القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية الدلوعه بسنت البارت الثاني حصريه وجديده علي مدونة نجوم ساطعه

رواية الدلوعه بسنت البارت الثاني حصريه وجديده علي مدونة نجوم ساطعه


رواية الدلوعه بسنت البارت الثاني حصريه وجديده علي مدونة نجوم ساطعه

لا حول ولاقوة الابالله العلي العظيم 
فارس. 😡انزل
جاسر. اي بتقول ايه 
فارس. انزل 
جاسر. طيب هنزل هنا ازاي احنا ع صحراووي يا بني 
فارس. يبقي تخرص خالص 
جاسر. حاضر 
بسنت. انت ليه بتكلمه كد سيبه  
فارس. ميخصكيش 
بسنت. انسان مستفز اصلا 
فارس. وقف بلعربيه لو سمعت صوت حد فيكم تاني هنزله 
بسنت. اي بتقول ايه 
فارس. 😡بقول ال سمعتي 
جاسر. طيب خلاص يا جماعه ممكن باه نسكت دخلين على نص البلد  
خلي بسنت تتفرج على الجمال في مصر 
فارس. اتفرجو وانتو سكتين 
بسنت. تتجاهل فارس الله بص يا جاسر منظر جميله اووي ممكن ابقي تجيبني هنا وتفسحني 
جاسر. عيون عيوني يا بسبوسه 
بسنت. ميرسي يا جميل انت 
فارس. امممم مفيش زفت خروج ولو خرجتي من البيت هيكون بي ملابس غير ال انتي لبسه دي متنسيش انا اصلاك مصريه صعيديه  
بسنت. اي اي انت مدخل نفسك في كل حاجه كد ليه اوووف باه انت مش واصي عليا انا بعمل ال انا عاوزه دي حاجه متخصكش 
فارس. الكلام ده كان هناك هنا هتمشي ع نظام تاني سامعه 
بسنت. لا مش سمعه واتفضل امشي انت وساكت 
جاسر. خلاص خلاص يا جماعه حصل خير 

وصل فارس فيلاه رحيم بيه 
بسنت. اول مشافت ماما وبابا 

بااابي وحشتني اوووي 
رحيم. حبيبت بابي ال وحشتني اووي وحضنها 
مامت بسنت. 
جوليا. اممم وبعدين بابي بس ال وحشك فين حضن مامي 
بسنت. لا طبعا مامي كمان وحشتني اوى اووي يا مامي وجريت حضنتها 
رحيم. تعالي باه اعرفك ع العائله كلها 
دا عمك . مراد 
ودي مرات عمك جاسمين مامت فارس 
ودي بنت عمك حياه  
وطبعا اكيد عارفه فارس جاسر ولاد عمك مراد 
بسنت. اه عرفتهم اوووي طبعا وبذات استاذ فارس ال استقبالني استقبال جميل 
رحيم. اممم هوه زعلك في حاجه ولا ايه 
فارس. لا طبعا يا رحيم بيه هزعلها في ايه بس
بسنت. 🙄اي دا اي الرقه ال نزلت عليك مره واحده دي 
جاسر. 😂مش هناكل باه ولا ايه 
رحيم. والله شوف الحاجه جاسمين ال منعه اننا نجيب شغاله ومصممه ان هيه ال هتجهز كل حاجه 
جاسمين. اممم من غير تريقه يلاه ع السفر الاكل جاهز طبعا 
جاسر. ايوه يا ماما يا عسل 
بسنت. طيب انا عاوزه اخد شور الاول يا بابي ممكن 
رحيم. اه اوووي اووي 
حياه بسنت. هتكون معاكي في الاوضه خديها يلاه وروحي وريها الاوضه وخليها تخد شور 
حياه. اوكي عمو يلاه يا بسبوسه 
بسنت. يلا يا يويو 
حياه. اخده بسنت وطلعت الاوضه 
طبعا انا هسيبك ترتاحي انهارده ومن بكره هتحكيلي حياتك هناك عامله ازي 
بسنت. اوووه مرسي لان بجد تعبانه اووي وان شاءلله اكيد من بكره هنحكي كتير اوووي 
حياه. طيب يلاه خشي خدي الشور عشان ماما جهزت الاكل 
بسنت. اوووكي 

رحيم. خد تعاله يا فارس عاوزك 
فارس. بي قلق من رحيم حاضر يا رحيم بيه 
رحيم. ولع السيجار وطلع دخان كتير ونفخه في الهواء 
بص يا فارس انا عارف انك مش بتحب صنف النساء بس دي بنتي اياك تعملها بطريقه وحشه تاني 

فارس. حاضر🙂

رحيم. مش هوصيك يا فارس 
فارس. حاضر يا رحيم بيه بعد اذنك 

رحيم. يلاه انزل عشان الاكل 
فارس. مليش نفس 
رحيم. لم اقولك حاجه تقول حاضر وتنفزها 

فارس. حاضر 
الكل اتجمع ع السفره  
حياه. نزلت والكل بقي مستني نزول بسنت 

بسنت. نزله لبسه لبس قصير لحد الرقبه وسيبه شعرها  

جمالها يجنن جدا من جمالها يتخط القلب وتلين الحجر 

جاسر. واووو اي دا😲
حياه. بسم الله ماشاء الله اموووره اووي 
جاسمين. غمزه لي فارس عاروستك قمر ياواد 
فارس. عروست مين دي انا انتجوز واحده زي دي 

جاسمين. هههه هتشوف ياواد دا انت عيونك طلعه عليها 

بسنت. جت عند السفره هاااي معلش اتاخرت شويه 

رحيم. ولا يهمك يا حبيبي 

فارس. من الغضب ال هوه فيه محسش بنفسه 
انت ايه الزفت ال انتي لبسه دا 

بسنت. انا مسمحلكش تتكلم معايا بطريقة دي ثم انت مالك اصلا 
فارس. نعم مالي ازاي امال مال مين 

رحيم. بي ابتسامه خبيثه انا مسمحتلكش تتكلم يا فارس 

فارس. يا عمي بص لبسه ازاي 

بسنت. ميخصكش اصلا 

فارس. قام من مكانه نزل الجنينه تحت الشجره المفضله ليه شجرات المانجا قطف منجايا 

بسنت. بعد اذنكم انا طالعه انام 

رحيم. يلاه شيلو السفره تصبحو على خير 

حياه. عمو هخد بسنت ونزل نتمشه في الجنينه شويه 
 

رحيم. تمام 

حياه. يلاه 

جاسر. هجي معاكم 

حياه. عيل بارد لا احنا بنتات متجيش
حياه. يلاه 

حياه اخده بسنت وخرجت بيه ع الجنينه 

رحيم . تعرفي يا جوليا انا فارس وبسنت هتكون بينهم قصه حب جامده 

جوليا. ممكن مع انهم مش طيقين بعض 

مراد. بيضحك مع جاسمين تعرفي ان فارس شكله معجب جدا بي بسنت.  

جاسمين. ونبي يا خويا قولتله ان عيونك طلعه عليه 
قالي بس يا ماما متتكلميش تاني هههههه 😂

حياه. تعالي نتمشي هناك كد تحت شجر المانجا 

بسنت. لا هنتمشي تحت شجر الورد الجميل دا 
حياه يلا بينا مسكت ايد بسنت  
فارس. كان هناك قطف ورده 

حياه. مكنتش متوقعه ان هتلقي فارس هناك لان من عويده بيجلس في مكانه المفضل 

بسنت. هوه فارس لي كائيب كد 

حياه اصلا فارس 

بسنت. اهوووووس صوت مين الجميل دا 

حياه. دا صوت فارس 

بسنت. طيب تعال نقرب كد بس متخليهوش يشفنا صوته جميل اوى 

قربت حياه وي بسنت 

فارس. كان بيغني اغنيه لي تامرحسني

ضحكته مبتهزر وجماله ميتقدرش ويقلبي متستهترش بوحده في رقتها

بسنت. قطعته ♥الله صوتك جميل 

فارس. يتلغبط اووي انتو اي جبكم هنا اصلا 
بسنت. بنتمشه  
فارس. الجنينه وسعه  

بسنت. يلاه يا حياه 

حياه. تعالي نجيب مانجا 
. فارس. مترحوش جنب الشجرة بتعتي 

حياه. لي بس يا ابيه

بسنت. مش هنقرب لي حاجه تخصك😡





تعليقات