القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية زوجه وثلاث رجال الفصل الثاني بقلم نجوم ساطعه حصريه وجديده وخاصه بموقعنا نجوم ساطعه

 رواية زوجه وثلاث رجال الفصل الثاني بقلم نجوم ساطعه حصريه وجديده وخاصه بموقعنا نجوم ساطعه

رواية زوجه وثلاث رجال الفصل الثاني بقلم نجوم ساطعه حصريه وجديده وخاصه بموقعنا نجوم ساطعه


وقفنا الفصل إللي فات لما والد عاليه قالها فيه عريس جاي يتقدملك


عاليه وقفت تكلم نفسها وبعدين هعمل ايه في المشكله دي 


عاليه اللي تنشك في عينها ماشيه من ورا اهلها مع واد اسمه احمد بيضحك عليها باسم الحب ومعشمها بالجواز وهوا عاوز ياخد غرضه منها وبعد كده يرميها زي الكل*به بس هي عشان بتحبه مصدقاه


مسكت التليفون الو ايوه يا احمد عوزه اقابلك فيه موضوع مهم عاوزاك ضروري


احمد عاوزه ايه ياعاليه احنا كنا مع بعض امبارح


عاليه يعني مش عاوز تشوفني 


ازاي ياحبيبتي ده انا بتمني اليوم اللي يجمعنا علي طول


ماانا عاوزاك عشان كده


احمد في سره يانهار ابوكي اسود انا مش بتاع جواز انا لاقي اكل


طيب يا حبيبتي ياريت تبقي تجيبيلي معاكي اي فلوس اصل الراجل بتاع الشغل لسه مقبضنيش وانتي عارفه الظروف كله سلف طبعا وهبقي ارده ليكي اول متجيلي فلوس


في سره هوا انا اصلا بشتغل يابنت العبيطه 😆😄😁


انت عمال تاخد مني فلوس وتقول هردها ومبتردش حاجه

انتي بتعايريني ياعاليه وانا اللي داخل في جمعيات عشان خاطرك واعرف اتجوزك 


في سره بردو اتجوز مين يابنت المغفله ده انا عاوز اللي يتبناني ويصرف عليا 😁😄😆


لا ياحبيبي انا مقدرش بس انا باخد الفلوس دي من وراهم وأوقات بيسالوني بقولهم بجيب حاجات ليا وهما. طيبين بيصدقوني

اه لو ماما قالتلي فين اللي جبتيه هتفضح


احمد في سره ماانتي هتتفضحي هتتفضحي 😁😄


معلش ولا كان اللي يفضحك والا يزعلك ياحبيبتي وانا موجود ده انتي روحي وعقلي


هوا كلامك ده اللي بيخليني اتعلق بيك واحبك اكتر


احمد في سره هوا حيلتي غير الكلام يابنت الهبله 😄😆😄😆😄😆


طيب ياعاليه انا راجع من الشغل تعبان وبكره هقولك نتقابل فين تكوني جهزتي اي مبلغ كده لحبيبك زي ما قولتلك 


الموضوع مستعجل ومقدرش اتاخر اكتر من كده ولازم اقابلك 


احمد في سره والله بنت العبيطه دي طالما بتزن عليا كده اكيد وراها مصيبه وانا مش ناقص والله اجيبها في الخرابه بتاعتي دي واعتدي عليها وزي متيجي بقي 

احمد لنفسه فوق يامغفل هتودي نفسك في داهيه وتلبس روحك مصيبه انا الاحسن افضل اسايس واحايل فيها واخد منها فلوس ووقت لما تضيق عليا اخلع منها باي طريقه واشوف غيرها والمغفلين كتير


طيب ياحبيبتي الوقت متاخر وبكره زي مقولتلك هبقي ارن عليكي وتقولك نتقابل فين وازاي متنسيش الفلوووووس


ماشي ياحبيبي بس متتاخرش عليا لان الموضوع مهم قووووي

باي ياحبيبي

أحمد باي ياروووحي ( غوري في داهيه ياشيخه خليني اعرف اعمل دماغ مع نفسي )

عند عاليه في البيت 


امها يابت ياعاليه بتعملي ايه جوه عندك بقالك ساعه


انا نايمه ياماما اصل الجو برد وعوزه انام


(قال البت نايمه قال وهي بتكلم حبيبها قصدي الشم*ام بتاعها ههههه) 


امها طيب نامي ياحبيبتي تصبحي علي خير


عاليه وانتي من اهل الخير ياماما


عاليه مع نفسها وبتقول ياتري لما احمد يعرف اني متقدملي عريس هيعمل ايه هيجي يخطبني اكيد هيجري علي بابا لانه بيحبني قوووووي وبقالنا كتير بنتقابل وبيقولي مفيش غيرك في حياتي


قال بيحبها قال ده هيوريكي ايام سوده وانتي مش هتبقي عاليه ده انتي هتبقي واطيه

هههههههههه

تابعو قصة عاليه الواط *يه ههههههه قصدي عاليه عروسة تلات رجاله تجيها خيبه ههههه

تابعوني وانتظروا التكمله


الفصل الثالث من هنا


بداية الروايه من أولها هنا

تعليقات