القائمة الرئيسية

الصفحات

ليلي وسجين الماااااضي البارت التاسع حصريه وجديده


ليلي وسجين الماااااضي البارت التاسع حصريه وجديده وخاصه بمدونة نجوم ساطعه 

🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙


❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹


ليلي وسجين الماااااضي الفصل التاسع حصريه وجديده وخاصه بمدونة نجوم ساطعه 

ليلي وسجين الماااااضي البارت التاسع حصريه وجديده وخاصه بمدونة نجوم ساطعه 



محمد : الولد ابنك انت .

طارق انا عايز افتح قضية موت زوجتي انا شاكك في ايمان هى اللي موتتها .

ليلي : ممكن اخد الولد ، انت مقبوض عليك ومش هتعرفي تخرجى ، الولد مش هيفضل هنا ويا ريت تساعديني انه يقبل يجي معايا علشانه هو .

ايمان بصوت عالي ، لا دا ابني محدش هياخده مني ، ابعدوا عني 

طارق : الولد انا هاخده وهحاسبك علي خطفه انت وزوجك ، لو سمحت يا حضرت الضابط انا عايز ابني .

بعد عدة محاولات مع ايما استطاع الضابط اخد الطفل واعطاءه لطارق ، لكن الطفل رفض طارق وحاولت ليلي معه الى ان استطاعت اقناعه حملته وخرجت هي وطارق من قسم الشرطة وركبا سيارته متوجها الي مرسي مطروح

🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙


❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹


جميلة انا عايزة اعرف مشوار ايه الضرورى اللي طارق وليلي فيه من امبارح انا قلقانة 

حسام ياماما احنا مصدقنا ، انه يرجع طارق بتاع زمان وكمان نلزقله ليلي ونجوزهاله ، يمكن هربوا علشان يتجوزوا 

نورا احترم نفسك ايه الكلام دا والله لما ليلي تيجي هقولها .

حسام لا والنبي يا نورا دى تقطعني وتعبيني في اكياس 

جميلة بطل ياواد انت كلامك البايخ دا واتصل باخوك اطمن عليه تليفونه مغلق وليلي مبتردش 

حسام : طب دا مش دليل علي انهم هربوا 

جميلة اوف اتصلي انت يا نور بحد فيهم يطمني 

نورا : ايوا يا ليلي انتوا فين قلقتونا عليكوا 

ليلي احنا في الطريق وقدامنا ساعة بالكتير ونوصل 


🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙


❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹


نورا انتوا كويسين في ايه 

ليلي لما نيجي يا نورا اطمنوا احنا بخير 

نام زياد علي صدر نورا بعد بكاء شديد ، لكن ليلي استطاعت اسكاته واطعامه. واستكان باحضانها ونام .

بعد ساعة وصلوا البيت ، عندما دخلوا قام طارق بالصعود الي حجرته دون التحدث الى احد 

امسك هاتفه كى يرى رسائل الواتس فلم يجد اى رسالة تعجب وتسال كيف استطاعت ان تتجاهله بيوم كهذا ، لماذا لم ترسل له رسالة للاطمئنان عليه ، اغلق الهاتف ورمى جسده علي السرير وسلم نفسه للنوم ، لم تذق عينه النوم لليلتين .

جميلة مين الولد دا يا ليلي وماله طارق طلع من غير ميكلمنا كلمة 

ليلي الولد دا ابن طارق من زوجته الله يرحمها 

جميلة ازاى يابنتي الكلام دا ؟

حكت ليلي كل ما حدث وما توصلوا اليه وكيف .

الاستلذ احمد : لا اله الا الله انا عمرى مرتحتلها البنت دى


🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙


❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹


جميلة الله يرحمها يا احمد ملوش لازمة الكلام دا 

حسام طب وهو اتاكد انه ابنه 

ليلي طارق عمل تحليل dne بس لسه نتيجته وسال محمد قال ان الولد ابن طارق .

نورا ما شاء الله امور اوى ، انا حبيته هاتيه يا ليلي اشيله .

اعطته ليلي لنورا كي تشبع عينها منه فهى محرومة من الخلفة .

اخذته ليلي للنوم معها كي لا يخاف عندما يستيقظ  استيقظت ليلي قبل زياد واعدت له فطور شهي وذهبت لايقاظه ، عندما استيقظ زياد بكى وسال عن والدته 

زياد ماما فين يا طنط وليه عمو الوحش دا اخدنى منها ؟

ليلي اولا هناكل وانا هكلمك وهفهمك تمام 

زياد تمام 

ليلي بص يا زيودة يا حبيبي الكلام دا هقوله ليك لانك كبير وهتفهم ، ماما ايمان اخديتك بعد مامتك الحقيقية اللي ولديتك توفت وراحت عند ربنا ، يعنى ماما ايمان مش مامتك اللي ولدتك ، وبابا محمد زوجها مش باباك ، باباك الحقيقي طارق ، بس هو مكنش عارف مكانك ودور عليك كتير لحد ملقاك ، بكى الصغير وقال لا انا مش بحبه ولا بحب بابا محمد كمان انا بحب ماما ايمان بس وعايز اروحلها ممكن توديني ليها ؟

🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙


❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹


ليلي : اه طبعا ممكن بس مش دلوقتي لانها مش هتعرف تخرج وتبقي معاك دلوقتي بس وعد هاخدك ليها تشوفها  لما تخرج .

زياد طارق دا وحش حبس ماما واخدنى وبكى كثرا ، استطاعت ليلي اسكاته .

جميلة تطرق باب ليلي : ليلي ممكن ادخل 

ليلي اتفضلي يا خالتوا 

جميلة صباح الخير يا ليلي ، ازيك يا زياد 

ليلي زياد دى تيتا جميلة بتحبك اوى ممكن تسلم عليها 

زياد مد يده لجميلة ، التي احتضنته وملست علي شعره ، شعر زياد بالراحة معها ، وانضمت نورا وحسام لهم وتعرف اليهم وحاولوا جميعا مداعبته واخراجه من حالة البكاء ، والشئ المفرح في الامر انه اندمج معهم وتجاوب معهم .

حسام : زياد ممكن تيجي نخرج سوا نشترى حاجات من السوبر ماركت 

زياد : هتشتريلى كل اللى انا عايزه 

حسام اه طبعااا تعالي نشترى كل حاجة انت عايزها ومش هنجيب لحد معانا 

اخد حسام زياد وخرجا واشتروا اشياء كثيرة حتي ان حسام استغرب امره فقد اشترى اشياء تكفي خمس اشخاص .

رجعا سويا الي البيت ، عندما دخل قابل طارق علي السلم ولم يعره اى اهتمام ولم ينظر اليه حتي ، وتوجها الي حجرة ليلي التى مازالت بحجرتها .

ليلي اهلا زيودة ايه كل دا شوكولاته كتيرة وحاجات حلوة اوى 

زياد : انا اشتريت ليك انت وتيتا جميلة ونورا وحسام 

ليلي : بجد انت اشتريت لينا كلنا معاك شكرا يا زياد تعالي بقي ننزل نديهم الحاجات بتاعتهم 

نزلت ليلي وزياد ، لتلتقي بطارق وهو يصعد الى حجرته مرة اخرجى دون الكلام معها 

ليلي : تعالي يا زيودة اعرفك علي جدو احمد 

احمد : نزل لمستوى زياد وعانقه ، وحمله 

احمد : ايه دا انت تقيل اوى انت كبير ما شاء الله ، احنا كدا ممكن نخرج مع بعض نتفسح ونروح البحر كمان بتحب البحر يا زياد 

🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙


❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹


زياد ايوا بخبه اوى انت هتاخدنى هناك بجد 

احمد اه طبعا هنروح انا وانت 

زياد ممكن ناخد ليلي وتيتا جميلة ونورا وحسام 

احمد ايوا طبعا  .

جسلوا لتناول الفطار في جو ملئ بالحب واستطاعوا الهاء زياد واجتذابه اليهم ، استاذنت ليلي منهم للاطمئنان علي طارق 

ليلي ممكن ادخل يا طارق 

طارق ما عايز اتكلم مع حد يا ليلي سبيني دلوقتي 

تركته ليلي وذهبت لغرفتها ، سمعت بعدها صوت اشياء ترتطم بالحائخ واشياء تكسر .

دخلت ليلي علي طارق لتجده يحطم كل ما يوجد بالحجرة حاولت ليلي امساك يده والسيطرة عليه ، في نفس الوقت دخل كل من بالبيت ليجدوا الحجرة مدمرة ، صرخ طارق فيهم وطلب منهم الخروج ، ظلت ليلي معه تحاول تهدءته ، 

ليلي طارق ربنا عوضك بابنك لازم تفكر فيه وتفكر ازاى تقرب منه وانسي الماضي اللى انت حابس نفسك فيه 

طارق ابني استني لما اتاكد انه ابني الاول ، الماضي دا حياتى يا ليلي  عيزانى انسي حياتي ازاى ؟ الانسانة الوحيدة اللي حبتها طلعت خاينة ، الانسانة اللي عشت علي ذكراها وبعدت عن اهلي طلعت خاينة ، انا اغبى بني ادم انى صدقتها وكدبت اهلي ، كنت شايفها ملاك وهي شيطان 

ليلي : كل دا مش هيتغير هي راحت عند رب كريم وسابتلك امانة ، لازم تفوق وتحاول تنسي علشانه هو ملوش ذنب وان شاء الله هيطلع ابنك انا حاسة بكدا ، حاسة ان هو تعويض ربنا ليك .

طارق ممكن تسبيني لوحدى 

ليلي انا مش هسيبك انا جنبك يا طارق غصب عنك ، لاحظت ليلي امساكه الفون وتفحصه 

ليلي : طارق انا ممكن اقولك حاجة .

طارق حاجة ايه ؟

ليلي بس اوعدني مش هتزعل منى .

طارق في ايه يا ليلي 

ليلي : انا اللي كنت ببعتلك الرسايل كل يوم 

طارق بصدمة انت ؟ 

ليلي ايوا انا كنت بحاول 

قاطعها طارق بتحاولى ايه ؟ انطقي تكدبي علي ، تستغفليني ومين عارف الموضوع دا ردى ماما ؟

ليلي ايوا خالتى عارفة .

طارق ايوا انا فهمت من ساعة ماسافرنا والرسايل اتقطعت ، كان لازم افهم ، للدرجة دى انتوا شايفني غبي بيضحك عليه مراتي تستغفلني وتخوني وانت تطلعي بتستغفليني وبمعرفة امي ايوا ايوا انا فهمت الاكل اللى بحبه ، ويا ترا مين كمان عارف نورا البيت كله ، اطلعي برا مش عايز اشوفك انتوا كلكوا كدابين برااا كل الستات كدابين 

🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙


❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹


طردها طارق واغلق الباب وجلس يبكى ويحاول استيعاب ما يحدث له .


يا ترا طارق هيرجع تانى ينغلق علي نفسه ، والولد هيطلع ابنه ولا لا ؟


يتبع


🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙


❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙

🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹



تعليقات