القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية طلقني لاجل اختي الفصل الاول بقلم آيه رمضان حصريه وجديده علي مدونة نجوم ساطعه رواية طلقني لاجل اختي البارت الاول بقلم آيه رمضان حصريه وجديده علي مدونة نجوم ساطعه

  رواية طلقني لاجل اختي الفصل الاول بقلم آيه رمضان حصريه وجديده علي مدونة نجوم ساطعه 

رواية طلقني لاجل اختي البارت الاول بقلم آيه رمضان حصريه وجديده علي مدونة نجوم ساطعه 


❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌺🌹🌺🌹🌺🌹

الصفحة الرئيسية من هنا

💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹


رواية طلقني لاجل اختي الجزء الاول بقلم آيه رمضان حصريه وجديده علي مدونة نجوم ساطعه 

رواية طلقني لاجل اختي الفصل الاول بقلم آيه رمضان حصريه وجديده علي مدونة نجوم ساطعه 


في احد الايام دخل زوجي الى المنزل وهو يبدو عليه علامات الحزن و الغضب لم يتكلم معي بل نظرا الي نظره انكسار والم وكانه يقول لي انا موت هذه الليلة.

اعرفكم بنفسي انا سلمي عندي 25سنه متزوجه بقالي اسبوع واحد يعني لسه عروسه جديده جوزي اسمو احمد عندو 28سنه قصه جوازي مكنتش طويلة جت بسرعه اطخطبت اسبوع وبعد كده كتبنا الكتاب والفرح كان بعد شهر من كتب الكتاب.

،،،،،،،،،

دخلت خلف احمد الي الغرفة لكن لحظت انو سرحان ومش واخد بالو من وجودي اصلان:احمد مالك هو انت تعبان فيك حاجه

احمد بتوتر:لا لا مفيش حاجه انا كنت عايز اقولك حاجه مهم

انا:قول يا حبيبي انا اسمعك.

لحظت عليه انو بداء بتوترفي الكلام ومش على بعضو.

احمد:يا سلمي من الاخر كده احنا مينفعش نكمل مع بعض.

انا بضحك:انت بتهزر يا احمد انا فكرت فيه حاجه بتهزر ده انا كنت خايفة عليك #اميره_بقلمي فكرت حصلك حاجه.


احمد بجدية:انا مش بهزر انا بتكلم جد أحنا مينفعش نكمل مع بعض الموضوع من بقلم ايهA الاول كان غلط


انا بدموع:انت بتتكلم جد وجي تكتشف انو غلط بعد اسبوع من جوازنه انت اكيد بتهزر (بدات اعلي صوتي)انت بتهزر يا احمد قول انك مش بتتكلم جد اتكلم (لكن هو متكلم غير بعد ما خلصت عياط)

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌺🌹🌺🌹🌺🌹

الصفحة الرئيسية من هنا

💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹


احمد ب جمود:انا وانتي مكناش بنحب بعض يعني الموضوع جه بسرعه وانا مينفعش اكمل معاكي انا اساسا مكنتش عايز اتجوزك انتي انا كنت عايز اتجوز.

انا:سكت ليه كمل متقول كنت جي تتقدم لمين


احمد:كنت عايز اتجوز هاجر.


انا:انت بتقول اي عايز تتجوز اختي انت اتجننت اختي مستحيل تقبل بكده.


احمد:بس هي قبلت وهي عارفه من الاول اني عايزه هي مش انتي افهمي بق


انا: احنا متجوزين من اسبوع مفكرتش لو طلقتني الناس تقول عليه اي قول


احمد: انا مليش دعوه بكلام الناس انا بحب هاجر وهتجوزه ولم طلبت من ابوكي اني اتجوز كنت طالب ايد هاجر وقولتلو لكن هو رفض وقال انه هي مش موفقه لكن انا اتكلمت معه دلوقتي وقالت انها كانت موفقة وان ابوكي مسالهاش اصلان بس هي اقنعت ابوكي وامك.شيفاكي يالي معملتش ليك لسع 😑روح اعمل بق 🥹


انا:انت الي تقولو ده جنان اختي استحالة تعمل كده وبابا مستحيل يوفق على حاجه ذي دي.


احمد بحزن على حالتي:بس هم وفقو وانا بحبها ومستحيل اتخلى عنها (مشي من الغرفه خرج وسابني في صدمتي مستحيل اختي توفق اكيد هو بيكدب عليه اكيد فيه حاجه غلط مسحت دموعي وتوجهت إلى منزل اهلي وانا خايفه يكون كلامو صح خايفه اخسر اختي واهلي بسبب حد مش يستاهل انا كنت بحب احمد جدآ لكن حبو مش هخليه يخسرني اعز الناس على قلبي دخلت البيت وكانت اختي وامي صوتهم عالي  وبيزعقو نسيت انا كنت جايه ليه ودخلت بسرعه خايفه يكون حد حصلوا حاجه لكن لم فتحت الباب انصدمت من السمعتو امي واختي كانو بيقولوا لباب،،،،،،،،


يتبع


 الفصل الثاني من هنا


❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌺🌹🌺🌹🌺🌹

الصفحة الرئيسية من هنا

💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹


تعليقات