القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية الدلوعه بسنت البارت الثالث حصريه وجديده علي مدونة نجوم ساطعه

رواية الدلوعه بسنت البارت الثالث حصريه وجديده علي مدونة نجوم ساطعه


رواية الدلوعه بسنت البارت الثالث حصريه وجديده علي مدونة نجوم ساطعه

لا حول ولاقوة الابالله العلي العظيم 

بسنت.  متخفش مش هنروح جنب حاجه بتعتك 

فارس.  احسن 

بسنت.  عيل مستفز 

فارس.  اي عيل دي احترمي  نفسك 

حياه.  خلاص خلاص يا ابيه حقك عليا انا يلا يا بسبوسه 

فارس.  بسبوسه هههه

بسنت.  اي مش عجبك 

فارس.  لا مش عجبني 

حياه.  يلا يلا

بسنت.  يلا يا يويو


حياه اخدت بسنت ها تحبي نتمشي في الجنينه 


بسنت لا مليش نفس هروح انام 


حياه.  متزعليش من ابيه فارس ده طيب اوووي 


بسنت.  اه باين اوووي انه طيب 


حياه.  هههههه والله طيب وقلبه ابيض 


بسنت.  Da Yor Crazy originally 


حياه.  😲عيب يا بسبوسه 


بسنت.  سوري انا هروح انام 


عند جاسر راح لي صحابه ال بيسهر معاهم 


مالك  و جلال 


مالك.  جاسر حبيب قلبي السهره عليك انهارده 


جاسر.  يابني  اي هو كل يوم جاسر حبيب قلبي السهره عليك 😂


جلال.  انجز باه هتسهرنا فين 


جاسر.  اه انتوا متافقين عليا 

طيب بما انكم متفقين عليا هسهركم ع الكورنيش ونشقطلنا اي موزتنين كده 


مالك.  يا اخي اتنيل كورنيش اي 


جلال.  لا لا هنروح كازينو السهره 


جاسر.  يابني كازينو اي بس 


مالك.  ليله امبارح عشان مكنتش هدفع اول واحد قولت هروح الكازينو 


جاسر.  يووه مش هنخلص يلا بينا 


وصلو الكازينو 


جاسر. اي يلاه البنات الجامده دي 


مالك.  دلع نفسك هنا بقا البنات ال بتتشقط 


جلال.  ولع سيجاره ونظر لي بنت قاعده جميله اووي وراح قال لي اصحابه اسيبكم بقا تتبسطو 


مالك.  اه يانمس يسهلوا 


جاسر. لا رايح فين رجلي ع رجلك 


جلال.  بطل يلاه شغل العيال ده 


جلال.  راح؟ لي البنت هاي 


البنت.  هاي 


جلال.  الجميل قاعد لي واحده ليه 

البنت.  اممم يعني قاعده وخلاص 

جلال.  ممكن اقعد معاكي 

البنت.  هههه منتا قاعد اهو 

جلال.  هههه تشربي ايه

البنت.  كونيك

جلال.  طلب كونيك 


مالك.  عجبته بت راح ليها 

مالك هاي

البت. سكرانه اقعد اقعد 

مالك.  بسرعه كد

البنت.  هشششش متفصلنيش  هتلنا كونيك 

مالك.  يغماز بي عيونه احله كونيك؟ 


جاسر.  قعد ع البار 

في بنت شافته  قامت رحتله 

البنت.  هاي 

جاسر.  هاي 

البنت.  قاعد لي واحدك ليه 

جاسر.  هضرب واحد بيره عشان اظبط دماغي 

البنت.  اممم هظبطه معاك 

جاسر. اشطا 


وبعد كده اتجمعو كلهم ع طربيزه واحده 


جلال. بيتكلم وهو سكران انا هاخد القطه بتعتي ع الشقه 

مالك.  سكران ازاي لا متروحش انا ال هاخد القطعه بتعتي وروح 

جاسر.  بس انت وهو انا ال هروح 


واحده من البنات 

هششششش هنروح كلنا نكمل السهره في الشقه بتعتكم دي ونتبسط 


جلال.  😡قوم حاسب 

مالك.  هات مفتاح العربيه اجيبه ع متحاسب 

جاسر.  ها ها خد 

جاسر.  راح ع البار كام الحساب يا اخينا 


الرجل.  20 الف بس يا فندم 

جاسر.  في مكنه هنا 

الراجل.  اه 

جاسر.  تمام راح لي مكنه الصرف جاب 20 الف ادهمله 

ومشيو التلاته وركبو عربيتهم وراحو الشقه 


عند.  فارس.  

فارس.  طلع السلم عشان يروح اوضه وينام 

سمع صوت جميل اووي  قرب من الباب 

الله صوتها جميل اوووي زيها 


بس سمع حياه بتقولها الله صوتك جميل وكمان بتغني لي ام كلثوم 

بسنت.  بابا كان دايما بيسمعني اغاني ليها 

نامي انتي  يا حياه انا شويه وهنام. هقف في البلكونه شويه 

حياه ماشي تصبحي على خير 

فارس.  الاوضه بتعته كانت جنب اوضه بسنت والبلكونه يفصلها سور صغير 


طلع بس مداري ور الشيش عشان يسمع صوتها تاني 

بسنت.  خرجت وسرحت في خايلها وبدأت تغني تاني. 

لي عبد الحليم وصوتها صوت عصفور جميل ويشد الانتباه 


فارس.  سرح في جمال صوتها ومستمتع معاها وهي بتغني 

بسنت.  بصت كده لقيت خيال ور الشيش البلكونه عرفت أنه  فارس  احم احم 

فارس.  خاف لتكون شافته دخل لي جوه 

وبعد لحظات خرج وعمل نفسه لسه داخل اوضه 

بسنت.  بصت كده لي فارس هو حضرتك كنت هنا من دقيقه 

فارس.  لا انا لسه طالع حالا اهو. 

بسنت.  طيب اصل كان في حرامي واقف ورا الشيش من دقيقه كده 

فارس. 😡حرامي مفيش حد يتجراء يخش الفيلا اصلا 

بسنت.  هههه بضحكه مستفزه يبقي عفريت 

باي 

فارس.  انتي بتقولي ايه 

بسنت.  تصبح على خير 

فارس. مردش عليها وسابها ودخل 

بسنت.  فرحت اووي انها عصبت فارس ودخلت هي كمان عشان تنام 


عند جاسر ومالك  وجلال 

جابو قزايز بيره والمزه  بتاعتهم 

وقعدو في الصاله يشربو ووحده من البنات شغلت موسيقه وقامت ترقص فضلوا شويه ع ده الحال 

وبعدها كل واحد اخد واحده ودخلو الاوضه ومحدش فيهم حس بي نفسه هو عمل  ايه خلصو وبعدها ناموا 


فارس.  صحي بدري ملقيش جاسر فضل ينده يفكره في الحمام بس جاسر طبعا نايم في الشقه ال مشتريها هو وصحابه لسهرات المتعه 

فارس.  مسك الموبايل ورن ع جاسر 

جاسر.  مش حاسس بي حاجه 

البنت.  حست مسكت الموبايل وفضلت تصحي في جاسر عشان يرد وفضلت تقوله اصحه يا بيبي واحد اسمه فارس بيرن عليك 

جاسر.  ولا هو  هنا 

البنت.  متردده ترد ولا لا 

بس فارس رن كتير اووي 

البنت.  فتحت عليه  الووو 

فارس. مين معايا.. 

االبنت.   سوري انا لقيت الفون ده وكلمت صحبه وهو قالي ساعه واكون عندك 

فارس.  اممم طيب لم يجي صحبه يا كذابه قليلو فارس اخوك رن كتير عليك 

البنت. اوكي باي 

جاسر.  اخيرا حس بتكلمي مين من فوني 

البنت.  واحد اسمه فارس رن كتير فتحت عليه 

جاسر.  يادي المصيبه بتفتحي ليه يابنت الكلب 

البنت.  هو رن كتير وانت مش عايز تصحه اعملك ايه 

جاسر.  قام بسرعه؟ جري ع الحمام اخد دوش وطلع رمه فلوس في وشها يلا مش عايز اشوف وشك تاني. 

البنت.  مسكت0الفلوس  اه ع فكره  انا قولتله ان الفون واقع منك وانا لقيته يلا باااي 


جاسر.  ساب صحابه نايمين واخد عربيته وطار  ع الشركه 


فارس.  كان لسه نازل عاوز يفطر 

لقي بسنت وجاسمين قاعدين بيفطرو لبن وفطير مشلتت 

جاسمين.  تعاله اشربلك كبايه لبن 

فارس.  بص لي بسنت وفي نفسه اي الجمال والرقه والحلاوه دي 

بسنت.  بتبصلي كده ليه ع ما اظن لابسه حاجه واسعه 


فارس.  وانا مالي اصلا يلا باي يا ماما 

جاسمين.  طيب خد خد غير ريقك يا حبيبي بدل مبتشرب الزفت ع الريق كده 

فارس.  اخد كبايه لبن  ومشي 

وصل الشركه 

دخل ع مكتب جاسر


جاسر  .  .  صباح الخير متاخر ليه كده 

فارس. 😡تعاله وريا المكتب 


يتبع


بداية الروايه من هنا

تعليقات