القائمة الرئيسية

الصفحات

روايه حصريه وجديده علي مدونة نجوم ساطعه بقلم ملك بدر

الفصل الاول والتاني والتالت والرابع روايه حصريه وجديده علي مدونة نجوم ساطعه بقلم ملك بدر

الفصل الاول والتاني والتالت والرابع (اغتصاب) كامله جميع الفصول 

الفصل الاول 

  أنا عارف انك مش بنت 


قالت بخوف _: م .. مش بنت ازاي 


_: مش بنت بن_وت يعني ... عارف كل علاقاتك 


_: انت كدااااب 


_: طب م اجرب بنفسي وأشوف أنا كدااب ولا لاء 


_: انت انسان ق'ذر ... أنا هعرفهم حقيقتك 


_: هه ... انا معايا فيديو ليكي يا حلوه ... لو اتفرجنا عليه كلنا هنعرف مين فينا ق'ذر 


_: انت عايز ايه 


_: عايزك ... عايزك تسلميني نفسك ... ده انا حتى ابن عمك ... ولا الغريب أولي مني 


_: نجوم السما اقربلك مني ... انت فاهم 


_: ازاي وانا بيني وبينك سنتي ... أنا هسيبك لبكره تفكري والا هتتفضحي ... وانتي عارفه الصعيد 


_: مش هينفع ... صدقني مش هينفع ... ابويا هيجوزني لواحد قده ... ولو عرف اني مش بنت ممكن يق'تلني فيها 


_: ازاي وانتي مش بنت فعلا 


_: أنا عملت عمليه ورجعت بنت تاني ... والنبي اطلب طلب تاني 


_: وانتي هتتجوزي اللي قد ابوكي ده عادي كده 


_: لو رفضت ابويا هيقتلني ... وانا مش عاوزه اموت 


_: حلو ... يبقى بعد م تتجوزي ليا ليله حلوه معاكي ... قولتي ايه 


_: هفكر ... اوعدك اني هفكر ... بس محدش يعرف حاجه 


_: كده انتي بسطيني


الصبح 


_: يلا يا عروسه ... الف مبروك 


_: هروح بيته امتا 


_: بعد الفرح يا حبيبتي .... لولولولولوي 


جه الليل روحت وجهزت لليلة دخلتها وكانت مستنيه ولقت راجل في الستينات داخل عليها ... واول م شافها نزل عليها من غير رحمه لدرجة أن جسمها كله بقا مليان د'م واغم عليها

ملك بكر


الثاني


خرج الدكتور وقال بعصبيه

الدكتور : دي اتعرضت لاغتصا’ب وبشع كمان مين اللي عمل فيها كده

الام: دي كانت دخلتها والله يا دكتور

الدكتور: دي لسه عندها ١٩ سنه وتجوزوها

الاب: دي كده عنست يا دكتور

الدكتور: عنست ايه انتوا عايشين في جهل ويا تري بقا العريس عنده كان سنه عنده ٢٠

الام: ٢٠ ايه يا دكتور ده عنده ٦٣

شهق الدكتور من الصدمه : انتوا للدرجادي مستغنيين عنها البنت دخلت في حاله صدمه

الام : اكيد بتتدلع هيا مش صغيره والي قدها فاتح بيت ومعاه ١٠ عيال

الدكتور : دي كانت هت’موت وتقوليلي بتتدلع حسبي الله فيكوا


 


 


سابهم الدكتور وهو هيتجنن أن لسه في ناس كده بس ما باليد حيله

عدا اسبوع والبنت في المستشفي مصدومه من اللي حصلها

الممرضه : مش هتتكلمي بقالك اسبوع كده

مفيش رد

الممرضه : أنا ممكن اساعدك تخلصي من اللي انتي فيه

ردت : بجد

الممرضه : اخيرا اتكلمتي

ردت : أنا مش عايزه اعيش معاهم تاني مش هيسيبوني جوزوني لراجل قد جدي غصب عني ولو رفضت كانوا هيقتلوني وانا بحب واحد تاني بس غلط معايا وعملت عمليه علشان ارجع بنت تاني وكل ده من وراهم بي لاقيت ابن عمي بيهددني وعايزني أقضي معاه ليله واسلمه نفسي

الممرضه : بصراحه ليكي حق تحبي واحد تاني بعد اللي اهلك عاملينه فيكي بس محملتيش

_: لا الحمد لله بس هو مستعد يتجوزني

الممرضه : قدام م سلمتيه نفسك مش هيتجوزك فحاولي تشوفي حياتك

_: اشوفها ازاي

الممرضه : ممكن أثبت أنك مجنونه واخليكي تروحي مصر هناك واكنك اتنقلتي


 


 


_: وبعدين

الممرضه : عندي شقه هناك مش بحتاجها ممكن تفضلي فيها أنا كده كده بنزل هناك نادر جدا وهناك تدوري على شغل

_: مينفعش اتقل على حد

الممرضه : انتي صعبتي عليا جدا وبعدين انتي زي اختي متقوليش كده قولتي ايه

_: موافقه

وبالفعل أثبتت أنها مجنونه وعرضت على الدكتور أن يساعدهم والدكتور ساعدهم علشان هو ضد جهلهم وتخل’فهم وقال إن انسب حل تروح الصرايا الصفرا في مصر

حست انها بقت حره بس للاسف اللي حصل مكانش في توقعتها


الثالث


حست انها بقت حره بس اللي حصل كان عكس كل توقعاتها 


نزلت اول يوم تدور على شغل بس معظم الشغل كان بيتطلب أنها تكون خريجه ومعظم الشغل مش مناسب ليها فتعبت من اللف وقررت تروح ولما روحت نامت مفرهده وصحيت علي صوت انفاس جنب ودنها وواحد بيحسس على جسمها وقامت انتفضت من مكانها 


قالت بخوف : اانت مين ... ودخلت هنا ازاي 


_: اهدي كده ومش عايزك تخافي احنا لسه في البدايه 


قامت من مكانها وجريت على بره ومسكت سكينه : بقولك انت مين وعايز ايه ودخلت ازاي 


_: أنا مش هخاف منك ... ومش عايزك انتي كمان تخافي مني ... وخلي بالك انتي هنا في شقتي 


قالت : انت كداب دي شقه واحده صاحبتي 


_: صاحبتك دي اللي اتفقت معايا أنها هتجيب واحده تشتغل هنا معايا 


_: هيا مقالتليش حاجه زي كده ، هيا قالتلي انها هتقعدني هنا لمده وبعد كده همشي 


_: نعم يا روح امك ، دي باعتاكي يا ماما ، بعد كده متثقيش في حد 


_: ط ، طب والشغل ده ايه 


_: دعارةة 


شهقت : نعمم ، انت بتقول ايه ؟ 


_: اومال انتي فاكره ايه ، خليكي بقا جدعه واتعاوني معايا ، هاخدك أنا انهارده وبعد كده هسلمك لكل واحد من صحابي ياخدك ليله ، وانتي وشطارتك بقا ، لو بسطتيهم هتشوفي العز ... ومتخافيش هكون رقيق معاكي ، وهوصي عليكي ، مش زي العجوز اللي اغتص'بك ده 


_: أنا اكرملي اني اموت نفسي ولا اني اعمل اللي انت بتقوله ده 


_: بحب روح العناد دي ( رمالها فستان ) ده فستان ، عايزك تلبسيه دلوقتي وعندك الحمام ، خدي شاور وظبطي خلقتك دي علشان اللي جايين 

قد يعجبك ايضا

رواية نفوس مريضه الفصل السابع عشر 17 بقلم تسنيم حمدي...

منذ بضع شهور

رواية نفوس مريضه الفصل السابع عشر 17 بقلم تسنيم حمدي...

رواية دراكولا الفصل الثاني عشر 12 بقلم نور يوسف 

منذ بضع شهور

رواية دراكولا الفصل الثاني عشر 12 بقلم نور يوسف

رواية قضية خلع الجزء الثاني حبيت اتنين الفصل السادس 6...

منذ بضع شهور

رواية قضية خلع الجزء الثاني حبيت اتنين الفصل السادس 6...


_: مستحيل 


ضحك بسخريه : هو ايه اللي مستحيل ، هيا جت عليا وتقولي لاء ، م انتي سلمتي نفسك لحبيبك ونمتي معاه ولا نسيتي ، مش عايز رغي كتير ، ادخلي البسيه من سُكات ، بدل م استخدم معاكي العنف اللي بجد بقا 


خدت الفستان ودخلت الحمام ولبسته وكان الفستان قصير اوي وكان مبين كل مفاتنها تقريبا واترددت إذا كانت هتخرج ولا لاء ، قلعت الفستان تاني ولبست هدومها الطويله وحاولت تهرب ، بس الحمام الشباك بتاعه عالي جدا ، وهيا لو خرجت بالهدوم اللي لابساها هو مش هيسيبها في حالها ، قررت متستسلمش ولبست الفستان وخرجت بيه وكان هو بره طلع كام ازازة خمره وحطهم على الترابيزه لزوم القعده وشافها وصفر 


_: طلعتي جامده جداا 


قربت منه بدلع : أنا كده كده ضايعه ، وزي م انت بتقول سلمت نفسي قبل كده لواحد ، فمفيش مشكله لو سلمتها للتاني


_: انتي مكونتيش كده من شويه ، ايه التغيير ده 


_: حسبتها صح مش اكتر ، قربت منه اوي ، وبصراحه انت كمان جامد 


قرب منها جدا لدرجة أن مبقاش يفصل بينهم اي مسافه : شوفتي بقا لما بتشوفي الدنيا صح بتبقي حلوه ازاي ، ياريت تحطي عقلك في دماغك وتعرفي أن ده هو الصح ، وبكده هتوصلي لقلوب اللي هتنامي معاهم كلهم 


حطت أيدها على راسه من ورا : أنا معاك في أي حاجه 


بعد م قالت الكلام ده قربت اوي من شفايفه وهو كان مستعد أنه خلاص هيبوسها بس اتفاجئ بيها لما لقاها بتضربه بازازة خمره على رأسه ، ولما لاقته وقع على الأرض اخدت هدومها ونزلت بسرعه بالفستان اللي هيا لابساه قبل م يفوق 


نزلت وفضلت تجري تجري كتير جدا لحد م وصلت لمكان عام وزحمه وكان في ناس بتبصلها باستحقار وناس بتبصلها بإعجاب وناس تانيه بسخريه


مشيت كتير جدا لحد م وصلت لمكان هادي ودخلت حمام شعبي في الشارع وغيرت هدومها واتخلصت من الفستان 


فضلت اكتر من يومين في الشارع لحد م وقعت من كتر الإرهاق وفاقت لقت نفسها في 


الرابع


_: مبروك انتي حامل


فاقت في مستشفى على الكلمه دي من الدكتوره اللي متابعاها وانتفضت من مكانها بخضه 


_: حااامل ، انتي متاكده 


_: اه اكيد ، هو مش جوز حضرتك اللي بره 


_: مين بره 


_: الاستاذ اللي جابك هنا 


_: هو فين 


_: ثواني هناديه 


خرجت نادتله ودخلها 


_: ا ، حمد الله على سلامتك 


_: الله يسلمك ، أنا بشكرك جدا على وقفتك معايا وانك جبتني هنا 


_: لا شكر على واجب ، متقلقيش مش هسيبك غير لما حد من أهلك ييجي ياخدك 


_: ااانا معنديش


_: عايشه لوحدك يعني ؟ 


_: ك كنت متجوزه واتطلقت وبعدها رماني في الشارع وبقالي يومين في الشارع 


_: متقلقيش أنا هوديكي بيتي 


قالت بعبوس : نعمم 


_: مامتي واخويا عايشين معايا مش لوحدي 


_: لاا ، شكرا ، مش عايزه اتقل على حد 


_: ولو سبتك دلوقتي هتروحي فين 


_: ارض ربنا واسعه 


_: متعارضيش وتعالي وانا واخويا مش هنكون موجودين في البيت طول الوقت ، يعني كله امان 


_: أنا هاجي امشيكوا من بيتكوا كمان 


_: لا احنا شغلنا بيتطلب كده 


_: اا 


_: مستعده تقومي دلوقتي 


_: ااه عادي 


مشيت معاه وراحت البيت وهو قال لمامته وهيا رحبت بيها جدا وجابتلها اكل وكلت كتير واكتشفت هيا قد ايه كانت جعانه وبعدها نامت 


الام : هيا مين دي يا آدم 


ادم : واحده لاقتها واقعه في الشارع يا امي وعرفت أن جوزها طردها من بيته وهيا ملهاش مكان تروحه 


الام : ايه الغباء ده ، ده واحد غبي بجد 


ادم : ربنا معاها ،ماما لما مازن ييجي خليه ينزل مع صحابه وميقعدش في البيت 


الام : ماشي يا ابني 


الصبح صحيت بعد م نامت كتير بسبب الإرهاق 


حكت لام ادم حكايه مش حقيقيه علشان مينفعش تقول الحقيقه 


ادم جه يجري جري 


ادم : انتي عملتي ايه 


_: عملت ايه في ايه مش فاهمه 


ادم : صورك في كل حته مطلوب القبض عليكي 


يتبع

تعليقات