القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية أحببت خاطفي بقلم رحمه محمد حصريه وجديده وكامله جميع الفصول علي مدونة نجوم ساطعه

 رواية أحببت خاطفي بقلم رحمه محمد حصريه وجديده وكامله جميع الفصول علي مدونة نجوم ساطعه 

رواية أحببت خاطفي بقلم رحمه محمد حصريه وجديده وكامله جميع الفصول علي مدونة نجوم ساطعه 

 الله دا انا شكلي اتخطفت ولا اي

كانت قعده ايديها مربوطه وعيونها متغميه

: ي خاااااااالق ي ناااااااس يالي هنا عطشانه

شخص دخل الاوضه بزهق : دي شغلانة اي الهباب دي ي بنتي انتي مخطوفه المفروض تكوني خايفه

: هاتلي اشرب وبطل كلام كتير

نفخ بزهق وقرب منها شال الشريط من علي عيونها : خدي اطفحي

: الله يخربيت حلاوتك يبني

: اشربي وبطلي كلام كتير

: ونعمه انت خساره في الشغلانه دي توب منها ونتجوز

: بت انتي

: محسوبتك ندي اسمي ندي يحرامي البني ادمين

: حرامي بني آدمين؟؟ 

ندي ببتسامه : وانت اسمك اي

: زياد

ندي : يااااه زياد الله علي الاسم 

زياد غصب عنه ضحك : ي بنتي انتي مخطوفه ازاي مش خايفه 

ندي : الاه الاه ما انت بتضحك اهو وبعدين اخاف من اي كفايه هموت علي ايد القمر دا طب ما تخدوني اشتغل معاكوا 

زياد قعد قدامها علي الارض : وتشتغلي اي بقا 

ندي : انا دكتوره وهعجبك والله 

زياد ضحك جامد : سؤال بس مفيش دم خالص كدا

ندي : اشمعنا

زياد : انتي المفروض تخافي

ندي : اخاف من اي ي زيكو

زياد بستغراب : زيكو مين دا

ندي : انت ي زيكو بدلعك يمان

زياد ضحك : انا علي اخر الزمن يتقالي زيكو

ندي : بقولك اي ي حرامي البني ادمين تتجوزني واغسلك المواعين

زياد حاول مايضحكش بس غصب عنه ضحك وصوت ضحكته بقا عالي

وفجأه صوت رج المكان : زييااااااااد

زياد سكت : يالهوتي يالهوتي

و..........

الحلقة الثانية

صوت من وراهم رج المكان : زييااااااااد


زياد : يالهوتي يالهوتي


ندي : مين الراجل الي شبه الحيطه دا


زياد : يخربيتك اسكتي


ندي : يالهوي دا جاي علينا


: انت واقف هنا لي ي زفت انت


زياد : انا بس… انا بس… انا بس


ندي ضحكت جامد : حد يشيل الفيشه الواد علق


: بسسسس


ندي سكتت بسرعه : احمممم كابتن ممكن اسالك سؤال


: كابتن؟؟


ندي : ومالك مستغرب كدا لي مش احسن ما اقولك ي خطاف


: خطاف؟؟


ندي : انتوا خطفني لي دا انا حتي شبه القلم الرصاص وهتلاقي اعضائي كلها صغيريه ولو عايزين فلوس فوفرو علي نفسك زمان اهلي بيوزعو شربات عشان اتخطفت ولو….

رواية أحببت خاطفي بقلم رحمه محمد حصريه وجديده وكامله جميع الفصول علي مدونة نجوم ساطعه 

: اخرسي بقا وبطلي كلام كتير


ندي اتخضت وتكلمت بهمس : خرستك خراسه


: قولتي حاجه


ندي : لا لا انا سكته اهو (وهمست لنفسها) ضربه في بطنك


: نعم؟!


ندي : احممم بكح (وشربت ميه من الي كان جيبها زياد)


الشخص بصلها وبعدين بص لزياد


الي كان بيحاول يمنع نفسه من الضحك


: زياااد


زياد بخضه : نعم ي ادهم


ادهم : تعالي ورايا يلااا


وخرجوا هما الاتنين


ندي : اي الحرميات القمرات دول الله علي الخطفه الحلوه دي مش عايزه امشي من هنا


زياد بضحك : هموت بجد اي البت دي


بصلو بغضب


زياد : احمم قصدي هي مش خايفه لي


ادهم بغضب : انت كنت بتعمل اي عندها


زياد : كانت عايزه تشرب


ادهم : تمام روح وخلي بالك منها كويس


زياد بضحك : حاضر


ادهم : وياريت متتكررش تاني


زياد ضحك وغمز : حاضر


وخرج زياد من الاوضه وادهم مسك التليفون فتح صور وفضل يتفرج عليها


وسرح راح في عالم تاني


ادهم بسرحان : جميله


وكان قصاده لاب توب ظاهر الاوضه الي فيها ندي (في الاوضه كاميرات مراقبه) ولما بص علبها مكنتش موجوده


ادهم قام وقف بخضه : زييااااااااد


زياد جه بسرعه : في اي ي ادهم


ادهم : ندي فين


زياد : في الاوضه يبني


سابو وخرج بسرعه راح اوضتها ولما فتح الباب اتصدم لما لقاها واقعه علي الارض في جنب الكاميرا مش ظهراه


ادهم : ندااااا


جري عليها شالها ونيمها علي السرير الي في الاوضه


ادهم :زياااد اتصل بالدكتوره بسرعه


زياد : تمام


بعد الفتره خرجت الدكتوره من الاوضه

رواية أحببت خاطفي بقلم رحمه محمد حصريه وجديده وكامله جميع الفصول علي مدونة نجوم ساطعه 

الدكتوره :………..

الحلقة الثالثة

ادهم ساب زياد وخرج بسرعه راح اوضتها ولما فتح الباب اتصدم لما لقاها واقعه علي الارض في جنب الكاميرا مش ظهراه

ادهم : ندااااا

جري عليها شالها ونيمها علي السرير الي في الاوضه

ادهم :زياااد اتصل بالدكتوره بسرعه

زياد : تمام

بعد فتره طويله

خرجت الدكتوره من اوضة ندي : السكر عندها منخفض (كان في ايديها ورقه) ومحتاجه العلاج دا

زياد : هي مريضة سكر

الدكتوره بستغراب : ايوا ازاي متعرفوش مش انتوا اهلها؟؟

ادهم : لا

الدكتوره بستغراب اكتر : اييي؟

ادهم : اقصد انها جارتي ومعرفش عنها حاجه

زياد خد نفس عميق وطلعه تاني

الدكتوره : تمام

بعد ساعه ندي صحيت لقت نفسها نايمه علي سرير ف اوضه شكلها حلو اوي

ندي بتعب : انا فين

ادهم : اخيرا فوقتي

ندي بتعب : هو انت… انا فين واي حصل

ادهم : مفيش تعبتي شويه واغمي عليكي والدكتوره جت وكشفت عليكي

ندي : انتوا متأكدين انكو حراميين بني ادمين دا انتو احن من اهل ابويا التعابيين دول

ادهم ضحك غصب عنه : احنا عايزينك سليمه عشان كدا بنعالجك

ندي بخوف ممزوج بتعب : هتبعوني قطع غيار

ادهم ضحك اكتر : لا متخافيش

ندي بسرحان في ضحكتو : بعد الضحكه دي خلاص اطمنت

كانت بتحاول تقوم تقعد علي السرير بس مش عارفه ادهم قرب منها وحط مخده ورا ضهرها وعدلها

كان قريب منها اوي وبص في عيونها وسرحوا وفجأه ندي زقته

ندي : استغفر الله العظيم لا انا عارفه الحركه دي

ادهم بستغراب : حركه اي

ندي : بشوفها في الافلام الهندي البطل يسرح في عيون البطله وبعدين يبو”سها ويقعو في دباديب بعض

ادهم ضحك جامد : الله يخربيتك بجد

ندي : بقولك اي انا جعانه

ادهم : عايزه تاكلي اي

ندي بتفكير : امممم بيتزا

ادهم : في واحده مخطوفه تاكل بيتزا

ندي : بدلع لنفسي في اخر انفاسي يجدع مدلعش يعني

ادهم : لا ازاي

ندي : وعايزه ايس كريم بالشكولاته

ادهم : تمام

ندي : يلا بسرعه

ادهم : هو مين الي خاطف التاني

ندي ضحكت جامد : انا وانتوا واحد

ادهم سرح في ضحكتها وفاق : لا لا استغفر الله العظيم

ندي بستغراب : في اي ؟

ادهم : اصل انا بشوف الحركه دي في الافلام الهندي برضو البطله بتضحك والبطل يقع في دباديب ضحكتها

ندي ضحكت جامد

ادهم ببتسامه : هروح اجيب الي طلبتي

وسبها وخرج من الاوضه

واول ما طلع شاف……….

رواية أحببت خاطفي بقلم رحمه محمد حصريه وجديده وكامله جميع الفصول علي مدونة نجوم ساطعه 

الحلقة الرابعة

ادهم بعد ما ساب ندي وخرج من الاوضه

واول ما طلع شاف زياد هيجري مسكوا من هدومو عند كتفو كدا

ادهم : كنت بتعمل اي ياض

زياد : هااا… انا.. ولا حاجه

ولسه هيجري ادهم شدو تاني

زياد : ادهم انا مسمحلكش تمسكني كدا الا كرامتي

ادهم ضحك : لا ي راجل

زياد حضنو جامد : فرحانك ي صحبي

ادهم ببتسامه : وفرحان لي بقا

زياد : اول مره بعد السنين دي كلها اشوفك بتضحك من قلبك كدا

ادهم سرح شويه وافتكر الي حصل زمان

زياد : انسي ي صحبي مكنتش تستاهل

ادهم خد نفس عميق : بحاول انسي بس مش عارف هي….

وقاطع كلامهم صوت ندي

ندي : ي عااااالم ي ناااااس يالي برا عطشانه يخااااالق

ادهم ضحك : مجنونه

زياد ضحك : هروح اجبلها تشرب وانت رايح فين

ادهم : اجبلها تاكل

زياد ضحك : دي مش مخطوفه دي قعده في فندق خمس نجوم

ادهم : عملت الي قولتلك عليه

زياد : بمجرد ما شاف الفلوس وافق

ادهم : مش عايزها تعرف حاجه

وقاطع كلامهم تاني صوت ندي

ندي : هموووووت من العطش يالي معندكوش احساسسس ي خطافين مفتريين

زياد بضحك : هروح اجبلها تشرب بسرعه لتقوم تضربنا

ومشي زياد

ادهم بص لباب الاوضه الي فيها ندي وابتسم وبعدين مشي

زياد : انت لسه واقف اجري هات الي طلبتو بسرعه

ادهم ضحك ومشي

زياد : خدي ي ستي

ندي : ستك مين دي يخويا هات الميه جتكم داهيه

زياد : احنا جتنا داهيه

ندي : اسكت خليني اشرب

زياد بضحك : حاضر ي فندم

ندي : هيييييح كدا يبقا فاضل اكل بقا

زياد : يارب تكوني مبسوطه معانا

ندي بغرور : يعنى مش اوي

زياد ضحك : شكرا لكرم وتواضع حضرتك والله

ادهم كان مبسوط اوي وهو سايق العربيه ومشغل اغنيه

ادهم : مكنتش متخيل اني فيوم هنسي الماضي واحب تاني عدا 3 سنين علي الي حصل ومن اول ما شفتك وانا نسيت كل الي حصل معايا معرفش حبيتك ازاي وامتي وعارف الي انتي عشتي وبوعدك هعوضك عن كل حاجه

وفجأه ظهرت بنت قدامه كان هيخبطها بس اتحكم في العربيه بسرعه

نزل بسرعه : انتي كويسه

: ايوا

ادهم بصدمه : انتي

ندي : انتي بتفكري في اي ي ندي يخربيت سنينك

زياد : هو وصل جنانك انك تكلمي نفسك

ندي : اسكت شكلي وقعت

زياد بستغراب : وقعتي ازاي وانتي قعده علي السرير

ندي : لا لا مش وقعت بجد وحقيقي انا وقعت في الغرام

زياد ضحك : غرام مين بقا

ندي : انت

زياد بصدمه : ايييي؟!

الحلقة الخامسة

ادهم كان ماشي بالعربيه وفجأه ظهرت بنت قدامه كان هيخبطها بس اتحكم في العربيه علي اخر لحظه

ونزل بسرعه : انتي كويسه

: ايوا

ادهم بصدمه : انتي

البنت بصتلو بصدمه : ادهم

ادهم بصلها بقرف ولاف عشان يروح يركب العربيه ويمشي

البنت جريت عليه ومسكت ايدوا : ادهم.. ادهم اسمعني انت وحشتني اوي

ادهم زق ايديها : ابعدي عني

البنت بدموع : اسمعني الله يخليك

ادهم بقرف : مش عايز اسمع حاجه هتبرري اي الي شوفتو بعيني

البنت بدموع : انا اسفه

ادهم ضحك : اسفه علي اي حكايتنا خلصت من 3 سنين

البنت : بس انا لسه بحبك

ادهم ضحك : لا بجد مش قادره يخربيت بجاحتك

وبصلها بقرف وسابها وركب العربيه ومشي

زياد بصدمه : اييي؟

ندي : اي ي زيكو انت اتصدمت كدا لي

زياد : _____


ندي ضحكت جامد : بضحك معاك ي زيكو

زياد خد نفس عميق وطلعه : يخربيتك

ندي : الاه هو انا كل ما اكلم حد يقولي يخربيتك اي الناس دي

زياد ضحك : تستاهلي

ندي بهمس لنفسها : انا صح مغرمه بس بحد تاني

وقاطع كلامها صوت ادهم دخل الاوضه

ادهم بزهق : الطفح اهو

وخرج من الاوضه

زياد بستغراب : ماله دا

وخرج وراه

ندي بحيره : طب انا دلوقتي اخلي عندي دم وكرامه وماكلش ولا اكل

(فكرت شويه وهي بصه علي الاكل ) امممم يعني اي كرامه اصلا

وشدت الاكل وفضلت تاكل

ندي : الله البيتزا قمر بجد (وكملت بصوت عالي) عطشااااااااااانه يالي براااااا

زياد : مالك ي ادهم

ادهم بغضب : ظهرت تاني

زياد :مين دي؟


ادهم : مرام

زياد : ازاي وعرفت ازاي

ادهم حكاله الي حصل في الطريق

زياد : ظهورها في الوقت دا غريبه؟

ادهم ضحك بسخريه : وبتقولي لسه بحبك فكراني اهبل وهصدقها

زياد : هتعمل اي

ادهم بتفكير : بص………..

زياد : تمام

ادهم : هنشوف بقا هتعمل اي واكيد راجعه عشان السبب دا

زياد :طب دلوقتي اكيد ندي زعلانه عشان طريقتك

ادهم بحزن : مكنش قصدي كنت مضايق من الي حصل

زياد : دي كانت جعانه اوي اكيد مكلتش وكمان جوز امها طلب باقي الفلوس

ادهم : اديهالو واوعي تعرف انو باعها ي زياد لازم نقفل الصفحه دي

رواية أحببت خاطفي بقلم رحمه محمد حصريه وجديده وكامله جميع الفصول علي مدونة نجوم ساطعه 

زياد : حاضر

ادهم : هروح اصالحها

زياد ضحك : روح دا انت هتاخد علقه محترمه

ادهم ضحك : حبيبتي وتعمل الي هي عيزاه مالك انت

زياد : دلوقتي مالي ماشي

ادهم ضحك : ماشي

ومشي راح اوضة ندي

زياد مسك تليفونه ورن علي شخص

زياد : الو

……….

ادهم لسه بيتفتح باب الاوضه وقف مصدوم من الي شافو

ادهم : ندييييي

ندي :……

الحلقة السادسة

ادهم بعد ما ساب زياد وراح اوضه ندي

لسه بيفتح باب الاوضه وقف مصدوم من الي شافو

ادهم : ندييييي

ندي وهي بتبلع الاكل بصعوبه : فزعتني منك لله

ادهم : اي البهدله دي

ندي ببتسامه : كان نفسي اقولك تعالي بس الاكل علي قدي

ادهم ضحك : دا انا بحسبك عندك كرامه ومش هتقربي من الاكل عشان الي عملتو

ندي وهي بتاكل : والاكل ذنبو اي انت الي مهزء

ادهم بصدمه : اييي

ندي لنفسها : يالهوي انا قولت اي يخربيتي

ادهم وهو بيقرب منها : انا مهزء

ندي : لا مش انت دا… دا

ادهم بيقرب اكتر : دا مين

ندي ببتسامه : ايوا قصدي علي الراجل بتاع البيتزا مش حاطت كاتشب كتير حتي بص

ادهم : اممم بتاع البيتزا

ندي : بس لو انت شايف نفسك مهزء ماشي (وبصتلو بطرف عينها) احممم اي دا انت بتاكل بوقك كدا لي (وابتسمت) انا الي مهزءه دا انت قمر

ادهم ضحك : ماشي ي مهزءه

ندي خلصت الاكل : حاان الان دور الايس كريم

ادهم : طب اهدي مش هيطير

ندي : وانا اقول بطني وجعاني لي

ادهم بستغراب : لي

ندي : ما انت جيبو وعينك فيه بس متقلقش هبقا اديك شويه حسنات لما اموت عشان وكلتني

ادهم ضحك : وكلتك

ندي : شكرا ي رجوله (وفتحت علبة الايس كريم)

ادهم : ندي

ندي وهي بتاكل : اممم

ادهم : بحبك

ندي وهي بتاكل ومش مركزه : وانا كمان

ادهم : اييي بجد

ندي فاقت وبصتلو : بجد علي اي

ادهم : انتي قولتي انك بتحبيني

ندي بصدمه : اناا

ادهم : والله قولتي دلوقتي

ندي : والله مكنتش مركزه عشان كدا مش بحب اتكلم وانا باكل ببوظ الدنيا

ادهم قرب منها وبياخد علبة الايس كريم

ندي مسكتها بايديها الإتنين : لا لا سبها

ادهم ضحك : ي بنتي مش هخدها سبيها ثواني

ندي : احلف

ادهم ضحك اكتر : والله ما هخدها

ندي سبتها وهو حطها علي طربيزه جنب السرير وقعد قدمها

ادهم : عايزه تعرفي انا جبتك هنا لي

ندي بسرعه : عشان خاطفي هات الايس كريم بقا

ادهم ضحك : ي بنتي بقا ارحميني واسمعي

ندي : هااا ارغي

ادهم : اسكتي واسمعيني للاخر (هزت راسها بالايجاب) ندي انا مش خطفك ولا حاجه السبب هو

ندي كانت بصالو ومستنياه يكمل

ادهم بتردد يقولها او لا بس هقرر انها لازم تعرف : جوز مامتك كان هيبيعك لواحد غني وانا اول ما عرفت عرضت عليه فلوس اكتر في وافق وسبب اني جبتك هنا اكني خاطفك هو اني مكنتش عايزه ازعلك لما اقولك بس مش هينفع اخبي عليكي اكتر من كدا

ندي بصتلو بعدم تصديق : انت اكيد بتهزر بابا ميعملش كدا

ادهم بص في الارض بحزن : كان نفسي اقولك انه ميعملش كدا بس للاسف

ندي : انت بتقول اي لا انت كداب

ادهم بحزن طلع تليفونه وسمعها تسجيل

*flash back

جوز مامت ندي : هتدفع كام

ادهم بضيق : عايز كام

جوز مامت ندي عيونو لمعت : بما ان الاول كان هيدفع نص مليون فانا عايز مليون

ادهم طلع دفتر الشيكات وكتب المبلغ ورمه الشيك في وشه

جوز مامت ندي ببتسامه : تسلم

ادهم بغصب : انت مش مكسوف من نفسك وانت بتعمل كدا

جوز مامت ندي ضحك : وهتكسف لي دي بنت مراتي.. ومراتي غا”رت في دا”هيه وماتت قولت بدل ما ارميها في الشارع استنفع بيها وابيعها والبت حلوه ويتكسب من وراها الي يعيشني زي الفل وكمان المفروض تشكرني اني مرمتهاش لكلاب السكك

ادهم بصلو بقرف ومشي و سابو

*Back

ادهم بحزن : انا اسفه اني بسمعك الكلام دا بس لازم تعرفي

الحلقة السابعة

بعد ما ادهم سمع التسجيل لندى

ادهم بحزن : انا اسفه اني بسمعك الكلام دا بس لازم تعرفي

وفجأه لقاها بتضحك بصوت عالي

ادهم : ندي؟

ندي بضحك هستيري : يعنى كان السنين دي كلها مش بيحب ماما ولا بيحبني وباعني وقبض التمن (وضحكت اكتر وفجأه عيطت وبقت تصرخ) لييييي انا اعتبرتو زي بابا الله يرحمه وكنت بحبه اوي ازاي يعمل معايا كدا انا عملت اييي ما صدق ماما ماتت عشان يباعني

ادهم بحزن : اهدي عشان خاطري

ندي بعياط: اهدي ازاااي

ادهم شدها لحضنتو وبقا يحضنها جامد : انا اسف اني قولتلك بس بوعدك هجبلك حقك منه وهعوضك عن كل الدموع دي انا بحبك ومش هسيبك بوعدك هكون ليكي باباكي ومامتك وسندك وكل حاجه

ندي حضنتو جامد وفضلت تعيط

ادهم دموعو نزلت علي حالتها وبقا يطبطب علي ضهرها : اهدي ي حبيبتي

فضلت تعيط كتير لغابت ما اخيرا نامت علي كتف ادهم

وهو نيمها علي السرير وقعد جنبها مسك ايديها وباسها : بحبك

ولسه هيقوم يمشي ندي مسكت ايديوا جامد

ندي بخوف : خليك معايا متسبنيش

ادهم حس بخوف ورجع تاني قعد جنبها عشان يطمنها : نامي انا جنبك متخافيش

ندي حضنت ايديوا ونامت

بعد ساعه

زياد وهو بيبص في الساعه : ادهم اتاخر عند ندي اوي يالهوي لتكون قتلتو مجنونه وتعملها اما اروح اشوفه

وفتح الباب شويه صغيره وبيبص عليهم

ابتسم اوي لما لقي ادهم حضنها والاتنين نايمين

زياد ببتسامه : ربنا يسعدكم

وقفل الباب براحه عشان محدش يصحي منهم

زياد : هييييح وانت بقا مش ناوي تحب وتتبهدل كدا ولا اي حكايتك

وقاطع كلامه تليفونه رن

زياد : الو

______

زياد بجديه : تمام

______

زياد :خلي بالك منها كويس وبلغي باي حاجه

______

زياد : تمام سلام

وقفل معاه

زياد : شكل فرحتك مش هتكمل للاخر يصحبي

ندي : انتو وخدني علي فييين سبوني لا لا سبووووني

وفجأه قامت من النوم مخضوضه

ادهم صحي بسرعه : في اي

ندي حضنتو وعيطت : حلمت اني كنت قعده في البيت ولقيت ناس كسرت الباب ودخلت خدتني وبابا كان واقف بيضحك

ادهم حضنها : تحبي اخرجك شويه

ندي : لا جعانه

ادهم : امال اي الي كلتي قبل ما تنامي دا

ندي : جوعت تاني وكلني

ادهم ضحك : عيوني… طب اي

ندي بستغراب : اييي

ادهم : مش ناويه تخرجي من حضني عشان اجبلك الاكل ولا اي

ندي خرجت من حضنه بسرعه : احمم اسفه نسيت

ادهم ضحك : عارف ان حضني جميل وبينسي

ندي مسكت المخده ولسه هتضربو

ادهم جري بسرعه : بحبكككك ي ندي

وخرج من الاوضه

ندى ببتسامه واتكسفت وخبطت ايديها علي جبينها خبطه خفيفه : صحصحي شويه بقا (وبصت في الأرض) ب…

وقاطع كلامها حد فتح الباب

ندي بضحك : رجعتت ليي تاني

ادهم ضحك : نسيت مفاتيح العربيه

ندي : ايوا عارفه ان جمالي بينسي

ادهم : بينسيني العالم كله مش المفاتيح بس

ندي ابتسمت بكسوف

ادهم ضحك : اي دا خدودك احمرت طلع عندك دم اهو

ندي مسكت المخده تاني ورمتها عليه بس برضو مجتش وخرج من الاوضه

وهو لسه هيطلع من الاوضه

: انت فين ي استاذ

ادهم : اي يبني شغل الضراير دا عايز اي

زياد بضحك وغمز : حلوه النومه بتاعة النهارده

ادهم : ولد عييب يلا نروح نجيب اكل

زياد ضحك : يلا يعم الرومانسي

ومشيو الإتنين

وبعد حوالي ساعه

ادهم : نديييي جبتلك الاكل

دخل الاوضه بس ملقهاش استغرب وخرج

ادهم : ندييييي

وفجأه لقي بابا الحمام بيتفتح

ادهم بصدمه : ندييي

الحلقة الثامنة

وبعد حوالي ساعه ادهم رجع

ادهم وهو بينزل من العربيه : رايح فين

زياد : هلف شويه بالعربيه

ادهم : يلا ي صايع

ضحكو هما الاتنين وادهم نزل من العربيه ودخل البيت بتاعه

ادهم : نديييي جبتلك الاكل

دخل الاوضه بس ملقهاش استغرب وخرج

ادهم : ندييييي

وفجأه لقي بابا الحمام بيتفتح

ادهم بصدمه : ندييي

ندي : نعم

ادهم جري عليها وحضنها : خوفتيني عليكي

ندي بعدته : لي يعني انا كويسه

ادهم : جبتلك الاكل

ندي : مليش نفس

ادهم بستغراب : مالك

ندي : هيكون مالي يعني ما انا كويسه اهو

ادهم : اي الأسلوب دا ي حبيبتي

ندي : حبيبتك مين دي احترم نفسك وكمان عايزه امشي من هنا

ادهم : تمشي تروحي فين انتي هبله

ندي : مبقاش ليا لازمه ولازم امشي

ادهم : انا مش فاهم حاجه انا لما مشيت كنتي كويسه اي حصل

ندي عيونها دمعت : حبيبتك رجعت خلاص سبني امشي

ادهم بستغراب : حبيبتي ؟؟ مين دي

ندي بدموع : مرام حبيبتك القديمه جت هنا وقعدت تحكيلي عن ايامكم سوا من 3 سنين وبسبب المشاكل سبتو بعض وقالتلي انك قد اي كنت بتحبها ولسه لغايت الان وقالتلي ان البيت دا في كل ذكراياتكم

ادهم بصدمه : جت هنا؟؟؟

ندي بدموع : ايوا

ادهم : ممكن تبطلي عياط وانا هفهمك كل حاجه

ندي بدموع : لا مش ممكن انا عيزه امشي من هنا

ادهم ببتسامه وقرب منها وبقا واقف قدامها بالظبط : اسمعيني

ندي بدموع : عايز اي تحكيلي انت كمان قد اي كانت علاقتكم مثاليه وانك كنت هتتجوزها طب لو كنتو اتجوزتو كنت هتجوز مين انا دلوقتي وكنت هحب مين

ادهم ضحك : يعني انتي بتحبيني

ندي بدموع : ايواا حبيبتك

ادهم بسرعه : بجد

ندي : ايوا بحبك ي ادهم

ادهم حضنها جامد وشلها قعدها علي السرير بحب : مرام فعلا كانت حبيبتي

ندي اتعصبت وكانت هتتكلم قاطعها ادهم

ادهم : اسمعي للاخر متبقيش غبيه كنت بحبها دلوقتي بحبك انتي ومقدرش ابعد عنك

مرام كانت بتخني مع صحبي دا كله عشان الفلوس ولما كبرت شغلي ومسكت شركة بابا الله يرحمه رجعت وفعلا كان من 3 سنين وعمري ما فكرت اني احب تاني بس لما

ندي بتركيز : لما اي كمل

ادهم : لما شوفتك نسيت كل الي حصل شوفتك من 4شهور وانتي في المكتبه وقعده بتقراي كتاب كان شكلك حلو اوي وكنتي بتيجي 3 ايام في الأسبوع كنت بروح ديما عشان اشوفك كنت خايف اقرب بس لما عرفت الي جوز مامتك هيعملو الي عملو دا كان لازم اقرب واخد باي طريقه

ندي بدموع : يعني انت معنتش بتحبها

ادهم وهو بيمسح دموعها : بحبك انتي

ندي بدموع : طب هات الاكل جعانه

ادهم ضحك وشدها لحضنو وهي حضنتو جامد

اياد كان ماشي بالعربيه وفجأه شاف بنت ركبه في العربيه الي جابو بتخبط علي شباك العربيه

اياد حاول يفهم الي بتقوله لغايت ما قرا شفايفها بتقوله ساعدني

فهم ولسه هيقف قدام العربيه بس العربيه مشيت بسرعه وهو مشي وراها

الي كان سايق العربيه وصاحبو مكنوش واخدين بالهم من عربية اياد بس البنت كانت عنيها علي اياد اكنها لاقت امل جديد

الشخص 1 بضحك : هتبقا ليله فل متخافيش يقمر

الشخص2 : محدش هيعرف يخدك مننا

البنت بدموع : سبوني امشي الله يخليكوا

وفجأه..

ادهم بتوتر : براحه ي ندي الاكل مش هيطير

ندي وهي بتاكل : بعوض عن العياط الي عيطته

ادهم بتوتر : ندي براحه عشان..

ولسه هيكمل كلامه ندي فضلت تكح جامد اكنها بتتخنق

و………


رواية احببت خاطفي الحلقة التاسعة

الشخص 1 بضحك : هتبقا ليله فل متخافيش يقمر

الشخص2 : محدش هيعرف يخدك مننا

البنت بدموع : سبوني امشي الله يخليكوا

وفجأه في عربيه خبطتهم من الجنب بيبصو عليها كان اياد

البنت اول ما شفتو حسة بالامان

الشخص 1 : مين دا

ومشي اسرع بالعربيه بس اياد بقا اسرع منه وعدا العربيه بتاعتهم

الشخص 2 بضحك : كمل يبني شكله مجنون

ووقف اياد قدام عربيتهم لغايت ما وقفت العربيه

نزلو الشخصين من العربيه

الشخص 2 : يلا ي شاطر شيل عربيتك عيزين نعدي

اياد وقف قدام عربيتو ولابس النظاره وباصص ليهم بلامبالاه

الشخص1 : انت اطرش ولا اي شيل الزفته دي

اياد :_____

الشخص 2 اتعصب اوي وقرب من اياد ولسه هيضر”بو بالبو”كس اياد ضر”بو بالرجل في بط”نه وقعو علي الارض

الشخص 1 اتخض بس جري علي اياد ولسه هيضر”بو اياد بعد عن العربيه فجأه فاتخبط في العربيه

واياد لف وخبط دماغو في العربيه ووقع علي الارض

البنت لما شافتهم واقعين علي الارض نزلت من العربيه وجريت علي اياد حضنتو وعيطت

اياد من كتر الصدمه وقف ومقدرش يتحرك ولا يتكلم

البنت بدموع : شكرا جدا ليك انت انقذت حياتي الناس دي كانت خطفاني بجد مش عارفه اقولك اي (حضنتو جامد وعيطت اكتر) شكرا

اياد رفع ايدو بتردد وحضنها : اهدي متخافيش انا معاكي اهدي

البنت عياطها زاد وبقا جسمها يترعش

اياد : متخافيش محدش هيقدر يعملك حاجه

فجأه البنت بطلت تعيط اياد بيبعدها عشان يشوفها لقاها اغمي عليها

كانت ملامحها حلوه فضل لثواني سرحان فيها وبعدين فاق من شروده وشالها نيمها في العربيه وركب هو كمان ومشي

ادهم بتوتر : براحه ي ندي الاكل مش هيطير

ندي وهي بتاكل : بعوض عن العياط الي عيطته

ادهم بتوتر : ندي براحه عشان..

ولسه هيكمل كلامه ندي فضلت تكح جامد اكنها بتتخنق

ادهم خاف عليها اوي وراح جبلها ميه : اشربي بسرعه

ندي شربت : الحمدلله شكرا ي كبير

ادهم بصدمه : يخربيتك انتي بلعتي

ندي بستغراب : بلعت اي

ادهم وهو بيدور في الأكل : ي مفجوعه اعمل اي دلوقتي

ندي بستغراب اكتر : بلعت اي ي ادهم مش فاهمه

ادهم براحه : لقيتو

ندي : لقيت اي ي اخينا

ادهم ببتسامه ومد ايدو ليها : دا

كان خاتم شكله حلو اووي

ندي ببتسامه : الله حلو اوي

ادهم بفرحه : بجد عجبك

ندي : اووي بس انت اهبل حد يحط الخاتم في الأكل ايوااااااا قول كدا بقا انت عايز تخلص مني

ادهم بضحك : قولت ابقا رومانسي بس فشلة بجداره

ندي بضحك : يكفيك شرف المحاوله

ادهم : تتجوزيني

ندي بصدمه : اييي

ادهم ببتسامه : تتجوزيني ي ندي

وقام وقف ووقفها قدامه ونزل علي ركبته ورفع ايديوا الي فيها الخاتم ليها

ادهم : موافقه تتجوزيني

ندي ابتسمت بفرحه وهزت راسها بالايجاب وخدت الخاتم : موافقه

ادهم قام وقف وشدها لحضنه : بحبك

وقاطعهم دخول اياد وهو شايل البنت : استغفر الله العظيم جيت فوقت غير مناسب

ودخل بالبنت الاوضه

ادهم بستغراب : مين دي

اياد وهو بينيمها علي السرير : معرفش شوفتها في عربيه وكانت عايزه مساعده قالت انهم كانو خطفنها واغمي عليها

ادهم بستغراب : وخايف انت لي هما كانو خطفنها هي ولا خطفينك

ندي ضحكت جامد

اياد : بس ي بت (وبص لادهم) وبس انت كمان ولا اقولكم برا يلا كلنا

وطلعو كلهم من الاوضه

ادهم : نعمل الفرح امتي بقا

اياد بفرحه : بجد خلاص هتتجوز

ادهم بص لندى ببتسامه : ايوا… بكرا كويس

ندي واياد بصدمه : ايييي

ادهم ببتسامه : كنت عارف انو مناسب جدا يلا ي اياد ورانا حاجات كتير (وبص لندي وغمز) فستانك في الاوضه يقلبي

ومشي اياد وندي بصو لبعض بصدمه

ندي : صحبك دا مجنون

اياد : اتفق معاكى

وسمعو صوت ادهم بينادي علي اياد وهو مشي

بعد فتره طويله ادهم واياد رجعو ولقو ندي والبنت قعدين بيضحكوا بصوت عالي

اياد ببتسامه : انتي صحيتي

ندي : اسمها فرح طلعت دمها خفيف اوي ي اياد

(فرح بنت كانت عايشه في دار الايتام لحد ما كبرت وخرجت كانت عايشه مع صحابها والشخصين دول شافوها وعجبتهم في ركبوها في العربيه غصب عنها واياد انقذها)

عدا اليوم وجه وقت فرح ادهم وندي

كانو بيرقصو مع بعض وادهم شالها ولف بيها بفرحه كبيره : بحبك ي كل حياتي

ندي بكسوف : وانا كمان بحبك

اياد كان قاعد مركز مع فرح اوي وقرب منها

اياد : ترقصي معايا

فرح ببتسامه : ماشي

وقامت معاه

وكان يوم حلو عليهم اوي

عدا سنه

ندي كانت جايه من برا هي وفرح وجريت علي ادهم حضنتو

ندي بفرحه : انا حامل

ادهم : بجد

فرح ببتسامه : لسه جايين من عند الدكتور

ادهم حضن ندي اوي وكان مبسوط جدا

واياد قرب من فرح : طب اي مش هترضي عليا بقا

فرح ضحكت : ماشي

اياد : بحبك

فرح ببتسامه : بحبك

اياد حضنها ولف بيها

وتوته توته خلصت الحدوته 😂❤️

تمت..

تعليقات