارقص
شمس مره وحده قامت وراحت مع الشاب الاجنبي لمكان الرقص
وسلطان اتعصب ولسه هيروح وراهم سهر مسكت ايده وبمكر خليك هادي انت عايز تضيع الصفقه علينا ولا ايه... لو انت عملت معاه اي حاجه هنخسركتير فحكم عقلك قبل ماتعمل اي حاجه
شمس رقصت مع الشاب الأجنبي وبتحاول تستفز سلطان هي عيزاه يرقص معاها قدام الكل وتثبت لنفسها ولسهر انها ممكن تخلي سلطان يعمل اي حاجه هي عايزها
شمس بدأت ترقص بدلع واغراء للشاب والشاب متجاوب معاها وبيقرب منها ولسه هيقرب زياده لقي سلطان قرب منهم زي الاعصار وشد شمس من ايديها بعنف وغضب وركبها العربيه وطار بيها وصل بيته
دخل و كمل اعصاره وبصوته كله وئام وئااااام
وئام نزلت مرعوبه نعم يا ابيه نعم
سلطان لسه بيقرب منها بعنف وغضب
شمس وقفت قدامه وبجديه... هي ملهاش ذنب انا اللي اخدته من وراها
سلطان زقها من قدامه وبجديه... لوئام الكلام ده بجد انطقي ده اللي حصل
وئام بخوف ورعب منه والله يا ابيه انا حزرتها بس هي صممت تاخده ارجوك يا ابيه هي لسه متعرفكاش كويس ارجوك متعملهاش حاجه
سلطان الله الله... وكمان هي غلطانه وانتي بتدافعي عنها انا هربيكي ولسه بيشدها
شمس قربت منه وبعنف هو انت مش قادر عليه رايح لها وبغضب قولتلك انا السبب مش هي
سلطان عفاريت الدنيا اتنتطط قدامه وساب وئام بعنف وغضب هو انتي فاكره نفسك مش هتتعاقبي لا ده أنا هعاقبك بس كنت مخليكي انتي للاخر عشان احلي بيكي يا حلوه وهوريكي مين هو سلطان الحسيني إللي الكل بترعب منه وان كان علي قلبي فا انا هدوس عليه وفي لحظه كان شدها من شعرها... وشمس بصريخ سبني يا سلطان سبني... وئام حاولت تتدخل بس بنظره من سلطان رجعتها مكانها...هو أتجاهل صريخ شمس وطلع بيها اوضتها ورماها علي الارض
و بيخلع حزامه وشمس بترجع لورا بخوف ورعب ظاهر عليها
سلطان قولي بقي يا حلوه كنتي بتقولي ايه تحت
شمس بخوف ظاهر... مكنتش بقول حاجه انا اسفه يا سلطان ارجوك متضربنيش
سلطان عصبيته كانت اتحكمت فيه ونزل علي شمس بالحزام بكل عنف وغضب لما خلاها مش قادره حتي تقاومه ولا تتحرك من مكانها وقرب منها بعنف وغضب اكتر... حسك عينك ترفعي صوتك عليا ولا تخالفي اوامري فاهمه ولا افهمك تاني
شمس بصتله وبدموع والم من ضربه ليها... انا بكرهك يا سلطان بكرهك
سلطان قرب منها زياده وشدها من شعرها انتي بتقولي ايه
شمس بقولك بكرهك بكرهك لان مفيش راجل بيضرب مراته بالوحشيه دي
سلطان حس بوجع في قلبه من كلماتها وكان نفسه ياخدها في حضنه ويعتذر لها بس شمس خبت وشها بين رجليها وعيطت بدموع وشهقات وهو صوت عياطها وشهقاتها مجننه مش قادر يستحمل اكتر من كدا سابها وخرج
راح لسهر اللي طارت من الفرح اول ما شفته وبدلع واغراء... كنت متاكده يا قلبي انك هتيجي.. سلطان دخل بزهق عندك حاجه اشربها ولا اروح اشوف في مكان تاني
سهر باغراء ودلع... أنا عندي كل حاجه إنت عايزها ومش عايزها تعالي وانا ارويك وشدته ودخلت اوضتها نومها وخلعته الجاكت بتاعه
سلطان قرب عليها والتهم شفايفها بغضب وعنف اكنه بيعاقب شمس علي اللي هي عملته وبيعاقب نفسه على ضربه ليها سهر شدته علي السرير وقربت منه وخلعت قميصه وبتمشي ايدها علي صدره وحشتني اوي اوي يا سلطان وحشتني
سلطان وانتي كمان وحشتني وبيقرب منها زياده عشان يكمل االي هو بدأه بس مشفش سهر هو شاف شمس بكل ملامحها اللي خطفت قلبه من اول ما شافها فيه
سهر بقربه لها اكتر بس سلطان مفتكرش غير كلمه شمس انا بكرهك يا سلطان انا بكرهك لأن مفيش راجل يضرب مراته بالوحشيه دي قام من علي سهر وخد قميصه ولبس الجاكيت بتاعه ولسه هيمشي سهر بغيظ انت سايبني ورايح فين
سلطان بجديه... انا لازم امشي وهبقي اجيلك تاني
سهر بغيظ وصوت عالي... انت اكيد رايح لها وانا مش هسمحلك تسيبنى وتروح لوحده فلاحه زي دي
سلطان مسك دراعها و لاواه ورا ظهرها وبعنف وغضب... اياك تعلي صوتك عليا تاني اياك ومش سلطان الحسيني اللي يجي بالتهديد يا حلوه وزقها ورماها علي السرير ونزل وركب عربيته
سهر بعنف وشر... والله لازم اقتلهالك والله لازم اقتلها واحرق قلبك عليها
سلطان وصل بيته وطلع ولسه هيدخل اوضته قابلته وئام أخته بدموع وخوف ارجوك يا ابيه بلاش تموتها ارجوك
سلطان استغرب كلام وئام لدرجه دي شيفاه مجرم هو صحيح اكبر واخطر مجرم بس مش للدرجه هو ياذي اللي بيحبهم بصلها وسكت ودخل اوضته
لقاء شمس قاعده زي ما هي نايمه وحطه وشها بين رجليها كره نفسه انه عمل فيها كدا قرب منها وبصوت واطي شمس شمس ولما مسمعتهوش اضطر يعلي صوته شويه وهي قامت مفزوعه وبترجع لورا ارجوك متضربنيش تاني ارجوك
سلطان شدها لحضنه... لأول مره وضامها جامد وباسف حقيقي انا اسف يا شمس حياتي انا اسف ارجوكي سامحيني
شمس بدموع... لا أنا زعلانه منك عشان ضربتنى كتير
سلطان شالها انا اسف اسف ودخلها الحمام ممكن تاخدي شاور يلا علي اما اخليهم يجيبولك العشاء
شمس بطفوله...و بتمسح دموعها بضهر ايديها لا مش عايزه
سلطان انا اسف ارجوكي سامحيني انا عمري ما اعتذرت لحد ولا طلبت منه السماح
شمس بلهجه طفوليه... ولا حتي لما تضربه بالحزام جامد
سلطان لأول مره ضحك بصوته كله... ياقلبي انا لما اضرب مبضربش بالحزام انا بضرب بحاجه تانيه خالص
شمس بسؤال... هي ايه
سلطان لا لا لما تكبري هبقي اقولك
شمس بزعل طفولي... طب انا زعلانه منك ومخصماك
سلطان ضحك وأنا أقدر برضه علي زعل شموسه حبيبتي دانتي شمس نهاري وقمر ليل اللي بينور كل حياتي يلا بقا يا احلي شموسه خدي شاور عشان نتعشي سوا
شمس اخدت شاور بس جسمها وجعها من ضربه ليها خرجت واتعشوا سوا وراحت عشان تنام بس مش قادره من كتر الالم وخافت تقول لسلطان وهي مش ضامنه رده فعله نامت وباين عليها عدم الارتياح
سلطان نايم جنبها وبهمس... مالك مش عارفه تنامي ليه
شمس بهدوء... مفيش هنام اهو وغمضت عيونها جامد
سلطان بضحك... وهو ده نوم يعني قولي مالك بقا واخلصي... اكيد عايزه حاجه قولي عشان أنا مزاجي حلو دلوقتي وممكن اسمعك للصبح
شمس قامت قعدت نص قعده... وبدموع لمعت في عيونها انا مش عايزه حاجه بس جسمي كله بيوجعني اوي عشان ضربتني كتير
سلطان غمض عنيه بيوجع... هو كان فاكر إن الضرب مأثرش فيها للدرجه دي شدها تاني لحضنه وبحزن ويمله الحب أنا أسف وحقك عليا يا شمس حياتي أسف ارجوكي سامحيني
شمس بجديه... انا مسمحاك بس شوفلي حاجه تخفف عني الالم ده
سلطان بحب... حاضر هجيبلك وفعلا جاب لها حبوب مسكنه تسكن لها الالم واخدها في حضنه وناموا
سلطان صحي قبل شمس وفضل يتأمل فيها كتير لغايه لما فتحت عيونها
سلطان بحب صباح الفل يا شمس حياتي عامله ايه دلوقتي
شمس بنوم الحمد لله انا كويسه بس ممكن تجبلي اكل عشان جعانه
سلطان استغرب... رده فعلها وضحك بصوته كله
شمس بغيظ طب مش عايزه اكل ومش عايزه حاجه منك
سلطان بابتسامه دانتي لو طلبتي الدنيا كلها عمري ما اخرها عنك تعرفي انتي ايه بالنسبالي
شمس بتلقائيه... اه عارفه انا ابقي مراتك
سلطان قرب منها وبحب... انتي مراتي وحبيبتي والشمس اللي بتنور يومي وكل حاجه كانت غايبه عن حياتي ورجعتلي
شمس بهمس... علي فكره ضحكتك حلوه اوي
سلطان قرب من شفايفها طب مفيش حاجه كمان حلوه فيا
شمس بتوهان فيه حاجات كتير اوي حلوه
سلطان بهمس اكتر... وبيشدها ليه طب ايه
شمس بمكر ايه!!
سلطان ومازال بيتكلم بهمس تعرفي اني عمري ما اتمنيت المس وحده قد ما انا عايز المسك واكون انا وانتي كيان واحد
شمس بكسوف ظاهر إنت قليل الادب علي فكره
سلطان بتوهان وانا بموت فيكي يا شمس حياتي ومش قادر على بعدك اكتر من كدا وبيقرب منها اكتر ليه بتعذبيني كدا
شمس قامت من جنبه وبضحك والله انت قليل الادب ودخلت الحمام
سلطان راح وراها وبيخبط بعنف وغضب... افتحي يا شمس افتحي بلاش تلعبي بمشاعري كدا افتحي
شمس بضحك... لا مش هفتح انا كويسه كدا
سلطان في لحظه كان مكسر الباب ودخل لها وشمس خافت واستخبت في زاويه من الحمام وبخوف ظاهر والله كنت بهزر معاك ارجوك متضربنيش وانا هعملك اللي انت عاوزه
سلطان قرب منها وهي خايفه و ضمه نفسها و قرب زياده و مسك وشها خلاص متخافيش بس بلاش تعملي فيا كدا تاني
شمس بخوف... حاضر مش هعمل كدا تاني اسفه يا سو
سلطان بحب... يلا يا قلب سو نفطر عشان ورايه ميعاد مهم
شمس بجديه... ميعاد ايه وبخوف... انت عايز تسبني تاني لوحدي
سلطان لا يا شمس حياتي... انتي مش هتكوني لوحدك لاني هسيب معاكي الحراسه كلها حوالين اوضتك وفي الجنينه
شمس بدموع... ارجوك يا سو خدني معاك هو هيموتني انت عايزني اموت
سلطان بحب وعشق... لا يا قلب سو بعد الشر عليكي خلاص هاخدك معايا ونزلوا وفطروا ووئام كانت قاعده علي السفره بخوف بس شمس بصتلها وطمنتها ووئام ابتسمت
وسلطان اخد باله واتمني انها تضحك علي طول لانه هو السبب في اللي هي فيه خلصوا فطار
وشمس وسلطان طلعوا جهزوا حالهم وشمس لبست عبايتها السودا وطرحتها ونزلت مع سلطان وراحوا الوكر ودخلوا وسهر واول ما عرفت إنه وصل راحت تجري علي مكانه ومتحسبش ان شمس معاه
شمس كانت قاعده بعيد عنه شويه وسهر دخلت وجريت علي سلطان وقعدت علي رجله ولفت ايديهاحوالين رقبته وهو قاعد علي كرسيه كل ده في ثواني
وبدلع واغراء زعلانه منك عشان مكملتش معايا السهره امبارح
سلطان لسه هيبعدها بس لقا شمس جايه عليهم زي الطوفان وقربت من سهر و شدتها جامد من شعرها وبعنف وغضب تاني مره لو عملتي كدا مع جوزي انا هشرب من دمك فاهمه ولا اعيد كلامي َافهمك اكتر
سهر بوجع... من مسكت شمس سبيني يا حيوانه سبيني
سلطان عجبه اوي غيره شمس عليه وهيموت ويضحك وشمس ماسكه سهر كدا
سلطان بشبه جديه... خلاص يا شمس خلاص سهر مش هتعمل كدا تاني خلاص
سهر بغيظ... انت بتقول ايه انت عاجبك اللي هي بتعمله يعني
سلطان بابتسامه عجبني جدا قصدي... لا ايه ده يا شمس دي مهما كانت دراعي اليمين برضه
شمس بغيظ وبغيره... لا بقا انا اللي هبقي دراعك اليمين اما دي ترميها في الشارع وزقتها وقعتها علي الارض
سهر بغيظ... انا هدفعك تمن اللي انتي عملتيه ده غالي اوي
شمس بجديه وتحدي... وانا مستنياكي
سهر خبطت الارض برجليها وسبتهم وخرجت
سلطان قرب من شمس وبمكر ممكن اعرف عملتي كدا ليه وليه كل العصبيه دي... علي فكره محدش يقدر يلمس شعره واحده منك طول ما سلطانك حبيبك عايش
شمس بتلقائيه يعني عايزني اشوفها بتعمل كدا مع جوزي واسكت لها والله كنت هموتها
سلطان... بمكر وحب...قرب زياده طب ما تيجي تموتيني انا
سهر خرجت وهي هتموت من الغيظ والشر والغل ملي قلبها من ناحيه شمس....ومسكت تليفونها ورنت علي واحد من رجالتها... وبعنف وغضب... ايه يازفت مخلصتنيش منها ليه
الشخص بثقه عنيه ليكي بس تقلي جيبك شويتن تلاته عشان انتي عارفه يعني ايه شمس بالنسبه لسلطان الحسيني
سهر بغضب اكتر... لا عارفه وعشان كدا هقولك تاني و تالت هدفعلك من جنيه لمليون بس خلصني منها قبل سفريه فرنسا لانها لو قالت لسلطان تروح معاه... وراحت انا سعتها اللي هموتك فاهم... لازم تخلصلي عليها قبل ماتطلب منه انها تسافر معاه فرنسا
@@@@@@@@@@@@@@@
👈البهنساوي هيعمل ايه تاني... وسلطان هيكون موقفه ايه؟؟؟
👈سلطان وشمس حكايتهم رايحه بينا علي فين؟؟؟
👈والشخص المكلف بموت شمس هيموتها ولا هتسافر فرنسا معاه؟؟؟
❤عذاب رعد..الجزء الثاني❤
البارت👇20👇
سهر خرجت وهي هتموت من الغيظ والشر والغل ملي قلبها من ناحيه شمس....ومسكت تليفونها ورنت علي واحد من رجالتها... وبعنف وغضب... ايه يازفت مخلصتنيش منها ليه
الشخص بثقه عنيه ليكي بس تقلي جيبك شويتن تلاته عشان انتي عارفه يعني ايه شمس بالنسبه لسلطان الحسيني
سهر بغضب اكتر... لا عارفه وعشان كدا هقولك تاني تالت هدفعلك من جنيه لميلون بس خلصني منها قبل سافريه فرنسا لانها لو قالت لسلطان تروح معاه... وراحت انا سعتها اللي هموتك فاهم... لازم تخلصي عليها قبل سافريت فرنسا
&&عند سلطان وشمس حياته & &
شمس بزعل مصطنع... لا انا زعلانه منك عشان سمحتلها تعمل معاك كدا
سلطان بمكر... طب اعمل ايه هي بتحبني اوي وبصراحه هي صاروخ ارض جو
شمس بغيره ظاهره ... وانا مش بحبك ياسلطان وبكرهك... ولسه هتخرج سلطان شدها بعنف وغضب اياكي تقولي الكلمه دي تاني اياكي
شمس بخوف... خلاص مش هعمل كدا تاني بس بلاش تضربني ارجوك
سلطان لف ايديه حوالين وسطها وبهمس للدرجه دي شيفاني وحش
شمس من قربه كدا مش عارفه تقوله ايه وكمل بهمس اكتر... علي فكره انا مش وحش اوي كدا و معاكي انتي بذات لانك وسكت
شمس بسؤال وترقب لاني ايه ارجوك قول
سلطان بهمس... انتي عايزني اقول ايه
شمس انا ايه بالنسبالك
سلطان بحب وجديه... هتكوني مبسوطه لو قولتلك
شمس بجديه ومكر... علي حسب اللي انت هتقوله
سلطان بحب وتوهان... في عيونها و بهمس يعني لو انا قولتلك انتي عشق سلطان هتكوني مبسوطه
شمس لفت ايديها حوالين رقبته وبحب... اه هكون مبسوطه وجدا كمان
سلطان بيقرب من شفايفها وبهمس يخطف القلوب جدا جدا
شمس وهي بتقرب هي كمان جدا جدا
ويدوبك سلطان لسه هيلمس شفايفها دخلت سهر زي الاعصار وفتحت عليهم الباب من غير استأذن
سلطان بثوره وغضب وبعنف لها... ازاي تدخلي عليا كدا من غير استئذان انتي ايه متفهميش ولا ايه
سهر بغيظ... انا طول عمري بدخل كدا ايه الجديد
شمس بستفزاز لها... الجديد إن شمس بقيت شمس حياه سلطان وانه معدش ليه في السهر عشان السهر مش كويس علشانه
وقربت من سلطان ومسكت لياقه قميصه وبدلع ولا ايه يا سو
سلطان سلطان بتوهان مفيش ولا هو كدا بالظبط
سهر بغيظ اكتر طيب حضرتك اتفضل عشان ميعاد الطياره عشان ميفوتناش ونلحق نسافر
سلطان لسه هيرد شمس بمقاطعه طياره ايه وسفر ايه
سهر بمكر وخبث... طياره فرنسا لأني مسافره انا وهو عشان هنخلص شغل هناك
سلطان بجديه... انا كنت هقولك بس نسيت علي العموم احنا لسه فيها انا مسافر وهغيب تلاته ايام وهشدد الحراسه عليكي اوي
شمس جريت بسرعه استخبت في حضنه ومسكت في هدومه وبخوف ظاهر وبدموع ارجوك يا سلطان خدني معاك ومتسبنيش لوحدي ارجوك هما ممكن يموتوني ارجوك وانا مش هعملك اي حاجه تضايقك
سلطان ضمها جامد... وبحب وعشق ليه يا شمس حياتي كل الخوف ده ليه
شمس بدموع... عشان هو ضربني كتير وكان عايز يموتني ارجوك بلاش تسبني
سلطان طلعها من حضنه وضم وشها بين ايديه وبحب ظاهر... انتي شمس حياتي واستحاله حد ياذيكي طول ماانا عايش
وبحب اكتر... خلاص يا قلب سلطان هاخدك معايا..
سهر بغيظ وعنف... طب الحجز لاتنين بس
سلطان بجديه... اه ليا انا وشمس وبهمس علي الاقل نكمل اللي انتي قاطعتيه
سهر بعنف وغضب... والله لادفعك التمن غالي اوي اوي يا سلطان وسابته وخرجت
وسلطان استغرب فعلها و بحب لشمس يله يا قلبي عشان تلحقي ميعاد الطياره واتاكدي طول ماانا عايش محدش هيقدر يلمس شعره منك
شمس بحب ربنا يخليك ليه ياحبيبي بس انا مش معايا هدوم
سلطان بجديه... يا قلبي انسي الهدوم دي لان سلطان هيدلعك ويخليكي تلبسي اللي انتي عايزاه
شمس بفرحه بجد يا سلطان هتخليني اللبس إللي انا عايزاه
سلطان بحب بجد يا قلب سلطان يلا بينا
شمس بفرحه يلا يا سو يا جميل يلا
سلطان بضحك يلا يا قلب وعقل سو
وفعلا سلطان اشتري لها هدوم علي الموضه غير العبايات اللي هي اتعودت تلبسها ولبست و كان عايز يخبيها من الناس كلها وسافروا وكمان سهر سافرت معاهم بحكم ان هي دراع سلطان اليمين بس هتموت من الغيظ وخصوصا لما الشخص المكلف بموت شمس معرفش يموتها لان سلطان مفرقهاش ولا ثانيه واحده واستحاله حد يلمسها طول ماهي مع سلطان ... وبعد وقت وصول الفندق وسلطان كان حاجز لهم جناح كبير وشيك وجميل يليق بالاخطبوط وبشمس حياته... ودخلوا عشان يرتاحوا من السفر وبعد وقت كبير
شمس بتصحي سلطان و بدلع... ممكن توديني مكان حلو نسهر فيه
سلطان بنوم وبتوهان من قربها وبهمس... طب ايه رايك نسهر هنا
شمس بجديه ودلع... نسهر شويه بره واما نرجع نكمل السهر هنا ايه رايك
سلطان اعتبري احنا خرجنا وسهرنا وليه عشان نكمل السهره هنا
شمس بهمس لا دلوقتي مش هينفع
سلطان بهمس اكتر ليه مش ينفع دانا هموت عليكي
شمس بهمس ارجوك يا سو نسهر شويه وبعدين لما نرجع نكمل سهرتنا عشان خاطري
سلطان باستسلام امري لله يلا يا قلب سو
خرجوا وراحوا لمكان جميل بس كله رقص وخمره وحاجات تانيه وحشه
شمس دخلت وانبهرت من إللي شافته وسلطان للحظه ندم انه جابها بس هيعمل ايه بقا امر واقع هو خايف من جنونها وتهورها في التعامل
وبعد وقت من انبهار شمس من المكان وكل اما تحاول تقوم عشان ترقص ولا تعمل حاجه سلطان يمنعها... استاذنت منه عشان تروح الحمام
َسلطان وقف سرحان في اللي هما فيه... وقاطع تفكيره سهر اللي جت وجريت عليه وحضنته
سلطان بدهشه وجديه... انتي ايه اللي جابك هنا انتي متعرفيش لو شمس جت دلوقت هنا هتعمل ايه في من الاحسن انها متشوفكيش معايه معايا
سهر بغضب... يعني خايف منها
سلطان بجديه... انتي عارفه اني مبخافش من حد... لان الخوف هو اللي بيخاف من سلطان الحسيني
سهر بغضب اكتر... خلاص خليني اقولها الحقيقه
سلطان انتي اكيد اتجننتي
سهر بغضب... اتجننت عشان عايزه اقولها اني مراتك
سلطان بغضب... انا قولتلك اني هقولها في الوقت المناسب ولو فكرتي تعملي اللي في دماغك انا مش هرحمك والله مها ارحمك
سهر بدموع... يعني انت خايف علي مشاعرها ومش خايف علي مشاعري
سلطان قرب منها بلاش تحسبيها كدا
سهر بدموع ...امال عايزني احسبها ازاي من اول ظهرت في حياتك وانت مش معبرني
سلطان بجديه... انتي عارفه المنشاوي ابوها ده عمل اية عشاني فلازم
سهر بمقاطعه وعنف... لا انت مبتعملش كدا عشان ابوها انت بتعمل كدا عشان انت حبيتها
سلطان بهدوء... انا مش بحبها أنا بعطف عليها بس
سهر خلاص اثبتلي كلامك وتعالي معايا اسهر النهارده
سلطان بزهق انا قولت مبحبش اللي يلوي دراعي واناي عارفه كدا كويس
سهر بدموع... والله مش بلوي دراعك بس أنا محتجالك وفي حاجات كتير متلغبطه في حياتي ومحتاجه حضنك يطمني
سلطان بشبه عطف... خلاص بلاش النهارده وهجي بكره
سهر برجاء... ارجوك يا سلطان ارجوك تعالي انهارده
سلطان بزهق ماشي شويه وهجيلك ممكن تمشي بقا من هنا قبل شمس ما تيجي
سهر بحزن... للدرجه دي خايف منها
سلطان لسه هيرد... قاطعته سهر بحزن... علي العموم انا همشي وهستناك بليل وسابته ومشيت
سلطان استغيب شمس ولسه رايح عشان يشوفها هي جت وبحب اتاخرتي ليه يا حبيبتي قلقتيني عليكي
شمس انا مغبتش ولا حاجه
سلطان بحب... لا غبتي جدا جدا وانا مش قادر علي غيابك ده
شمس بدلع هعوضك غيابي بليل يلا بقي يا سو نروح نرقص
سلطان يلا يا قلب سو ورقصوا سوا في جو ملئ بدلع وضحك شمس وسلطان نفسه يخبيها من الدنيا كلها وقعدوا اتعشوا وبعد وقت
راحوا الجناح بتاعهم بس سلطان كان جاب اخره وهيتجنن علي شمس مشتاقلها لدرجه الجنون
دخل بحب و بيقرب منها ماتيجي ناخد شاور سوا
شمس بهمس لا ادخل خده انت علي ما اغير هدومي وهتلاقيني مستنياك
سلطان بحب وهمس... ماشي مش هغيب عليكي و باس جبينها ودخل
شمس ريحه تغير هدومها لفت نظرها ازازه محطوطه وحبت تجربها وتشرب منها... سلطان اخد شاور وطلع لقاها قاعده قدامها الازازه و الكاس
وبدهشه وصدمه... انتي ايه اللي عملتيه ده
شمس بصوت زي السكرانين عملت كدا هو وشربت اللي كان باقي من الازازه
سلطان مسكها من دراعها بعنف وغضب... بقا شمس بنت الشيخ سليم المنشاوي تشرب خمرا انتي اتجننتي وبعدين ازاي تسمحي لنفسك تبقي مراتي وتعملي كدا في اهم لحظه كنت ناوي اعيشها معاكي
شمس قربت منه وهي سكرانه انت وحشني اوي انا مش وحشاك
سلطان زقها بعنف وغضب ووقعها علي السرير كنتي وحشاني بس بعد منظرك ده أكيد لا وسابها وخرج ركب عربيته وراح لسهر وهي كمان نامت
سلطان راح لسهر وهو مضايق من شمس لأنها بتضيع أي لحظه حلوه بيتمني يقضيها معاها هو مهما كان مجرم ورئيس عصابه بس شمس عنده غير اي حاجه هي جوهره بالنسباله ومش عايز اي حاجه تمسها او تلوث الجوهره دي
سهر فرحت ان سلطان راحلها و وفئ بوعده لها ومتعرفش ان سلطان رايحلها يفرغ شحنه غضبه من شمس فيها دخل وسهر لسه هتتكلم
سلطان هششش مش عايز اسمع كلام عايز فعل وبس عيزك تنسيني اللي انا فيه تعرفي ؟؟؟
سهر بدلع واغراء... اكيد طبعا اعرف
سلطان قرب منها... برغبه مشتعله في كل كيانه قرب منها مش شايف سهر أبدا هو شايف شمس حبيبته وبس شالها ووداها علي السرير وبهمس وحشتيني اوي اوي ونفسي فيكي بجنون
سهر وانا اكتر.. سلطان بدا يبوس فيها بشغف عاشق محروم من حبيبته وسهر كان قلبها بيرقص من السعاده عشان هو معاها بكل كيانه و جوارحه وبدا يسحبها معاه في دنيا تانيه ميعرفهاش غير العشاق وبس
وبعد وقت سهر نايمه في حضن سلطان وبحب انا مبسوطه اوي اوي يا حبيبي اول مره احس بحبك ليا ربنا يخليك ليا يارب
سلطان كان في عالم تاني فاق منه علي كلام سهر وبتوهان المهم انك انبسطي... سهر بسؤال وإنت منبسطش؟؟؟
سلطان غمض عنيه وبيفكر في شمس وهو كان شايفها بين ايديه وكل حته منها ملكه هو وبس وبحب اكيد طبعا كنت مبسوط
سهر بحب وعشق... باست صدره ونامت وهي في حضن
سلطان مش عارف ابدا ينام ونفسه يروح لشمس وياخدها هي تنام في حضنه بس قال لنفسه لا مش رايح وفعلا مرحش بس فضل صاحي لغايه الصبح
سهر صحيت لقت نفسها لسه في حضنه وبنوم صباح الخير يا حبيبي انت صحيت امتي
سلطان بكدب صحيت من شويه
انا همشي عشان ورايا شغل
سهر سحبت نفسها من حضنه وبنوم طيب مش هنفطر سوا
سلطان بجديه لا أنا مش عايز همشي وقام اخد شاور ومشي راح لشمس اللي يدوبك كانت صاحيه من النوم ودماغها مصدعه من إللي شربته
سلطان شافها وفهم حالتها جبلها كوبايه مايه وحبايه للصداع ومد ايديه لها... وشمس اخدتهم وباسف انا اسفه انا قولت اجرب مكنتش اعرف ان ده كله هيحصل
سلطان بجديه... ماشي روحي وسبيني دلوقتي عشان مصدع وعايز انام ممكن
شمس قربت منه وبهمس وحب... الف سلامه عليك ارجوك سامحني يا سو سامحني
سلطان بتوهان... وهو سرحان في عيونها وكمان قربها منه كدا خليته مش علي بعضه وبهمس تعالي اقعدى
شمس قعدت سلطان قرب منها و بهمس عايز انام وتعبان تعرفي تنيميني؟؟؟
شمس باستغراب يعني اعمل ايه
سلطان حط دماغه علي رجليها وبهمس كدا اهو متعمليش حاجه سبيني انام وبس
شمس بهمس... حاضر وبعد وقت صغير سلطان نام وهو علي رجل شمس وبعد وقت كبير
سلطان فاق علي دوشه كبيره وقام مخضوض وخايف علي شمس
اللي هتموت من الخوف وبخوف عليها مالك حصلك ايه.. شمس بخوف انا كويسه بس في دوشه كبيره جدا وانا خايفه
سلطان مسك وشها وبحب متخافيش يا حبيبتي انا افديكي بعمري ولسه هيكمل الباب خبط وبعد دخول اللي بيخبط واحد من رجالته دخل وبجديه... الحق يا سلطان باشا الهنساوي جاي بكل رجالته
سلطان قام بسرعه وبعنف يبقي هو اللي جه لقضاه ولسه هيمشي شمس جريت عليه وبخوف انت رايح فين هو ممكن يموتك ارجوك خليك هنا
سلطان بجديه وحب... متخافيش يا حبيبتي سلطان هيعيش عشان خاطر شمس حياته وسابها وخرج وعين حراسه علي باب اوضتها وطلع هو ورجالته وضرب النار زاد واشتباكات كتيره وللاسف كانت في صالح البهنساوي وخلي رجالته يمسكوه ولان كان البهنساوي كان رجالته عددهم كبير وسلطان مكنش عامل احتياطه قدر يغلب مع ان سلطان قوي عنه بس الكتره تغلب الشجاعه
شمس بصت من بلكونه اوضتها لقت رجاله البهنساوي ماسكين سلطان
و باستهتار شوفت يا سلطان زمانك الدنيا صغيره ازاي وانا هاخد شمس بس هخليها تتفرج عليك وإنت بتموت الاول
سلطان بعنف وغضب وتحذير... اياك يا بهنساوي اياك تقرب من شمس والله مش هرحمك أيدا
البهنساوي قرب منه و باستفزاز لسلطان انا مش هقرب منها وبس انا هخليها تبقي ملكي للابد
سلطان في لحظه كان ضربه بالراس والله هيكون اخر يوم في حياتك ولان وقبل ما يكمل كانت شمس جت وجريت علي سلطان وبخوف ارجوك يا سلطان اديهم اللي هما عايزه عشان يسيبوك ارجوك
سلطان بحزن استحاله اديهم إللي هما عايزينه
شمس بحزن ارجوك اديلهم عشان يسبوك
سلطان لا مش هديلهم حاجه... عشان هما عايزينك انتي واستحاله اضيعك مني
شمس لسه هتقرب قرب عليه البهنساوي قرب منها وشدها وباستفزاز ايه يا حلوه معقوله برده تسبيني وتروحيله بس خلاص هخليكي تترحمي عليه حالا وفي لحظه كان مصوب عليه المسدس عليه وشمس شافت كدا ضربت المسدس من ايد البهنساوي وبدا الاشتباك تاني...وسلطان انصدم من قوه شمس هي ازاي قدرت تدافع عن نفسها كدا
شمس مسكت مسدس من علي الارض وحطته علي دماغ البهنساوي
وبعنف خليهم يسيبوه يلا والا هفرغ المسدس ده في دماغك
البهنساوي بامر لرجالته سيبوه وفعلا سابوه و البهنساوي اخد رجالته وطار بيهم وبتوعد مش هسيبك يا شمس انتي وسلطان مش هسيبكم
سلطان لسه هيروح وراه هو ورجالته بعربياتهم شمس مسكت ايده ومنعته... وبغضب ارجوك كفايه بقي كفايه وسبته ومشيت
سلطان راح وراها وبسؤال وبيقرب منها وبهمس مالك ياشمس حياتي مالك ايه اللي حصل لدا كله مع اني مستغرب ازاي قدرتي تدافعي غن نفسك بس انا مبسوط اوي بيكي عشان لو حصل لي حاجه انا هكون مطمن عليكي
شمس بعنف وغضب وليه ماتسيب اللي انت فيه ليه كل حياتك عصابات ومخدرات وسرقه ليه متبقاش إنسان شريف ونضيف واي وحده تتشرف بيك ليه
سلطان قرب منها بحب وعشق... صدقيني بعد مادخلت حيلتي ونورتيها مش عايز من الدنيا كلها غيرك انتي كل حاجه ليه في الدنيا ممكن كفايه زعل بقي
شمس بس انا خايفه اخسرك والله خايفه اخسرك
سلطان بحب... ربنا يخليكي ليه ياشمس حياتي
وتاني يوم... سلطان صحاها... وعرض عليها يتمشوا شويه علي البحر عشان يخفف عنها ويغيروا جوا وينزلوا المايه
وشمس وقفت وراحت معاه... وسلطان قابل واحد من معارفه هناك وبعد عن شمس شويه بس كان قريب منها... وهي وقفت تبص علي البحر وسرحت فيه
ومااخدتش بالها من اللي شافها وهو واقفه ... و قلبه هيخرج من مكانه... وبيجري عليها... وبصوته كله... راااااعد رااااعد
وهي انتبهت للصوت... وسلطان كمان انتبه لمصدر الصوت ولاقا الشخص اللي بيجري عليها... ولحظه وهو كمان جري عليها...
والشخص مازال بصوته كله وبيجري عليها هو وسلطان... راااااعد راااااااعد
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق