القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية زوجه وثلاث رجال الفصل الخامس بقلم ملك الروايات حصريه وجديده وخاصه بمدونة نجوم ساطعه

 رواية زوجه وثلاث رجال الفصل الخامس بقلم ملك الروايات حصريه وجديده وخاصه بمدونة نجوم ساطعه

رواية زوجه وثلاث رجال الفصل الخامس بقلم ملك الروايات حصريه وجديده وخاصه بمدونة نجوم ساطعه


وقفنا في الفصل إللي فات لما عاليه بدأت تقابل عشيقها احمد واتفقوا على طريق الشيط*ان


عاليه انا لسه بتحبني زي الاول


احمد زي الاول واكتر كمان عشان انتي بتسمعي الكلام


خالي بالك انا سلمتك نفسي عشان بحبك والوعي تخلي بيا


ازاي اخلي بيكي ده انا بحبك قوي 

بس الظروف معايا ملخبطه مفيش مساعده منك زي الاول 


دلوقتي انتي معاكي الفلوس وبتصرفي محدش بيحاسبك

وانا ظروف الشغل ملخبطه معايا


عاليه بتقوله وانت هتفضل كده علي طول كل لما تشوفني عايز فلوس


مش انتي حبيبتي ومفيش فرق بينا


اه مفيش فرق بس انا كمان بستني اخد مصروف البيت انا مبشتغلش


بيت ايه ياحبيبتي بيتنا بقي واحد


ماشي ياحبيبي خود وراحت مدياه الفلوس اللي معاها

طول ما انت معايا ومبتزعلنيش اديلك اللي انت عاوزه


اخد منها الفلوس وخلاص بقي عاوز يروح يشوف حاله


يلا بقي ياحبيبتي روحي عشان متتاخريش ويشك فيكي واحنا مع بعض علي طول


خايف عليا


طبعا 

هوا انا ليا غيرك اخاف عليه


وعشان هيا هبله وبتعشم نفسها بتصدق كلامه وبتبقي سعيده قوي لما تسمع كده


وانت كمان هتوحشني قوي لغاية لما اشوفك


احمد في سره متشفيش وحش ياختي انا هلاقي اهبل والا اعبط من كده فين رزق الهبل علي المجانين


اه وانتي كمان هتوحشيني يلا بقي اتاخرتي


وبتمشي عاليه من عنده وتروح علي بيتها تلاقي جوزها في البيت


دخلت البيت لقيته قاعد في الصاله

اتفاجأت لانه جاي قبل ميعاده


انت جيت ياحبيبي


(يخرب عقلك باعاليه هوا كله عندك حبيبي هههههه)


ايوه جيت من بدري كنتي فين

ردت بتهته 


كنت في السوق بجيب حاجة البيت 


يعني مفيش حاجه في ايدك جايه فاضيه يعني


اه ماانا وانا في السوق جبطني واحد في رجلي بالموتسكيل وروحت المستشفي 


وكانت بتوجعني بس أدونيس علاج ومعدشي فيها الم ولا حاجه


سلامتك بس انا اليومين دول ملاحظ انك متلخبطه ومش علي طبيعتك انتي فيكي حاجه


لا انا كويسه اطمن بس انت بتتاخر في الشغل وانا ببقي قلقانه عليك


معلش بقي اكل عيشنا هنعمل ايه


اجهزلك الاكل 


انا اكلت في الشغل وعاوز ارتاح شويه يلا بينا ندخل نريح شويه


طيب ادخل ناملك شويه وانا هعمل شغل البيت


يعني مش هتيجي تريحيلك شويه


مش دلوقتي اصلي لسه رجلي متاثره شويه هقعد تمدد شويه هنا علي الكنبه


( ياغلبان تريح ايه ماهي لسه مريحه روح ريح انت هههههههه)


دخل اوضته وغير هدومه وراح في سابع نومه وهي بدأت تفتكر في كلامه هوا لاحظ عليها حاجه


تبقي مصيبه لو خد باله اني بخرج من وراه ويراقبني انا لازم اخد بالي بعد كده


(يعني بدل متقول ابطل اللي بعمله تقول اخد بالي يخربيتك ياعاليه هههههههه )


وعدي اليوم ده علي خير وصحي بدري ومشي علي شغله زي عادته


هي بقي بتصحي براحتها وفجاه رن 


لسه احداث كتيره ومشوقه هتعرفوها


تابعوني لتكملة قصة عاليه الواطي*ه


بداية الروايه من أولها هنا





تعليقات