أعلان الهيدر

أحدث المواضيع

الجمعة، 14 مايو 2021

الرئيسية عذاب رعد الجزء الثاني كامله علي نجوم ساطعه من بارت 1 حتي بارت 5

عذاب رعد الجزء الثاني كامله علي نجوم ساطعه من بارت 1 حتي بارت 5

 ❤عذاب رعد..الجزء الثاني❤


البارت👇1👇 


&&في فيلا رعد&&


 ياسين... وحشتني اوي يارورو.. وفين مينو .. رعد وانت كمان وحشتني وبضحك بس بلاش مينو دي عشان انا اللي بقولهاله بس... ياسين بضحك 😂😂😂 الله يساهله ياعم بس هو فين بجد وسايبك لوحدك... رعد هو في الجهاز وبتوهان بس وحشني اوي وعيزه اقوله وسرحت.. ياسين بضحك😂😂😂 ومكر عيزه تقوليله ايه وانا اروح اقوله... رعد انتبهت لكلامها وضربته علي صدره بهزار وبضحك دانت غتت وغلس والله.... ياسين انا غلطان كنت هروح واقوله علي اللي انتي عيزاه... رعد باهتمام لا انا اللي هروحله واقوله... ياسين بضحك 😂😂 هتروحي ازاي بقا بالبطيخه دي.. الأ قوليلي انتي في الشهر الكام... رعد بحب وحطتت ايديها علي بطنها في الشهر السابع... ياسين يعني فاضيلك شهرين وتجبيلنا البيبهات الصغننه... انتوا هتسموهم ايه.. رعد بحب هسميهم... دي دي وفهد... ياسين بضحك 😂😂😂 فهد استر يارب يابنتي حرام عليكي كفايه اسمك بيرعب اي حد هتسمي كمان فهد والله هتدخلي النار 😂😂😂 وبعدين مش دي دي علي اسم الكاتبه اللي قالت علي جوزك منه ام شعر مسبسب هتسمي بقا على اسمها ليه... رعد بضحك اه وقالت عليك كمان حلال المشاكل... ياسين بضحك 😂😂😂 والله عندها ذوق وحاسه بيه مش زي الناس المهم ماعلينا انا ماشي بقا... رعد بجديه لالا استني عشان تروح معايه... ياسين بضحك وانا مالي يااختي طب انتي رايحه لجوزك وانا هروح معاكي ليه انتي عيزاه يدبحني ولا ايه... رعد بضحك... عشان خاطري يا ياسوووو... ياسين بضحك 😂😂😂 وربنا اول ماحد بيقولي كدا مابقدر اقاوم وبضعف وبعمله اللي هو عيزه... يله يااختي اما اشوف اخرتها معاكي ايه 


*********************************

&& عند ادهم&&


 لسه هيركب عربيته ويروح الجهاز لاقا بنت بتجري وبتعيط... وخبطتت فيه... البنت باسف ودموعها مغرقه وشها اسفه جدا والله... ادهم بهدوء ولا يهمك... بس قولي بتجري ليه كدا وانا اساعدك.. وفاء.. بحزن اصل عربيتي عطلت وانا بجيب لماما العلاج وهي تعبانه وخايفه تتعب بزياده ولو ملحقتهاش... ادهم باهتمام طب تعالي هوصلك... وفاء بدموع لا شكرا عشان مش اتعب حضرتك معايه... ادهم لالا مفهاش تعب ولا حاجه وفعلا وصلها... وقبل مايمشي... شوفي لو فيه حاجه تانيه اقدر اساعدك فيها... وفاء بشكر انا متشكره جدا ليك... ادهم انا معملتش غير الواجب ولسه هيمشي...لاقا صوت رجولي بيكلمه وبعنف.... ممكن اعرف انت مين وموصلها لغيت هنا ليه مع انها معاها عربيتها... ادهم بجديه وهدوء... انا الملازم ادهم... وانت بقا مين... الشخص... انا زياد المنوفي.. ابن عم الانسه اللي انت موصلها وكمان ابقا خطيبها... وفاء بعنف ودموع... لا انت عمرك ماهتكون خطيبي لاني بكرهك فاهم بكرهك... كفايه اللي انت عملته انت وابوك فيه انا وماما... زياد قرب منها ومسكها من دراعها جامد... وبغضب وعنف... ابوك ده اللي هو عمك تاني مره تتكلمي عنه باحترام... وفاء بالم من مسكته سبني ياحيوان سبني... زياد بغضب انا هعرفك من هو الحيوان ولسه هيضربها... ادهم شدها منه ووفاء استخبت وراه.. وضربه بالبوكس في وشه... زياد بشر وغضب... تعرف بعملتك دي فتحت علي نفسك طاقه من جهنم وحفرت قبرك بايديك 


*********************************

&&عند عدي & &


  عدي بجديه... ممكن اعرف جايه ليه مكان شغلي.. زوزو بحب... وحشتني وجايه اشوفك فيها حاجه دي... عدي بجديه... دي فيها حاجات مش حاجه واحده انتي فكره نفسك جايه تتفسحي ولا ايه...زوزو بحب والله وحشتني وكان نفسي اشوفك وبضحك 😂😂😂 اعملك ايه ماهو انتي اللي حلو ومجنني.. عدي بجديه ممكن تمشي عشان اشوف شغلي ومش تعمليلي مشكله... زوزو بزعل مصتنع بقا انا مشكله... عدي بحديه اقسم بالله انتي مشاكل مش مشكله واحده... زوزو طب همشي بس بشرط... عدي كمان هتتشرطي... زوزو والله مش همشي غير لما تنفذهولي... عدي بغيظ منها... قولي عشان اخلص واعرف اكمل شغلي... زوزو... انا عيزه...؟؟؟ عدي باستغراب... نعم يااختي وده َمن ايه ان شاء الله.. زوزو بضحك 😂😂😂 ده من فضلت خيرك من عند زوزو بنت ام زوزو وراحت قعدت علي كرسيه... وبضحك وادي اقعده يا تنفذ... يااما والله ماانا ماشيه من هنا 😉😉 يله بقا يادودي 


عدي بجديه وشبه عنف... انا مش دودوي وكمان مش فاضي عشان اخرجك واعزمك و لا حتي فاضي اني اروحك... وبعنف واتفضلي يله اطلعي بره ومش عايز اشوفك تاني لاني استكفيت من الاهتمام بحد


زوزو الدموع لمعت في عيونها وباسف... انا اسفه صدقني مش هاجيلك تاني وسابته وخرجت... عدي قلبه وجعه عشانها وعشان دموعها وخرج وراها... ولقاها خرجت من الجهاز... وقرب منها وبجديه.. تعالي اركبي هوصلك... زوزو بدموع... لا انا هاخد تاكسي... ولسه هتمشي عدي شدها وركبها معها العربيه ووداها مطعم جميل.. وطلب ليهم الاكل هما الاتنين... بس زوزو مااكلتش حاجه وطلبت انها تمشي... وعدي محبش يضغط عليها... وركبوا العربيه ووقفها في مكان هادي... وبسوال ممكن اعرف مااكلتيش ليه مش انتي كنتي عيزه تاكلي... زوزو بصتله بنظره عتاب وسكتت... عدي بجديه انا اسف... والله جوايا حرب وانتي اللي اطرتيني اقولك كدا 


زوزر عيطت وشهاقتها علت... وعدي قلبه وجعه عشانها قرب منها ممكن تسكتي بقا وكفايه عياط... زوزو بدموع وشهقات... لا مش هسكت عان انت غتت ودليما بتزعلني... عدي بضحك... طب انا غتت وانتي ايه بقا... زوزو بعياط مخلوط بضحك... انا مجنونه عشان بحب واحد غتت وغلس زيك وبارد في مشاعره 


عدي قرب منها...ومسك وشها وبصوت واطي... ومين قالك اني بارد في مشاعري... زوزو بهمس تصرفاتك اللي بتقول كدا... عدي بيقرب من شفايفها عشان يخلي القلب اللي ينتصر علي العقل... بس فشل ومش شاف غير صورت رعد في زوزو... عدي بعدها عنه وبهدوء.. ممكن تستحمليني وتديني شويه وقت... زوزو بحب... ممكن بس شويه صغنطين 


عدي بضحك 😂😂😂 حلوه شويه صغنطين دي... زوزو بضحك 😂😂😂 انت احلي وتجنن يادودي... عدي ضحك بصوته كله 😂😂😂 يابنتي ارحمي امي وبلاش دودي دي.... عيب كدا دا انا حتي... الرائد عدي علي سن ورمح... زوزو بحب وعشق... لا انت دودي بتاعي انا وبس... عدي بضحك... ربنا يصبرني علي جنانك ده... وبجديه يعني ياربي من بين الناس دي كلها اقع مع المجنونه دي... زوزو بغيظ ومالها المجنونه دي بقا ان شاء الله... عدي رفع ايديه باستسلام وبضحك 😂😂😂مالهاش مالهاش... وساق العربيه وهو بيضحك علي المجنونه اللي ربنا ابتلاه بيه وهتجننه اكتر واكتر


*********************************


&&&عند رعد & & &


 راحت الجهاز هي وياسين وبعد الترحيب سالت اللواء صبري على يامن وعرفت انه في قاعه التدريب بيدرب المتدريب الجدد.. راحتله عشان تشوفه وكمان ياسين وصبري راحوا معاها.. يامن كان بيدرب الفريق وكان فيه ٣ بنات منهم واحده بتعشق يامن من اول مادخلت و هتموت وتوصله بي اي طريقه... يامن بجديه زيزي ركزي في التدريب اكتر من كدا... هو كان بيدربها علي طريقه الدفاع عن النفس .. بس هي مش مركزه في التدريب هي مركزه في عيون يامن اللي مجنناها من اول مادخلت


 رعد وياسين وصبري كانوا وصلوا القاعه ودخلوا... ورعد سمعتهم وقربت منهم... وبغضب بعدتهم عن بعض... يامن باستغراب حبيبتي ايه اللي جابك هنا تعبانه ولا ايه... رعد بعنف لا انا مش تعبانه بس جايه ادرب زيزي وبتريقه مش اسمها زيزي برده


 ياسين بضحك 😂😂😂 وبصوت واطي للواء صبري انا حاسس ان فيه رقاب هتطير دلوقتى... صبري بجديه... والله انا اللي هطير رقبتك لو ماسكت... ياسين بضحك وانا مالي ياخويا حد قال لجوز بنتك يدرب الصاروخ ده... صبري لسه هيرد قاطعه اشتباك رعد مع زيزي ... صبري جري عليها وبجديه سبيها يارعد انتي مينفعش تشتبكي معاها وانتي حامل كدا سبيها... رعد بغضب وهي بتدلها لكمات متتاليه بعنف... انا مش بشتبك معاها انا بس بعلمها التدريب عشان تعرف مين هي العقيد رعد مرات مدربها يامن العمري..


 ياسين بضحك 😂😂😂 ليامن الحق الغيره عملت شغلها ورعد هتموت البت الحق بسرعه😂😂😂 يامن بغيظ منه اسكت انت التاني الحكايه مش نقصاك ياغتت.. وقرب من رعد سبيها يارعد سيبها وهي مكمله ومش سمعاه اصلا... ولفت دراعها علي رقبه زيزي... وبعنف وغضب... وبهمس عارفه المره الجايه لو شفتك بتبصي لجوزي كدا تاني هخلعلك عنيكي من مكانها فاهمه والله افهمك اكتر... زيزي وشها بقا الوان من مسكت رعد لها.. كلهم جروا عليها وقدروا يخلصوها من قبضه رعد الحديديه... يامن قرب من رعد وبشبه عنف... ايه اللي انتي عملتيه ده تقدري تفهميني ايه اللي حصل لده كله


...ياسين قرب منهم و بضحك 😂😂😂 ماتصلوا علي النبي بقا ياجماعه والله ده شيطان ودخل بينكم... رعد زقت يامن ومشت... ياسين بضحك 😂😂😂 إلعب😂😂 شكل الاسبوع اللي احنا هنطلعه نتفسح فيه شكله هيتلغي ولا ايه... اجري وراها يابني الله يسترك عيزين نطلع الاسبوع الاجازه... قبل مراتك ماتولد... صبري بجديه... لالا سيبه انا اللي هروح وراها واخدها عندي... يامن بغيظ... هي مين اللي هتاخدها عندك انت مابتصدق ولا ايه وسابه ومشي... ياسين بضحك لصبري 😂😂😂 والله انت هتخلي الواد كمان شويه يجري ويحدف الناس بالطوب 😂😂😂 صبري يستاهل عشان يتعلم الادب... وبص لزيزي روحي ارتاحي انتي وكملي تدريب بكره... ياسين بيبصلها وبضحك 😂😂😂 معلش ياموووزه بس تاني مره... لما تشوفي العقيد عواصف😂😂😂 قصدي العقيد رعد... ابقي ابعدي وابعدي عن أي حاجه تخصها... اصلها شرانيه وانا عارفها 😂😂😂 سلام يامووووزه 


وبعد ماخرجوا... زيزي لنفسها وبشر وغضب... مبقاش زيزي... ان مااخدته منك باي تمن وادفعك تمن اللي انتي عملتيه ده غالي اوي وبكره تشوفي 😡😠 ياعقيد عواصف انتي


*********************************


&&&عند كرم & & &


 كرم بحب وملك في حضنه... هو انا ليه حاسس انك وحشاني النهارده اوي كدا... ملك بدلع يعني وحشاك النهارده بس طب انا زعلانه منك ياكيمو... كرم بحب... يانهار مطلعتلهوش شمس... اخص عليك ياواد ياكيمو كدا مزعل ملوكه قلبك ودي تيجي برده وبمكر... طب اصالحك بقا عشان الزعل يروح... ولسه هيقرب من شفايفها ابنهم ادم عيط... ملك لسه هتقوم تشوفه... كرم مسكها رايحه فين... ملك بهمس رايحه اشوف دومي ومش هتاخر عليك...كرم بزهق ماشي... وبعد وقت وكرم مستنيها ملك جت... كرم بيقرب منها هاااا كنا بنقول ايه قبل ابن الكلب ده مابيقاطعنا... ملك بحب لو سمحت مش تشتم ابوه لانه حبيبي ومش بحب حد يغلط فيه... كرم بهمس وبيقرب منها زياده... امال بتحبي ايه وانا حبيبك ازاي يعني... وبيقرب منها زياده ادم عيط... كرم بغيظ مش بقولك ابن كلب والله الواد ده بيعاند معانا.. ملك بضحك هر... كرم قاطعها روحي شوفيه ماهو عارف الميعاد وبيعيط فيه...ولما ملك جت تاني... كرم بغيظ بقولك ايه احنا مش هنتكلم احنا نخش في المفيد علي طول... ملك بضحك وانا موافقه... ويدوب لمس شفايفها... ابنهم عيط جامد... كرم بعدها عنه وبزهق طب ايه... ملك بضحك ايه... كرم بغيظ ايه انتي وابنك انا ليه حاسس انك مسلطاه عليه... ملك بدلع... انا برده ياكيمو اسلطه عليك عشان يعيط... كرم بغيظ بلاش دلع ولاكيمو دي وحياه ابوكي عشان وربنا انا اللي هعيط هو شوق ولا تدوق ولا ايه والله لارايحله المره دي ابن الكلب ده...و راح عنده وغاب... وملك راحت تشوفه... لقت كرم نايم وادم نايم علي بطنه... ملك بغيظ انت نمت عاااااااا 


************** ****************

👨‍✈️يامن جري🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️ وراء رعد ومسكها من دراعها... ممكن اعرف انتي رايحه فيه... رعد بعنف... مش ليك فيه وبتشد دارعها منه... يامن في لحظه كان شايلها ودخل بيها المكتب وهي بتضربه علي صدره ابعد ياخاين ابعد و نزلني... يامن قفل الباب برجليه وهو شايلها... ورعد مازالت بتضربه ابعد عني ياخاين ابعد والا.... يامن نزلها و بمقاطعه وحب والا ايه قولي... رعد بعنف انا همشي ولسه هتمشي يامن مسكها من دراعها بايد والايد التانيه تلمس وشها بحب وعشق وبهمس ممكن اعرف رعد قلبي زعلانه مني ليه وانا عملت ايه عشان غضبها ده كله... وبهمس اكتر و هونت عليكي تقوليلي علي حبيبك خاين وبحب وعشق انا عمري ماهخونك ابدا لاني لو خونتك يبقا خونت نفسي 


رعد الدموع لمعت في عيونها.. يامن بحب ارجوكي بلاش دموعك دي والله بكره نفسي لما اشوفها وبيقرب من شفايفها.. رعد لفت وشها.. ويامن لفه ليه وبعشق وحب والله بحبك وعمري ما اقدر استغني عنك... انتي حبيبتي ومراتي وامي وابويه واختي واخويه وكل حاجه ليه في الدنيا... رعد بحزن لا انت مش بتحبني وبغيره انت كنت بتلمس واحده غيري وكمان سميحلها انها تقرب منك... يامن بحب وصدق... والله ياقلبي مفيش حاجه ابدا من اللي في دماغك غير التدريب وبس... وبهمس يخطف القلوب... انتي اللي في قلبي وعقلي وروحي وكل كياني... وقرب منها زياده والتهم شفايفها بحب وعشق... ورعد بادلته بوسته بحب وعشق اكتر منه... وبعد وقت سابوا بعض عشان يتنافسوا... وساندين جبينهم علي جبين بعض... يامن بعشق... تفتكري اني اقدر ابعد عنك ولو ثانيه واحده والله كنت اموت والله... رعد بهمس وهما مازالوا علي وضعهم... بعد الشر عليك ياحبيبي... ولسه بيقرب تاني عشان يبوسها 


الباب خبط ودخل ياسين واللواء صبري.. ياسين بضحك 😂😂😂 الحق ياسياده اللواء الحق الواد مابيصدق اي فرصه عشان يقول فيهم الكلمتين... رعد لسه هتبعد يامن مسكها وبجديه انتي مش هتبعدي عني وبضحك انت مجنون ياابني ولا ايه دي مراتي عارف يعني ايه مراتي...يعني ملكي انا وبس بتاعتي انا واعمل اللي انا عيزه معاها... صبري حيلك حيلك يامسهوك انت... وبغيظ وانا اللي قولت زمانها علقتك والله انت مسهوك ويتخاف منك 


ياسين بضحك 😂😂😂 طب ياعم المسهوك عيزين نطلع اسبوع نتفسح فيه ونغير جوا قبل ما مراتك تولد وتغلت علينا كلنا ومنعرفش نتفسح... يامن بحب وبيبص لرعد... اللي رودي عيزاه هعمله... رعد بحب وهمس... ربنا يخليك ليا يا حبيبي... ياسين قرب منهم وبضحك 😂😂😂 حبووووني معاكم ينوبك ثواب 


يامن بضحك 😂😂😂 دانت غتت ماتروح تحب في مراتك وتحل عننا... ياسين بغيظ... والله لاطلعه عليكم في الاسبوع اللي احنا هنطلع فيه... وبتوعد والله لاجننكم كلكم وبذات انت يامسهوك


***********************************

&&&عند اللواء صبري & & & 


اعتماد بحب وهي مسكه لياقه صبري وحشتني اوي... صبري بحب اكتر منها... والله وانتي كمان وحشتيني اوي اوي... اعتماد بهمس وحشتك ازاي يعني... صبري بهمس اكتر وحشتني كد اهو وباسها بحب وشغف... وبعد وقت سابوا بعض وصبري شالها ولسه هيحطها علي السرير.... ياسين بصوته كله وهو تحت... انت نستني ولا ايه ياسياده اللواء وبضحك 😂😂😂 هو انت جايبني عشان تغديني معاك ولا جايني ترميني وتطلع تقول الكلمتين انت كمان والله العظيم انتم عائلة كلكم مسهوكين 😂😂😂 اللواء صبري وهو لسه شايل اعتماد ضحك بصوته كله 😂😂😂 وبضحك للاعتماد تصدقي ان شاء الله هتصدقي... انا كنت جايبه عشان يتغدا معانا واول ماشوفتك نسيت انه موجود اصلا... وبضحك اكتر.. انزلي انزلي وتعالي نشوف الغتت ده.. اعتماد بصراحه هو غتت اوي اوي... ياسين بصوته كله والله لامشي وسايبكم... ولسه هيمشي اللواء صبري مسكه من دراعه... وبضحك استني ياغتت 😂 قصدي ياغلس 😂 قصدي يارخم 😂 صبري بضحك اكتر يووووه مش قصدي اشتمك بس مش جايه معايه غير كدا 😂😂😂 ياسين بغيظ والله لاسايبكم ورايح لمراتي احل معاها المشاكل انا غلطان اصلا اني جتلكم وسابهم ومشي... صبري بضحك استني يامجنون استني... اعتماد قربت من صبري وبهمس علي فكره هو مشي... صبري بمكر يعني ايه... اعتماد بكسوف... ميعنيش حاجه... ولسه هتمشي صبري وقفها وبهمس يخطف القلوب بس انا يعنيلي كل حاجه... اعتماد بهمس اكتر كل حاجه زي ايه.. صبري شالها وبحب وعشق تعالي وانا هقولك ودخلوا اوضيتهم... نسيبهم بقا 😂😂😂


***************************

عند دينا ومومن


مومن بهمس... وحشتني اوي اوي ياحبيبتي وبهمس اكتر ايه انا مش وحشتك ولا ايه... دينا بهمس وعشق... كلمه وحشتني دي قليله اوي اني اقولها علي اللي انا حساه وانا معاك وبين ايديك... مومن قرب منها... وبهمس طب قويلي ايه اللي انتي حساه وانتي بين ايديه وبيقرب منها زياده ويدوب لمس شفايفها.... تليفون دينا رن... واول ماشافت الرقم المتصل... اترعبت وخافت جدا... وبان عليها... مومن بسوال فيه ايه يا حبيبتي مالك اول ماشوفتي الرقم ده خوفتي كدا... دينا بهروب لالا ابدا دي واحده صحبتي كانت تعبانه وخفت انها تكون تعبت اكتر... وبهروب اكتر... هروح اكلمها واشوفها عيزه ايه... مومن باستغراب من رده فعلها... طيب ماتكلميها هنا ياحبيبتي وخلاص... دينا بتوتر لالا مش ينفع... مومن باستغراب اكتر... ايه مش ينفع ليه... دينا بتوتر اكتر... صدقني دقيقه واحده اكلمها وارجعلك... وخرجت وسابت مومن في حيره واستغراب من امرها... 


دينا اول مافتحت التليفون... الشخص بقوه وصوت رجولي عنيف.... ايه ياحلوه طولتي عما رديتي ليه ولا المحروس جوزك جنبك ولا ايه... دينا... اااا... الشخص بقوه وعنف... مفيهاش اااا ياحلوه.... اللي انا طلبته منك لازم تنفيذه... وإلا مش هيحصلك كويس... لانك عرفاني كويس انا مين واقدر اعمل فيكي انتي واختك ايه وبتريقه... مش العقيد رعد تبقا اختك برده

❤عذاب رعد..الجزء الثاني❤


البارت👇2👇


$$عند وفاء $$


وفاء دخلت تعيط بعد ما زياد عنفها قدام ادهم... وجرت علي مامتها وحضنتها... ناديه بخوف مالك يا حبيبتي مالك... وفاء بدموع ولا حاجه ياامي وسحبت نفسها من حضنها وادتلها العلاج اللي هي جبته... ولسه هتروح علي اوضتها... زياد ابن عمها جه وشدها من شعرها وبعنف وغضب... وصوت عالي انا تخلي واد مفعوص يضربني والله لازم اربيكي انتي وهو.... وفاء بدموع وصريخ... ابعد عني ياحيوان ابعد عني... ناديه بتحاول تخلص بنتها من ايده... زياد زقها بعنف ووقعها علي الارض... وفاء بصريخ ماااما انت عملت ايه ياحيوان... المنوفي ابو زياد... جه علي صريخها وخلصها من ايده... وبغضب وجديه... ايه اللي حصل لده كله... زياد بعنف وغضب... اسال بنت اخوك اللي مش متربيه... اللي جايبه واحد لغيت هنا يوصلها بعربيته... ولا عامله حساب لحد ابدا... وفاء بصريخ وعنف... انا متربيه انت اللي انسان حيوان وحقير... زياد لسه هيهجم عليها تاني المنوفي بعده عنها وبغضب... انتوا ايه مش عاملين حساب ليه ولا ايه.... وبغضب ماهو انت لو في عصمه راجل مكنتيش عملتي كدا وبقيتي مطمع لكل من هب ودب واكيد الواد دا كان عايز يعمل فيكي حاجه واما لاقا زياد جاي خاف منه... وفاء بدموع وجديه... هو انسان محترم ولو عايز يعمل معايه حاجه مكنش وصلني لغيت هنا.... المنوفي بغضب وجديه... خلاص كتب كتابك علي زياد يوم الخميس الجاي عشان تبقي في عصمه راجل... وفاء بصريخ ودموع... لا انا عمري ماهتجوزه لانه مجرم وحقير وانا عمري مها اتجوزه 


زياد بعنف وغضب... والله بعد مانتجوز لازم اقطعلك لسانك ده... وبدل مااتجوزك يوم الخميس... هتجوزك دلوقتي وهربيكي من اول وجديد.... وفاء بدموع وعنف وانا عمري مها اتجوزك حتي لو موتني... المنوفي بغضب دانتي كدا تبقي اتجننتي عشان ترفضي ابن عمك اللي البنات كلها بتتمني رضاه...وفاء بدموع... لو الدنيا كلها اتمنوه انا هفضل اكره لغيت اخر يوم في عمري... وبقهر وانكسار لانه كان السبب في موت بابا... الكلام نزل علي الكل كالصاعقه 


ناديه بدموع اسكتي يابنتي اسكتي... وفاء بصريخ لا مش هسكت انا سكت زمان عشانك وعشان مصاريف علاجك بس اما توصل انه عايز يتجوزني يبقا مينفعش اسكت ابدا... المنوفي بعنف وغضب... زياد روح هات الماذون دلوقتي حالا وعيزك تربيها من اول وجديد عشان اخويه مش عرف يربيها... وفاء بعنف وغضب انا عمري ماهتجوزا مهما عملتوا وسابتهم ودخلت اوضتها... المنوفي بعنف وغضب لمامتها... ادخلي عقليها عما يجي الماذون... ناديه بدموع... ورجاء ارجوك بلاش دلوقت لغيت لما اعصابها تهدا لاحسن تعمل في نفسها حاجه... زياد تجاهل كلامها هروح اجيب الماذون عما تجهز نفسها وبتحذير علي الله متكونش جاهزه وسابهم ومشي 


*************************

$$ عند مومن ودينا $$


دينا بعد ماخلصت المكالمه ممن الشخص اللي بيهديدها دخلت عند مومن وهي في حال غير الحال 


مؤمن بحب ايه ياحبيبتي مالك تعبانه ولا ايه وصحبتك عامله ايه دلوقتي... دينا بحب لا ابدا ياحبيبي بس الحمل تاعبني شويه وصحبتي هتبقي كويسه مش تقلق... مؤمن بحب... ان شاء الله رينا هيشفيها وبحب اكتر... معلش ياحبيبتي عشان انتي بس في الاول بس بعد كدا هتكوني كويسه ان شاء الله ولو مش حابه نطلع نتفسح معاهم بلاش... المهم انك تكوني كويسه... دينا قربت منه وبحب... ربنا يخليك ليا يا حبيبي... بس هما هيطلعوا الاسبوع الجاي وان شاء الله... هكون بقيت كويسه... مؤمن بحب ان شاء الله ياحبيبتي ويله عشان نطلع نتغدا عشان أسور زمانه جعان... دينا بحب... يله ياحبيبي 


نزلوا يتغدوا... بس دينا سرحانه وفي الدنيا غير الدنيا ومؤمن لاحظ وسالها... مالك ياحبيبتي سرحانه فيه ايه تاني وايه اللي شاغلك كدا... دينا بهروب لا مفيش حاجه ياحبيبي... مؤمن متاكده ان مفيش حاجه... دينا بهروب اكتر... اه مفيش حاجه ياحبيبي.. مؤمن باس جبينها وبحب خلاص ياحبيبتي ارتاحي النهارده وانا هخدلك اجازه... دينا ماشي يا حبيبي ربنا يخليك ليا يارب... وبعد خروج مؤمن... دينا قعدتت وبتوهان وحزن... ليه ماقلتهوش ليه تخبي عنه... انتوا اتفقتوا علي الصراحه بينكم... وبدموع... لا لا مش هقوله عمري ماهتستحمل خسارته تاني... ودعت بينها وبين نفسها... يارب قويني وعيني وطلعني من ازمتي دي علي خير يارب ساعدني وخليك جنبي... عذاب رعد... بقلمي دي دي فتحي... صفحتي باسم اللهم أسألك الفردوس لوالدى 

************************

&&عند وفاء & & 


ناديه دخلتلها عشان تهديها... وبرجاء ارجوكي يابنتي وفقي عليه هما ممكن ياذوكي... وبحزن ان كان عليه خلاص انا نهايتي قربت... ارجوكي يابنتي انا عيزه اطمن عليكي ....وفاء جرت علي حضنها واستخبت فيه وبدموع... متقوليش كدا ياماما انتي حبيبتي وامي وصحبتي وابويه وكل دنيتي... ناديه بدموع خلاص يبقا تسمعي كلامي وتوافقي عليه... وفاء بدموع اكتر... هو مجرم ياماما وبحزن لغيت امته هنفضل خايفين منهم لغيت امته هيفضلوا هما المتصرفين في شئونا... وبقهر مش كفايه قتلوا ابويه وكمان حرموني من كل حاجه حلوه في حياتي... وبجديه تعالي ياماما نهرب ونسيبلهم الدنيا كلها ارجوكي ياامي وافقي... ناديه بدموع وحزن... ياريت ينفع ياحبيبتي بس انتي عارفه ان ايديهم طايله وهيجبونا منين مانروح وسعاتها ممكن يقتلوكي ياحبيبتي... وفاء بدموع عارفه ياماما... وبجديه بس انا خلاص قررت وعرفت هعمل ايه... ناديه بخوف وقلق... ارجوكي يابنتي بلاش تعاديهم انا خايفه عليكي منهم ابوكي مات بسبباهم وانا سكت عشان هما مجرمين وانا خفت عليكي منهم ميضعيش كل اللي انا استحملته عشانك... وفاء بدموع... متخافيش ياامي وارجوكي سامحيني في اللي انا ناويه عليه 

************************

&&ادهم & & 


راح الجهاز بس منظر وفاء وعيونها شاغل فكره ولنفسه... ياترا مين دي وزياد ده مين وايه اللي بينهم... وليه رافضه خطوبته... وهو سرحان في عيون وفاء... قاطع تفكيره خبط الباب وكانت رعد... واول ماشافها جري عليها وهي اخددته في حضنها... وبزعل مصطنع... زعلانه منك ومخصماك... ادهم بحب دانا اموت قبل ماازعلك مني والله انتي اغلي حاجه عندي... رعد بزعل... ماهو باين اني اغلي حاجه عندك عشان كدا مش بتسال عليه ولا بتيجي عندي كتير... ادهم بحب... علي فكره انا كنت عندك اول امبارح... رعد بس امبارح مش جيت والنهارده... ادهم بحب اكتر... والنهارده كنت هاجي اتغدا معاكي بعد مااخلص شغل... بس قولي انتي هنا ليه... رعد بحب كنت جايه اشوف يامن وقولت اعدي عليك قبل ماامشي... ادهم بحب ربنا يخليكي ليا ياحبيبتي وان شاء الله اجي اتغدا معاكم بعد مااخلص 


يامن دخل عليهم لانه كان جاي عشان يوصل رعد للبيت... قرب منهم وشده من حضن رعد... وبغيظ مش كفايه كدا ولا ايه اياك تقرب علي حضن مراتي تاني... ادهم بحب... بس هي اختي اللي اتحرمت منها كتير وعايز اشبع من وجودها... يامن بغيظ اكتر... اشبع من وجودها زي ماانت عايز بس حضنها ده ملكي انا وبس وعشان اللي انت عملته دلوقت... مفيش غدا ليك النهارده... 


رعد مسكت وش ادهم بحب... هو ليه الدنيا كلها مش بس غدا دا هو روح اخته... ادهم بحب اكتر... ربنا يخليكي ليه ياحبيبتي وبالعند فيه هاجي اتغدا عندكم النهارده وهاكل اكله كمان... رعد انت تنورني ياحبيبي في اي وقت... ولسه هيخرجوا ويسبوه... كرم دخل وبحب واشتياق... رمي نفسه في حضن رعد وبحب وحشتني يارودي والله وحشتني.... رعد بهدوء بعض ماشافت عيون يامن اللي بطق شرار وانت كمان وحشتني... يامن قرب منه وبعده عنها وبهدوء عكس اللي جواه خلي عندك دم ومتحضنش مراتي تاني... كرم بضحك... ياابني رودي قبل ماتكون مراتك فهي اختي انت عارفها من فتره بسيطه بس انا اعرفها من سنين وهي كل حاجه ليه هي اللي عوضتني عن حرماني من امي وابويه وكمان كانت لي الاخت والصديقه وكل حاجه ... يامن بجديه وهدوء... بس برده بلاش تحضنها تاني... كرم لسه هيرد... دخل عليهم عدي ومؤمن... عدي قرب منها... وباس جبينها... وبجديه عامله ايه ياحبيبتي وبضحك هااااا هتولد امته عشان عايز اسمع كلمه خالوا بقا


رعد انا في السابع فكلها شويه صغيرين وتسمعها... عدي بحب وجديه... ان شاء الله ياحبيبتي ان شاء الله... مومن سلم عليها باليد... وفتحوا موضوع الاسبوع اللي هيقضوا سوا... رعد حاولت تنهي الكلام لما لقت عيون يامن بطلع شرار وخلاص بقا علي اخره. .. ان شاء الله هيكون اسبوع جميل عشان كلنا هنبقا سوا فيه... بس رتبوا اجازتكم الاول وهنطلع الاسبوع الجاي ان شاء الله لان... ولسه هتكمل يامن خرج من المكتب وهي استاذنت وخرجت وراه... عذاب رعد... ج٢.. بقلمي دي دي فتحي... صفحتي باسم اللهم أسألك الفردوس لوالدى 


رعد لحقت يامن عند العربيه... وبسؤال انت كنت هتمشي وتسبني... يامن بزعل... اه كنت همشي عشان اسيبلك المجال انتي وأصحابك تتكلموا براحتكم... وركب العربيه ورعد كمان ركبت... وبتكلم يامن وهو سايق بس هو مش سامعها... هو بيفتكر كرم لما حضنها وعدي لما باس جبينها الغيره هتجننه ومش قادر يسيطر عليها... وصلوا الفيلا.. ويامن طلع اوضتهم... ورعد وصت الشاغلين علي الغداء عشان ادهم لما يجي تكون كل حاجه جاهزه... وطلعت وراء يامن... لقيته اخد شور وراح علي السرير عشان ينام... وبسؤال... ايه انت هتنام... يامن بزهق اه هنام ولا هفضل مستني اخوكي ساعتين عما سيادته يجي علي ميعاد الغداء... رعد باستغراب اخوكي... يامن بزهق اكتر... مزعلاكي اخوكي خلاص ادهم باشا كدا كويس وبجديه... بس انت ليه معزمتيش اصحابك كمان عشان يجوا يتغدوا وتكملوا كلامكم و تسهروا سوا


رعد بدهشه من كلامه... ممكن اعرف انت بتتكلم كدا ليه وايه اللي حصل لده كله... يامن قام مره واحده... ومسكها من دارعها الاتنين... وبعنف انتي بجد مش عارفه ايه اللي حصل... وبعنف اكتر... دانتي بتستعبطي بقا... دانتي اتجننتي لما كنت بدرب زيزي عشان بس كنت بدربها ومحصلش حاجه ابدا واتجنتتي وزعلتي... اما لما كرم يحضنك وعدي يبوسك كدا عادي... وبيهزها... هو انا مش مالي عنيكي ولا ايه انطقي ساكته ليه 


رعد مصدومه من كلامه هي فهمته قبل كدا وبعدين المفروض هو عارف هي بتحبه اد ايه يعني المفروض يكون واثق فيها اكتر من كدا بس هو بغباءه دايما بيجرحها... فاقت من شرودها علي يامن وهو بيصرخ فيها... ردي عليه ساكته ليه... انا مش مالي عنيكي ليه 


رعد بصتله بعيون دامعه ونزلت ايديه بهدوء... وسابته ودخلت الحمام... وحطت ايديها علي بطنها وخافت من غباءه وجنونه علي ولادها وانه يكون سبب في فراقهم بعض كدا... هي عارفه ان يامن بيحبها ويعشقها بس غبائه وجنونه وغيرته الزياده ممكن يحطموا اي حب وعشق... عيطت بحرقه من تخيلاتها دي وشهقاتها علت... 


يامن جري علي الحمام وخبط جامد... وبحب واسف... افتحي يارعد افتحي انا اسف والله اسف... ارجوكي بلاش تعيطي... وبخوف وصدق ... والله انا ممكن اموت لو حصلك حاجه... ارجوكي افتحي... رعد لسه هتقوم تفتح.. داخت واغمي عليها ووقعت


*************************

&&عند ياسين&& 


بعد ماروح من عند اللواء صبري روح متغاظ من اللي حصله عنده... بوسي قربت منه وبدلع... مالك ياحبيبي شكلك متضايق... ياسين بغيظ لا يااختي... مش مضايق انا متغاظ من العائله المسهوكه اللي هناك دي... بوسي بدلع وبضحك... هو ده اللي غيظك طب ماتعمل زيهم وبعدين انت قولت هتروح تشوفهم هيروحوا امته الاسبوع اللي احنا هنقضيه سوا وترجع علي طول ليه بقا غبت عليه ده كله... ياسين بغيظ اكتر... يااختي روحت وكل واحد استفرد بالمزه بتاعته وسابوني قفايه يقمر عيش


بوسي ضحكت بصوتها كله 😂😂😂 والله تستاهل عشان قولتلك خدني معاك وانت اللي رفضت وقولت لا عشان اللواء صبري... وبمكر مع انه لواء كيوت كدا وعسل وس... ولسه هتكمل ياسين قرب منها وهي بترجع لوارء... وبضحك... اعقل يا ياسو اعقل انا بهزر معاك... ياسين قرب زياده.. وكتف ايديها وراء ضهرها... قولي بقا كنتي بتقولي ايه 


بوسي بهمس وحب... كنت بقول انك وحشتني اوي... وبحبك اوي اوي او ومكملتش وياسين التهم شفايفها بحب وشغف وبعد وقت... سابوا بعض عشان يتنافسوا... بوسي بحب والله مجنون واللي يشوفك كدا يقول ان احنا لسه متجوزين... ياسين شالها وبهمس... تعالي وانا اقولك احنا متجوزين من امته... طلع بيها اوضتهم ولسه بيحطها علي السرير،،،، همس ومازن،،، ولادهم عيطوا... بوسي بهمس هروح اسكتهم واجيلك مش هتاخر عليك 


ياسين برغبه... وربنا مايحصل ابدا وتروحي في اي مكان وتسبيني قبل مااحل مشكلتي... بوسي هما بيعطوا ثواني بس وهرجعلك... ياسين... برغبه اكتر... وبهمس لا مش هتروحي في اي مكان وتسبيني... وبعدين هما مش هيموتوا من العياط... بس انا هموت ولو مش حليت مشكلتي دلوقتي... بوسي بهمس اكتر منه... والله مجنون... ياسين... بهمس طب تعالي يله وانا اوريكي جناني وانا بحل المشكله وغرقوا سوا في دنيا ياسو حلال المشاكل 


اروح انا بقا اسكت همس ومازن عما يحلو مشكلتهم... الله يخربيتكم يا ياسو هتموت مولع ان شاء الله😂😂😂


********************************

$$عند رعد ويامن $$


رعد لسه هتقوم تفتح اغمي عليها ووقعت... ويامن سمع صوت وقعتها... كسر الباب ودخلها وبصريخ... فوقي يارعد فوقي ياحبيبتي انا غبي عشان زعلتك غبي... وشالها ووداها علي السرير.... وبيحاول يفوقها بالبرفوم بتاعه بس مش بتفوق... يامن اخدها في حضنه وبدموع ارجوكي يارعد فتحي عيونك ارجوكي... ومسك تليفونه وهي مازالت في حضنه... ورن علي اللواء صبري بسرعه... صبري بعنف... انت بتقول ايه وايه اللي حصلها انطق... يامن بدموع ارجوك مش وقت تفاصيل هي اغمي عليها هات دكتور وتعاله بسرعه انا هموت لو حصلها حاجه والله هموت... صبري بخوف وقلق انا جاي حالا... اعتماد بخوف اكتر منه... ايه اللي حصل لرعد قولي... صبري بحزن وخوف... مش عارف يامن بيقول اغمي عليها سيبي كنزي مع الداده بتاعتها وتعالي بسرعه نروحلها... نزلوا يجروا بعد اعتماد ما سابت كنزي بنتهم لداده بتاعتها.... وعدوا علي الدكتور اخدوه معاهم وطلعوا عند رعد ويامن كان واخدها في حضنه.. اللواء صبري... شدها منه وحضنها بخوف وحب وبسؤال ليامن ايه اللي حصلها انطق... يامن دموعه نزلت ووطي وشه في الارض... واللواء صبري ساب رعد واعتماد اخدتها في حضنها... وهو جري علي يامن ومسكه من لياقه قميصه... يبقا انت اللي زعلتها وبتهدد... قسما بالله لو حصلها حاجه لاكون قتلك... الدكتور كشف عليها... وقالهم انها ضغطها عالي اثر انفعال عصبي... وان علو الضغط ده غلط عليها وعلى البيهات اللي في بطنها... ولو مكناش لحقتوها كان ممكن لقدر الله يحصلها حاجه 


يامن اترعب لما سمع كلام الدكتور والخوف والحزن مالا قلبه... ولام نفسه انه اتسرع وزعل مراته وحبيبته وكل دنيته... الدكتور علق لرعد محاليل... وقالهم هي ساعتين وهتبقا كويسه 


ادهم جه علي ميعاد الغداء زي ماكانوا متفقين وعرف باللي حصل لرعد من مامته وفهم السبب ولنفسه اكيد يامن زعلها بسبب اللي حصل من كرم وعدي... وقرب من يامن وبجديه وحزن... صدقني هتندمي كتير اوي لو خسرت رعد... لو خسرتها هتبقا خسرت الدنيا كلها... رعد بتحبك وبتعشقك بلاش تحط بينكم حواجز ملهاش اساس من الصح... وبجديه اعتقد انت فاهم قصدي... وسابه وراح عند رعد... وبهمس فوقي بقا يارودي فوقي يله... رعد بدات تفتح عيونها.... وبهمس... يامن يامن... يامن لسه هيجري عليها كان اللواء صبري اسرع منه واخدها في حضنه... وبخوف وحب مالك ياحبيبه ابوكي مالك... ايه اللي حصل عشان يحصلك كدا... رعد بصت ليامن نظره عتاب ولؤم انه كان السبب... يامن فهم وخرج نزل تحت 


واللواء صبري واعتماد وادهم فضلوا مع رعد... وصمموا يباتوا معاها... اللواء صبري اخد رعد في حضنه ومسبهاش فكره ان رعد ممكن يحصلها حاجه ده رعبه. 


وبعد وقت يامن طلع عشان يطمن عليها.. لاقاها نايمه في حضن اللواء صبري... واعتماد وادهم نايمين كل واحد علي كرسي... قرب منها وبحب وعشق باسها من شعرها وهي في حضن اللواء صبري... وبهمس وحزن... انا اسف ياحبيبتي اسف ارجوكي سامحيني... ونزل تحت تاني... ونام في الريسيبشن... ودموعه نزلت علي غباءه انه ممكن يضيع رعد قلبه منه... ولنفسه وبدموع يااااه يارعد اول مره من ساعه ماتجوزنا متنميش في حضني... انا اسف ياحبيبتي اسف ونام علي كنبه الريسبشن 


رعد كانت حاسه بيامن من اول مادخل ولسه هتسحب نفسها من حضن اللواء صبري... حس بيها... وبسؤال هتروحيله برده... رعد بحب من ساعه ماتجوزنا عمري مانمت غير في حضنه... اللواء صبري بجديه... بس هو مزعلك وهو السبب في تعبك... رعد مش هو اللي مزعلني غباءه هو اللي مزعلني وتعبي في بعدي عنه... اللواء صبري... يعني انتي سامحتيه... رعد بحب... هو مش زعلني عشان اسامحه... انا خفت ان احنا نفترق و يحصل لاولادي زي ماحصلي 


صبري باسف... اسف ياحبيبتي اسف... رعد بحب لالا ياحبيبي مش تتاسف ده نصيب وقدر ومحدش بيختار قدره ونصيبه والحمد لله علي كل شئ... صبري بحب... ونعمه بالله ياحبيبتي بس كنتي علمتيه الادب شويه... رعد بحب... مقدرش اشوفه حزين كدا وافضل اتفرج عليه... صبري بحب... ربنا يخليكم لبعض ياحبيبتي... رعد باست راسه وبحب اكتر... ويخليك ليا يا حبيبي اسيبك بقا تكمل نوم واروح اشوفه... صبري بضحك 😂😂😂 روحي ياحبيبتي روحي لاحسن يموت نفسه ويجبلنا مصيبه... رعد بحب بعد الشر عليه دانا كنت موت وراه... اللواء صبري.. شدها لحضنه بحب وخوف... وبجديه بعد الشر عليكي ياحبيبه ابوكي اوعي تقولي كدا تاني والله انا اللي هموت وراكي لو حصلك حاجه... ادهم كان صاحي هو واعتماد... وسمعوا كلامهم... اعتماد بحب والله انت واخد بنتي مني ومش عارفه اتلم عليها والله حرام عليك... رعد قربت منها وحضنتها جامد وبحب انا كلي ملكك ياحبيبتي... 


ادهم بزعل مصطنع... ياعيني عليك ياادهم مش لاقي حد يحبك ويقولك كلام حلو... رعد راحتله وبحب وحنان... ومسكت وشه دانت الحب كله ياحبيبي ادهم بحب.. ربنا يخليكي ليا يا حبيبتي يارب وميحرمنيش منك ابدا وبضحك وربنا يرزقني كدا بوحده تحبني زي مابتحبي يامن... رعد بحب ولا منك ياحبيبي وان شاء الله ربنا هيرزقك بالاحسن مني... ادهم بحب وصدق... مفيش حد احسن منك ابدا ابدا يا حبيبتي.... رعد بحب اكتر... ربنا يخليك ياحبيبي اسيبكم بقا تكملوا نوم وانا هنزل ليامن 


رعد نزلت ليامن ولقيته نايم علي الكنبه في البرد ومش مستغطي ودموعه اثرها علي خده... قربت منه ونامت جنبه علي الكنبه واستخبت في حضنه... ويامن حس بيها وفتح عيونه... وبدموع... انا اسف والله اسف والله بموت لما الاقي حد غيرك لمسك... وبدموع اكتر... والله العظيم انا بحبك وبعشقك وانتي كل حياتي 


وبيضمها اكتر... ارجوكي اوعي تبعدي عني انا مليش ام ولا اب ولا اخ ولا اخت وانتي كل دوال فبلاش تحرميني منك... وبدموع اكتر انا غبي ارجوكي عاقبيني علي غبائي باي حاجه الا بعدك عني ارجوكي... رعد بحب وعشق... هششش انا عمري ماهبعد عنك ابدا... بس انا عيزاك تثق فيه اكتر من كدا... لان انا بحبك وبعشقك عارف يعني ايه بحبك وبعشقك... انت ماتعرفش ٣ سنين اللي فاتوا وانا بعيد عنك كانوا عاملين ازاي عليه واليوم بيعدي عليه بسنه... يامن ضمها اكتر لحضنه... وباسف اسف حبيبتي اني زعلتلك وحصل اللي حصل بسبي... رعد بصدق... انا مش زعلت منك انا خفت علي اولادنا نفترق لاي سبب ويحصلهم نفس اللي حصلي 


يامن بحب وعشق... احنا عمرنا مها نفترق ابدا ياحبيبتي... رعد بحب... طب ليه ننام فوق عشان الجو هنا برد... يامن يله ياحبيبتي بس ازاي هنام وهما نايمين فوق ومفيش غير اوضه نوم واحده... رعد بحب ان شاء الله... هنعمل في الفيلا كذا اوضه... وكملت بحزن لان انا مكنش عندي امل ان حد يشاركني في وحدتي عشان كدا عملت اوضه نوم واحده 


يامن مسك وشها بحب وعشق... ان شاء الله ياحبيبتي عمرك ماهتكوني لوحدك تاني ابدا... رعد بحب... ربنا يخليك ليه ياحبيبي... يله بقا نطلع نفرفش علي الارض معاهم وننام كفايه ان احنا هنكون جنبهم... يامن بحب يله ياحبيبتي... وطلعوا فوق وفرشوا الارض بهدوء... وجابوا غطاء ليهم واستغطوا... يامن اخدها في حضنه... وبحب وعشق ربنا ميحرمنيش من حضنك ابدا ابدا يارعد قلبي... رعد بعشق... ولا من حضنك ياقلب رعد... عذاب رعد... ج ٢ بقلمي دي دي فتحي 


******************************

&&عند وفاء & & 


بعد وقت من حديثها هي ومامتها... زياد جاب الماذون... ونده علي وفاء... وخرجت هي ومامتها... ومامتها كانت خايفه ووفاء ضغط علي ايديها عشان تطمنها... الكل مجتمع... المنوفي وزياد وكبار عائله المنوفي 


المأذون بسؤال... وكيلك مين ياعروسه... المنوفي بجديه... انا طبعا وكيلها يافضيله الشيخ لان ابوها متوفي... وفاء بعنف وغضب... ابويه اتقتل مش اتوفي يافضيله الشيخ وبعدين انا وكيله نفسي.... المنوفي بتحذير... وقسما بالله لو ماسكتي ماهيحصلك خير ابدا... 


الشيخ طب تعالي يله يابنتي ادام انتي وكيله نفسك... عشان نكتب كتب الكتاب 


وفاء بجديه وثقه... ازاي هتكتب كتابي وانا متجوزه وحامل ياشيخنا... اعتقد الراجل ممكن يتجوز واحده واتنين وتلاته وأربعه في وقت واحد... بس الست مينفعش تتجوز غير واحد بس وانا متجوزه حاليا وكمان حامل 


الكلام نزل علي الكل زي الصاعقه... زياد قرب منها ومسكها من رقبتها وبعنف وغضب... ااايه متجوزه دانتي اخر يوم في عمرك النهارده... وفاء بصوت مكتوم اثر مسكته... اعمل اللي تعمله بس ده مش هيغير حاجه لان هي دي الحقيقه 


زياد بغضب وشر... انطقي متجوزه مين انطقي

وفاء بصوت مكتوم... جوزي اللي كان موصلني امبارح... زياد زقها... وبغضب... انتي عيزه تقولي ان الواد بتاع امبارح ده يبقا جوزك 


وفاء بصوت متعب اثر مسكته لرقبتها... قصدك تقول الملازم ادهم !!! 

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

❤عذاب رعد..الجزء الثاني❤


البارت👇3👇


&&عند وفاء&&


زياد بعنف وغضب... انتي بتقولي ايه... وفاء بتأكيد... بقولك ان جوزي يبقا الملازم ادهم... زياد هجم عليها وضربها بعنف... وناديه جرت عليها ولاسف مقدرتش تعملها حاجه ابدا.... زياد شدها من شعرها وجرها وراه علي السلم عشان يحبسها في اوضتها وبغضب انا هحبسك هنا لغيت لما تموتي... وفاء بدموع وصريخ... اهون عليه اموت ولاني اتجوز مجرم وحقير زيك وايديه مليانه بدم ابويه... وبصريخ اكتر انا بكرهك يازياد وهفضل اكرهك لغيت اخر يوم في عمري.... زياد بشر وغضب... والله لازم اقتل الحيوان اللي اتجرا ولمسك لان انا قولتلك قبل كدا انتي ليه او للموت... وقفل عليها بالمفتاح ونزل وسابها 


وفاء قعدت في الارض ودموعها مغرقه وشها ولنفسها ليه تعملي كدا في انسان حاول يساعدك ويقف جنبك ليه تورطيه ليه... طب افرضي زياد وصله هتبقي مبسوطه لما يقتله... ولنفسها بسرعه لالا هو عمره ماهيوصله... هو هيعرف مكانه منين... وبدموع... يارب احميه يارب انا مش قصدي أازايه مش عارفه ليه هو بذات اللي خطر علي بالي ساعتها مع اني مش اعرفه ولا عمري شوفته غير لما وصلني... يارب احميه واحفظه يارب 


&&تحت عند المنوفي&&... ناديه بدموع للمنوفي. .. ارجوك خرجها... هي مهما كانت بنت اخوك... المنوفي بغضب... بنت اخويه تضيع سمعتنا وتلوث شرفنا وتتجوز من ورانا... والله لازم اشرب من دمها... زياد نزل جري واخد رجالته عشان يدور علي ادهم عشان ينتقم منه... وبعد وقت... رجع بعد مادور عليه او اي حاجه توصله ليه بس مش لاقا حاجه... وبجديه للمنوفي انا لازم... القيه واقتله باي طريقه... مش حته واد ابن امبارح ياخد حاجه ملك زياد المنوفي... المنوفي بجديه ومكر... اهدا كدا وقول هديت... وانا هقولك توصله ازاي وتدفعه تمن غلطته 


****************************

&&عند دينا & & 


وهي قاعده تدعي ان ربنا يطلعها من محنتها علي خير... تليفونها رن وكان الشخص اللي بيكلمها وبيهددها... الشخص المتحدث... انا عايز الاوراق اللي انا قولتلك عليها... وزي ماكنتي بتساعدي جاسر هتساعديني انا كمان... دينا بخوف مخلوط بجديه... انا عمري مها ساعدك ولو اتصلت عليه تاني هبلغ عنك انت فاهم... الشخص بجديه... طب ياحلوه قبل ماتبلغي عني افتكري اني معايه ليكي تسجيلات انتي وجاسر وانتي بتساعديه... وان كانت اختك مكشفتش سرك فاانا بقا هقوم بدور ده.... وهدملك حياتك واسجنك... وشوفي بقا لما حبيب قلبك يعرف حقيقه مراته وام ولاده... هيعمل ايه... وبمكر وخبث... فكري ياحلوه... ياتسلميلي اللي انا عيزه... يا تقولي علي نفسك يارحمان يارحيم وقفل الخط 


دينا دموعها نزلت هي كانت فكره ان الماضي قفل ابوابه بس جه اللي فتحه وفتح عليها طاقه من جهنم 


مؤمن دخل وهي مش حست بدخوله... قرب منها وشاف دموعها وبقلق وخوف عليها... وبهدوء ممكن اعرف مالك وايه اللي مزعلك كدا... دينا بصتله بوجع وحزن... هتقوله انها كانت بتساعد جاسر عشان ياذي رعد وانتقم منها مع انها عمرها مااذيتها... ولا هتقوله انها عرضته لاذي من جاسر عشان تنتقم منه هو كمان... هتقوله ايه ولا ايه 

استخبت في حضنه بخوف من معرفته الحقيقه وضياعه منها تاني... عذاب رعد... ج٢... بقلمي دي دي فتحي... صفحتي باسم... اللهم أسألك الفردوس لوالدى 


مؤمن ضمها ليه بحب وشالها وطلعها اوضتهم وبحب ... ممكن ترتاحي دلوقتي وبعدين نتكلم لما تهدي... دينا بدموع وحزن... ممكن تخليني في حضنك ومش تبعد عني... مؤمن بحب... ممكن جدا وضمها ليه بحب وخوف عليها... لغيت لما نامت وهو قلقان وخايف عليها من حزنها ده 

****************************

&&عند ياسين & & 


راح شركته اللي هو عاملها لما نزل من فرنسا بعد ماصفي كل اعماله هناك... وعمل شركه كبيره في مصر... دخل بابتسامته الجميله اللي بتزيد من وسامته وبتعلق قلوب الكل بيه 


دخل مكتبه والسكرتيره دخلت وراه وبدلع واغراء... ماشاءالله عليك يافندم كل يوم بتزيد وسامه عن اليوم اللي قبله... ياسين بجديه... عارف يااختي اني وسيم مراتي كل يوم بتقولي كدا... اخلصي يله وهاتي الاوراق اللي همضي عليها وبلاش ااسلوبك ده لانه مش هيجيب نتيجه معايه.... لاني بحب مراتي وبعشقها وبتحذير وتاني مره تتكلمي معايه في حدود الشغل وبس 


السكرتيره بتوجس حاضر يافندم.. ياسين مضي علي الاوراق وبجديه... اجمعيلي رؤساء الاقسام عشان نناقش تفاصيل المناقصه الجديده 


وبعد وقت وياسين مجتمع مع رؤساء الاقسام.. وبجديه لهم انا عيزاكم تعرفولي كل تفاصيل المناقصه... ولازم المناقصه دي ترسي علينا انا مش متعود علي الخساره... الكل بجديه... إن شاء الله يافندم مفيش خساره احنا هنشتغل ليلا ونهار عليها وان شاء الله هتكون من نصيبنا... ياسين بجديه... تمام تقدورا تروحوا علي مكاتبكم... 


السكرتيره بتاعت ياسين بره بتكلم شخص في التليفون... انا قولتلك لسه مش سهل ابدا... انا حولت معاه وهو صدني... ولسه معرفش حاجه عن تفاصيل المناقصه الجديده


الشخص بشر... المناقصه دي لو مش ريست عليه ياحلوه مش هتعرفي انا هعمل فيكي ايه... وبشر اكتر.... مش زياد المنوفي اللي يخسر قدام عيل زي ده لسه نازل السوق 


السكرتيره بتاكيد... حاضر يازياد بيه... هعرف كل التفاصيل وهبلغ حضرتك... زياد بشر بعد ماقفل معاها... اخلص من المناقصه دي وافضالك ياادهم الكلب انت كمان 


**************************

&&عند المنوفي & & 


ناديه بدموع ليه... ارجوك خرجها البنت نفسيتها هتدمر ارجوك خرجها... المنوفي بغضب واحنا لما تحط راسنا في الطين... كدا مدمرتناش... وبغضب ليها... انتي تسكتي خالص واحمدي ربنا اني بسمح لحد يدخلها اكل... بس ده لغيت لما الاقي الزفت اللي ضحك عليها واقتلهم هما الاتنين... ناديه بدموع... طب خليني اشوفها وافهم منها هي عملت كدا ليه... المنوفي بغضب اكتر... ابعدي عن وشي الساعه دي احصلك... ناديه خرجت ودموعها علي خدها بسبب حبست بنتها اللي مش عارفه هي عملت في نفسها كدا ليه... وبعد خروجها دخل زياد للمنوفي... وبجديه طمني عملت ايه 


المنوفي... انا كلمت الراجل بتاعنا وفي خلال يومين هيكون وصله بس عيزك تروحله وتديله شويه مواصفات ليه عشان يدخلها علي الكمبيوتر ويعرفه عن طريقها... زياد بشر... يااااه اوي اوي هروحله حالا دانا نفسي اشوفه وانتقم منه وسعاتها هدفنه بارضه وهدفنها هي كمان 


المنوفي بجديه... عملت ايه في اللي اسمه ياسين السيوفي... زياد بمكر... انا شددت علي البنت بتاعتنا انها توصل لتفاصيل المناقصه باي شكل وبعدين احنا هنضرب ضربتنا وهناخدها منه متقلقش... المنوفي بفخر... برافو عليك طالع لابوك صحيح 


*****************************

&&عند رعد & & 


اللواء صبري فاق ولاقا رعد نايمه علي الارض في حضن يامن... قرب منها وباسها من جبينها ورعد فتحت عيونها وبحب صباح الخير ياحبيبي... صبري بحب.... صباح الفل والسعاده ياحبيبتي عامله ايه النهاره وايه اللي منيمك كدا كنتي تعالي نامي في حضني وسيبك من الواد الغتت ده 


رعد بحب... الحب لله ياحبيبي انا احسن النهارده... وبحب اكتر بس انا مقدرش اسيب الواد الغتت ده لانه كل حياتي... يامن كان سمعهم... فتح عيونه وباس جبينها وبحب... ربنا يخليكي ليا يا حبيبتي وميحرمنيش منك ابدا... رعد بحب وعشق ولا منك ياحبيبي 


اللواء صبري بغيظ... مش بقولك مسهوك دانا مش عارف اتلم علي بنتي منك... اعتماد بصوت نايم والله حلال فيك انت دايما واخدها مني اهوا جه اللي اخدها منك انت كمان... ادهم بصوت نايَم هو كمان... لاحولا ولاقوة الا بالله... والله حرام كدا هو انتوا هتفضلوا عاملين زي ناكر ونكير لحد امته وبجديه... انا هقوم اروح شغلي احسن 


رعد قامت لالا ياحبيبي استني اما تفطر الاول... انا هنزل احضر الفطار بسرعه... اعتماد لا ياحبيبتي ارتاحي انتي وانا اللي هحضره... صبري بجديه... لا انتي ولاهي... يامن بمكر... ربنا يخليك لينا ياسياده اللواء دايما تعبينك معانا... صبري بمكر اكتر منه... ده علي اساس انا اللي هحضره ياخفيف يله انزل حضره عقابا ليك علي اللي انت عملته امبارح 


يامن بحب... وانا موافق علي اي عقاب المهَم حبيبتي مش تبعد عني... صبري بغيظ... طب ليه ياخويا قوم يله... وبعد مانزل يامن... رعد بحب حرام كدا يابابا يحضر الفطار لوحده انا ممكن احضره معاه.. صبري... لا قلب ابوكي عشان يتعلم الادب ومش يزعلك تاني انا هقوم ادخل الحمام وبعدين ننزل سوا نفطر... وبعد دخول صبري... رعد لاعتماد... ماما انا هنزل اساعده... اعتماد بحب طب هنزل معاكم اساعدكم ياحبيبتي... رعد بحب لا ياحبيبتي ارتاحي وابقي هاتي بابا وادهم وتعالوا 


ادهم بضحك😂😂😂... انا هقول لسياده اللواء... رعد ضربته علي صدره بهزار وبضحك... قوله وانا هحرمك من الفطار.... ادهم بحب وضحك... لالا خلاص مش هقول ادام هتحرم من الفطار 


رعد نزلت ليامن وهو كان مديلها ضهره وبيحضر الفطار... قربت منه وحضنته من ضهره وبحب وعشق... وحشتني اوي ... يامن لفها ليه وانتي كمان وحشتيني اوي اوي اوي. ولسه بيقرب من شفايفها وانفاسهم بقت عاليه ويدوب لمس شفايفها.... 


جه ياسين وبصوته كله الحق ياسياده اللواء الحق 

... يامن و رعد اتخضوا من وجوده... يامن بغيظ منه... والله العظيم انت مفيش عندك دم خالص... وبغيظ اكتر... انا حاسس انك عفريت ومش بنادم طبيعي زينا... نفسي اعرف انت بتطلع منين ولابتدخل ازاي... وفيه حد بيجي بدري كدا انت فكرتني بالكاتبه دي دي فتحي بتاعت راويه عذاب رعد... لما جتلنا بدري كدا... والله انتوا ناس مش طبيعين ابدا 


كل ده وياسين ورعد مسخسخين علي نفسهم من الضحك من غيظ يامن... ياسين بضحك اكتر 😂😂😂 والله انا والكاتبه دي دي فتحي عادين جدا بس انت اللي مسهوك وعايز تقول الكلمتين في اي مكان وخلاص 


يامن بغيظ اكتر... وانت مالك ياغتت دي مراتي ونقول اللي احنا عيزينه وانت ملكاش فيه... ياسين... بمكر... طب ياخويا يله... عشان نفطر واروح علي شركتي... يامن ومازال علي غيظه... دا علي اساس ان احنا خلفناك ونسناك روح لمراتك خلها تفطرك 


ياسين بضحك... مراتي نايمه وانا جيت عشان افطر معاكم يله بقا عشان جعاااان... رعد بحب عشر دقايق ياياسو والفطار هيكون جاهز... ياسين بحب... تسلمي ياقلب وروح ياسو... يامن بغيظ... اجبلكم شجره واتنين ليمون... اللواء صبري كان نازل وسمعه وبضحك اعمل حسابي في الليمون معاكم... عشان عايز رودي في كلمتين 


يامن بغيظ اكتر... والله انتم حرام عليكم وهتدخلوا النار كلكم... صبري بضحك... اديني بنتي اد شهرين تلاته وانا هسبهالك بعد كدا انت اساس معندكاش دم لان ملحقتش اشبع منها وانت اخدتها مني 


يامن بشبه جديه... مفيش حد هياخد مراتي مني لانها كل حياتي... وبعد مناغشات كتير بينه وبين اللواء صبري... حضروا الفطار وفطروا في جو اسري مليان بالسعاده والحب... 


ياسين بجديه للكل... انا حجزت للكل من اول بكره في الفندق بتاعي في شرم عشان كلنا نقضي اسبوع سوا 


صبري بجديه... صعب جدا ناخد اسبوع كلنا من الشغل... ادهم.. بجديه اه فعلا اسبوع كتير اوي... ياسين انا بقولكم اسبوع مش شهر انا كمان عندي شركتي بس انا عايز ناخد اسبوع كلنا... رعد بجديه... هو فعلا صعب ياياسو ياخدوا اجازه كلهم اسبوع بس ممكن ياخدوا كذا يوم عشان الشغل مش يتاثر بغيابهم ولا فيه حاجه طارئه يبقوا ينزلوا لها ويرجعوا تاني... ايه رايك يابابا في الحل ده 


اللواء صبري بجديه... وحب تمام كدا ياقلب ابوكي... ياسين تمام يبقا الكل يجهز للسفر بكره وانا هكلم كرم ومؤمن يجوا ويجيبوا مراتتهم معاهم وكمان هكلم عدي... وان شاء الله الطياره هتكون بكره س ٥ م 


الكل خلاص تمام إن شاء الله.... ياسين راح علي شركته وكمان اللواء صبري ويامن وادهم راحوا الجهاز 


رعد واعتماد قعدوا يتكلموا شويه واعتماد قررت تمشي عشان كنزي لانها سيبها من امبارح مع الداده... ولسه هتخرج قابلت يامن عند باب الفيلا ورعد كانت بتوصلها... يامن اتحرج لما شاف اعتماد هو كان مفكرها انها مشت... وبتوتر انا نسيت اااا.... اعتماد بحب... ربنا يسعدكم ياحبيبي وسابتهم و خرجت 


رعد بمكر وبسؤال... تكاد تعرف اجابته... فيه ايه ياحبيبي نسيت ايه... يامن قرب منها ومن غير تنبيه ولاسابق انذار... التهم شفايفها بعنف وشراسه.... ورعد بادلته بوسته بحب وعشق..... وبعد وقت كبيييير... سابوا بعض عشان يتنافسوا.... يامن سند جبينه علي جبينها وبعشق.. كنت ناسي ده وبهمس... وحشتني اوي... انا موحشتكيش... رعد بصوت مبحوح اثر بوسه يامن لها... كلمه وحشتني دي لو قولتها يبقا بظلم مشاعري بيها... يامن شالها... وطالع بيها علي السلم... امال ايه... رعد خبت نفسها في حضنه وبهمس... انا همووووت علي كل لمسه من لمسات... علي جنانك علي علي... يامن كان وصل بيها وحطها علي السرير وبهمس يخطف القلوب... علي ايه تاني ياقلب وعقل يامن... رعد بهمس اكتر منه... هموووووت وتقولي الكلمتين... يامن بعشق وحب...و انا مش هقولك كلمتين وبس دانا هقولك قاموس كلمات.... وبالتفصيل الممل كمان... رعد بدلع واغراء... امووووت فيك وانت بتقولهم بالتفصيل الممل.... يامن قرب منها زياده وبحب تعالي يالي مجنناني ومعذباني ومطيره النوم من عيني ورجعتيني من الشغل علي ملا وشي من تاني. .. رعد بضحك وخبث... علي فكره انت كلام وخلاص.... يامن بشراسه واشتياق... انا مش هرد عليكي غير بكدا... وفي لحظه كان مقطلعها هدومها ورميها.... وشفايفه التهمت شفايفها بشراسه وعنف اكبر وايديه عرفت طريقها لمنحيات جسمها... ورعد اتجاوبت معاه بكل عشق واشتياق... 


وبعد وقت كبيييير.... وهما مع بعض... يامن واخد رعد في حضنه وهم شبه عاريا... وبهمس كنت هموت لو مكنتش رجعت تاني... والله كنتي وحشاااني مجنون... رعد بحب... والله وانت كمان يا حبيبي كنت وحشني اوي... يامن بمناغشه ومشاكسه لها... بصراحه كان واضح وانتي معايه من شويه... رعد اتكسفت وضربته علي صدره وخبت وشها في حضنه يامن شدد َمن ضمته لها وبَمشاكسه امووووت انا فيكي وانتي مكسوفه كدا... رعد... انت قليل الادب علي فكره... يامن... بحب وعشق... وانا بعشقها عشان بتكون معاكي


وبعد وقت وهما مع بعض... اللواء صبري رن... يامن بضحك... واضح ان ابوكي هيعلقني عشان سبت الشغل وجيت وانا عندي شغل كتير... رعد بضحك وحد قالك سيب الشغل وتعاله.... يامن بهمس... والله كنت هموت عليكي وكنتي وحشاني اوي... وبيقرب من شفايفها تاني... تليفونه رن تاني... رعد بضحك اكتر... رد عليه بدل مايجيبلك البوكس ويجي يخدك بالعافيه.... يامن بجديه... انتي بتقولي فيها... اقسم بالله يعملها... دا ده مش بيهموا حاجه....


 وبثبات فتح المكالمه... الو ياسياده اللواء انا في مهمه شغل بره وقدامي ساعتين تلاته ويمكن اكتر وياريت لو تستبعدني النهارده وتدي لحد الشغل بتاعي 


صبري بعنف وجديه... قسم بالله لو مجيت في خلال عشر دقايق لاكون بعيتلك البوكس واخدك علي اي وضع انت فيه فاهم ولا افهمك اكتر... يامن بشبه ضحك... وربنا فاهم اقسم بالله فاهم... صبري بغضب.. يله انا مستنيك وانا ليه معاك شغلي لما تيجلي... كل ده ورعد سامعه المكالمه لان يامن كان بيتكلم من الاسبيكر.... وبعد ماقفل الخط... يامن بضحك ابوكي شكله هيروقني... رعد قربت منه وهي بتشد الغطاء عليها... مش تخاف انا هتوسطلك عنده... يامن بضحك بلاش انتي لانه بيغير عليكي مني وهيتغاظ اكتر... رعد بضحك خلاص مش هتوسطلك ويله روحله بعربيتك بدل ماتروحله بالبوكس... يامن بضحك😂😂😂... ربنا يطمنك ويهديلي ابوكي.... وبعد ما قام اخد شور ولبس وودع رعد قلبه وراح الجهاز.


رعد بعد يامن مانزل... رنيت علي اللواء صبري... وبحب ومكر... وحشني اوي اوي ياحبيبي... صبرى بمكر اكتر منها... متحوليش يابنت صبري عشان كدا كدا هعاقبه ويمكن مخلهوش يروح النهارده ويبات في الجهاز عما يخلص شغله.... رعد بحب.... واهون عليك ياحبيبي اهون عليك...صبري بحب لا مش تهوني عليه عشان انا هطلع عنيه هو مش انتي.... رعد بحب اكتر... وهو انا ايه وهو ايه مش واحد يعني.... صبري... لا دانا مصدقت عشان اعلمه الادب.... رعد خلاص ياحبيبي اللي انت عيزه اعمله... بس انا مش هنام غير لما يجي حتي لو جه الصبح


رعد بعد ماقفلت معاه اتصلت علي بابا زوزو عشان تخرج معاهم في الايام اللي هيقضوها في شرم وهو رفض... بس بعد اصرار رعد ليه... وافق انها تروح معاهم... واكدتله انها هتكون في حمايتها وهتاخد بالها منها وكان هدف رعد ان زوزو وعدي يتقربوا من بعض اكتر في الاجازه دي 


 بعد اللواء صبري ماقفل معاها يامن وصل... اللواء صبري... بجديه وهدوء عكس اللي جواه اتفضل خلص شغلك ولو مخلصتهوش في الجهاز تاخده البيت وتخلصه لانك عارف ان احنا اجازه بكره فلازم نسلم كل حاجه خلصانه... يامن بجديه... ان شاء الله هخلصه كله... ولسه هيمشي... اللواء صبري بجديه... المره دي هعديها عشان خاطر رعد بس المره الجايه مش هعديها ابدا وسابه ومشي... ويامن عرف انه هو عدهاله عشان رعد... عذاب رعد... ج٢... بقلمي دي دي فتحي 

*********************************

&&في شركه ياسين & & 


ياسين خلص ورق المناقصه... وشيري سكرتيره ياسين... صورت ورق المناقصه وبعتته لزياد المنوفي... عشان يعمل حسابه ويضرب ضربته وياخد المناقصه من ياسين... اللي المفروض معادها بعض يومين 


وعرف ماندوا صاحبه انه بنفسه يقدم ورق المناقصه لانه هيسافر يقضي كام يوم... ياسين بجديه لماندوا... عيزك تكون عنيه اللي بشوف بيها في الشركه... ومش عايز اي أخطاء وعنيك تبقا على الكل 


ماندوا بضحك 😂😂😂 والله مالايق عليك دور الجد ده ابدا... ياسين بضحك 😂😂😂 والله طول ماانت معايه هنخربها مش عارف ايه اللي خلاني اتهف في عقلي واجيبك معايه من فرنسا 


ماندوا... بضحك... طول عمري معاك في كل مصايبك انكر بقا وبضحك اكتر 😂😂😂 بيقول ايه... ياسين بضحك قول اخرت صبري قول... ماندوا وهو مازال بيضحك... مفيش قدامك عروسه تكون مستغنيه عن نفسها وامها داعيه عليها عاااايز اتجوز عاااايز اتجوز 


ياسين بضحك 😂😂😂 والله فيه بس خايف عليها منك لانها حاجه كدا بسكوته وبضحك اكتر 😂😂😂 وانت رمرام وبتاع بنات وكمان عنيك زايغه... ماندوا بضحك... اعتبرني اني اتعميت ولايم صحبك عليها... ياسين بضحك 😂😂😂 ده بعينك والله... ماندوا طب ناولني دي وانا اتوب علي ايديها... ياسين بضحك لالا دي مش سكتك خالص... ماندوا لسه هيرد قاطعهم خبط الباب... 


وكانت شيري... ياسين بيه... مهندسه التصميمات اللي احنا عملنا اعلان عشانها جت... ياسين بجديه خليها تدخل... وبعد دخول المهندسة... ياسين بجديه وبترحيب... ايه ده مش ممكن جني اخت الرائد عدي 


جني بابتسامه تظهر غمزتها استاذ ياسين هو حضرتك صاحبه الشركة دي... ياسين بضحك 😂😂😂استاذ ايه الله يحبر بخاطرك... انا ياسين بس... انتي قبل كل شيء انتي اخت اعز اصحابي... وكمان انا كنت بشوفك بس مكنتش اعرف انك مهندسه تصميم... وبجديه لو كنت اعرف كنت طلبت منك تيجي تشتغلي معايه علي طول من غير مااعمل اعلان


جني بجديه... مش يمكن شغلي مش يعجب حضرتك... ماندوا مزبهل من رقه جني وشكلها وجمالها اللي سرق قلبه وعقله... وبتوهان وهو باصص لجنا... إنشالله عنه ماعجبه... هيعجبني انا... سيبك منه وتعالي اشتغلي معايه انا 


جني بجديه..لماندوا.. . ياريت يا فندم تتكلم معايه بطريقه غير كدا لاني مش بحب الاسلوب ده في الكلام 


ماندوا بتوهان اكتر... امال بتحبي ايه ياقلب وروح الفندم لالا فندم ايه بقا دانتي اللي فندم وانا اللي بشتغل عندك... ياسين ضحك بصوته كله 😂😂😂 واخد كوبايه مايه وكبها على وش ماندوا عشان يفوقه من التوهان اللي هو فيه... وبضحك 😂😂😂 يخربيتك دانا كنت خايف عليها منك دلوقتي انا اللي خايف عليك منها 


ماندوا بغيظ منه بسبب المايه والله لازم اردهالك... وبغمزه لجني وسؤال هي دي اللي قصدك عليها.. ياسين بضحك ايوا هي... ايه رايك بقا... ماندوا وهو بيبص لجني... دانا توبت الي الله وندمت علي فعلت... ياسين بضحك😂😂😂 بركاتك ياشيخ ماندوا بركاتك 


جني بعدم فهم... هو فيه ايه يااستاذ ياسين اعتقد ان وجودي غير مرغوب فيه... ياسين بجديه... لالا والله مافيه الكلام ده هو بس سوا تفاهم واتحل خلاص... وانا واثق انك هتكوني مميزه في شغلك وتثبتي كفائتك في الشغل... ومن بكره ماندوا هيدربك علي الشغل وهو اللي هيكون مسئول عنك لغيت لما ارجع من السفر... ماندوا بضحك 😂😂😂 والله اول مره تقول حاجه حلوه والله انا طول عمري بحبك 


جني باعتراض... وهدوء. .. انا اسفه ياأستاذ ياسين... بس انا عيزه حد تاني يدربني غير الاستاذ ماندوا... ماندوا باستغراب... وليه بقا يااختي ان شاء الله... وبغيظ من اللي هي قالته... رجل كنبه انا ولا رجل كنبه... ولا متكونيش فكراني جاي من علي عربيه دره... وبجديه علي فكره انا مهندس كؤفا... يعني مفيش حد هيدربك احسن مني 


جني بنفس هدوءها... لوسمحت يااستاذ ياسين.. انا عيزه حد تاني يدربني والا مش هقدر اقبل الشغل في شركه حضرتك... ياسين بجديه... طب ممكن اعرف سبب رفضك ايه ... جني بهدوء افضل احتفظ بالسبب لنفسي.... ياسين بجديه ماشي... طب انا هخلي شيري السكرتيره تدربك تمام كدا... جني بهدوء وجديه... ايوا تمام كدا عن اذنكم... وبعد خروجها 


ماندوا باستغراب... بقا فيه بنت ترفض تكون قريبه من ماندوا والله البت دي مجنونه مبقاش ماندوا لو معرفتهاش انا مين... ياسين بجديه... البنت دي مش زي البنات اللي انت عرفتهم او عكيت معاهم... واوعي تفكر اني هسمحلك تضمها من ضمن البنات اللي انت تعرفهم... لانها اخت اعز اصحابي وكمان رعد بتحبها جدا... واي حاجه تخص رعد انا مابتهاونش فيها ابدا... وبجديه اكتر... ميعاد المناقصه بعد يومين ابقا قدمها انت بنفسك... وتخلي بالك من كل صغيره وكبيره في الشغل... وسابه وخرج... وماندوا قعد سرحان في عيون جني وغمازتها... ورفضها انه يدربها. .. جننه اكيييد


***************************

&&عند يامن ورعد & & 


يامن خلص الشغل اللي قدر يخلصه في الجهاز والباقي اخده علي بيته... ودخل المكتب يخلص شغل من غير مايعرف رعد عشان مش يتعبها معاه... وبعد وقت كبير رعد استغيبته... وبسوال لنفسها معقول ده كله في الجهاز... انا هرنله اطمن عليه... وفعلا رنتله... يامن رد عليها بصوت نايم.... رعد انت فين ياحبيبي... يامن بنوم... انا تحت في المكتب بخلص شغ... ولسه مش كمل وراح في النوم... رعد نزلت وراحت ليامن المكتب... وكان نايم ومرجع ضهره لوراء من كتر التعب... رعد قربت عليه وقعدت علي رجله... وبتمشي ايديها علي شعره وعلي وشه... وبهمس حبيبي حبيبي ... مينو... يامن بنوم... فيه ايه ياحبيبتي... رعد بحب... فيه انك لازم تقوم تنام وتستريح...يامن بنوم وحب... لا روحي انتي ياحبيبتي ارتاحي... وانا شويه كدا... هخلص واجي وراكي 


رعد بحب اكتر... عشان خاطري يامينو... مش هقدر انام لوحدي قوم يله عشان خطري... يامن قام وهو شبه نايم... يله ياقلب مينو يله... وفعلا طلعوا اوضتهم... ويامن اخد... رعد قلبه في حضنه ونام 


&&وبعد وقت & & 

رعد سحبت نفسها من حضن يامن... اللي من كتر التعب مش حس بيها... رعد نزلت... ودخلت المكتب عشان تكمل شغل يامن وتساعده... وفضلت تشتغل لغيت الصبح... ويامن فاق و ملقهاش جنبه... اتخض وقام يدور عليه ونزل تحت وشاف اوضه المكتب نورها شغال...دخل ولاقا رعد قعده علي المكتبه وبتشتغل... قرب منها وبحب ليه تتعبي نفسك ياقلب مينو... رعد بحب.... تعبك راحه ياحبيبي... وبعشق انا مستعده اعملك اي حاجه تريحك المهم انك ترتاح... يامن قرب عليها زياده... وشالها... وبهمس وعشق... تعالي وانا اقولك ايه اللي بيريحني... رعد بهمس ....ايه اللي بيريحك... يامن بعشق وهمس نوصل بس لاوضه النوم وانا اقولك... رعد طيب والشغل مش هتبعته للجهاز قبل مانسافر... يامن... بهمس هبعته بس مش قبل مااقولك كلمتين.... ودخل بيها اوضه النوم... وحطها علي السرير... وبهمس وحشتني اوي اوي... رعد بهمس اكتر منه انا لحقت اوحشك... احنا كنا مع بعض الصبح... يامن بعشق... حتي لو كنتي معايه من دقيقه واحده برده هتوحشيني... رعد بهمس... طب وريني انا وحشاك اد ايه... يامن بهمس... تعالي وانا اقولك... ودخلها معاها في دنيا العشاق دنيا يامن المجنون ورعد قلبه 


*************************

تاني يوم 


الكل اتجمع عشان يسافروا شرم الشيخ في الفندق بتاع ياسين 

اللوا صبري واعتماد،،، ورعد ويامن

ياسين وبوسي ،،،، وزوزو وعدي

ودينا ومؤمن... وكرم وملك... وادهم

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹


✍️توقعاتكم👇👇👇


👈ايه ريكم في الرومانسيه اللي بين رعد ويامن... وياترا الايام هتفضل وردي كدا بينهم ولا هيظهر اشخاص جدد يقلبوها لعواصف وبراكين؟؟؟ 


👈دينا هتخدع لتهديد الشخص اللي بيهددها ولا هتعمل ايه... وهو مين... ورعد هيكون لها دور معاهم ولا ايه؟؟؟ 


👈زياد هياخد المناقصه من ياسين ولا لا... وهيقدر يوصل لادهم فعلا ويقتله... ولا حاجه هتحصل تمنعه ؟؟؟ 


👈هيعملوا ايه في الاجازه اللي هما طالعنها... وياسوا هيعمل فيهم ايه ؟؟؟

❤عذاب رعد..الجزء الثاني❤


البارت👇4👇


الكل سافر وياسين كان حاجز لكل واحد وأميرته جناح خاص بيه وكل واحد اخد اميرته ودخل الجناح المخصص ليه وادهم وعدي وزوزو كان كل واحد ليه اوضه لوحده... واتفقوا انهم يرتاحوا النهارده من تعب السفر لان رعد ودينا حوامل فقروا يرتاحوا وينزلوا من اول بكره... كل واحد مع اميرته في جناحه بيقضي ليلته علي راحته


رعد دخلت وكان باين عليها الارهاق والتعب من السفر... يامن قرب منها وهي قاعده وبحب... اسف حبيبتي اكيد المشوار تعبك وبجديه بس انتي لو كنتي رفضتي كنت هلغي موضوع السفر ومش هنطلع 


رعد مسكت وشه وبحب... لالا ياحبيبي مش يهون عليه ابدا اضيع الاجازه عليكم انا هترتاح شويه وهبقا كويسه... يامن بحب وعشق... طب يله ياقلبي خدي شور وبعدين ارتاحي... رعد بتعب لالا انا هنام وبعدين هبقا اخد شور لما اصحي... يامن شالها ووادها الحمام وبحب وهو لسه شايلها ده لو حبيبك مش معاكي بس انا معاكي وهاساعدك رعد خبت وشها في كتفه وبكسوف لالا مش ينفع ابدا اخرج انت وانا هاخده لوحدي 


يامن تجاهل كلامها ونزلها وقفل باب الحمام... ودخل تحت الدش ودخلها معاه... وفتح المايه عليهم وهما لبسين هدومهم... رعد بدهشه انت مجنون... يامن بعشق... انا مجنون بيكي... وبهمس انتي متعرفيش انتي ايه بالنسبه لي... رعد بهمس اكتر والمايه نزله فوقهم وبمكر لا مش عارفه انا ايه بالنسبالك 


يامن بهمس اكتر... انتي حبيبتي... ومراتي... وامي... وابويه... واخويه... واختي... وكل دنيتي... كل كلمه كان بيقولها وهو بيبوسها في اي مكان يقابله... وبيقرب من رعد اكتر واكتر... ورعد خلاص معدتش قادره تستحمل طوفان عشق وحبه اكبر من كدا... نست تعبها ونست المايه اللي نزله فوقهم... ورفعت نفسها لمستواها... ولفت ايديها حوالين رقبته... وقربت شفايفها من شفايفه بدعوه صريحه منها ليه... وهو لبى... دعوتها بكل حب وعشق وشغف... ويامن كان عايز اكتر من كدا بكتييير... بس لاحظ ان رعد بردانه وجسمها بدا يرتعش من البرد... اخد البورنس من الحمام وساعدها في خلع هدومها ولبسلها البورنس وهو كمان غير هدومه ولبس بورنس... وخرجوا... بره الحمام... يامن ساعد رعد... في لبس هدومها... وشالها وحطها علي السرير وغطاها كويس... ورجع هو لبس... وخلي الاضاءه هاديه ونام جنبها علي السرير واخدها في حضنه بحب وعشق 


وبهمس حبيبتي لسه بردانه... رعد بحب لا ياحبيبي بقيت كويسه... يامن طب ياحبيبتي اطلبلك حاجه دافئيه عشان تدفيكي... رعد بحب وعشق وثقه... استحاله حاجه تدفيني غير حضنك ياحبيبي... حضنك هو الامان ليه والدافء الحقيقي لقلبي... يامن زاد من ضمته وبهمس... ربنا يخليكي ليه وميحرمنيش منك ابدا يا حبيبتي... رعد بحب... ويخليك ليا ياحبيبي... وبعد وقت من حديثهم لبعض رعد نامت في حضن يامن 


وكل واحد قضئ ليلته مع اميرته زي ماهو عايز


****************************

عند وفاء... لسه مازالت محبوسه... وبيدخلها الاكل و الباب يتقفل تاني... بس كل اللي مصبرها علي اللي هي فيه انهم مش عارفوا يوصلوا لادهم اللي سرق قلبها من اول مره شافته فيها... وناديه بتحاول... تخلي المنوفي يسمحلها انها تشوف بنتها بس لاسف كل مره يرفض انها تشوفها 


************************

المنوفي وزياد مستنين يضربوا ضربتهم وياخدوا المناقصه ويضيعوها علي شركه ياسين... ولاسف الراجل بتاعهم كشف ليهم شخصيه ادهم وعرفوا يوصلوا ليه... زياد بتوعد وشر والله ونهايتك قربت ياسياده الملازم... كلها كام ساعه و نترحم عليك ولاونك مش تستاهل الرحمه... عذاب رعد الجزء الثاني... بقلمي دي دي فتحي... صفحتي باسم اللهم أسألك الفردوس لوالدى 


***************************

&&في فندق ياسين&& 


الكل صحا في الفندق... ونزلوا تحت عشان يفطروا كلهم في جوا مليان بالحب والسعاده 


ياسين بجديه للكل... احنا عيزين... نعمل برنامج عشان نستغل كل دقيقه احنا فيها هنا... الكل تمام واحنا معاك في اي حاجه... ياسين... طب يله ننزل نتفرج علي البلد شويه وبعدين نيجي ونزل المايه ولا حد ليه راي تاني 


زوزو بعفويه... انا انا ... ياسين بضحك قولي ياستي عيزه ايه... زوزو بضحك عيزه اركب عجل... ياسين سكت ومره واحده... انفتح في الضحك 😂😂😂 عيزه ايه يااختي زوزو اتكسفت وسكتت... ياسين والله فكره حلوه وبمكر ليامن... حتي اخد رودي علي عجله قدامي... يامن بغيظ... جرب كدا... وانا اخليهم يترحموا عليك النهارده والله... ياسين... استني وشوفي والله لازم اطلع جناني عليك يامسهوك انت... 


ياسين بضحك لزوزو... بصي ابقي خدي دودي بتاعك وراكي او قدامك المهم انك تركبيه معاكي وخلاص... عدي بجديه... انت بتقول ايه ياياسين انت اتجننت... ياسين بضحك😂😂😂.... نعم ياقلب وروح ياسين عايز ايه... عدي اقسم بالله انت مشكله... ياسين بضحك... احسن مااكون نكدي ومعقد زيك... وبقولك ايه احنا جاين هنا عشان نفرفش ونضحك... مش عشان نكتئب.. عدي بغيظ سبتلك الفرفشه ياعم الفرفوش... كلهم ضحكوا.... ونزلوا البلد كلهم وبعد وقت رجعوا علي الفندق تاني 


ياسين يله بقا كل واحد يجهز عشان هننزل المايه وبضحك وبيبص لرعد وانتي بقا بالبطيخه بتاعتك دي تركني علي جنب وتتفرجي... رعد بضحك... لا ياخويا عادي انا هنزل معاكم... ياسين بضحك براحتك بقا 


وبعد وقت... دينا وملك وبوسي واعتماد لبسوا مايوهات اسلاميه... و اللواء صبري و كرم وياسين ومؤمن لبسوا مايوهات وكل واحد اخد اميرته ونزل بيها المايه 


وزوزو كمان لبست مايوه اسلامي ونزلت وعدي اول ماشافها جايه عليهم... راحلها بخطوات سريعه وشدها من ايدها ودخلها اوضتها... وبعنف وتحذير... لو مخلعتيش البتاع اللي انتي لبساه ده حالا... مش هتعرفي انا هعمل فيكي ايه... زوزو عجبها اوي انه غيران عليها وقربت منه... وبهمس ليه هو وحش عليه يعني وبتلف حوالين نفسها


عدي بتحذير... قدامك خمس دقايق... تكوني غيرتي فيه ولبست لبس تاني ولسه هيخرج... لاقا زوزو وراه ... عدي بجديه... وده من ايه ان شاء الله.... زوزو بمكر... انا عاجبه نفسي كدا ومش هخلعه... وبمكر اكتر... تقدر تقولي عيزني اخلعه ليه 


عدي بعنف... قولتلك اخلعيه يعني اخلعيه... وبلاش تستفزيني.... زوزو باستفزاز... قولتلك مش هخلعه يعني مش هخلعه... عدي بعنف وغضب... يبقا انتي الجانيه علي نفسك ومش هتخرجي من اوضتك... وفي لحظه... كان قافل الباب عليها بالمفتاح ومشي... زوزو قعدت في الارض تعيط.... هي كانت نفسها يقولها انه هو غيران عليها او اي حاجه ترضي قلبها... بس هو بيتحكم فيها وبس... هي كانت هتخلعه بس كانت نفسها تسمع منه انه غيران عليها... خلعت المايوه... وفضلت في اوضتها... هي كانت جايه عشانه وادام هو قفل عليها يبقا مش عايزها ولا عايز يشوفها... هي فسرت لنفسها بكدا واكتفت بتفسيرها 


****************************

&&في جناح رعد ويامن & & 


يعني ايه مش هلبس مايوه وانزل معاهم.... يعني اي واحده حامل مش بتلبس مايوه... ولا مش ينفع تنزل المايه... علي فكره ده عادي جدا... دي الستات الاجانب... بيقوا حوامل وفي شهرهم الاخير وينزلوا المايه عادي.. وبيعملوا رياضه كمان... وبيعملوا كل حاجه بحريه مطلقه... بس انا في السابع ومش عايزني انزل المايه... طب ليه... 


يامن بهدوء... اولا... انتي مش اجنبيه... وثانيا... انتي مش زي اي حد... حتي لو مكنتيش حامل... مكنتش هنزلك المايه برده... وبجديه... لو حابه تنزلي المايه وتلبسي مايوه يبقا نروح مكانا في الجزيره وتلبس زي ماانتي عيزه... وتعملي كل اللي انتي عيزاه... اما تنزلي قدامهم وانتي لبسه مايوه لا والف لا... عذاب رعد ج٢... بقلمي دي دي فتحي 


رعد بغيظ... اشمعنا كل واحد نزل هو ومراته المايه... يامن بنفس هدوءه... انا مليش دعوه بحد... وبجديه... انتي بتاعتي وبس واستحاله حد يشوف جسمك غيري... فاهمه ولا اعيد كلامي تاني 


رعد بشبه عنف... بس ده مايوه اسلامي ومحدش هيشوف جسمي... يامن علي نفس هدوءه... انا قولت اللي عندي... يا كدا يااما مش هننزل تحت النهارده... رعد بغيظ اكتر... والله انت وحش ... وانا مش بحبك وهتروح النار... وسابته ونزلت... يامن ابتسم... علي عفويتها في الكلام ونزل وراها 


الكل كان في المايه... صبري واعتماد... ياسين وبوسي... مؤمن ودينا اللي بتحاول تداري حزنها عشان محدش يلاحظ... وكمان ادهم... عدي اللي كل شويه يبص علي زوزو انها تيجي... علي امل انها تتصل بالهوم سرفز... يفتحلوها الباب وتيجي... 


رعد قعدت زعلانه علي الشاطئ... ويامن قرب منها وقعد جنبها... وبحب ممكن اعرف رعد قلبي زعلانه ليه... انا عملت ايه عشان تخصمني كدا وتزعل مني كدا... رعد ساكته وبتبص عليهم وهما فرحانين وبيهزروا سوا في المايه وبيرشوا علي بعض... 


اللواء صبري... لاحظ وطلع من المايه وساب اعتماد... وقرب من رعد... وبسؤال مالك ياقلب ابوكي زعلانه ليه... رعد بهروب... لامفيش ياحبيبي بس تعبانه شويه... صبري فهم من عيونها وقعدتها علي الشاطئ... ان يامن مانعها تنزل المايه وغيران عليها...


والكل كان في المايه ضحك وهزار... والكل فهم ان رعد مش نزلت المايه عشان حملها مش عشان يامن غيران عليها... ويامن كمان مش نزل... وبعد وقت الكل طلع من المايه بعد ماقضوا وقت جميل... وكل واحد اخد اميرته وطلعوا ياخدوا شور وينزلوا عشان يتعاشوا سوا... الا رعد اللي رفضت تطلع الجناح بتاعها وقالتلهم انها هتستناهم عما ينزلوا 


*******************************


اللواء صبري... اخد يامن عشان يفهم منه ايه اللي حصل بالظبط... يامن في الاول هرب من الكلام... ولما لاقا مفيش مفر من حصار اللواء صبري... حكاله كل حاجه حصلت... و باستغراب... بس انا مش عارف هي ليه زعلانه كدا... هي علي طول بتتفهم للمواقف اني بغير عليها... ليه بقا اخده مني الموقف ده 


صبري بجديه... عشان انت غبي وهتفضل طول عمرك غبي ولسه انت مش فهمت رعد ولو فهمت اي ست... وبجديه... تعرف... انت ممكن تعمل كل اللي انت عيزه من الست... حتي لو كان ضدد رغبتها... بس تعمله بلحيله... والمسايسه... يامن بعدم فهم يعني ايه انا مش فاهم


صبري بجديه... يعني اي بنت... ممكن تعملك كل اللي انت عيزه حتي لو كان ضدد رغبتها بالحب والمسايسه والتفاهم والنقاش ومش تبين لها انك دكتوري في الرائ وان رايها مش مهم عندك... ويا اما تنفذي اللي انا عيزه... يااما خلاص... وده اللي انت نفذته مع رعد... انك فرضت عليها رايك وسلطك... ومش ادتلها مجال انها تقتنع برايك انت... انت جبرتها انها تنفذ اللي انت عيزه علي حساب اللي هي عيزاه 


انت ممكن تعمل اللي انت عيزه بس برضاء مش بالغصب ابدا... انت محيت شخصيه العقيد رعد اللي اسمها لوحده بيرعب بلد... وفرضت عليها شخصيتك انت... المفروض حتي لو رايها غلط المفروض انك تحتويها وبلاش تفرض سلطك ورايك عليها 


يامن بصدمه... بس انا عمري ماعملت كدا مع رعد لاني بحبها وبحترم رايها وقررتها وعمري مافرضت عليها راي او حاجه كل الحكايه اني غيران عليها مش اكتر 


صبري بجديه... لا انت فرضت رايك وسلطك عليها وعلشان هي بتحبك ومش عيزه تزعلك سمعت كلامك... ياريت تصلح اللي انت عملته ومش تزعلها تاني... وبجديه اكتر لاني بصراحه مش ضامن نفسي انت لو زعلتها تاني انا ممكن اعمل فيك ايه وسابه ومشي... ويامن لام نفسه كتير... انه وصلها لكدا... وكمان سكتت ومش عتبته وسكوتها ده وجعه اوي... واخد نفسه وراحلها الجناح بتاعهم

************************

&& عدي && اخد شور ونزل عشان يتعشا وكان مستني زوزو تنزل بس منزلتش... وبعد العشاء كل واحد اخد اميرته وطلع علي الجناح بتاعه 


عدي طلع خبط علي اوضه زوزو... واما مش فتحت... فتح هو بالمفتاح ودخل لقاها... نايمه زي الملاك او بمعني اصح عامله نفسها نايمه... قرب منها وقعد جنبها علي السرير... وشاف دموعها... وبهدوء... زوزو... زوزو فتحت عيونها اللي ورامه من كتر العياط... وبصتله بحزن ودموعها نزلت تاني... البصه دي مع دموعها... كانت كفيله انها تخلي عدي يشدها لحضنه... وباسف انا اسف والله اسف 


زوزو زادتت في العياط... وشهقاتها علت بزياده ... عدي بهمس وهي في حضنه... هشش خلاص بقا كفايه عياط والله عياطك ده... واجع قلبي اوي... زوزو لسه مكمله عياط... عدي عشان يخفف عنها وتسكت لان دموعها سكاكين بتقطع في قلبه... وبضحك... طب توت توت يارب اموت لو مش سكتي 


زوزو سحبت نفسها من حضنه وبضحك علي دموع... بعد الشر عليك وبجديه ان شاء الله انا بدالك وانت لا... عدي مسك وشها بحب... انا اسف مقصدتش ازعلك كدا حقك عليه... زوزو بصتله ونفسها يقولها انه كان غيران عليها ومش عايز حد يشوفها كدا... عدي فهم من نظرات عيونها... وبهدوء... وصدق... ايوا كنت غيران عليكي... ايوا مكنتش عايز حد يشوفك وانتي لبسه كدا... زوزو... رمت نفسها في حضنه... وبدموع... ياااااه كان نفسي اسمع منك كدا وبس 


عدي... واديكي ياستي سمعتي... ممكن بقا تقومي تغسلي وشك اللي بقا زي البيلياتشو ده عشان ننزل نتعشى ... زوزو بزعل بقا انا بيلياتشو... عدي بضحك... احلي واجن بلياتشو شوفته في حياتي... ممكن يله... زوزو بحب وتتعشى معايه... عدي... وهتعشي معاكي 


زوزو دخلت الحمام... غيرت هدومها وظبطت نفسها... ولسه هتخرج... عدي قعد وربع ورجع ضهره لورا... وشبك ايديه حوالين صدره... وبجديه... انتي رايحه فين كدا.. زوزو باستغراب... هننزل عشان نتعشي ولا غيرت رايك... عدي... بجديه... لا مغيرتش... بس انا قولتلك ظبطي وشك... مش البسي فستان اختك الصغيره وتعالي


زوزو بغيظ... يعني ايه... عدي بجديه... يعني تلبسي حاجه كويسه يااما مفيش نزول... زوزو بتلف حوالين نفسها... وبغيظ وماله دا بقا ان شاء الله... عدي بجديه انا قولت... اللي عندي... زوزو بغيظ اكتر... هغيره... وكل اما تجيب فستان عشان تلبسه ميعجبش عدي... زوزو بزهق... طب ايه رأيك لو جبتلي قميص وبنطلون من بتوعك البسهم وانزل بيهم... عدي بضحك وبمكر... والله فكره برده استني هروح اجيبلك واجي... زوزو بغيظ عاااا والله انت غتت وغلس وهتروح النار.... عدي باستفزاز... والله لو قولتلي عاااا للصبح... مفيش خروج باللبس عريان يعني مفيش خروج باللبس عريان... وبعد وقت واخيرا عدي وافق... علي بلوزه وبنطلون واسع... ونزلوا يتعشوا 


****************************

&&عند رعد ويامن&& 


يامن دخل ولقا رعد اقعده علي السرير وبتتصفح فيه فونها... كره نفسه لما لقاها حزينه كدا... بسببه وهي اللي بتحاول تسعده بتشي الطرق... راح قعد جنبها... وبهدوء وحب... ممكن اعرف حبيبتي مشغوله في ايه... رعد بهدوء مش مشغوله ولا حاجه... يامن بحب... امال حبيبتي بتعمل ايه علي الفون دلوقتي... رعد علي نفس هدودءها.... كنت بقرا... خاطره للكاتبه دي دي فتحي ... يامن باستغراب... غريبه انتي لسه فكراها... رعد اه فكراها وبتابع الجزء الثاني بتاعتها لروايتها عذاب رعد...وكنت بقرالها خاطره وهنام... يامن بحب... طب ممكن اقراها معاكي وننام سوا... رعد بهدوء اه ممكن... وبدوا يقروا فيها هما الاتنين...


 وكانت قصيده اسمها،،، 👇👇👇


💗 رفقاً بالقوارير👭 ايها الرجال 👬 💗

،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،، ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،    


👈المرآه كائن ضعيف ...خلقت انت لتكون سندها ومصدر قوتها ...وتكون لها مصدر للحب والاحتواء والحنان والاهتمام ....فجميع النساء ...عندما يهمس لها الرجل بكلمات غزل وحب 👈 تهيم معه وتطير فوق السحاب وتكون اسعد النساء ...وعندما يقول لها 👈 

👈بحبك ...وانتى كل حياتى و انا السند ليكى عندما يميل عليكى الزمن 👈 تحس انها امتلكت الدنيا وما عليها


👈وعندما يعنفها ويقول لها كلام جارح او كلمات مؤلمه او يستهين بمشاعرها ...او يخون ثقتها وحبها ....👈 يحولها لكائن ضعيف هاش ...اقل شئ يوثر فيه وتكون عرضه للذئاب البشريه من البشر...او تتحول الى كائن يفقد الثقه فى كل اللى حواليه حتى اقرب الناس ليه 


👈وتكون المراه فى الحالتين ...تكون مجروحه ومكسوره القلب وغائبه الروح 


👈فقال الرسول * عليه الصلاه والسلام * رفقا بالقوارير ويقصد بالقوارير ( النساء ) 


👈ويقول *عليه افضل الصلاه والسلام * فى حديث غيره 

( استوصوا بالنساء خير )


👈أفلا يجدر بكم أيه الرجال بعد كل هذا ...ان تكون لها مصدر ...للحب والعطف والاحتواء وتكون رمزا للوقار والاخلاص....ان تحتوى مشاعرها ...واحساسيها الفياضه وان تشعرها بالدفء والامان ...وان تهمس فى اذنيها

 💗بجبك💗 ...ان تاخدها الى صدرك الحنون 


👈فما أحوج نسائكم الى تلك الكلمات ...وما أحوجهم الى صدرك الدفيء الحنون والى تلك نظره الحب هذا 


👈والمراه ليست سوا ...امك او زوجتك او اختك او بنتك ...وكلهن بحاجه الى العطف والدفء والامان والحنان 


👈فان انت لم تمنحهن ذالك الشعور وترعاهن حق الرعايه ...فلا تلمهن فى انحراف سلوكهم فى غياب الوازع الدينى ..


👈فاما ان تتخطفهن الطير ...او تهوى بهن الريح فى مكان سحيق               

                   فارفقا بالقوارير ايها الرجال 

              فارفقا بالقوارير ايها الرجال 

         فارفقا بالقوارير ايها الرجال

بقلمي دى دي فتحي 

🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷


يامن بعد ماقراها حس اد ايه كلماتها قصداه هو بيها... حاول يخفف الجو... وبابتسامه... ده الكاتبه دي دي فتحي دي... قصداني انا بقا... رعد بهدوء... هي قاصده كل الرجاله مش انت بس... انا هنام لاني تعبانه تصبح علي خير 


يامن شدها لحضنه... وبهمس انا اسف حقك عليه يارعد قلبي... رعد اكتفت بالنوم في حضنه ونامت... بس يامن النوم خاصمه وكون ان رعد قلبه زعلانه منه مطير النوم من عيونه.... فضل صاحي لغيت بعد الفجر... نزل رعد من حضنه... وقام صلي.. واخد شنطه صغيره وحضرفيها هدوم بسيطه لهم وشويه معلبات من اللي كانت في الثلاجه... وبعت رساله للواء صبري... انهم هيقضوا يوم في الجزيره ويرجعوا علي طول 


يامن قرب من رعد وبهدوء... رعد رعد... رعد فتحت عيونها وبنوم فيه ايه ايه اللي حصل... يامن بهدوء... لا ياقلبي مفيش حاجه حصلت بس اللواء صبري... رعد اتخضت وبخوف... ماله بابا ماله... يامن شدها لحضنه يطمنها وبحب متخافيش ياحبيبتي متخافيش... اللواء صبري عايزنا بره... البسي بس يله عشان نروحله... رعد لبست بسرعه... ولسه هتخرج وبسوال ليامن ايه الشنطه دي اخدها ليه... يامن شدها من ايدها تعالي ياقلبي وانا هقولك... وخرجوا... رعد بسوال فين بابا... يامن بحب... كدا اسئلتك كترت ولازم اسكتك... وفي لحظه كان شايلها... وركبها اللانش ورعد فهمت... وبجديه... مش هينفع يايامن نسيبهم... لان احنا كلنا جاين سوا... يامن تجاهل كلامها وكمل... ووصلوا عند الجزيره ويامن شالها ودخلها... ورجع جاب الشنطه... وفتحها واديلها المايوه... 


وبحب... ممكن رعد قلبي تلبسه عشان ننزل سوا البحر...رعد لمعت الدموع في عيونها... وبحزن... لامش عيزه البسه بدل ماتهددني تاني وسابته وخرجت... ويامن خرج وراها... وشدها لحضنه... وبحب وعشق... والله العظيم والله العظيم... عمري مااقصد اهددك... او اني افرض عليكي رايي... كل الحكايه اني بغير عليكي اوي... ومش عايز حد يشوف اي حاجه منك غيري... ارجوكي سامحيني واستحمليني في غيرتي 


رعد بدموع... انا خايفه غيرتك دي تضيع كل حاجه حلوه في حياتنا... يامن طلعها من حضنه... ومسك وشها... وبصدق... والله بحبك وبعشقك والله بموت لما الاقي حد بيبصلك او يلمسك.... وبهمس ارجوكي كفايه زعل عشان نقضي احلي واجمل وقت واحنا مع بعض ممكن... رعد بحب... ممكن... يامن شالها ودخلها الحمام... يله بقا غيري والبس المايوه عما البس انا كمان 


رعد لبست المايوه... واول ماشافت نفسها فيه حمدت ربنا انها مش لبسته وخرجت قدام اصحابها هو صحيح اسلامي بس مع بطنها دي بقا حاجه تانيه... خلصت لبس وطلعت ليامن... وهو اول ماشافها... قرب منها وبحب وهمس تعرفي... لو كنتي لبستيه وطلعتي كدا قدامهم كنت ولعت في الدنيا كلها و موت نفسي... رعد بحب بعد الشر عليك ياحبيبي 


يامن بعشق طب يله ياقلبي ننزل المايه... نزلوا وفضلوا وقت كبير في المايه يضحكوا ويهزروا ويرشوا علي بعض مايه... يامن بيقرب من رعد وهي بترجع لوار... وبضحك... ابعد يايامن ابعد... ولسه هتعوم وتبعد عنه... كان اسرع منها وشدها ليه جامد... وبهمس... انتي عيزه تبعديني عنك ليه... رعد بضحك... عشان انت قليل الادب... يامن بهمس اكتر... طب لو عملت كدا ابقا قليل الادب ولا ايه... رعد بهمس... عملت ايه... يامن عملت كداهوا و باسها بحب وعشق وشوق جارف... وبعد وقت بعدوا عن بعض لما حسوا ان الاكسجين راح.... وكملوا لعب في المايه ويامن بيحاول علي كد مايقدر يسعدها عشان يشوف الابتسامه علي وشها... الشمس كانت بدات تغيب عن المكان... يامن شالها وطلع بيها من المايه... واخدوا شور... ولبسوا من الهدوم اللي يامن كان جايبها


وطلعوا عشان يحضروا العشاء واتعشوا في جو ملئ بالحب والسعاده... وبعد العشاء.... يامن شغل الكاست .... ومدا ايديه وبعشق... اميرتي الجميله تسمحلي بالرقصه دي... رعد بحب وعشق... اميرتك اكيد تسمحلك.. يامن بهمس سرقتلك كلمات تاني 


رعد بضحك وهمس والمره دي سرقتها من مين... يامن بعشق سرقتها من مغني اسمه مجدي القاسم ...رعد ضحكت وبهمس... انت هتفضل تسرق لغيت امته... يامن بهمس اكتر منها... لغيت لما اتعلم الشعر وابقا زيهم... رعد بحب وعشق... بس انت عندي احسن منهم... يامن طب تعالي كدا وانا اثبتلك كلامك اني فعلا احسن منهم... رعد بهمس طب سمعني كلماته الاول... يامن بهمس لالا خلاص بقت كلماتي انا... تعرفي ليه... رعد بهمس ليه... لانه بيوصف حالتي بالظبط...


👈 يامن ضمها جامد وشغل موسيقي هاديه... وبهمس يخطف القلوب اسمعي بيقول ايه 👇👇👇


👈🌷🌷أاااه رفقا مولاتي رفقا اني اتنفس عشقا🌷🌷

أاااه رفقا مولاتي رفقا اني اتنفس عشقا 

ويذوب كياني ودا... ويذوب فوادي شوقا

         رفقا مولاتي رفقا اني اتنفس عشقا 


👈 وبعشق ولهفه... أخشي من فرط جنوني... يوديني موجك غرقا 

أخشي من فرط هيامي... يوما بغرامك اشقا 

ولكن مع كل ظنوني... لا ارجو منك عتقا 

إن ذهبت مني الدنيا... يكفيني حبك يبقا 


👈فعبيرك يافاتنتي... قد فاق الروضه عبقا

وجمالك ياسيدتي... ملئ الدنيا ملئ الدنيا 

غربا يختار وشرقا... وانا لااملك 

الإ ان اطلب منك الرفقا... رفقا ياحبيبه عمري 


👈اني اتنفس عشقا... ااااااه اااااه اااااه 

🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

رعد بهمس وعشق سلامتك من ال اااه ياحبيبي

يامن بعشق وهو مازال واخدها في حضنه... انا بحبك اوي اوي يارودي... رعد وانا بموت فيك ياقلب رودي... يامن شالها وبهمس تعالي ندخل جوا عشان عايز اقولك كلمتين وبهمس اكتر ولا انتي مش عيزه... رعد خبت وشها في حضنه... ويامن دخل بيها وحطها علي السرير... وخلي لغه بس هي اللي تتكلم وهي لغه العشاق... لغه اتنين في جسد واحد.... لغه مش يفهمها غير اللي بيتمني كل همسه ولمسه من حبيبته... لغه اتحاد روحين في جسد واحد... دخلوا في دنيتهم الجميله اللي بينسوا فيها الكون باكمله.... ونسيبهم شويه.... وهييييييح بقا 😂😂😂... عذاب رعد... ج٢.. بقلمي دي دي فتحي... وربنا انا اللي بتعذب من جنان المسهوك ده 🖕أاابو شكلك ياشيخ... دانا خايفه علي الفانز منك 😂😂😂 ايه يااااد السهوكه دي يااااد...متتلم جك حش وسطك... 😂😂😂دانا اللي بقول 😂😂😂😂 نكمل بقا 👇😂😂😂


****************************

&& في الفندق & & 


الكل صحا ونزلوا عشان يفطروا... ياسين بسؤال... معقول رعد ويامن لغيت دلوقت نايمين.... انا هطلع اصحيهم... صبري بعد ماقرا رساله يامن انهم راحوا مكانهم في الجزيره بتاعتهم.... وبضحك ومكر... لا استني هما مش فوق... ياسين باستغراب... قصدك علي البحر يعني... صبري بضحك😂😂😂 لا المسهوك... قصدي يامن اخداها وراحوا مشوار... ياسين بغيظ... مشوار ايه بقا ان شاء الله اللي راحوه من الصبح ده... صبري بضحك... لاهما راحوا من الفجر مش من الصبح... ياسين بغيظ اكتر.. لا ماانا فيها لااخفيها... كرم بضحك... والله الواد المسهوك ده واد راجل اخد الموووزه وهرب... ياسين... والله لاروقكم لما يرجعوا... ويله بينا نخرج بدل قعدتنا كدا زي البيت الواقف... كلهم ضحكوا عليه وخرجوا 


***************************

&& عند المنوفي&& 


المنوفي بجديه... عندي ليك خبر بمليون جنيه... زياد قول بسرعه... المنوفي بجديه الراجل بتاعنا قدر.... يوصل للملازم ادهم وعنوانه... زياد... طب هو فين وعنوانه ايه... المنوفي بجديه... هو حالا في اجازه في شرم... وكلها ٣ ايام ويجي... زياد... حلو اوي يبقا في اليوم الرابع... جنازته... عشان نقرا الفاتحه عليه 


******************************

&& عند رعد&&


رعد نايمه في حضن يامن... وبحب حبيبي عيزه اقولك حاجه ومش تزعل مني... يامن بحب... انا عمري ماازعل منك ياقلبي قولي اللي انتي عيزاه... رعد بحب... انا عيزه نرجع عشان محدش يزعل مننا المفروض ان احنا طلعين كلنا نقضي اجازه سوا واحنا كدا سبناهم... يامن بحب وباس دماغها... حاضر ياقلبي انا كنت عايز نقضي كمان بكره بس اللي انتي عيزاه انا هعمله... ان شاء الله بكره الصبح نرجعلهم... رعد بحب ربنا يخليك ليه ياحبيبي 


وهما بيتكلموا مع بعض ويامن حاضن رعد حس بحركه البيهات بتاعتهم وهما بيتحركوا في بطن رعد.... وبفرحه انا حسيت بيهم يارعد والله حسيت بيهم.... رعد بحب... عشان هما مبسوطين وباباهم حاضنهم كدا... يامن حضنها جامد... ربنا يخليكم ليه ياحبيبتي وميحرمنيش منكم ابدا... وبعشق وصدق... انا عمري ماكنت اصدق ان ربنا يديني واحده جميله وبتحبني زيك... وكمان هيكون ليه ولاد ... وبحب وعشق... والله انتي اجمل حاجه حصلتلي في حياتي... رعد بحب... انت اللي احسن حاجه حصلتلي في الدنيا... وبعد وقت من كلامهَ لبعض... قاموا اتعشوا... ورجعوا تاني علي السرير... ويامن اخدها في حضنه بحب وعشق وناموا... وهما في قمه السعاده 


*******************************

$$تاني يوم$$ 


رعد ويامن... راحوا الفندق واستنوا الكل تحت عشان يفطروا سوا... الكل حمد لله علي السلامه... يامن بمكر... ده علي اساسا ان كنا مسافرين... وبضحك دااا دااا احنا كنا في مشوار 


ياسين بزعل مصطنع... مشوار برده يامسهوك ومن ورانا... علي فكره انا زعلان منكم ده مكنش اتفاقنا ابدا... رعد بحب... خلاص بقا ياياسو سماح المره دي... ياسين علي نفس زعله المصطنع... لا لا وربنا زعلان وزعلان اوي كمان 


يامن بضحك😂😂😂... واخد كوبايه مايه وكباها عليه.... ما تزعل يا اخي ولا تتفلق حتى... وطلع يجري وياسين طلع يجري وراه وبغيظ والله يا مسهوك...لعلمك الادب يا انا يا انت يامن بضحك وهو بيجري يبقى انا وفي لحظه كان شادد من تحته السجاده وقعوا كلهم طلعوا يجروا على ياسين

بوسي قربت منه وبدلع الف سلامه عليك يا ياسو ياسين بغيظ... وحياه ابوكي اوعي كده ياسو ايه وبتاع ايه انا

 ما حصلتش سوسو حتي... كلهم ضحكوا عليه وفطروا و راحوا علي الشاطئ وكلهم لعبوا سوا بالكوره... وبحاجات تانيه

ياسين بجديه... احنا عايزين فريق للبنات وفريق للشباب واللي هيتغلب هيتعاقب

بوسي قربت منه وبدلع انا يا ياسو هتعاقب

ياسين بضحك انت لا يا قلب يا سو

رعد بضحك وانا كمان هتعاقب يا ياسو ياسين بضحك انتي كمان لا يا قلب ياسو


زوزو بضحك واحنا ايه بقى ان شاء الله اشمعنا هما ياسين بجديه... وزق رعد وبوسي... كلكم هتتعاقبوا

يا من شال رعد...وبجديه هما مين اللي هيتعاقبوا

ده لو حد لمس مراتي دانا اقطعه وربنا


ولسه هيمشي صبري قرب منه... وبغيظ نزلها حالا هو انت كل شويه تاخدها وتهرب

يامن بضحك وانا اقدر برده يا حمايا دا انا حتي كنت جايبها لك حتى شوف وبيعمل نفسه انه هنزلها... طلع يجري بيها

صبري مسكوا... وبمكريمكن كان غيرك اشطر متعرفش اني بقرا العيون ولا ايه

يامن بضحك والله انت ظالمني

ياسين بجديه... طب التحدي التاني هنشوف فريق البنات ولا الشباب... اللي اقوى الشباب كلها صف واحد وراء بعض والبنات صف واحد وراء بعض


رعد بثقه... تعرف لو ما كنتش حامل كنت كسبتكوا كلكم لوحدي

صبري بحب.. انا معاكي ياقلب ابوكي ....يامن بحب... وانا كمان معاكي ياقلب وعقل مينو... وادهم وانا كمان معاكي... ياحبيبتي ... ومؤمن وعدي وكرم واحنا كمان معاكي يارودي... ياسين وقف لوحده في الصف... وبغيظ... يارب سمكه القرش تطلع تاكلكم كلكم... وبغيظ اكتر والله ما لاعب معاكم... كلهم ضحكوا عليه..عذاب رعد... ج٢... بقلمي دي دي فتحي 


وراحوا قعدوا علي الشاطيء... كل واحد مع اميرته... وواخدها في حضنه وبيحكوا سوا... رعد لحظه ان ادهم قاعد وساكت... سحبت نفسها من حضن يامن... وهو بسؤال وهمس... رايحه فين وسايبه حضني... رعد انا عمري ماهسيب حضنك ياقلبي هشوف ادهم وارجعلك... يامن طب اجي معاكي... رعد بحب صدقني مش هتاخر عنك كتير... يامن بحب وبتفهم ماشي ياروح قلبي روحي....ومش تتاخري 


رعد راحتله... وقربت منه وبحب... ممكن اعرف ادهومي ماله شارد وسرحان في ايه... ادهم بحب... لا ياحبيبتي مفيش حاجه... رعد بحب... لا ياقلبي فيه وبعدين متنساش اني العقيد رعد... يعني خبره في لغه العيون وعيونك بتقول ان فيه وفيه كتير كمان وبحب ممكن تحكيلي 


ادهم... حكالها علي كل اللي حصل مع وفاء... رعد وهو ده اللي شاغل بالك بس انا حاسه انه شاغل قلبك كمان.... ادهم بهروب... لالا بس اناااا... رعد بمقاطعه وحب... حبيبي الحب لما بيجي مش بيستاذن صاحبه ابدا.... هو بيجي ويخطفنا لعالم تاني خالص... عالم جميل للي عيزه جميل... وعالم اشبه بالجحيم... للي يلعب بمشاعرنا ويستحلي دمعتنا


ادهم بحزن... بس هي مخطوبه يعني لواحد تاني... رعد بجديه بس هي قالت انه مش خطيبها وانها بتكرهه معني كدا انها مش بتحبه... ادهم بجديه بس انا معرفش عنها حاجه ومش قابلتها غير مره واحده... رعد بجديه وحب... طب اديني فرصه لغيت لما ارجع وانا بعلاقتي هاجيبلك كل حاجه عنها... ومسكت وشه وبحب... تاكد ان اي حاجه تسعدك انا هسعالك فيها واساعدك انك توصلها... ادهم حضنها... وبحب ربنا يخليكي ليه ياحبيبتي... رعد بحب... ويخليك ليه ياقلب حبيبتك 


دينا كانت في حضن مؤمن وبيتكلموا لقت تليفونها بيرن... وقلبها دق بعنف وخوف ولقيته الشخص اللي بيهددها... لسه هتقفل التليفون بعد ما رفضت ترد... لقت رساله منه... بيقولها فيها... انه هو شايفها وهي في حضن جوزها... وفي اقل من ثانيه ممكن يجي ويكشف حقيقتها قدام عائلتها كلها... وبتهديد في الرساله... يعني احسنلك تردي... 


دينا سحبت نفسها من حضن مؤمن وقالته انها رايحه الحمام وجايه... وراحت بعيد ورادت علي التليفون... الشخص بتهديد... قدامك ٤٨ ساعه... لو مجبتليش اللي انا عيزه... هتخسري كل عائلتك الجميله دي وكل حاجه... دينا بدموع حرام عليك... انا مقدرش انفذ اللي انت عيزه ارجوك ابعد عني وسبني في حالي... الشخص بعنف... ده اخر كلام عندي ياتنفذي ياتخسري كل عائلتك وقفل الخط 


مؤمن لما دينا اتاخرت... راح عشان يشوفها اتاخرت ليه... وشافها وهي بتعيط وبتتكلم في التليفون... قرب منها... وبسؤال... ممكن اعرف بتعيطي ليه وبتكلمي مين... دينا اتوترت جدا من وجوده كدا فجاه... وخافت يكون سمع مكالمتها وهي بتتكلم وتقوله غير اللي سمعه... يشك فيها وتطلع كدابه قدامه.... او ميكونش سمع حاجه وهي تقوله وتخسر كل حاجه.... لحظات مرت عليها اصعب مايكون.... 


مؤمن بهدوء عكس اللي جواه... يعني اللي انا سمعته كان بجد... وبجديه... هااا هتتكلمي ولا اتكلم انا 


دينا بتوتر ودموع.... انا هحكيلك علي كل حاجه... انا فيه واحد ب.....!!!!!

********************************


🤚انتهت الحلقه ٤✍️ نكمل بكره ان شاء الله🙏


✍️توقعاتكم👇👇👇


👈وفاء هتفضل محبوسه ولا حد هيخرجها؟؟؟ 


👈زياد بوصوله لشخصيه ادهم هيقتله ولا لا؟؟؟ 


👈مؤمن هيعمل ايه مع دينا وحكايتهم هنتهي باللي بيهددتها ده ولا ايه؟؟؟ 


👈ايه ريكم في غيرت يامن علي رعد ومنعها من نزولها المايه... وريكم ايه في طريقه صلحه لها... وريكم في قصيده... رفقا بالقوارير ايه؟؟؟ 


👈👈والاهم من كل ده ايه ريكم في طريقه سردي لاحداث... مش عيزه اقولكم تعب اد ايه عشان احط الشخصيات دي كلها فيها ولسه التقييييل جاي 👉👉

❤عذاب رعد..الجزء الثاني❤


البارت👇5👇


مؤمن بجديه... هتتكلمي انتي ولا اتكلم انا... دينا بتوتر ودموع... انااااهحكيلك علي كل حاجه.... فيه حد بي... رعد بمقاطعه.... وسرعه... وارحت جنب دينا وضغط علي ايديها عشان تطمنها... ايوا الحد ده يبقا الدكتور... و اكدلك ان حملك مش طبيعي ولازم تتابعي معايه علي طول عشان ميبقاش فيه خطر علي صحتك انتي والبيي... دينا دموعها نزلت بوجع... ان اختها لحقتها من انها تعترف لجوزها الحقيقه... مؤمن قرب عليها وحضنها... وبحزن... وخوف عليها... ليه خبتي عني ومعرفتش غير من رعد من شويه ليه... دينا بتعيط وبس ومش عارفه تقوله ايه... رعد بهروب من الموقف وعشان تطلعها منه... خلاص بقا يامؤمن خد دينا خليها ترتاح... وفعلا مؤمن اخدها ومشت... وهي ماشيه دينا بتبصلها بنظرات كلها حب وامتنان ... ورعد بادلتها نظراتها بحب اخت لاختها... 


وبعد ما دينا مشت هي ومؤمن... رعد افتكرت... لما شافت دينا بتعيط... وبتكلم حد في التليفون... ومؤمن كان رايح عندها وهي خافت لا يكون حد بيهددها ولا دينا عملت حاجه غلط كعادتها... فرعد كان لازم تتصرف كدا وتقول لمؤمن قبل مايوصل لدينا وحمدت ربنا انها لحقت دينا قبل ماتقول حاجه لمؤمن تهدم سعادتهم... ولنفسها.... لازم اعرف سبب حزن دينا ايه لازم... وهي واقفه وبتفكر قاطع تفكيرها... 


 يامن... اللي حضنها من ضهرها.. وبحب حبيبتي اتاخرت عليه كل ده ليه ... رعد بهروب لا ابدا ياحبيبي انا كنت جيالك دلوقت... يامن بحب ومكر طب يله عشان نام عشان عيزك في كلمتين وفي لحظه كان شايلها ولسه هيمشي بيها... اللواء صبري قرب منه... وبغيظ ممكن اعرف واخد بنتي ورايح فين... يامن بضحك ومكر لالا ابدا مش رايحين في مكان احنا هنام... رعد بحرج نزلني يا يامن نزلني... يامن بضحك وربنا مايحصل وانزلك دانتي وحشاني بشكل وحش... صبري بغيظ اكتر... اقسم بالله انت اتجننت... يامن بخطوات سريعه وبضحك اتجننت اتجننت بس اخد مراتي ومحدش يخدها مني... وراح الفندق عشان يقول الكلمتين لرعد قلبه 


ياسين بعد مامشوا وبسؤال للواء صبري... هو فين يامن ورعد... صبري بغيظ... المسهوك اخدها عشان يقولها الكلمتين... ياسين بضحك😂😂😂... وربنا الواد ده ناصح وانا كمان هروح عشان احل مشاكلي... الكل بدا يقوم وياخد اميرته ويقضي ليلته الا دينا اللي الحزن ماليها 


******************************

&&عند رعد ويامن & & 

،،،،،،،،،،،،،،،، ،،،،،،،       

يامن شال رعد ودخلها الجناح بتاعهم ونزلها علي السرير وقرب منها وبحب وعشق وطي عليها وبهمس... وحشتيني اوي اوي... رعد بحب وانت كمان وحشتني اوي اوي... يامن رد عليها بشفايفه اللي التهمت شفايفها في بوسه كانت ابلغ من الكلام... سحبتهم معاها في دنيا العشاق دنيا يامن المجنون ورعد قلبه.... وبعد وقت كبيييير رعد نايمه في حضن يامن وهو بيلمس علي شعرها بحب ورقه وبهمس بحبك اوي اوي يارودي... رعد بحب اكتر منه وانا بموت فيك ياقلب وروح رودي... وبعد وقت من كلامهم مع بعض رعد نامت في حضنه وهو عدلها وضعها ونام وهو حضنها بعشق وتملك 


**************************

عند مؤمن ودينا 

،،،،،،،،،،،،،،،،،،، 

دينا ومؤمن راحوا الجناح بتاعهم بس هي كان باين عليها الحزن والزعل... مؤمن قرب منها وبحب وسؤال... ممكن اعرف حبيبتي زعلانه ليه وليه كل الحزن اللي مالي عيونك ده... دينا بهروب مفيش حاجه ياحبيبي تعبانه بس شويه والحمل تاعبني... مؤمن قرب منها وبعشق بس انتي بقالك كام يوم بعيده عني وبعدك عني تاعبني... وبهمس ممكن بلاش تبعدي عني تاني... دينا رمت نفسها في حضنه بخوف من المجهول اللي مستنيها ولنفسها ازاي تقدر تحرم نفسها من حضن جوزها اللي بتعشقه بعد غياب سنين... وازاي هتقدر تتغلب علي الشخص ده... وبعد تفكير وهي في حضنه... قررت هتعمل ايه مع الشخص اللي بيهددها ده 

************************

&&عند ياسين وبوسي&&

،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،       

ياسين طلع من الحمام.. وبدهشه لبوسي... ايه اللي انتي عملاه في نفسك ده انتي اتجننتي ولا انا اللي بيتهايكلي... بوسي بزعل مصطنع... ايه مش عجباك يعني والله زعلانه منك بقا وهروح اخلعها.... ياسين قرب منها وبمكر وضحك 😂😂😂... لبسه بدل رقص يابوسبس هو انا ناقص جنان ياحبيبتي دانا وربنا مجنون خلقه... بوسي بخبث ومكر طب مش تزعل هروح اخلعها... ولسه هتمشي ياسين شدها وبمكر اكتر...مين بقا جاب سيره الخلعان انتي مابتصدقي ولا ايه....بوسي بدلع يعني انا عجباك وانا كدا... ياسين برغبه وبضحك 😂😂😂 ياخرابي ياجدعان عجباني وبس دانا هموت عليكي لالا انا موت خلاص... وبسؤال بس قوليلي جبتيها منين... بوسي عجبتني واشتريتها وملك اشتريت واحده هي كمان... ياسين بضحك 😂😂😂 ااالعب ليليتنا حمراء بإذن الله انا والوادكرم... وبخبث يله بقا هيصينا بقا عشان اخر يوم في الاجازه بكره وهنرجع للهم تاني... بوسي بدلع... دانا هنسيك اسمك... ياسين قرب منها اكتر وبهمس ومين قالك اني اول ماشوفتك وانتي لبسه كدا مش نسيت اسمي... وبهمس ومكر ماتيجي نحل المشكله بتاعت النهارده عشان مع بدله الرقص دي بدل ماتبقي مشكله واحده هتبقا مجموعه مشاكل 


بوسي بعددته عنها وراحت شغلت الكاست علي اغنيه،،، شيك شاك شوك،،، 

 بوسي رقصت علي الموسيقي اللي في الاول وجننت ياسين واول الكلمات مااشتغلت...،،، شيك شاك شوك،،، ماتيجي ياحبيبي الراج والروج... تعاله نرقص بلدي حلوه،،، ده البلدي يانور عيني بيخلي القلب يشك،،، شيك شاك شوك،،، ياسين قرب منها وهي بترقص ورقص معاها بكل حب ودلع ورغبه... بوسي لسه هتكمل رقص.. ياسين شالها عشان يوديها علي السرير... بوسبس بدلع نزلني ياياسو عشان اكملك رقص علي الاغنيه... ياسين بمكر ورغبه... وبهمس مش عايزك تكملي لوحدك تعالي نكمل سوا... دانا هفضل طول الليل نحل في المشاكل سوا... بوسي بس انا ولسه هتكمل ياسين خطف شفايفها بشراسه وعشق... ووادها علي السرير وهو مازال بيبوسها... وغرقوا في بخر حل مشاكلهم.. ومش اي مشاكل دي مشاكل ياسو وبوسبس.. يله نسيبهم بقا 😂😂😂 عيييب محدش يبص عليهم لاحسن هتروحوا النار 😂😂😂 عذاب رعد... ج٢... بقلمي دي دي فتحي 


****************************

&&عند كرم وملك&& 

،،،،،،،،،،،،،،،،،، ،،،،،     

كرم مستني ملك تطلع من الحمام ... وبضحك ماتطلعي يله ياحبيبتي قبل الواد الغتت مايصحا ويغتت علينا... وبعد وقت... ملك طلعت بس مكسوفه جدا وبتلوم نفسها انها سمعت كلام بوسي المجنونه وحطتت نفسها في الموقف ده واشترت بدله رقص... كرم كان قاعد ويتصفح علي النت والإضاءة كانت خافته وهو لسه مش شايف ملك... بس صوت رن الترتر اللي في بدله الرقص... والخلخال اللي في رجليها عاملين صوت... كرم بص علي اتجاه الصوت... لاقا ملك واقفه قدامه وموطيه وشها في الارض.... 


كرم بدهشه وصدمه.... ايه دااااه انتي ملك ولا عفريتتها... وبيقرب منها وملك بترجع لوراء وقرب زياده وباستغراب... انتي عامله ايه في نفسك بقا ملك مرات النقيب كرم تلبس بدل رقص طب ينفع حتي... وبعد عنها وراح قعد علي الكرسي... وبمكر وخبث... اخر حاجه اتوقعها انك تلبسي كدا،،،، بدل رقص حمراء ياملك وكمان بترتر،،،،، لا وربنا زعلان وزعلان اوي كمان... ملك عيونها لمعت بدموع ولسه هتمشي... كرم شدها وقعدها علي رجليه وهي بتحاول تقوم بس هو كتفها... وبهمس قوليلي بقا لبسه بدله رقص ليه... ملك بدموع كنت مفكراها هتعجبك وهتبقا مبسوط وانا لبساها... كرم بهمس اكتر ومين قالك انها مش عجباني ولا انا مش مبسوط وانتي لبساها... وبحب بلاش دموعك دي دانا اموت قبل مااكون السبب فيها 


ملك بحب وعشق... بعد الشر عليك... وبسؤال طب ليه قولتلي كدا اول ماشوفتني... كرم بحب وهمس وهي مازالت اقعده علي رجليه... عشان اشوفك هاتعملي ايه وليه جبتي بدله الرقص دي... ملك بجديه... بوسي اشترت واحده وعرضتت عليه اشتري انا كمان 


كرم بخبث... والله هي ذوقها عالي وبتفهم... ملك بغيره ظاهره... وبغيظ لا ده مش ذوقها ده ذوقي انا ولو مكنتش عيزاها مكنتش جبتها ولسه هتقوم... كرم بخب رايحه فين وسيباني... ملك بغيره هقوم عشان تعرف تمدح في الست بوسي حلو... كرم قام وقومها معاه وشغل الكاست علي اغنيه،،،احضني نفسي أضمك


خلصوا رقص... كرم بدله الرقص ومنظر بوسي وجسمها الواضح وهي لبسها وبعد رقصهم مع بعض علي الاغنيه جننه اكتر... ايديه بدات تتحرك علي منحيات جسمها برغبه و اشتياق... ملك دابت بين ايد كرم... وقربت شفايفها من شفايفه بدعوه صريحه ليه وهو لبي دعوتها بعنف وشراسه... ودخلوا في دنيا العشاق مش بيدخلها غير العشاق وبس 


************************

&&عند عدي وزوزو&&

،،،،،،،،،،،،،،،،،      

زوزو بدلع ارجوك... يادودي تعاله نسهر شويه في اي مكان لسه بدري انا هزهق من القعده لوحدي ومش هيجيلي نوم دلوقت... عدي بس انا عايز انام وبعدين الوقت مش بدري ولا حاجه يله ننام ولسه هيسيبها ويمشي ... زوزو مسكت دراعه وبدلع... عشان خطري يادودي تعاله نروح في اي مكان شويه... وبعد الحاح كتير من زوزو عدي استجاب لها... وراحوا يسهروا... عدي بتحذير وبجديه... اياكي تمدي ايدك علي حاجه من اللي علي الطربيزه دي انا هبجلك عصير فرش تشربيه ده لو لقيت في المكان ده... وراح عشان يجبلها العصير وجابه فعلا ولسه هيروحلها.... 


لمح** رفاعي ابن عزام** اللي رعد قتلته... وباستغراب ايه اللي جاب رفاعي هنا اكيد وراه مصيبه دا اخطر ريئس عصابه بعد ابوه وجاسر وانا لازم اعرف جاي ليه... وفعلا خرج بره وراء رفاعي 


زوزو كان عندها فضول انها تجرب وتشرب من المشروب اللي قدامها وفعلا شربت كاس وراء كاس... وبدات تفقد السيطره علي نفسها وشاب كان قاعد ومعجب بيها قرب منها ودعاها علي الرقص وهي قامت ورقصت معاها وهي سكرانه ومش حاسه بنفسها 


عدي راح وراء رفاعي ولاسف كان رايح يقابل دينا بعد تهديد منه ليها عشان تقابله ودينا وافقت عشان تعرف تنفذ خططها عشان توقعه في شر اعماله... عدي اتصدم وبدهشه لنفسه... معقول دينا مع رفاعي طب هي عرفاها منين وايه علاقته بيها... وبيقرب وبيحاول يسمع الحديث اللي بيدور بينهم بس مش قادر يسمع حاحه ولو قرب زياده هيتكشف... بس شاف دموع دينا وقرر انه لازم يعرف ايه اللي بينهم... رفاعي ودينا مشوا وكمان عدي... اللي طلع يجري بخطوات سريعه لانه سايب زوزو لوحدها وقت طويل وهو عارف انها مجنونه ومش ضامن هي عملت ايه 


وصل المكان اللي هما كانوا سهرانين فيه ... وشاف زوزو بتطوح والشاب وخدها في حضنه و هيركبها العربيه معاه... عدي جري بكل سرعته وضرب الشاب كذا بوكس في وشه خلي وشه كله يجيب دم... الشاب لسه هيضرب عدي كان هو اسرع منه وضربه تاني بغنف وغضب خلاها مش قادر يتتفس... واخد زوزو وركبها العربيه وراحوا علي الفندق وهي بتطوح جامد ومكنتش قادره تمشي فعدي شالها لغيت اوضتها ولسه هيدخل بيها... قابل دينا اللي عيونها حمراء من كتر العياط... دينا بهروب لموقفها وبسؤال هي مالها وايه اللي حصلها... عدي بجديه... تقلت في الشرب شويه ... دينا طيب ماشي تصبحوا علي خير ولسه هتمشي عدي وقفها وبسؤال... ممكن اعرف كنت فين في الوقت المتاخر ده.... دينا بتوتر والدموع لمعت في عيونها لا ابدا كنت مخنوقه وقولت اشم شويه هوا... عدي بجديه واتهام وليه مااخدتيش مؤمن معاكي... دينا بتوتر اكتر اصل هو نايم وانا محبتش اصحيه... عدي بعدم تصديق لان اللي شافه غير اللي هي بتقوله... ماشي هحاول اصدقك... وسابها ودخل عشان ينيم زوزو اللي نايمه علي دراعه... ودينا مشت راحت جناهم وهي خايفه من اسئله عدي 


عدي حط زوزو علي السرير ولسه هيمشي... زوزو شددته من قميصه وبحاله سوكر... وبهمس وحشتني اوي وبحبك اوي اوي... وبسؤال انا مش وحشاااك... عدي بتوهان اسر كلامها... ومنظر شفايفها... لا... اه... قصدي وحشاني... زوزو بهمس اكتر وبنوم طيب بوسني عيزاك تبوسني... عدي بدهشه ايه اللي انتي بتقوليه ده... زوزو بعشق وبتقرب منه بقولك بوسني... وبهمس اكتر ورجاء... ارجوك نفسي شافيفي تلمس شافيفك ارجوك وقربت منه زياده بدعوه صريحه منها ليه... عدي خلاص كل مقاومته راحت وقرب منها ولسه هيلمس شفايفها بشفايفه... زوزو رمت نفسها في حضنه ونامت وهي ماسكه في هدومه بحب وتملك... عدي ضربات قلبه دقت بعنف وقوه من المشاعر اللي زوزو صحتها جواه وكمان نومتها في حضنه كدا...وخوفه عليها لما الشاب كان هيركبها عربيته... خلاه مش قادر يقاوم اكتر من كدا... لف ايديه حوالها وفضل يتاملها كتير وهو مبتسم علي زوزوته المجنونه اللي قدرت تحرك مشاعره بعد حبه لرعد وبعد التفكير فيها وفي جمالها وبرائتها وجنانها نام هو كمان وهو حضنها وهي نايمه في حضنه نص نومه... عذاب رعد...ج٢...بقلمي دي دي فتحي... صفحتي باسم... اللهم أسألك الفردوس لوالدى 


************************

$$يوم جديد علي ابطالنا $$

،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،

&&عند يامن ورعد&&

،،،،،،،،،،،،،،،     

يامن صحي لاقا رعد بتبصله اوي ومبتسمه فتح عيونه اكتر وبهدوء وعشق... رعد قلبي صاحيه بدري ليه... رعد بحب وعشق .. بتامل فيك عشان البيبهات تطلع شبهك... يامن شدها عليه اكتر وبهمس لا انا عايزهم يطلعوا شبهك انتي... وبهمس اكتر تعرفي المره الجايه نجيب بنوته ونسميها عشق... رعد باستغراب وجديه... ده علي اساس اني خلصت من المره دي فبدور علي المره التانيه..وكملت بغيره... وبعدين انا مش هسمي عشق لان انا وبس اللي عشق يامن العمري... يامن بحب ومكر...وهو واخدها في حضنه... وانا ايه تاني... رعد بعشق وحب انت حبيبي وكل حياتي... وبضحك يله بقا كفايه كدا عشان ننزل نفطر معاهم... يامن بمكر اكتر... لا خلينا هنا عايز اشبع منك ولا وني عمري مها اشبع منك ابدا وكمان النهارده اخر يوم لينا هنا والاجازة هتخلص فخليكي جنبي ... رعد بحب اجازه او مش اجازه انا هفضل ان شاء الله علي طول جنبك... يامن بجديه... وحب... اوعديني يارعد انك تفضلي علي طول جنبي اوعديني ومش تسيبني زي ماكلهم سابوني... رعد مسكت وشه وبحب وعشق ... (اوعدك ياحبيبي عمري مهاسيبك ابدا طول قلبك مابينض قلبي انا كمان هيفضل ينبض) ... يامن بحب اكتر... يارب يارعد قلبي يارب... وبعد وقت من حديثهم لبعض لبسوا ونزلوا عشان يفطورا مع الكل 

****************************

&&عند عدي & & 

،،،،،،،،،،،،،،   

 

عدي فتح عيونه لاقا زوزو نايمه في حضنه... فضل يتامل فيها تاني... هي عملتله خليط جواه من المشاعر الجميله... بجنونها وشقاوتها كسرت الحاجز اللي جواه... وبعد وقت زوزو بدات تفوق وعدي بعد عنها قبل ماتشوفه وهو واخدها في حضنه.... برغم كل المشاعر الحلوه اللي هي حستته بيها بس ده مايمنعش ابدا انه بَيعاقبها علي تهورها ... فاقت ومسكت دماغها من كتر الصداع... وعدي قام جبلها حبايه للصداع وكوبايه مايه ومدا ايديه بيهم بزعل واضح... زوزو اخدتهم منه... ولسه هيمشي زوزو لاحظت زعله وقامت وراه... ومسكت ايديه وباسف... اسفه اسفه والله مش عارفه انا عملت كدا ازاي... عدي سحب ايديها منها... وبهدوء عكس اللي جواه... عارفه لو مكنتش لحقتك... كان ممكن الشاب عمل فيكي ايه..وبصوت عالي...عارفه ولا مش عارفه... زوزو بدموع اسفه والله مش هعمل كدا تاني... عدي بعنف... وانا مش قابل اسفك لانك انسانه مستهتره عن اذنك ولسه هميشي.. زوزو وقفت قدامه وبدموع والله مها اقدر استحمل زعلك مني ارجوك سامحني... عدي بعدتها عنه وخرج... و زوزو اقعدت مكانها تعيط انها مش حكمت عقلها قبل ماتتصرف التصرف ده 

************************

&&عند ياسين في الشركه & & 

،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،، 

ماندو بعنف وزعل للشخص اللي واقف قدامه... ازاي ده يحصل والمناقصه مرستشي علينا ازاي انت عارف الشركه خسرت اد ايه بخساره المناقصه دي... وبسؤال وياسين بيه عرف بالكلام ده... الشخص ايوا يافندم عرف... ماندو بزعل... وليه قولتله ومش استنيت لما يرجع... وبزهق غور من وشي الساعه دي.... ماندو قعد يفكر ازاي المناقصه دي ضاعت عليهم... ومين في الشركه اللي ساعد زياد المنوفي انه يكسبها..لانه هو الوحيد المستفاد منها... وهو لسه بيفكر قاطع تفكيره خبط جني علي الباب ...وبعد السماح لها بدخول 


جني بجديه كنت عيزه اعرض علي حضرتك التصميم اللي انا عملته للمشروع... ياريت تشوفه وناقشه سوا... ماندو بزهق خلاص سيبه وانا هبقا اشوفه واقولك رائي... جني بجديه واستغراب من طريقه كلامه... بس انا جايه عشان نناقشه سوا مش علشان تقولي رائيك... ماندوا بزهق وشبه عنف... وانا قولتلك سبيه يعني سيبه واتفضلي دلوقتي عشان مش فاضيلك... جني بزعل من طريقته معاها. .. عن اذنك وسابته وخرجت


**************************

&&في الفندق & & 


كلهم نزلوا يفطورا بس واضح علي ياسين الحزن والزعل وكمان نظرات عدي لدينا اللي كلها اتهامات ودينا بتحاول تهرب منها... وبعد الفطار الكل عمال يضحك ويهزر اللي ياسين اللي قام وراح قعد علي الشاطئ عشان محدش يلاحظ زعله... رعد لاحظت ولسه هتروح وراه يامن مسك ايديها... وبهمس وحب مش مسموحلك تروحي اي مكان وتسبيني... رعد بهمس.... مش هتاخر عليك ياحبيبي ثوانى ورجعالك... يامن بحب بس انا مش عايزك تبعدي عني ولو ثواني.. رعد بابتسامتها الجذابه... وبحب صدقني ياحبيبي مش هتاخر عليك... يامن بحب خلاص ياقلب حبيبك روحي ومش تغيبي عليه... وفعلا رعد راحت واقعدت جنب ياسين 


وبحب وسؤال ... ممكن اعرف ياسو الجميل زعلان ليه وحرمنا من ضحكته... ياسين بابتسامه عشان يداري حزنه مفيش حاجه ياحبيبه ياسو... مصدع شويه بس... رعد بحب... بلاش تنسي اني العقيد رعد اللي بتقرا لغه العيون.. واقدر افهمك من عيونك ان كنت زعلان ولا مصدع... ياريت لو معتبرني صديقتك المقربه ياريت تحكيلي عن اللي مزعلك كدا... ياسين بابتسامه... هحكيلك لاني عايز احكي... رعد بحب وانا سمعاك وكلي اذان صاغيه ليك... ياسين،،،، فلاش باااااك،،،،، 


ياسين لاقا واحد من الشركه بيتصل بيه وبيكلمه... وياسين بدهشه انت بتقول ايه ازاي احنا خسرنا المناقصه ازاي... انت عارف ايه كميه الخسائر اللي الشركه هتتعرضلها... وبغضب يعني كدا ممكن يوقعوا شركتي بسهوله... لاني لسه جديد في السوق.... الشخص باسف انا اسف يافندم بس ده اللي حصل... ياسين بثقه اكيد حد ساعده عشان ياخد المناقصه دي... وبجديه استحاله يكسبها منه لنفسه كدا.... وانا لازم اوصل للي ساعده... بااااااك


رعد بحب وجديه... وده اللي مخلي ياسو الجميل زعلان وحرمنا من ضحكته... ياسين بجديه... والله ياقلب ياسو مش زعلان علي الفلوس بس انا خايف الناس تدوس عليه وتمحيني انا وشركتي من السوق بسهوله وانا لسه بكونها.... رعد بحب وجديه بس اللي انا اعرفه عن ياسين صديق عمري... انه مش اي حد ياثر فيه وبعدين انت قوي ومش بتستلم بسهوله... وبعدين احنا اللي بنعمل الفلوس مش الفلوس اللي بتعملنا... 


ولازم تفهم ان كل شيء بيدي الله... والدنيا فيها ابتلات كتير اوي... يعني لو كنت كسبت المناقصه... ولقدر الله ربنا ابتلاك في اي شيء عزيز عليك... كنت عملت ايه بقا بالمناقصه اكيد ربنا فدا حاجه بالمناقصه دي...وربنا لما يبتليك في شغلك احسن مليون مره مايبتلك... لقدر الله في ابوك او امك او اخت او اخوك او ابنك او بنتك ... دوال اللي احنا نزعل عليهم مش نزعل علي فلوس وشغل ومناقصه لان الارزاق بيدي الله واحنا بس السبب لها... ولازم نتعب عشان ربنا يعوض تعبنا ويرزقنا من وسع... يعني ابتلاك ده ولاشي جنب الابتلات التانيه... فااحنا لازم نحمد ربنا علي كل نعمه ومش نزعل علي حاجه ضاعت مننا وننسي كل النعم اللي ربنا ايديهالنا... اصبر وان شاء الله ربنا هيعوضك كل خير عن صبرك 


ياسين بحب وصدق... ونعمه بالله ياحبيبتي انا راضي وصابر علي كل اللي ربنا يدهولي... وبحب اكتر.. انا متشكر اوي ياقلب ياسو علي كلامك الجميل والمريح ده... انتي فعلا انسانه جميله اوي وقلبك طيب وبتحبي الخير للكل... ربنا يخليكي ويباركلنا فيكي يارب... رعد بحب ويخليك ليه يا ياسو... ولسه هيقوموا... يامن قرب منهم وبغيظ... ممكن اخد مراتي بقا.. ولا هتفضل قالب وشك... عشان مراتي تفضل قاعده جنبك.... ياسين بابتسامه... تعرف لو رودي حبيبه قلبي مكنتش بتحبك... والله كنت روقتك... وكنت رميتك للسمك ياكلك ويريحنا من غتتاتك ياغتت... وفضلوا يضحكوا ويهزروا سوا وقت كبير


***************************

&&عند المنوفي وابنه زياد&& 

،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،، 

المنوفي بشر برافو عليك يازياد ابن ابوك بصحيح... كدا اقدر اموت وانا مطمن انك هتكون خالفتي وتقدر تحافظ علي مكانا وسط الناس... زياد بجديه... بعد الشر عليك ربنا يخليك لينا... وبعدين دي قرصه ودن صغيره لياسين السيوفي...عشان لو حاول يتنتط تاني او يرفع دماغه في السوق... انا همحيه خالص من علي وش الدنيا... المنوفي بجديه وسؤال عملت ايه في الموضوع التاني 


زياد بشر اطمن ياكبير دانا خلفتك زمان الراجل بتاعنا خلص عليه لاني ميعادي معاه النهارده وهنطلع عليه القرافه بكره... المنوفي بجديه طب اتصل طمنا هو عمل ايه... زياد اتصل وكلم الراجل اللي مكلفه بقتل ادهم... وبجديه طمني عملت ايه... الشخص هما قدامي كلهم اهم ياباشا بس مش هعرف اخلص عليه دلوقت لانهم كتير حواليه... زياد بعنف وغضب يعني ايه مش هتعرف تخلص عليه... وهو انا باعت ابن اختي عشان يقتله ولا ايه... ولا مش عارف تنفذ قولي وانا اجيب غيرك ورجعلي الفلوس اللي انا ادتهالك عربون... الشخص والله ياباشا انا اقدر اقتله بكل سهوله لو لوحده بس المشكله اني ممكن احاول اقتله الرصاصة تيجي في حد تاني... زياد بشر انا ميهمنيش كل اللي انت بتقوله ده انا عيزه يموت النهارده وبس وقفل في وشه... المنوفي بجديه... كويس انك عنفته كدا عشان ينفذ... زياد بشر هينفذ ولو مش نفذ انا ليه طريقتي وهخلص عليه يعني هخلص عليه... 


ناديه ام وفاء كانت معديه بصدفه قدام الباب وسمعت كلامهم وبجديه انا لازم اتصرف قبل فوات الاوان 


الشخص المكلف بقتل ادهم... فضل كتير مراقبهم... وقرر يضرب النار عليه من مسافه قريبه... ولسه هيضرب ادهم... رعد لمحته... وبصريخ وهي بتجري لادهم... حااااسب ياادهم حااااسب... يامن بعد ماشاف اللي بيصوب المسدس... و بصريخ حااااسبي يارعد حااااسبي😔 


@@@@@@@@@@@@@@@@


 🌿🌿 حلقات طويله جدا... لو شفتم عددها هتلاقوا الحلقه بمعدل حلقتين لاني مش يهمني عدد الحلقات اد مايهمني الاحداث اللي في الحلقات 🌿🌿


✍️توقعاتكم👇👇👇


👈ايه ريكم في الرومانسيه بين الابطال وجنان بوسي وملك لما لبسوا بدله الرقص؟؟؟ 


👈ايه خطه دينا عشان تخلص من رفاعي عزام... وعدي هيعمل فيه ايه ؟؟؟ 


👈 ناديه هتعمل ايه عشان تنقذ وفاء ؟؟؟ 


👈 الطلقه هتصيب ادهم ولا رعد؟؟؟ 


🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

تابعو معانا


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

يتم التشغيل بواسطة Blogger.