القائمة الرئيسية

الصفحات

نوفيلا أحببني بلطجى الجزء الاول بقلم أمل نصر حصريه وجديده على مدونة نجوم ساطعه

نوفيلا أحببني بلطجى الجزء الاول بقلم أمل نصر حصريه وجديده على مدونة نجوم ساطعه 

نوفيلا أحببني بلطجى الجزء الاول بقلم أمل نصر حصريه وجديده على مدونة نجوم ساطعه 
🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

ياسين شاب 30 سنه

وسيم بشكل مش عادى شخصيته قويه جدا

معاه مؤاهل دبلوم تجاره

ساكن في مصر القديمه المنطقه كلها بتخاف منه وبتعمله الف

حساب أبوه متوفى ساكن مع امه واخته فى شقه في الدور

الثاني من طبقه متوسطه

ياسين صباح الخير يا امى

زينب صباح الخير يا قلب امك صاحى بدرى كده ليه مش

عوايدك خالص ده انت بتفضل نايم طول النهار

ياسين علشان انا هروح اجيب سلمى من المدرسه

زینب ده ايه الى نزل عليك فجأة ده ماختك كل يوم بتروح

وتيجى لوحدها

ياسين اهو بقا النهارده ضربت فی دماغی اروح اجبها هو في

ايه يامه على الصبح فتحالى تحقيق كده ليه

زينب وله تحقيق وله حاجه ربنا يهديك روح هات أختك

ياسين ماشي يا امى

ويذهب يرتدى قميص اسود وبنطلون جينز وينزل يروح

المدرسه لخته

سلملی اخت ياسين عمرها 17 سنه في تانيه ثانونى

وذهب ياسين إلى المدرسة

ياسين يدخل يسال على أخته

البواب عايز ايه يا ياسين

ياسين ببتسامه اصطبحنا على الصبح يا عمى محمود

محمود انجز یا ابنى مش عیزاین مشاكل على الصبح

ياسين ههههههههههه مشاكل ايه انا جيت جنبك يا عم محمود

وله لسه قالت حاجه حته وبعدين انا مش جای اعمل مشاکل

جای اخد اختی

محمود سبحان الله فرق بين السما والارض بينك وبين أختك

سلمی دی ادب واخلاق بجد ونعمه التربيه

ياسين مهيا تربيتى مانه إلى مربيها

محمود آمال انت طالع خلقى كده لمين وبتاع مشاكل

الناس كلها بتقول عليك صايع يا ابنی

ياسين طيب كويس أنهم بيقولو كده وبعدين العيله إلى

مفهاش صايع حقها ضايع يا عم محمود

محمود ربنا يهديك يابنى ويرزقك ببنت تطلع عليك القديم

والجديد ههههههههههه

ياسين مانته عارف انى مليش فى سكت الحريم دى

مبحبهاش روح بقا ندیلی سلمی

محمود ماشي يا سيدی لحظه محمود يلا يا سلمى اخوکی

بره جاي يخدك

نزلت سلمى ايه ده انا مش مصدقه انك جاي تخدنى

ياسين يلا يابت خالینی اروحك علشان رایح مشوار وهما

مشيين شاب فى الشارع عاكس سلمى

وهي مع اخوها إلى عصبى لحد الجنون

أنا

ياسين اقفى هنا متتحركيش من مكانك وراح مسك الشاب ده

زنقه فى الحيط انت اسمك ايه ياض

الشاب برعب احمد

یاسین احمد اه وهو بيشمر القميص بتاعه كنت بتقول ايه بقا

لختی یاض یا ابن

احمد أنا اسف والله مكنش قصدى

یاسین دی بقا علشان كل متشوف اختی تفتكرنی وضربه

بوكس قوى جدا فى عينه يلا ياض غور من وشي

سلمى حرام عليك يا ياسين عملت فى كده ليه ده مش

هيشوف تانی بعینه دی

ياسين يبقا احسن بردو أنا الى يبصلك اقتله ماشي يا سلمى

سلمى ماشي يلا نروح وصل ياسين اخته البيت ونزل يتمشه

في الشارع شويه

ياسين عنيه تقع على بنت فى غايه الجمال بنت حلوه جدا

محجبه

ياسين فضل ماشي وراها لحد مطلعت البيت

وفى هذا المنزل تسكن اسره صغيره بنتين واب وام

نور بنت 21 سنه فى كليه تجاره سنه تانيه

جنا بنت عمرها 18سنه في تالته ثانوى

الام حنان وهي ربت منزل

الاب محمد 50 سنه

أسره من الطبقه المتوسطة

نور بنت شديدة الجمال جميله بشكل مخيف لدرجت أن جمالها

ده ممكن يكون سبب ضمرها في يوم

تعرف ربنا محجبه وحجابها يذيد من جمالها واخلقها العاليه

ياسين يسال واحد جرهم

مين البنت دى يا عم يحيى

يحيى دى اسمها نور ياسين بنت متربيه ومحترمه وفى

الجامعه وعيشه مع ابوها وامها واختها الصغيره

ياسين تمام حلو اوي ده

يحيى ملكش دعوه بالبنت دى دول ناس غلابه

ياسين بخبث وأنا مش هعمل اى حاجه غير الأصول

يحيى بستغراب انت شكلك اتجننت أنا اروح اشوف شغلى

احسن

ياسين جميل نور تبقا نور وياسين ويبتسم

ويرجع الى القهوه الى بيقعد عليها مع صحابه

وفى اكتر من شخص بيتخنقه سوا

ياسين بصوت شديد ومرعب بس يا غجر ايه الوش ده

ويجلس على الكرسي الشباب بطلوا خناقه وراحو لياسين

طرحو عليه المشكله

ياسين بعصبيه یعنی يوسف مش غلطان وانت الى غلطان يا

احمد وانت الى بدأت المشكله وعقاباً ليك

يوسف اضربوا بالقلم قدام كل الناس دى يوسف بصدمه

بتقول ايهی یاسین

ياسين بقوه وجبروت انت سمعت عايز اسمع صوت الالم

يوسف بطاعه حاضر ويضرب احمد بكل قوته

ياسين جدع ياض

احمد بكسره واحراج ماشي يا ياسين أنا هوريك

ياسين مستنى اهو اشوف ناس متجيش غير بالعين الحمرا

ويطلب شاى وبعد ذلك يذهب إلبيت

ياسين عامله ايه يا امه

زينب الحمد لله يا دكرى

ياسين احكى يا امى فى ايه انتي متقاليش يا دكرى غير لم

يكون في مرشح كبير

زینب یا ابنى انت بقا مش هتشفلك شغلانه عدله

کده زى البشر بدل السوبر ماركت بتاعك ده الى واقف فيه

علشان انا ابطل اقولك شوف شغل كويس بشهادتك

ياسين هو انتى نقصك حاجه محتاجه حاجه

زینب لا مش ناقص

ياسين يبقا تبطلى زن یا امه بقا متتعبنيش معاكى بالله علیکی

زينب ربنا يهديك يا ابنى ويوقفلك ولاد الحلال


یاسین یارب یا زازه سلمى بقالك ايه يا ياسو أنا عايزه فلوس

لدروس

یاسین ههههههههههه والله أول مقولتى ياسو عرفت انك عايزه

فلوس عایزه کام یا سلمی

سلمى 200 جنيه

ياسين خدى يا ستى بس خفى شويه بقا

سلمى تبوسه فى خدو وتقولو حاضر هخف

ياسين أنا نازل عايزين حاجه

سلمى انت مش هتاكل معانا

ياسين لاء هاكل لم ارجع

منزل نور

نور یا ماما أنا جعانه اوى

حنان حاضر يا حبيبتى هقوم احضر الاكل

نور خلاص يا ماما خاليكى انتى وأنا هحضر الاكل أنا وجنا

وانتی ارتاحی شویه

حنان ربنا يريح قلبكم يا ولادى يارب

نور یلا یا جنا تعالى نحضر الاكل

جنا حاضر ويذهبون إلى المطبخ

نور قولیلی بقا عامله ايه فى مدرستك

يا حبيبتى بس عايزه اقولك على حاجه

نور قولی یا حبیبتی

جنا في شاب يبقا اخو واحده صحبتى في المدرسة شافنى

معاها قالها انو عايز يتعرف عليه وأنا رفضت

نور تمام بصى يا جنا انتى لسه صغيره على الحجات دي

ياريت يا حبيبتي تبصى لدراستك ولم تخلصى تعليمك نبقا

نشوف الموضوع ده مش عیزاکی تشغلی نفسك بالحجات دى

يا حبيبتى

جنا حاضر اتفقنا يا نور أنا حاكتلك علشان انا مش بحب اخبى

عنك حاجه

نور طبعا يا حبيبتى لازم منخبيش على بعض حاجه وينهون

تحضير الطعام وبعد مخلصو اكل دخلو الاوضه بتعتهم يذكرو

يتبع 

🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

تعليقات