القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية زوجه وثلاث رجال الفصل الثالث بقلم نجوم ساطعه حصريه وجديده وخاصه بمدونة نجوم ساطعه

 رواية زوجه وثلاث رجال الفصل الثالث بقلم نجوم ساطعه حصريه وجديده وخاصه بمدونة نجوم ساطعه

رواية زوجه وثلاث رجال الفصل الثالث بقلم نجوم ساطعه حصريه وجديده وخاصه بمدونة نجوم ساطعه


الفصل الثالث

وقفنا في الفصل الثاني لما عاليه الخايبه هتقول لاحمد حبيبها والا عشيقها معرفشي بقي اسميه ايه النصاب ده 


عاليه انا هقول لاحمد أن فيه عريس جاي يتقدملك واهلي موافقين بكره لما أقابله

احمد البت دي انا لسه مخدتش منها حاجه هخلع منها بدري كده مش هينفع لازم اعشمها واخد منها شوية فلوس 


اتصل بيها واقولها تجي في المكان بتاع كل مره


الووو عاليه بكره في نفس المكان ماشي ومتنسيش اللي قولتلك عليه

حاضر من عنيا ده انا مش هيجيلي نوم لحد بكره

يلا ياخيبه يابنت الخايبه قال مش هجيلها نوم قال تلاقي فيه اكلان والا حاجه في الفرشه اضحكوا عليها هههههههه


راحت عاليه استنت لما امها وأبوها ناموا وفضلت تدور في البيت علي فلوس لما لقيت مبلغ امها حاطاه علشان تشتري بيه حاجات البيت اخدت منه جزء عشان محدش يكشفها ولحظها أن أمها بتحط الفلوس من غير عدد


ونامت وهيا فرحانه هتروح تقابل عريس الخيبه بتاعها 


تاني يوم صحيت بدري وساعدت امها في شغل البيت عشان امها متخدش بالها أنها خدت فلوس من وراها وعشان توافق أنها تخرج


ماما انا هخرج شويه لغاية صحبتي أصلها تعبانه هروح اشوفها واقعد معاها شويه بدل قعدتي لوحدي


بس متتاخرش ياحبيبتي عشان الوكيل ميسالشي عليكي


حاضر ياماما


الووووو احمد انا جايه


تعالي ياحبيبتي مستنيك ( في سره تعالي ياعبيطه هاتي فلوس وادينا بنتسلي وفي الاخر بالسلامه )


خرجت وراحتله ديما يتقابلوا في أماكن مهجوره وفيها زباله زيهم طبعا 


قابلها وسلم عليها بس سلام طويل شويه انتوا فاهمين سلامات الزباله بتبقي شكلها ايه هههههههههه


راحت اديتلوا الفلوس من غير ما يطلب بعد السلام الزباله اللي سلموه علي بعض 


احدهم وحطهم في جيبه طيب كان يعدهم الاول 😆😄😁


قالوا انا هروح منك ياحبيبي 


في سره متروحي في داهيه تاخدك هههههه


عمل أنه مخضوض هتروحي ازاي مقدرش ابعد عنك ابدا


شوفت ياحبيبي هيجوزني جالي عريس وابويه شكله موافق ومدينتي مهله بسيطه افكر فيها


احمد في سره ايه التدبيسه دي وحياة امك بردو هفضل وراكي هخليكي تتحوزيه وانا زي ماانا دي فرصه وجت لحد عندي


طب وايه يعني ياحبيبتي اتجوزيه 


انت بتقول ايه حبيبتك ايه بقي واللي بينا ده كله 


اسمعيني انا كمان ممكن اتجوزك بردوا


انت بتقول ايه مينفعش 


انتي عارفه ظروفي انا لسه قدامي بدري قوي ودلوقتي 


فيه جواز عرفي انتي بعد متتجوزيه انا هتجوزك بردوا


وبدل مايبقي عندك جوز يبقي عندك اثنين وبردوا متزعليش اهلك فهمتيني


يعني ينفع يااحمد كده


طبعا ينفع المهم اننا منبعدش عن بعض


دلوقتي عرفت انك بتحبني ياحبيبي وبتحب مصلحتي 


في سره يلا يابنت العبيطه البت صدقت صحيح أنه ينفع يلا مصلحه عشان افضل انا اخد منها اللي عوزه


( طبعا ياجماعه الكلام ده مينفعش البنت او الست ملهاش غير زوج واحد بس )


المهم خلينا في موضوعنا عاليه روحت وهيا مبسوطه هتبقي مرات الاثنين


شوفوا خياله اكتر من كده


قالت لامها وأبوها أنها موافقه علي العريس اللي جاي يتقدملها


طبعا أهلها فرحوا ووووووو تابعوني للتكمله


موضوع عاليه كبييير ولسه حكايتها طويله وهتعمل حاجات هتستغربوا عليها وعمركم ماسمعتوا عنها قبل كده

تابعو عاليه الواطي*ه


هههههههه


الفصل الرابع من هنا


بداية الروايه من أولها هنا


تعليقات